Enda värskeim pereliige on uue kombe ära õppinud. Kuuma mootoriga tuleb keresse tühikäigul(820 rpm-i Vag-com-i järgi) "põrin" ja seisma jättes käib "kõlks" või "lõka-lõka"... Kui pöörded 900-ni tõsta, ei ole mingit värinat. Kohalt võttes või sõites mingeid värinaid ei ole. Kas hooratta vahetuse päevakorda võtma?
Külmalt kõik OK. See nagu segadusse ajabki.
Kuskil midagi nagu vastu ei käi ja rihmad-rullikud-pingutid uued. Süüde Vag-Comiga paika aetud. Probleem algas enne rihmade jms vahetust.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Kas tavaliselt ei lähe läbi see keskmine? V vaja vahetada kõik 3? Enda 81kw on kah vist see keskmine läbi,sest laseb mootoril nii palju liikuda vahest et liigutab summutit nii et läheb vastu põhja vms.
Keskmise kinnitusega, ehk dogbone saab lihtsamalt ka:
Ise plaanin ära tellida, eks siis näha ole. Ise tegin sellise tasuta DIY häki ajutiselt käigukasti poolse kummist padjaga, et sinna kummi sees olevad augud täitsin mööbli punnide/tiftide/tüüblitega või kuidas neid nimetatakse. Vahe on nii tuntav, et polegi vist uut patja vaja ostma hakata
Viimati muutis svenson, 06 Okt 2013, 15:02, muudetud 1 kord kokku.
Kuna kolmanda käigu sünkronisaator on suht jonnakas, sai kast alt ära võetud. Hoorattale otsa vaadates tundub, et päris korras see siiski pole. Kui korvist liigutada, siis liigub hooratta sisemine osa välimise osa suhtes umbes ühe sentimeetri ja veel paar milli peale, ja sinna ka jääb, kuhu liikus. Muudes suundades lõtke pole. Tuleb vahetada või mis?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
golfi_vend kirjutas:Liikumissuunas on lubatud lõtk.( pead ei anna aga oli vist 1cm). Muudes suundades lõtku ei tohi olla.
Kui nii, siis asi ju timmis. Ca sentimeeter seda "vaba" liikumist on. Ja muudes suundades ei taju lõtku.
Sobrasin eelmise omaniku paberites. Käigukasti +hooratta vahetus on tehtud 192000 km kandis. Praegu 284000 km.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
golfi_vend kirjutas:Muidugi hooratta viga oleks aidanud tuvastada ka sidur all seisma jätmine, kui siis vaikus siis tavaliselt hoorattas.
Põhjust kast alt võtta küllaga. Kolmanda käigu lülitus kahtlane(sellepärast ka kast alt) ja nagu kasti alt võttes selgus, siis pole survelaager ka enam parimas seisus.
Kas survelaagrit eraldi vahetada annab või ainult koos töösilindriga?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
golfi_vend kirjutas:Muidugi hooratta viga oleks aidanud tuvastada ka sidur all seisma jätmine, kui siis vaikus siis tavaliselt hoorattas.
Põhjust kast alt võtta küllaga. Kolmanda käigu lülitus kahtlane(sellepärast ka kast alt) ja nagu kasti alt võttes selgus, siis pole survelaager ka enam parimas seisus.
Kas survelaagrit eraldi vahetada annab või ainult koos töösilindriga?
Nad ikkagi kokku ehitatud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
No kui kokku,siis kokku.
Vaatasin survelaagreid, tootjaid päris mitu(alates Topranist kuni Luk-ini, sinna vahel ka mitmed), hinnaklass ka seinast seina, millised mõistlikumad valikud oleks?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Luk sachs ja valeo oleks minumeelest mõistlikud. Aga vaata, et sobivad nagu oli probleeme sellega, et ühe tootja kettale ei soinid teise tootja korv jne...
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus