Elektriline mootori eelsoojendi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 336
- Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
- Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
- Asukoht: Kuressaare
Elektriline mootori eelsoojendi
Talv on tulema ja tekkis mõte auto peale panna mootori eelsoojendus. Tegemist 1,6 74kW bensiini mootoriga. Ehk jagate arvamusi milline nendest kolmest valida. Plaanis on arvatavasti autovahetus peale talve, siis mõtlesin, et nr 3. variant oleks parem, saaks vanalt autolt ära võtta ja uuele panna. Defa ja Calixi paigaldaks kindlasti ise. 3. osas pean natuke uurima paigaldust. Teem väiksese hääletuse ka, et millist kasutatakse.
1. Defa plokisoojendaja (159€ + paigaldus)
2. Calix plokisoojendaja (103€ + paigaldus)
3. Universaalne elektriline tsirkulatsioonipumba ja termostaadiga mootori eelsoojendi.(145€ + paigaldsu) http://saareautogaas.ee/?page_id=593" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõike head,
Strand
1. Defa plokisoojendaja (159€ + paigaldus)
2. Calix plokisoojendaja (103€ + paigaldus)
3. Universaalne elektriline tsirkulatsioonipumba ja termostaadiga mootori eelsoojendi.(145€ + paigaldsu) http://saareautogaas.ee/?page_id=593" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõike head,
Strand
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 04 Mai 2012, 07:17
- Auto: VW Golf IV 2,0
- Asukoht: Mägi-Eesti / Helsingi
Re: Elektriline mootori eelsoojendi
Endalgi tekkis plaan selline asi lasta autole paigaldada.Autoks siis G IV (2003a) 2,0 85kW bensiin.Oleks samuti huvitatud mida keegi soovitab.Ning see salongiventikas-kui võimas peaks see olema,et Golf-i salong hommikul soojaks läheks? Ning kas see mis läheb lõdviku vahele, on sama efektiivne kui see mis läheb mootoriblokki? Väidetavalt ei pidavat kõigile mootoritele blokisisest saama paigaldadagi.
Straight roads is for fast cars,curvy roads is for fast drivers :)
-
- Moderaator
- Postitusi: 7979
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Elektriline mootori eelsoojendi
VR6 küttekeha käib näiteks plokikaane sisse (paremale poole). Lõdvikutevahelisi soojenduselemente toodab ka defa või calix (ei mäleta kumb), kui autol on peal ka tsirkulatsioonipump siis pole rohkem vajagi. Ise eelistaks tuntud kaubamärki kui hiinakat.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 336
- Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
- Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
- Asukoht: Kuressaare
Re: Elektriline mootori eelsoojendi
Kui osadel on plokisisene siis minu omal näiteks läheb ainult ploki vastu. Nagu juhendist olen aru saanud.hulgus666 kirjutas: Väidetavalt ei pidavat kõigile mootoritele blokisisest saama paigaldadagi.
Sai küsitud ka Defa ja Calix'i omasid mis lõdviku vahele peaks minema aga kõik pakkujad ütlesid, et minu mootorile (1,6 74kW) seda ei ole pakkuda. Kindlasti saaks miski teise mootori oma sinna panna.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5294
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 221 korda
Re: Elektriline mootori eelsoojendi
Ei soovita ise jalgratast leiutada, kui Defa insenerid on välja mõelnud ,et nn triikraud peab karteri põhjas õli soojendama ,siis sellest tuleks lähtuda. Salongi soojendamiseks oleks sisemine puhur siis kohustuslikStrand kirjutas:Sai küsitud ka Defa ja Calix'i omasid mis lõdviku vahele peaks minema aga kõik pakkujad ütlesid, et minu mootorile (1,6 74kW) seda ei ole pakkuda. Kindlasti saaks miski teise mootori oma sinna panna.

BMW, Mazda, Ford, Jaguar, Land Rover,Volvo ja BYD on uus VAG
Re: Elektriline mootori eelsoojendi
Calix või Defa ... on neil tegelikult vahet peale kaablite pistikute ? Valiks odavama
Sõiduautole oli mäletamist mööda 550w plokki too kolb .
Salongi on variante päris mitu. Endal on salongipuhur ca 1000w ( tõesti ei mäleta ..äkki oli 1300+w Calix) mis toimetab kenasti pooleteise tunniga
esiklaasi puhtaks kuni -25'ni. Alla selle oli pisike puhuripoiss hädas...vähemalt selle ajakulu jooksul.
Hädas selles mõttes, et salong ei ole soe ja esiklaas on poolenesti/1\3 jääs ikkagi = hädas. Universaalkere Passat B5 mul.
Samas, kui palju on -30 ja madalamat temp'i meil - kokku nädalake max ehk.
Ja hoolimata 5w40 õlist on ka -30 juures plokisoojenduse puudujääk tunda - kuni -20 ...-25'ni pole vahet , kas käivitad talvel või suvel. Aga alla selle juba
eelsüüde põleb .. -34 lausa on tarvis teist käivitust ( võib ka sõltuda küttest loomulikult )
Ma ütleks kokkuvõtteks, et kuni -25 töötavad mõlemad ,st loovad suveolud sulle ( defa oli mul ühes eelmises autos )
ja kahtlemata abistavad ka madalamatel tempidel. Minu meelest ei ole peale hinna asjadel vahet .
Asoo.. kui plokki kolvi paned, kasuta kindlasti hermeetikut. Mina ei kasutanud = lumel kena roosakas laik .. st lekib see asi hoolimata viisakast rõngastihendist .
Kadu on ca 100-200 ml kuus talvel, suvel/soojal ajal ei kao midagi.
Sõiduautole oli mäletamist mööda 550w plokki too kolb .
Salongi on variante päris mitu. Endal on salongipuhur ca 1000w ( tõesti ei mäleta ..äkki oli 1300+w Calix) mis toimetab kenasti pooleteise tunniga
esiklaasi puhtaks kuni -25'ni. Alla selle oli pisike puhuripoiss hädas...vähemalt selle ajakulu jooksul.
Hädas selles mõttes, et salong ei ole soe ja esiklaas on poolenesti/1\3 jääs ikkagi = hädas. Universaalkere Passat B5 mul.
Samas, kui palju on -30 ja madalamat temp'i meil - kokku nädalake max ehk.
Ja hoolimata 5w40 õlist on ka -30 juures plokisoojenduse puudujääk tunda - kuni -20 ...-25'ni pole vahet , kas käivitad talvel või suvel. Aga alla selle juba
eelsüüde põleb .. -34 lausa on tarvis teist käivitust ( võib ka sõltuda küttest loomulikult )
Ma ütleks kokkuvõtteks, et kuni -25 töötavad mõlemad ,st loovad suveolud sulle ( defa oli mul ühes eelmises autos )
ja kahtlemata abistavad ka madalamatel tempidel. Minu meelest ei ole peale hinna asjadel vahet .
Asoo.. kui plokki kolvi paned, kasuta kindlasti hermeetikut. Mina ei kasutanud = lumel kena roosakas laik .. st lekib see asi hoolimata viisakast rõngastihendist .
Kadu on ca 100-200 ml kuus talvel, suvel/soojal ajal ei kao midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 336
- Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
- Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
- Asukoht: Kuressaare
Re: Elektriline mootori eelsoojendi
Nüüd siis talv peaegu et kätte jõudnud ja veel oleks viimane aeg endale blokisoojendus soetada. Mõtlesin, et küsin kas veel kellegil uusi arvamusi tekkinud antud valikute osas?
Re: Elektriline mootori eelsoojendi
*plokisoojendus
Mr . Strand
Koos miski puhuriga salongi. On seda kopkat väärt , kui Sul on 220 ja timer olemas
Tunnike enne starti kütte ( 1,5- 2 , kui on -30..35 ) ja pole probleemi . Klaasid puhtad
ja käivitus kindel.
Kuna peale hinna ei ole minu meelest Calixil ja Defal vahet.. siis vali, mis meeldivam
Ma ei tea Bora kohta pajatada.... kuid Passat B5 66kw nõudis nr 16 silmust plokisooja paigalduseks ( kui ise paned)
See oli vajalik starteri eemalduseks.
Ning soovitan soojendus-elemendi paigaldusel kasutada silikoni - mitte nagu mina, et talvel on lumi roosakas, kuna kolb lekib tiba ( ca 100ml kuus, kui kütta .Soojal ajal mitte )


Koos miski puhuriga salongi. On seda kopkat väärt , kui Sul on 220 ja timer olemas

Tunnike enne starti kütte ( 1,5- 2 , kui on -30..35 ) ja pole probleemi . Klaasid puhtad
ja käivitus kindel.
Kuna peale hinna ei ole minu meelest Calixil ja Defal vahet.. siis vali, mis meeldivam

Ma ei tea Bora kohta pajatada.... kuid Passat B5 66kw nõudis nr 16 silmust plokisooja paigalduseks ( kui ise paned)
See oli vajalik starteri eemalduseks.
Ning soovitan soojendus-elemendi paigaldusel kasutada silikoni - mitte nagu mina, et talvel on lumi roosakas, kuna kolb lekib tiba ( ca 100ml kuus, kui kütta .Soojal ajal mitte )