Tere,
Kuna olude sunnil ei ole jõudnud veel diagnosti minna kuid märkasin et auto käitub koha peal imelikult.
Nimelt kui koha pealt töötab 900 rpm juures ja lülitad kliima tööle töriseb korraks ja jonkab 50 rpm alla poole ja siis kohe 900 peale tagasi. Nii on ka tulede ümber lülitamisega koha peal. Lisaks kliima kohati puhub sooja kui seisad, kui liigud ei puhu üldse.
Mis võiks viga olla? Ja kas võiks midagi tõsist olla? Ehk aku on nõrk või voolu ahelas midagi, või geneka rullikud ja rihm nadi?
Auto: VW PASSAT B5 2000a 1.8T chip.
Ette tänades.
Mure elektroonikaga?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Mure elektroonikaga?
Kliima sidur võtab hoo maha ja sellest ilmselt ka see turtsatus. See tähendab ainult seda, et kõik ei jookse enam nii siidiselt või sujuvalt, kui kunagi aegade alguses. Kulum see, mis seal ikka muud.
Teine teema on tuledega; nimelt tuled "küsivad" vooluallikalt ampreid ja see hetk on ilmselt ka mootori töös tunda, sest pinge langeb ja toimub hilistus enne, kui kompensatsiooniseaded aktiviseeruvad. Tavaliselt tõstetakse siis +mootori pöördeid, et seda tekkinud koormust kompenseerida.
Ka kliima siduri taha tulekul on muidugi ECU-l vaja mootori pöörded korrastada ja ka see võib tekitada paraja jõnksu. Mida rohkem kulunud sõlmi - seda suurem jõnks aga üldiselt ilmselt mingi suure paanika jaoks pole põhjust. Rohkem häda on man.kontidega, mida terve talve pole taha võetud ehk sidurit peale lastud - need kipuvad kokku kuivama ja roostetama. Seetõttu on ka karjuv soovitus vähemalt perioodiliselt sidurit taha lülitada, et see paikseks ei muutuks. Talvel kont nagunii tööle ei lähe ja seetõttu ei ole vaja paanikat teha, et midagi juhtub. Lihtsalt sidur teeb oma edasi-tagasi liigutuse ja sellest piisab. Uuematel autodel on see juba mooduliga juhitud ehk kui kliima AUTO asendis siis liiguvad ka kõik sõlmed, mis määrimist vajavad.
Teine teema on tuledega; nimelt tuled "küsivad" vooluallikalt ampreid ja see hetk on ilmselt ka mootori töös tunda, sest pinge langeb ja toimub hilistus enne, kui kompensatsiooniseaded aktiviseeruvad. Tavaliselt tõstetakse siis +mootori pöördeid, et seda tekkinud koormust kompenseerida.
Ka kliima siduri taha tulekul on muidugi ECU-l vaja mootori pöörded korrastada ja ka see võib tekitada paraja jõnksu. Mida rohkem kulunud sõlmi - seda suurem jõnks aga üldiselt ilmselt mingi suure paanika jaoks pole põhjust. Rohkem häda on man.kontidega, mida terve talve pole taha võetud ehk sidurit peale lastud - need kipuvad kokku kuivama ja roostetama. Seetõttu on ka karjuv soovitus vähemalt perioodiliselt sidurit taha lülitada, et see paikseks ei muutuks. Talvel kont nagunii tööle ei lähe ja seetõttu ei ole vaja paanikat teha, et midagi juhtub. Lihtsalt sidur teeb oma edasi-tagasi liigutuse ja sellest piisab. Uuematel autodel on see juba mooduliga juhitud ehk kui kliima AUTO asendis siis liiguvad ka kõik sõlmed, mis määrimist vajavad.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 30 Mär 2014, 15:51
- Telefon: -
- Skype: -
- Auto: VW Passat B5 1.8T chip
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure elektroonikaga?
tlauri kirjutas:Kliima sidur võtab hoo maha ja sellest ilmselt ka see turtsatus. See tähendab ainult seda, et kõik ei jookse enam nii siidiselt või sujuvalt, kui kunagi aegade alguses. Kulum see, mis seal ikka muud.
Teine teema on tuledega; nimelt tuled "küsivad" vooluallikalt ampreid ja see hetk on ilmselt ka mootori töös tunda, sest pinge langeb ja toimub hilistus enne, kui kompensatsiooniseaded aktiviseeruvad. Tavaliselt tõstetakse siis +mootori pöördeid, et seda tekkinud koormust kompenseerida.
Ka kliima siduri taha tulekul on muidugi ECU-l vaja mootori pöörded korrastada ja ka see võib tekitada paraja jõnksu. Mida rohkem kulunud sõlmi - seda suurem jõnks aga üldiselt ilmselt mingi suure paanika jaoks pole põhjust. Rohkem häda on man.kontidega, mida terve talve pole taha võetud ehk sidurit peale lastud - need kipuvad kokku kuivama ja roostetama. Seetõttu on ka karjuv soovitus vähemalt perioodiliselt sidurit taha lülitada, et see paikseks ei muutuks. Talvel kont nagunii tööle ei lähe ja seetõttu ei ole vaja paanikat teha, et midagi juhtub. Lihtsalt sidur teeb oma edasi-tagasi liigutuse ja sellest piisab. Uuematel autodel on see juba mooduliga juhitud ehk kui kliima AUTO asendis siis liiguvad ka kõik sõlmed, mis määrimist vajavad.
Jällegi on auto mure lahendatud tänu toredatele VW foorumlastele, tänan

Iga suhe on vastastikune k.a sõiduki ja juhi vaheline.