Golf4 66kw & golf PD-dega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8040
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Räägi Tõnis, mis moodi sa alajuhitavuse korral pidurdad ainult ühte rattast, nagu ESP seda teeb, et auto teele tagasi saada?
Viimati muutis R36, 10 Dets 2013, 22:37, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Vahelduseks Tõnni pseudoprobleemidele teemasse kah, et mis imeloom see common rail siis nüüd on? Paljudel automarkidel see juba jupp aega kasutusel ja nüüd hiljuti siis alles VW-l?
Kardab see CR ju s-itta kütet kui tuld ja seda pakutakse meie väikses banaanivabariigis ilmselt veel mitu põlve.

-
- Huviline
- Postitusi: 2951
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Golfi.vend. Väga kasutu küsimus sinu poolt. Sõida kõigepealt AUTOGA,tagavedu,esivedu,erinevates libedus olukordades. Kui oled sõna otseses mottes saanud kätte auto liikumise tunnetuse,pidurduse,siis lisa oma mõtte maailma LISAD,mida autole pakutakse. Vot need LISAD autol on küll head abimehed,kuid uinutavad neid,kes ei tea tegelikku libedust --ja mingil hetkel on juba hilja. TiitRE,pseudoprobleemi minul ju pole. Kus karu-sest. selle välja võlusid? Aeg annab arutleda ka kunagi neid C R. Ärgem tormakem ajast ette. Kuid perspektiiv on suht tume,teades Korporatsioonide huve,raha peab liikuma. Kannatajad on tarbijad.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8040
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Sellega pole palju probleeme kirjeldatud VW foorumis, seega ilmselt sellepärast nii vaikne CR kohta antud teema. Mis ta hiljuti 2009 oli ehk see aasta millal vahetas välja PD. PD loodi minu teadmiste järgi üldse selleks, et pääseda CR maksust. Common rail on tegelikult juba kasutusel aastast 1995 mingil Jaapani transpordi pillil ja esimene sõiduauto oli 1997 aastal Alfa Romeo ja samal aastal Mersu.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8040
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Ei üldse pole sõitnud ja üldse ei tea kuidas käitub esi ja tagaveoline. Need abividinad ON vajalikud, sest tavajuht, kes satub hädaolukorda ilmselt elus vaid paar korda on reageerimiseks liiga aeglane ja selleks ajaks kui ta libedakoolituse meeldetuletada jõuab on ilmselt juba auto mõnda aega puud, kraavis või üle katuse olnud.t6nis3 kirjutas:Golfi.vend. Väga kasutu küsimus sinu poolt. Sõida kõigepealt AUTOGA,tagavedu,esivedu,erinevates libedus olukordades. Kui oled sõna otseses mottes saanud kätte auto liikumise tunnetuse,pidurduse,siis lisa oma mõtte maailma LISAD,mida autole pakutakse. Vot need LISAD autol on küll head abimehed,kuid uinutavad neid,kes ei tea tegelikku libedust --ja mingil hetkel on juba hilja. TiitRE,pseudoprobleemi minul ju pole. Kus karu-sest. selle välja võlusid? Aeg annab arutleda ka kunagi neid C R. Ärgem tormakem ajast ette. Kuid perspektiiv on suht tume,teades Korporatsioonide huve,raha peab liikuma. Kannatajad on tarbijad.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Justnimelt, Japsidel (Denso Corporation) õnnestus esimestena EDUKAS katsetamine autotööstuses, kuigi väljatöötati Sakslaste/Austerlaste poolt, nagu väidab Wikipediagolfi_vend kirjutas:Sellega pole palju probleeme kirjeldatud VW foorumis, seega ilmselt sellepärast nii vaikne CR kohta antud teema. Mis ta hiljuti 2009 oli ehk see aasta millal vahetas välja PD. PD loodi minu teadmiste järgi üldse selleks, et pääseda CR maksust. Common rail on tegelikult juba kasutusel aastast 1995 mingil Jaapani transpordi pillil ja esimene sõiduauto oli 1997 aastal Alfa Romeo ja samal aastal Mersu.



P.S Tõnis - pereelu lahkamine tehnilises foorumis näitab natuke pseudot (Su enda taolised sõnad ju alati, kui keegi kaldub tehnilises teemas natuke kõrvale), ei midagi isiklikku!

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8040
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
Kõige naljakam on nende Denosdega mul opsi peal. Pihustiplokk on Denso oma, kuid pistikutel, mis sinna Denso külge kinnituvad suurte kirjadega Boschi omad.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
CR on jah tegelt juba ammu olemas....näiteks isegi konnasööjatel CR ammu ennem sakslast kasutusel ja VAG lihtsalt üritas CR litsentsi maksumuse pealt kokku hoida kuid arvestades tänapäeva keskonnanõudeid, siis PD baasil ei suudeta neid ilmselt enam täita...ning konnasööjate kogemusest pidi CR olema suht töökindel süsteem, kui just kehva küttega vms asja tuksi ei keerata.golfi_vend kirjutas:Sellega pole palju probleeme kirjeldatud VW foorumis, seega ilmselt sellepärast nii vaikne CR kohta antud teema. Mis ta hiljuti 2009 oli ehk see aasta millal vahetas välja PD. PD loodi minu teadmiste järgi üldse selleks, et pääseda CR maksust. Common rail on tegelikult juba kasutusel aastast 1995 mingil Jaapani transpordi pillil ja esimene sõiduauto oli 1997 aastal Alfa Romeo ja samal aastal Mersu.
Rääkides nn juhile vale signaali andmisest, siis selline kontingent on omaette teema ja siinkohal ei ole neil ilmselt isegi vahet, mis autoga nad sõidavad. Tihtipeale on paljude õnnetuste põhjuseks just keegi kolmas, kes teinud ohtlike manöövreid ning mille tõttu sattunud õnnetusse korralik liikleja....viimane näide ilmselt Sillamäel juhtunud õnnetusest, kus hukkus 3 inimest ja õnnetuse põhjuseks peetakse esialgse info alusel just nn sõelujat-idiooti kes riivas tagasi reastudes(ilmselt ei arvestanud vastu tuleva auto vahemaaga ja libedusega) autot, kus siis need hukkunud olid ja antud auto ei ole tänapäeva autodega turvalisuse koha pealt isegi mitte võrreldav...ilmastikuolud ei olnud just kõige paremad tol hetkel....olen ka ise sellistega Tartu maanteel kokku puutunud ja kaherealisele teele ei ole just mõnus tunne ühtäkki 3. rida tekitada(vastu tuleb rekka+rumal+2 rekkat ning mitte väga kaugel minu taga veel kolonn)......ja ma ütlen ausalt - see idiootne sõelumise kultuur on näiteks Eesti VS UK selgelt näha....seega, kui võimalik, siis ei ole patt end kaitsta väheke turvalisema autoga kui 90. ndate alguse autod seda suudaksid ning järelturg peaks tänaseks olema piisavalt küllastunud uutemate(loe: odavamatega kui tutikas salongi hinnaga) masinatega millel ka ajalugu kontrollitav. Siinkohal, tõnn, ilmselt sa ikka tead et ESP näiteks on uute masinate puhul juba iganenud turva lisa ja need aitavad, sest enamus õnnetusi on ikkagi Human Error!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf4 66kw & golf PD-dega
No muidu kõik tore ja ilus, aga Jussikese väitega, et kõige odavam auto on kindlasti p..., ei saa nüüd ka nõus olla. Mina olen päris paljud autod viimasel ajal just odavamas otsas maha müünud, kui tahad et üldse keegi huvi tunneks. Samas ühelgi neist ei tea küll suuri vigu küljes olevat olnud. Oma 96kw Borat hakkasin ka müüma kuskil 5500 euroga, reaalselt tehinguks läks pea aasta hiljem 2500ga (mis oli samas hinnaklassis kõigi muude disladega). Samas paar autot on mul õnnestunud viimasel ajal suisa päevaga müüa ja mõni ka nädalaga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335