Golf 4 2001 aasta 1,6 77kw AZD külmkäivitusel tigin/klobin

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
4ll4r
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 18 Mai 2009, 16:40
Asukoht: Põlva

Golf 4 2001 aasta 1,6 77kw AZD külmkäivitusel tigin/klobin

Lugemata postitus Postitas 4ll4r »

Tere,

Olen antud teemat kunagi juba puudutanud, nüüd puhkuse ajal jälle aega olnud asja üle mõtiskleda. Mootorile sai remont tehtud (rõngad, hüdrotõukurid, kepsusaaled ja muu kaasas käiv) vahetamata jäid kolvisõrmed ja nookurid. Tekkis küsimus et kas kolvisõrmed/puksid kuidas nende tehniline nimi on, võivad kulunult külma mootoriga sellist klõbisevat häält teha? Kuna neil oli kerge lõtk, mida tol hetkel pidasime normaalseks, kuid nüüd enam ei teagi, äkki sai lollus tehtud et ei vahetanud. Kahtlustatud sai alguses uusi tõukureid, aga see ka vaikselt kahtluse all. Külmalt käivitad on hääl 5 sekundit umbes ja siis jääb äkitselt vaiksemaks. Mootor soe on, siis tigin minimaalne ja pole eriti kuulda. Pööret anda siis tigin hullemaks ei lähe ja kaob pm üldse ära. Karteri juurest on häält kõige paremini kuulda, tuleb esimese silindri juurest. Peale remonti on sõidetud 10 000 km ja midagi halvemaks ega paremaks pole läinud. Uurin kuna enne lahtivõtmist äkki mingeid lihtsamaid varjante proovida või asi üldse mingis naeruväärses veas, mida ei oska endale ette kujutada.

Ette tänades,
Allar
Viimati muutis 4ll4r, 27 Dets 2013, 22:46, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Golf 4 2001 aasta 1,6 77kw AZD külmkäivitusel tigin/klobin

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Kirjelduse põhjal arvan, et hüdrotõukurid. Proovi alguseks õli hoida max tasemel. Vaata kas siis ka lagiseb alguses. Kindlasti kontrolli ega Sul see plastmassist õlivarda osa ei liigu, mis sellesse pessa läheb. Osadel on varras lahti olnud ja on jupp maad "pikem" tänu sellele. Kolvisõrme kolin on ka kuumast peast ja ei tohiks ära kaduda. Eriti annab tunda kohapeal tuuritades ja just siis kui gaasi maha lased.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Golf 4 2001 aasta 1,6 77kw AZD külmkäivitusel tigin/klobin

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Õli tase ja kuna kirjutad, et remont toimus 10 000 tagasi siis oleks olnud vaja juba ammu õli vahetada. Remondi käigus oleks olnud soovitatav ka õlipump uus panna.Võimalik ka et õlipumba reduktsiooniklapp laseb õli tagasi ja külmalt käivitades ei saa hüdrotõukurid koheselt õli peale ja seepärast klõbisebki.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: Golf 4 2001 aasta 1,6 77kw AZD külmkäivitusel tigin/klobin

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Priidik333 kirjutas:Õli tase ja kuna kirjutad, et remont toimus 10 000 tagasi siis oleks olnud vaja juba ammu õli vahetada. Remondi käigus oleks olnud soovitatav ka õlipump uus panna.Võimalik ka et õlipumba reduktsiooniklapp laseb õli tagasi ja külmalt käivitades ei saa hüdrotõukurid koheselt õli peale ja seepärast klõbisebki.
Kui külmalt õlirõhku ei ole,siis soojalt peaksid kõik tuled ja viled töötama.
Viimati muutis _rein_, 29 Dets 2013, 13:14, muudetud 1 kord kokku.

4ll4r
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 18 Mai 2009, 16:40
Asukoht: Põlva

Re: Golf 4 2001 aasta 1,6 77kw AZD külmkäivitusel tigin/klobin

Lugemata postitus Postitas 4ll4r »

Priidik333 kirjutas:Õli tase ja kuna kirjutad, et remont toimus 10 000 tagasi siis oleks olnud vaja juba ammu õli vahetada. Remondi käigus oleks olnud soovitatav ka õlipump uus panna.Võimalik ka et õlipumba reduktsiooniklapp laseb õli tagasi ja külmalt käivitades ei saa hüdrotõukurid koheselt õli peale ja seepärast klõbisebki.
Lisan siis et õli sai selle 10000 jooksul juba korra uus sisse.

4ll4r
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 18 Mai 2009, 16:40
Asukoht: Põlva

Re: Golf 4 2001 aasta 1,6 77kw AZD külmkäivitusel tigin/klobin

Lugemata postitus Postitas 4ll4r »

NOTFAST kirjutas:Kirjelduse põhjal arvan, et hüdrotõukurid. Proovi alguseks õli hoida max tasemel. Vaata kas siis ka lagiseb alguses. Kindlasti kontrolli ega Sul see plastmassist õlivarda osa ei liigu, mis sellesse pessa läheb. Osadel on varras lahti olnud ja on jupp maad "pikem" tänu sellele. Kolvisõrme kolin on ka kuumast peast ja ei tohiks ära kaduda. Eriti annab tunda kohapeal tuuritades ja just siis kui gaasi maha lased.
Õrn klobin on ka kuumalt, aga üpriski vaikne, kuid siiski häiriv. Gaasi maha lastes ja tuuritades on pm kõik klobinad samad midagi nagu hullemaks ei lähe. Õli on max tasemel. Õli läks sisse 3,5 liitrit ja see mingi teeninduse venna poolt ka kirjutatud õli korgi juurde, kuid vaatan veel õlivarda ka järgi igaksjuhuks. Proovin ühe soovituse järgi mingi päev ja saab paremini aimdust kolvisõrmede kulumisest (loodan et see välistab need :) )


Allar

Vasta

Mine “Mootor”