Bora ostmine
- Vaikko
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 28 Sept 2013, 17:57
- Auto: VW Jetta 1.2 TSI / VW Golf Plus 1.9 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Bora ostmine
Nii plaan siis 19-20.10 Eestimaal paar tiiru teha ja üks korralik diisel Bora koju vedada.
Siinkohal vajan aga Poisid teie abi! Olemas on VAG COM kaabel ja plaanis teha valik 4-5 müüdava isendi seast.
Saab see siis olema 1,9 SDI 66kw või 1,9 TDI 50kw ei tea veel.
Ootan infi mida kontrollida kuidas kontrollida jne, jne
Tänud ette ära!
Mis viimaks ostetud saab ilmub ka siin teemas!
Siinkohal vajan aga Poisid teie abi! Olemas on VAG COM kaabel ja plaanis teha valik 4-5 müüdava isendi seast.
Saab see siis olema 1,9 SDI 66kw või 1,9 TDI 50kw ei tea veel.
Ootan infi mida kontrollida kuidas kontrollida jne, jne
Tänud ette ära!
Mis viimaks ostetud saab ilmub ka siin teemas!
Viimati muutis MustVälk, 24 Jaan 2016, 16:50, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Bora ostmine
SDI ja TDI kw-d sassisVaikko kirjutas:Nii plaan siis 19-20.10 Eestimaal paar tiiru teha ja üks korralik diisel Bora koju vedada.
Siinkohal vajan aga Poisid teie abi! Olemas on VAG COM kaabel ja plaanis teha valik 4-5 müüdava isendi seast.
Saab see siis olema 1,9 SDI 66kw või 1,9 TDI 50kw ei tea veel.
Ootan infi mida kontrollida kuidas kontrollida jne, jne
Tänud ette ära!
Mis viimaks ostetud saab ilmub ka siin teemas!
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Bora ostmine
1. proovisõit - kontrollid, kas kõik käigud töötavad, kas kusagilt midagi koliseb, ragiseb jne. Soovitatavalt konarlikul teel, sest siis tulevad kolinad paremini välja.
2. kui lubatakse, siis ülevaatuspunkti... (diisli puhul, mida näitab tahmasuse test)
3. VAG COMiga ei proogi automüüja sind ligi lasta. Aga kui võib, siis mina loeks veakoodid enne proovisõitu ... teeks proovisõidu ning vaataks, mis veakoodid uuesti tulid. Eraldi kunst on muidugi veakoodide (ja nende kirjelduste) oskuslik hindamine.. et kui remondi hind tuleb sama palju kui auto ise maksab.
4. Proovisõidul sõidaks auto soojaks (jahutusvedeliku andur 90*C) ning seejärel tuuritaks kõrgematel pööretel, et näha kas lööb mootori avarii-reziimi või hakkab tossama (mis võks tähendada plokikaane mõra, kõverust).
5. eriti tobe oleks muidugi veel rattaloksu kontorllida, amorte jne logistada.
6. palju on roostekohti? kuigi vanal autol pole see nii määrab .. ainult, et ülevaatusel ei lasta roosteaukudega läbi.
7. kas elektroonika töötab (esi ja tagatuled, kojamehed, jne)
8. käsipidur töötab?
9. kas käigud lähevad sisse, siis kui siduripedaal on täiesti üleval (tähendab siduriketta vahetust)
10. kas kohapeal rooli mõlemale poole lõppu keerates kostub kolksusid? kui jah, siis roolilatt vajab vahetust
11. pärast proovisõitu.. kas kapoti all või põhja all on näha värskeid lekked?
12. turboga masinal on väga levinud, et turbo või selle vaakumklapp on täis tahmanud, mis aga põhjustab avariirežiimi (turbo lülitub välja, läheb uuesti tööle, kui süüde korraks välja keerata).
13. salongis võiks vaadata, kas vee-plekke on kuagil näha? see võib viidata, et vesi lekib salongi. Ise väldiks katuseluugiga autosid, sest katuseluugist on rohkem kahju kui kasu. Seal olevad vee-äravooli voolikud on tihitpeale umbes, mis põhjustab vee lekkimisit salongi.
Värske linnaõhu saamiseks saab ka akent natuke alla lasta.
14. VW esindusest peaks saama tasuta auto VIN koodi järgi kontrollida, et kas pole maha kantud või suuremaid matse teinud.
15. osad räägivad, et mootori õli näitab kõige paremini auto tervislikku seisukorda. Diisli puhul on see muidugi keerulisem, sest see läheb üsna kiiresti tumedaks. Siiski näiteks veetilgad õlis näitavad, et kusagil on mõra, leke kust niiskus või jahutusvedelik sisse pääseb. Ka väga halb variant.
16. turboga masinal - kui turbo teeb metalset vilinat... on kohe-kohe turbo vahetus. Samas kõik turbod vilisevad. Katkine teeb lihtsalt häirivamat häält.
2. kui lubatakse, siis ülevaatuspunkti... (diisli puhul, mida näitab tahmasuse test)
3. VAG COMiga ei proogi automüüja sind ligi lasta. Aga kui võib, siis mina loeks veakoodid enne proovisõitu ... teeks proovisõidu ning vaataks, mis veakoodid uuesti tulid. Eraldi kunst on muidugi veakoodide (ja nende kirjelduste) oskuslik hindamine.. et kui remondi hind tuleb sama palju kui auto ise maksab.
4. Proovisõidul sõidaks auto soojaks (jahutusvedeliku andur 90*C) ning seejärel tuuritaks kõrgematel pööretel, et näha kas lööb mootori avarii-reziimi või hakkab tossama (mis võks tähendada plokikaane mõra, kõverust).
5. eriti tobe oleks muidugi veel rattaloksu kontorllida, amorte jne logistada.
6. palju on roostekohti? kuigi vanal autol pole see nii määrab .. ainult, et ülevaatusel ei lasta roosteaukudega läbi.
7. kas elektroonika töötab (esi ja tagatuled, kojamehed, jne)
8. käsipidur töötab?
9. kas käigud lähevad sisse, siis kui siduripedaal on täiesti üleval (tähendab siduriketta vahetust)
10. kas kohapeal rooli mõlemale poole lõppu keerates kostub kolksusid? kui jah, siis roolilatt vajab vahetust
11. pärast proovisõitu.. kas kapoti all või põhja all on näha värskeid lekked?
12. turboga masinal on väga levinud, et turbo või selle vaakumklapp on täis tahmanud, mis aga põhjustab avariirežiimi (turbo lülitub välja, läheb uuesti tööle, kui süüde korraks välja keerata).
13. salongis võiks vaadata, kas vee-plekke on kuagil näha? see võib viidata, et vesi lekib salongi. Ise väldiks katuseluugiga autosid, sest katuseluugist on rohkem kahju kui kasu. Seal olevad vee-äravooli voolikud on tihitpeale umbes, mis põhjustab vee lekkimisit salongi.
Värske linnaõhu saamiseks saab ka akent natuke alla lasta.
14. VW esindusest peaks saama tasuta auto VIN koodi järgi kontrollida, et kas pole maha kantud või suuremaid matse teinud.
15. osad räägivad, et mootori õli näitab kõige paremini auto tervislikku seisukorda. Diisli puhul on see muidugi keerulisem, sest see läheb üsna kiiresti tumedaks. Siiski näiteks veetilgad õlis näitavad, et kusagil on mõra, leke kust niiskus või jahutusvedelik sisse pääseb. Ka väga halb variant.
16. turboga masinal - kui turbo teeb metalset vilinat... on kohe-kohe turbo vahetus. Samas kõik turbod vilisevad. Katkine teeb lihtsalt häirivamat häält.
Viimati muutis priidu6, 10 Okt 2013, 08:48, muudetud 5 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Bora ostmine
1. proovisõit - kontrollid, kas kõik käigud töötavad, kas kusagilt midagi koliseb, ragiseb jne. Soovitatavalt konarlikul teel, sest siis tulevad kolinad paremini välja.
2. kui lubatakse, siis ülevaatuspunkti... (diisli puhul, mida näitab tahmasuse test)
3. VAG COMiga ei proogi automüüja sind ligi lasta. Aga kui võib, siis mina loeks veakoodid enne proovisõitu ... teeks proovisõidu ning vaataks, mis veakoodid uuesti tulid. Eraldi kunst on muidugi veakoodide (ja nende kirjelduste) oskuslik hindamine.. et kui remondi hind tuleb sama palju kui auto ise maksab.
4. Proovisõidul sõidaks auto soojaks (jahutusvedeliku andur 90*C) ning seejärel tuuritaks kõrgematel pööretel, et näha kas lööb mootori avarii-reziimi või hakkab tossama (mis võks tähendada plokikaane mõra, kõverust).
5. eriti tobe oleks muidugi veel rattaloksu kontorllida, amorte jne logistada.
6. palju on roostekohti? kuigi vanal autol pole see nii määrab .. ainult, et ülevaatusel ei lasta roosteaukudega läbi.
7. kas elektroonika töötab (esi ja tagatuled, kojamehed, jne)
8. käsipidur töötab?
9. kas käigud lähevad sisse, siis kui siduripedaal on täiesti üleval (tähendab siduriketta vahetust)
10. kas kohapeal rooli mõlemale poole lõppu keerates kostub kolksusid? kui jah, siis roolilatt vajab vahetust
11. pärast proovisõitu.. kas kapoti all või põhja all on näha värskeid lekked?
12. turboga masinal on väga levinud, et turbo või selle vaakumklapp on täis tahmanud, mis aga põhjustab avariirežiimi (turbo lülitub välja, läheb uuesti tööle, kui süüde korraks välja keerata).
13. salongis võiks vaadata, kas vee-plekke on kuagil näha? see võib viidata, et vesi lekib salongi. Ise väldiks katuseluugiga autosid, sest katuseluugist on rohkem kahju kui kasu. Seal olevad vee-äravooli voolikud on tihitpeale umbes, mis põhjustab vee lekkimisit salongi.
Värske linnaõhu saamiseks saab ka akent natuke alla lasta.
14. VW esindusest peaks saama tasuta auto VIN koodi järgi kontrollida, et kas pole maha kantud või suuremaid matse teinud.
15. osad räägivad, et mootori õli näitab kõige paremini auto tervislikku seisukorda. Diisli puhul on see muidugi keerulisem, sest see läheb üsna kiiresti tumedaks. Siiski näiteks veetilgad õlis näitavad, et kusagil on mõra, leke kust niiskus või jahutusvedelik sisse pääseb. Ka väga halb variant.
16. turboga masinal - kui turbo teeb metalset vilinat... on kohe-kohe turbo vahetus. Samas kõik turbod vilisevad. Katkine teeb lihtsalt häirivamat häält.
Kokkuvõtteks - vigu võib esile tulla nii auto ostueelsel kontrollil kui ka hiljem. Kõige olulisem on proovisõit ja et kapotialune oleks enamvähem korras.
Pärast ostu soovitaks esmajärjekorras õlid ja filtrid vahetada. Ka uued rihmad ei tee kindluse mõttes paha.
Edit: komad, lauseehitus ja näpukad annavad soovida.
2. kui lubatakse, siis ülevaatuspunkti... (diisli puhul, mida näitab tahmasuse test)
3. VAG COMiga ei proogi automüüja sind ligi lasta. Aga kui võib, siis mina loeks veakoodid enne proovisõitu ... teeks proovisõidu ning vaataks, mis veakoodid uuesti tulid. Eraldi kunst on muidugi veakoodide (ja nende kirjelduste) oskuslik hindamine.. et kui remondi hind tuleb sama palju kui auto ise maksab.
4. Proovisõidul sõidaks auto soojaks (jahutusvedeliku andur 90*C) ning seejärel tuuritaks kõrgematel pööretel, et näha kas lööb mootori avarii-reziimi või hakkab tossama (mis võks tähendada plokikaane mõra, kõverust).
5. eriti tobe oleks muidugi veel rattaloksu kontorllida, amorte jne logistada.
6. palju on roostekohti? kuigi vanal autol pole see nii määrab .. ainult, et ülevaatusel ei lasta roosteaukudega läbi.
7. kas elektroonika töötab (esi ja tagatuled, kojamehed, jne)
8. käsipidur töötab?
9. kas käigud lähevad sisse, siis kui siduripedaal on täiesti üleval (tähendab siduriketta vahetust)
10. kas kohapeal rooli mõlemale poole lõppu keerates kostub kolksusid? kui jah, siis roolilatt vajab vahetust
11. pärast proovisõitu.. kas kapoti all või põhja all on näha värskeid lekked?
12. turboga masinal on väga levinud, et turbo või selle vaakumklapp on täis tahmanud, mis aga põhjustab avariirežiimi (turbo lülitub välja, läheb uuesti tööle, kui süüde korraks välja keerata).
13. salongis võiks vaadata, kas vee-plekke on kuagil näha? see võib viidata, et vesi lekib salongi. Ise väldiks katuseluugiga autosid, sest katuseluugist on rohkem kahju kui kasu. Seal olevad vee-äravooli voolikud on tihitpeale umbes, mis põhjustab vee lekkimisit salongi.
Värske linnaõhu saamiseks saab ka akent natuke alla lasta.
14. VW esindusest peaks saama tasuta auto VIN koodi järgi kontrollida, et kas pole maha kantud või suuremaid matse teinud.
15. osad räägivad, et mootori õli näitab kõige paremini auto tervislikku seisukorda. Diisli puhul on see muidugi keerulisem, sest see läheb üsna kiiresti tumedaks. Siiski näiteks veetilgad õlis näitavad, et kusagil on mõra, leke kust niiskus või jahutusvedelik sisse pääseb. Ka väga halb variant.
16. turboga masinal - kui turbo teeb metalset vilinat... on kohe-kohe turbo vahetus. Samas kõik turbod vilisevad. Katkine teeb lihtsalt häirivamat häält.
Kokkuvõtteks - vigu võib esile tulla nii auto ostueelsel kontrollil kui ka hiljem. Kõige olulisem on proovisõit ja et kapotialune oleks enamvähem korras.
Pärast ostu soovitaks esmajärjekorras õlid ja filtrid vahetada. Ka uued rihmad ei tee kindluse mõttes paha.
Edit: komad, lauseehitus ja näpukad annavad soovida.
Viimati muutis priidu6, 10 Okt 2013, 10:22, muudetud 5 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 101
- Liitunud: 01 Mai 2010, 16:29
- Telefon: 5183922
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Bora ostmine
Natuke vaidleks punktile nr 13 vastu. Oma autol katuseluuk olemas ja tegelikult on see väga praktiline. Aknaid võib lahti teha küll, kuid kui võrrelda lahtistest akendest tekkivat müra ja tuuletõmbust katuseluugiga, siis .... Minul on pigem nii, et mõnikord harva teen aknaid lahti, luuk võib natuke lahti olla ka sügiseste jahedate ilmadega ja värske õhk meeldival moel olemas. Mis puutub katuseluugi äravoolude ummistumisse, siis see omal läbi käidud teema ja pole mingi eriline ületamatu takistus. Polstrite lahti kiskumine torude kinnitamiseks ja puhastamiseks on töömahukas, kuid iseesesest lihtne. Korra puhastad ära ja järgmised 5 või 10 aastat sellega rohkem ei tegele. Pigem on vastik teema näiteks ukselukkude mikrolülitid, sest uste lahti kiskumine ja mikroskeemide parandamine nõuab rohkem aega ja teadmisi.
Viimati muutis tuuleiil, 10 Okt 2013, 09:36, muudetud 1 kord kokku.
- Vaikko
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 28 Sept 2013, 17:57
- Auto: VW Jetta 1.2 TSI / VW Golf Plus 1.9 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Bora ostmine
TõsiTiitRE kirjutas:SDI ja TDI kw-d sassisVaikko kirjutas:Nii plaan siis 19-20.10 Eestimaal paar tiiru teha ja üks korralik diisel Bora koju vedada.
Siinkohal vajan aga Poisid teie abi! Olemas on VAG COM kaabel ja plaanis teha valik 4-5 müüdava isendi seast.
Saab see siis olema 1,9 SDI 66kw või 1,9 TDI 50kw ei tea veel.
Ootan infi mida kontrollida kuidas kontrollida jne, jne
Tänud ette ära!
Mis viimaks ostetud saab ilmub ka siin teemas!
- Vaikko
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 28 Sept 2013, 17:57
- Auto: VW Jetta 1.2 TSI / VW Golf Plus 1.9 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Bora ostmine
Kuidas seda lugeda kus see näit olema peab nagu aru olen saanud siis peaks sinise juures olema?
http://www.youtube.com/watch?v=Ph7PdaDmUcA[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=Ph7PdaDmUcA[/video]
- Vaikko
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 28 Sept 2013, 17:57
- Auto: VW Jetta 1.2 TSI / VW Golf Plus 1.9 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Bora ostmine
Aga kui võib, siis mina loeks veakoodid enne proovisõitu ... teeks proovisõidu ning vaataks, mis veakoodid uuesti tulid. seleta lahti kuidas see käib? Enne sõitu auto-scaniga ja pärast uuesti teeb auto-scani või kuidas?priidu6 kirjutas: 3. VAG COMiga ei proogi automüüja sind ligi lasta. Aga kui võib, siis mina loeks veakoodid enne proovisõitu ... teeks proovisõidu ning vaataks, mis veakoodid uuesti tulid. Eraldi kunst on muidugi veakoodide (ja nende kirjelduste) oskuslik hindamine.. et kui remondi hind tuleb sama palju kui auto ise maksab.
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
Re: Bora ostmine
kustutad ära ja siis kui sõites tagasi tuleb,siis katkiVaikko kirjutas:Aga kui võib, siis mina loeks veakoodid enne proovisõitu ... teeks proovisõidu ning vaataks, mis veakoodid uuesti tulid. seleta lahti kuidas see käib? Enne sõitu auto-scaniga ja pärast uuesti teeb auto-scani või kuidas?priidu6 kirjutas: 3. VAG COMiga ei proogi automüüja sind ligi lasta. Aga kui võib, siis mina loeks veakoodid enne proovisõitu ... teeks proovisõidu ning vaataks, mis veakoodid uuesti tulid. Eraldi kunst on muidugi veakoodide (ja nende kirjelduste) oskuslik hindamine.. et kui remondi hind tuleb sama palju kui auto ise maksab.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Bora ostmine
jep. Osad vead võivad olla vanast ajast. Näiteks mingi katkine andur on ära vahetatud aga töömees pole viitsinud või pole lihtsalt kaablit olnud, et vastav teade nullida.
- Vaikko
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 28 Sept 2013, 17:57
- Auto: VW Jetta 1.2 TSI / VW Golf Plus 1.9 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Bora ostmine
priidu6 kirjutas:1. proovisõit - kontrollid, kas kõik käigud töötavad, kas kusagilt midagi koliseb, ragiseb jne. Soovitatavalt konarlikul teel, sest siis tulevad kolinad paremini välja.
2. kui lubatakse, siis ülevaatuspunkti... (diisli puhul, mida näitab tahmasuse test)
3. VAG COMiga ei proogi automüüja sind ligi lasta. Aga kui võib, siis mina loeks veakoodid enne proovisõitu ... teeks proovisõidu ning vaataks, mis veakoodid uuesti tulid. Eraldi kunst on muidugi veakoodide (ja nende kirjelduste) oskuslik hindamine.. et kui remondi hind tuleb sama palju kui auto ise maksab.
4. Proovisõidul sõidaks auto soojaks (jahutusvedeliku andur 90*C) ning seejärel tuuritaks kõrgematel pööretel, et näha kas lööb mootori avarii-reziimi või hakkab tossama (mis võks tähendada plokikaane mõra, kõverust).
5. eriti tobe oleks muidugi veel rattaloksu kontorllida, amorte jne logistada.
6. palju on roostekohti? kuigi vanal autol pole see nii määrab .. ainult, et ülevaatusel ei lasta roosteaukudega läbi.
7. kas elektroonika töötab (esi ja tagatuled, kojamehed, jne)
8. käsipidur töötab?
9. kas käigud lähevad sisse, siis kui siduripedaal on täiesti üleval (tähendab siduriketta vahetust)
10. kas kohapeal rooli mõlemale poole lõppu keerates kostub kolksusid? kui jah, siis roolilatt vajab vahetust
11. pärast proovisõitu.. kas kapoti all või põhja all on näha värskeid lekked?
12. turboga masinal on väga levinud, et turbo või selle vaakumklapp on täis tahmanud, mis aga põhjustab avariirežiimi (turbo lülitub välja, läheb uuesti tööle, kui süüde korraks välja keerata).
13. salongis võiks vaadata, kas vee-plekke on kuagil näha? see võib viidata, et vesi lekib salongi. Ise väldiks katuseluugiga autosid, sest katuseluugist on rohkem kahju kui kasu. Seal olevad vee-äravooli voolikud on tihitpeale umbes, mis põhjustab vee lekkimisit salongi.
Värske linnaõhu saamiseks saab ka akent natuke alla lasta.
14. VW esindusest peaks saama tasuta auto VIN koodi järgi kontrollida, et kas pole maha kantud või suuremaid matse teinud.
15. osad räägivad, et mootori õli näitab kõige paremini auto tervislikku seisukorda. Diisli puhul on see muidugi keerulisem, sest see läheb üsna kiiresti tumedaks. Siiski näiteks veetilgad õlis näitavad, et kusagil on mõra, leke kust niiskus või jahutusvedelik sisse pääseb. Ka väga halb variant.
16. turboga masinal - kui turbo teeb metalset vilinat... on kohe-kohe turbo vahetus. Samas kõik turbod vilisevad. Katkine teeb lihtsalt häirivamat häält.
Kokkuvõtteks - vigu võib esile tulla nii auto ostueelsel kontrollil kui ka hiljem. Kõige olulisem on proovisõit ja et kapotialune oleks enamvähem korras.
Pärast ostu soovitaks esmajärjekorras õlid ja filtrid vahetada. Ka uued rihmad ei tee kindluse mõttes paha.
Edit: komad, lauseehitus ja näpukad annavad soovida.
Tänud usun et sellest on palju abi!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Bora ostmine
Diisel volkarite päevinäinud turbod enamjaolt küll.Stollu kirjutas:16. paluks selgitust , kas tõesti kõik turbod vilisevad ?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Bora ostmine
Korras turbo päris vilinat ei tee jah...see rohkem selline susina ja vilina vahepealne, kui hakkab puhuma korralikult...raske seletada. Kui ikka selline ulguv vilin, siis jah juba asi kulunud. Aga turbo võib ka eelnevalt ilma "vilistamata" vastu teavast lennata, seejuures pmt õli kadu ei pruugi ollagi.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Bora ostmine
Seal sinise või rohelise juures jah peab ta olema. Rohelise juures on tegelikult kõige õigem kuna siis jääb ajul süüte varajasemaks keeramis ruumi kõige rohkem. Aga selle süüte paika keeramine poole tunni töö kui sedagi.Vaikko kirjutas:Ok, aga selle video kohta mis lisasin ootan ikka infi?
- Vaikko
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 28 Sept 2013, 17:57
- Auto: VW Jetta 1.2 TSI / VW Golf Plus 1.9 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Bora ostmine
TänudJ.Aru kirjutas:Seal sinise või rohelise juures jah peab ta olema. Rohelise juures on tegelikult kõige õigem kuna siis jääb ajul süüte varajasemaks keeramis ruumi kõige rohkem. Aga selle süüte paika keeramine poole tunni töö kui sedagi.Vaikko kirjutas:Ok, aga selle video kohta mis lisasin ootan ikka infi?
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2632
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Bora ostmine
Peaks vist olema sama kohapeale kus Golf 4-l. Tuhatoosi üleval plastiku taga.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: Bora ostmine
jah seal ta on. Lükka näpud taha serva, seal tunned väikest nõgusust ja tõmba otse käigukangi poole.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- Vaikko
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 28 Sept 2013, 17:57
- Auto: VW Jetta 1.2 TSI / VW Golf Plus 1.9 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Bora ostmine
Nii sai siis 19 see ostureis tehtud! Märgin kohe ära, et auto olemas, aga kes ja mis seda siis lähemalt.
Esimesena sai Järvakandis käidud vaatamas siis sellist isendit
http://www.auto24.ee/used/1569230
Auto nagu auto ikka väljast nägi päris kena välja. Esimesena torkas kohe kapotil olev rooste silma, samas olid ka koopaääred roostes. Edasi salongi, seal põles AIBBAGi tuli. Peegleid kontrollides liikusid L pealt mõlemad nii vasak kui ka parem. Eseimesel pamperil olid ääred lahti, porikoopas plastik puruks.
Auto all aga nägin sellist pilti kus keegi kavalpea oli teinud plekist ja traadist sumpsile "teibituuningut". Tagumisi suporti porikaitseplekke ei olnud enam olemas aint karvased servad.
Siis sai Paide mindud autot vaatama mis pärast ka ära ostsin.
Peale Paidet põrutasin Tallinna seal oli kokkusaamine plaanis kella 11-14 vahel aga kui Paidest minema sain oli kell juba üks läbi Tallinnas oli plaanis
selline isend http://www.auto24.ee/used/1349137 Mees kellega suhtlesin oli vene rahvusest. Soovisin kokku saada Järve Selveri ees selleks ajaks oli temal juba tegemist ja seda autot ma ei näinud. Küll aga olin eelnevalt saanud auto numbrid kontrollides tuli välja, et auto ei ole 1999 aasta vaid 1998.
Järgmisena http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1557734 Auto oli päris kena väljast roostet ei olnud koopad ka korras,
Mootoril puudus alt plast kaitse ja käigukast oli kergelt õline ei olnud värske kraam aga selge et kuskil oli või on leke, ka vilises kergelt rihm.
Jäi ka see isend kõrvale.
Peale mida siis Paide tagasi! Kust valisin Seati Õigemini Seat Leon-i.Õiget lehte enam üleval ei ole aga see sama masin http://eng.auto24.lv/lietoti/seat/leon/1449981 Isend sama nagu golf peal 66kw TDI sillad samad mis golfil suht golf mis golf. Auto väga mugav teel, all olid siis juba 15" talverehvid 17" mis kaasa tulid lähevad suvel müüki sest ise ei poolda nii suuri. Minek on hea ja tundub ka öko. Tõesti olid olemas kõik viimased remondiarved. Vead siis olid kapotiäär tahab värvimist kivitäkked kisuvad rooste ja esiklaasis kerge pragu mõtlen kas uus klaas või lasen puurida. Ja kuna kohe ei saanud proovida külma masinat siis hommikul kui käima paned siis osad pütid jätaks nagu vahele ja kerge vine sumpsist, aga kuskil 40 seki pärast tõmbab normaalseks. Nii, et ühtlasi ootan juba infi mis värk võib olla. Viimane remont uued pihustid ja küünlad.
Selline seiklus siis!
Esimesena sai Järvakandis käidud vaatamas siis sellist isendit
http://www.auto24.ee/used/1569230
Auto nagu auto ikka väljast nägi päris kena välja. Esimesena torkas kohe kapotil olev rooste silma, samas olid ka koopaääred roostes. Edasi salongi, seal põles AIBBAGi tuli. Peegleid kontrollides liikusid L pealt mõlemad nii vasak kui ka parem. Eseimesel pamperil olid ääred lahti, porikoopas plastik puruks.
Auto all aga nägin sellist pilti kus keegi kavalpea oli teinud plekist ja traadist sumpsile "teibituuningut". Tagumisi suporti porikaitseplekke ei olnud enam olemas aint karvased servad.
Siis sai Paide mindud autot vaatama mis pärast ka ära ostsin.
Peale Paidet põrutasin Tallinna seal oli kokkusaamine plaanis kella 11-14 vahel aga kui Paidest minema sain oli kell juba üks läbi Tallinnas oli plaanis
selline isend http://www.auto24.ee/used/1349137 Mees kellega suhtlesin oli vene rahvusest. Soovisin kokku saada Järve Selveri ees selleks ajaks oli temal juba tegemist ja seda autot ma ei näinud. Küll aga olin eelnevalt saanud auto numbrid kontrollides tuli välja, et auto ei ole 1999 aasta vaid 1998.
Järgmisena http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1557734 Auto oli päris kena väljast roostet ei olnud koopad ka korras,
Mootoril puudus alt plast kaitse ja käigukast oli kergelt õline ei olnud värske kraam aga selge et kuskil oli või on leke, ka vilises kergelt rihm.
Jäi ka see isend kõrvale.
Peale mida siis Paide tagasi! Kust valisin Seati Õigemini Seat Leon-i.Õiget lehte enam üleval ei ole aga see sama masin http://eng.auto24.lv/lietoti/seat/leon/1449981 Isend sama nagu golf peal 66kw TDI sillad samad mis golfil suht golf mis golf. Auto väga mugav teel, all olid siis juba 15" talverehvid 17" mis kaasa tulid lähevad suvel müüki sest ise ei poolda nii suuri. Minek on hea ja tundub ka öko. Tõesti olid olemas kõik viimased remondiarved. Vead siis olid kapotiäär tahab värvimist kivitäkked kisuvad rooste ja esiklaasis kerge pragu mõtlen kas uus klaas või lasen puurida. Ja kuna kohe ei saanud proovida külma masinat siis hommikul kui käima paned siis osad pütid jätaks nagu vahele ja kerge vine sumpsist, aga kuskil 40 seki pärast tõmbab normaalseks. Nii, et ühtlasi ootan juba infi mis värk võib olla. Viimane remont uued pihustid ja küünlad.
Selline seiklus siis!
Viimati muutis Vaikko, 21 Okt 2013, 22:09, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 07 Sept 2007, 19:34
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tallinn / Rapla
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Bora ostmine
Peabki nii olema.Vaikko kirjutas:Peegleid kontrollides liikusid L pealt mõlemad nii vasak kui ka parem.