Milline on töökindlaim 1,9 d mootor (B5) passatil
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Milline on töökindlaim 1,9 d mootor (B5) passatil
Tere,ise olen tähele pannud et 66kw kohta on kõige vähem probleemset infot! Lihtsalt soetamise soov ! Või on asi ikkagi selles kuidas on autot varem hooldatud? Kas kahemassiline hooratas on kõigi tdi mootoritel ja kas 66kw on ainuke millele saab tavalist hooratast paigaldada? Tänud ette!
Viimati muutis HawkHill, 25 Jaan 2014, 17:44, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: pealkiri ebakorrektne
Põhjus: pealkiri ebakorrektne
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: milline on töökindlim 1,9 d mootor (B5) passatil
66kw ja 81kw kõige pommikindlamad (pihustid jne)
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: milline on töökindlim 1,9 d mootor (B5) passatil
Seda kuni '98 aastani, sealt edasi on kõigil passati diislitel kahemassilised hoorattad.
-
- Huviline
- Postitusi: 2923
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: milline on töökindlim 1,9 d mootor (B5) passatil
Vot siit hea jätk teemasse. Pole seda kahemassilist hooratast vaja 66 TDi-le. kui algselt insenerid tehase poolt ette ei näinud. Oma g4-jal. ka ühemassiline (eelmise omaniku poolt paigaldatud). Samas lisasin generaatorile pendiksiga rihmaratta,mida tehases tulnud mootoril polnud.
Re: Milline on töökindlaim 1,9 d mootor (B5) passatil
Endal 99. a AHU mootoriga (66Kw) Passat, hooratas on sellel tõesti ühemassiline. Mootor on töökindel ja probleeme pole eriti esinenud peale tülikate tüüpvigade nagu ajapikku väsima kippuv karteripõhjatihend. Kui korralikult hooldada ja paaki kallata kvaliteetset kütet, siis kütusegrupiga (pump, pihustid) ka muresid ei teki. Mainimata ei saa jätta ka selle mootori olematut küttekulu, kuid nii suure kere liigutamiseks jääb see 66kW lahjaks, eriti maantel ja kui autos on üle kahe inimese. Töökindluse poolest on 66, 74 ja 81 Kw-sed mootorid üsna samast puust, dünaamika poolest 81 kW + manuaalkast ilmselt parim variant, kui korraliku leiad.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Milline on töökindlaim 1,9 d mootor (B5) passatil
66kw ja 81kw vist siiski kõige töökindlamad, 74kw jne. juba pumppihustitega mootorid, pihustid kallimad ja kütuse suhtes tundlikumad. Sellest kahemassilisest hoorattast pole minuteada ka 66kw mootor pääsenud, või siiski? Endal peres 81kw AFN mootoriga Passat ja mootoris midagi suuremat remontima pole pidanud, ise üle 100 000km maha sõidetud, ainult tihendeid on saanud vahetada ja vajavad veelgi. Loomulikult ka korrapärased õlivahetused ja hammasrihma vahetus.
Viimati muutis J.Aru, 25 Jaan 2014, 23:41, muudetud 1 kord kokku.