Ostueelne DPF kontroll
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Ostueelne DPF kontroll
Kas sellist asja teostatakse ning kui siis kuskohas? Kas seda saab üldse kuidagi kontrollida ning selgusele jõuda kui minemise äärel ta on või on äkki isegi vahetatud.
Tegemist pole küll VWga aga see ei oma hetkel tähtsust.
Tegemist pole küll VWga aga see ei oma hetkel tähtsust.
Viimati muutis rako, 27 Mär 2014, 22:36, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Ostueelne DPF kontroll
Saad vast ka ise eesmärgile vastava empiirilise analüüsi teha. Vähemalt +/-20% ujuvad kõik andmed ja piirväärtused nagunii. Vaja on teada läbisõit, mille järgi on fikseeritud DPF kestvuse tolerantsid ning iga. Selle kõrvale on vaja asetada hoolduste väljavõtted / peamiselt huvitab data õli kohta ning välp. Kõige peale mootori töölogi, kus näha DPF regeneratsiooni tsüklid. Kui seda datat välja ei võlu siis vaadata pihustite näidud ja väljalaske vastusurve. Huvitav on kõik, mis seotud pihustitega, sh vahetused ning põhjused (see ilmselt kõige raskem ja varjatud koht). Loomulikult pilk ka mootori tööreziimidele ja väljendatavatele mootori muredele. See kõik kokku annab ka võimaluse ennustada DPF seisundi ja üldise mootori tervise.
Ehk siis DPF saab väga lühikese ajaga ära rikkuda. Sama seis nagu rehvidega - mustri võib ka kõige seffimal rehvil 20 sekiga slikki lasta. Sisuliselt sama seis ka probleemse ja hooldamata mootoriga. DPF surm on valdaval määral tagajärg mitte põhjus.
Ehk siis DPF saab väga lühikese ajaga ära rikkuda. Sama seis nagu rehvidega - mustri võib ka kõige seffimal rehvil 20 sekiga slikki lasta. Sisuliselt sama seis ka probleemse ja hooldamata mootoriga. DPF surm on valdaval määral tagajärg mitte põhjus.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Ostueelne DPF kontroll
Okei. Sisuliselt sellise tegevuse võiks ära teha vastava margi esindus?
Juttude järgi on 174k sõitnud masinaga täielik esinduse ajalugu hoolduse väljavõtted koos tsekkidega. Oma silmaga veel pole näinud kuid homme üritan asjale pihta saada.
Juttude järgi on 174k sõitnud masinaga täielik esinduse ajalugu hoolduse väljavõtted koos tsekkidega. Oma silmaga veel pole näinud kuid homme üritan asjale pihta saada.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Ostueelne DPF kontroll
Jah, kui selline ülesanne püstitada. Kindlasti esineb muidugi erandeid mingite markide/mootorite lõikes, mida osatakse nn ära lollitada. Esinduse nö seinast välja ulatuvad analüüsi süsteemid ei ole kõik tarkusest pungil ja ei saa eitada, et järelturul on omandatud tarkus, kuidas ka kõike/kõiki lollitada. Näiteks DPF aukude puurimine jne. Sellise asja tuvastamiseks on vaja filter realselt maha võtta, et inspekteerida jne. Ehk siis oluline osa püsib nagunii aususel ja sellest tulenevalt ka tegevused mõistuse piires.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Ostueelne DPF kontroll
Sisuliselt on siis ikkagi nii, et kui ostu hetkel auto toimetab normaalselt võib auto ära osta ning peaks arvestama DPF eemaldusega.
Siinkohal siis uurin selle DPF eemalduse kohta. Olen aru saanud, et DPF tuleb füüsiliselt eemaldada ning teha siis ECUs korrektuurid, et välja progeda need põletuse tüsklid ja mis iganes veel muud.
Seega, kui olen füüsiliselt DPF i eemaldanud kas võib autoga sõita näiteks kohta kus tehakse DPFi välja progemine.
Siinkohal siis uurin selle DPF eemalduse kohta. Olen aru saanud, et DPF tuleb füüsiliselt eemaldada ning teha siis ECUs korrektuurid, et välja progeda need põletuse tüsklid ja mis iganes veel muud.
Seega, kui olen füüsiliselt DPF i eemaldanud kas võib autoga sõita näiteks kohta kus tehakse DPFi välja progemine.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Ostueelne DPF kontroll
Nu maitse ja tahte küssa kõik. Mõistlik on jah välja progeda ehk sisuliselt EURO3 normidele vastav map. Iseasi muidugi mida-kes-kus progeb ja, mis on sellise auto hilisem turuväärtus. Ega seda universaalselt ei suudeta või ei osata ka teha. Keerulisem võib olla mudelitega, millele E3 üle-üldse puudub. Vanematega osatakse vast rohkem. Seetõttu see ongi täna paljuski remap-sega tegelevate entusiastide valdkond. Avalik saladus ju see, et chip-itud autot chip-imisega tegelev analüütik omale ei osta. Teravaid põhjusi on ju liigagi palju, et neile ka päevavalgust lasta.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Ostueelne DPF kontroll
Ma siin nüüd natuke uurisin, et iipeis liigub DPF e miski 290£ ringis siiski eelmise põlvkonna kere peal sellele konkreetsele autole. Kuidas nendesse suhtuda?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Ostueelne DPF kontroll
Need, kes hommikust õhtuni DPF-e eemaldavad ja EGR-e välja sülitavad ajab see muidugi muigama, sest ostad ju "puhtamat õhku", mida teised vastupidi oma ökotamisega sulle nina alla lasevad. Masuudika fundamentaalne error sealt ka tuleneb, et seda ostab tegelane, kes tahab koonerdada ja ka keskkonna kulu arve naabritele maksta suunata. Seni kuni masuudika omanik saab oma keskkonna prügi naabri prügikasti sokutada on DPF vahetus nn lollide roheliste valdkond. Masuudika omanike hoiakud muidugi ka seinast-seina. Kui teadlikus kasvab siis muutub ka hoiak. Täna ütleb sulle aga iga oma särki säästev masuudinoolik, et DPF välja ja lasta kuni seadus lubab huiata.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Ostueelne DPF kontroll
Mis on EURO 3 normile vastav map? Nii palju kui ma asjast aru saanud, siis tuleb ajus välja lülitada vastavad nn lülitid, et mingit regenaratsiooni toimuma ei hakkagi, mingeid rõhkude erinevusi ja parameetreid tahmafiltri juures ei kontrollita ning mootori töö toimub lihtsalt nii nagu ta seda teeb ajal kui filter täitunud pole ja regeneratsiooni ei toimu. EURO 3 on lihtsalt see, mis sul sealt tagant peale filtri eemaldust heitgaaside näol välja lendab.
Ning DPF ei olegi mõeldud sul sisuliselt kestma 500tkm. Kui juba tehas ütleb, et eluiga võib piirduda 120tkm vms olenevalt kui lühikesi otsi tehakse, siis mida sa siit veel tahad? Ainult õnnemäng ja aja küsimus millal see brüsseli roheliste leiutis su ajusid ja rahakotti kottima hakkab. Ja see ei ole ainult VAGi probleem.
Tahad aega, raha ja närvi säästa, osta bensukas....küttekulud on juba uutel mootoritel samasse auku mis diislil, dünaamika on suht hea juba selle kulu juures, talvel läheb ilusasti soojaks ning just keskonnanormide täitmiseks lisatud "lisad" puuduvad v ei röövi sult selliseid summasid rahakotist. Küll läheb ka siinmail selle DPF eemaldades ÜV läbimine keerulisemaks ühel "ilusal" päeval....lääne pool juba asjad selles suunas liiguvad. Isiklikult päris tänase generatsiooni mootoreid ostes kaaluks tõsiselt diisli ostu....näiteks 2.0TSI tundub oma dünaamika ja kulu poolest VS diisel ja nendega kaasneda võivate jamade juures palju ahvatlevam.
Ning DPF ei olegi mõeldud sul sisuliselt kestma 500tkm. Kui juba tehas ütleb, et eluiga võib piirduda 120tkm vms olenevalt kui lühikesi otsi tehakse, siis mida sa siit veel tahad? Ainult õnnemäng ja aja küsimus millal see brüsseli roheliste leiutis su ajusid ja rahakotti kottima hakkab. Ja see ei ole ainult VAGi probleem.
Tahad aega, raha ja närvi säästa, osta bensukas....küttekulud on juba uutel mootoritel samasse auku mis diislil, dünaamika on suht hea juba selle kulu juures, talvel läheb ilusasti soojaks ning just keskonnanormide täitmiseks lisatud "lisad" puuduvad v ei röövi sult selliseid summasid rahakotist. Küll läheb ka siinmail selle DPF eemaldades ÜV läbimine keerulisemaks ühel "ilusal" päeval....lääne pool juba asjad selles suunas liiguvad. Isiklikult päris tänase generatsiooni mootoreid ostes kaaluks tõsiselt diisli ostu....näiteks 2.0TSI tundub oma dünaamika ja kulu poolest VS diisel ja nendega kaasneda võivate jamade juures palju ahvatlevam.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Ostueelne DPF kontroll
Sama autot/mootorit müüdi/müüakse erinevatele turgudele erineva EURO* valmidusega. Ehk siis kui "seinast" saab konkreetsele ecu-le sisse lasta EURO3 siis nii lihtne see ongi ja ei pea isegi süvenema, mis erinevus. Selline map on niisiis orig valmis EURO3 map, mida keegi ei pea leiutama ega modima.
copilot kirjutas:Mis on EURO 3 normile vastav map?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Ostueelne DPF kontroll
Juhul kui jutt vw või vag masinast, siis tegelikult müüdi siiski euro4 ja euro4 no dpf mappidega.tlauri kirjutas:Sama autot/mootorit müüdi/müüakse erinevatele turgudele erineva EURO* valmidusega. Ehk siis kui "seinast" saab konkreetsele ecu-le sisse lasta EURO3 siis nii lihtne see ongi ja ei pea isegi süvenema, mis erinevus. Selline map on niisiis orig valmis EURO3 map, mida keegi ei pea leiutama ega modima.copilot kirjutas:Mis on EURO 3 normile vastav map?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Ostueelne DPF kontroll
Jah, eeldusel, et EURO4 NOx saadakse ilma DPF-ta 0.25. See saab siis ainult mingi punn-mootor olla, millele taotlus EURO5 NOx 0.18 möllida.
http://en.wikipedia.org/wiki/European_e ... _standards" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/European_e ... _standards" onclick="window.open(this.href);return false;
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Ostueelne DPF kontroll
Tegu pole siiski VAG masinaga ning selle konkreetse auto bensiini mootorid minu silmis kriitikat ei kannata ning TSI tüüpi bensiini mootoreid nende isendite peal ei ole.copilot kirjutas:Tahad aega, raha ja närvi säästa, osta bensukas....küttekulud on juba uutel mootoritel samasse auku mis diislil, dünaamika on suht hea juba selle kulu juures, talvel läheb ilusasti soojaks ning just keskonnanormide täitmiseks lisatud "lisad" puuduvad v ei röövi sult selliseid summasid rahakotist. Küll läheb ka siinmail selle DPF eemaldades ÜV läbimine keerulisemaks ühel "ilusal" päeval....lääne pool juba asjad selles suunas liiguvad. Isiklikult päris tänase generatsiooni mootoreid ostes kaaluks tõsiselt diisli ostu....näiteks 2.0TSI tundub oma dünaamika ja kulu poolest VS diisel ja nendega kaasneda võivate jamade juures palju ahvatlevam.
Tegemist siis 2010.a 2.2 130kw Avensisega.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Ostueelne DPF kontroll
Kas tegu on selle 2.2 DCat mootoriga?
Ma väga soovitaks seda mootorit mitte kaaluda. Või siis vähemalt 110kw mootor, sellel pidi tahmafilter puuduma.
Lisaks ütlen, et ega need toyo diislid erti paremad volkari omadest pole, 5 nädalat sain näha neid "tööloomi" 2008 aasta masinal pihustipesad rikutud ja ääre vahelt rõhuga ära söönud jne... .
Ma väga soovitaks seda mootorit mitte kaaluda. Või siis vähemalt 110kw mootor, sellel pidi tahmafilter puuduma.
Lisaks ütlen, et ega need toyo diislid erti paremad volkari omadest pole, 5 nädalat sain näha neid "tööloomi" 2008 aasta masinal pihustipesad rikutud ja ääre vahelt rõhuga ära söönud jne... .
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Ostueelne DPF kontroll
DPF jubinaga on summutinotsad sirged. Kas peale eemaldamist on siis augu ümbrust must/tahmane? Vaja siis summuti ots ära vahetada?
maamõõtmine.ee - maamõõdutööd
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Ostueelne DPF kontroll
Ma siiski siinkohal olen valiku ja otsuse teinud.
DPF i kohapealt on ka asi selge. Tänud kõigile.
DPF i kohapealt on ka asi selge. Tänud kõigile.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m