Mure siis selline, et kuna autoga enam sõita polnud võimalik, sest jõhker tosooli aur oli sees pluss aknad olid 24/7 udused, siis võtsin täna suure töö ette ja lammutasin kogu armatuurlaua maha. Õhtuks sai siis armatuurlaud maha ja rohkem nagu ei jõudnud kuna ma istusin lihtsalt tund aega autos ja mõtlesin, et kuidas ma kogu selle kastikupatuse sealt maha saan. Lõpuks lihtsalt viskasin käega ja tulin ära koju. Hommikul oleks ikkagi vaja see radikas ära vahetada ja seega küsiks nõu, et mismoodi selle asja sealt maha saab? Kas see suur metallist tala mis jookseb ühest otsast teise tuleb ka kõik maha võtta? Ja mismoodi kogu see must kast seal kinni on? Aa, ja mis kliima torudega saab? Ilma lahti ühendamata pole võimalik seda radikat vahetada? Ja kui pole siis kas kodustes tingimustes on ka see torustik võimalik lahti ühendada?
Muidugi veelparem oleks kui keegi lahke siit Põlvakandist saaks pilgu peale visata ja nõuga aidata.
Selline asi ka veel, et plaan oli selle õpetuse järgi teha: http://www.passatworld.com/forums/61-b5 ... -swap.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga lõpuks selgus, et minu autol on see armatuuri alune raam teistsugune kui siin piltidel.(Uskuge või ärge uskuge aga need metallist plaadid seal keskel on hoopis teistsugused ja kinnitused samuti teised.


