VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 02 Sept 2013, 09:51

Terve nädalavahetus on selle autoga olnud täielik katastroof ja probleemid jätkuvad täna hommikul. Jazzis kriimustati auto katust... Hommikul keeldus käivitumast, teadsin, et aku on läbi. Selge. Uus aku peale. Poolel teel tööle - purunes generaatori rihm... loodame jõuab õhtul puhtalt aku peal lennujaamast Mustamäele remonti. :|
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 13 Sept 2013, 14:18

Vana autoga on ikka nii, et kui rihmad ja muud jutud vahetatud, siis veermiku puksid on sellel autol täielik katastroof. Ega siis midagi, ootame ja vaatame, asjad lähevad paremaks, rahakott õhemaks.

Tehnoülevaatusel sai kunagi käidud, aga no mis sa teed, kui üks vöö puudu on... ikka korduvale. How stupid.. :)

Pilt
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 16 Sept 2013, 19:58

Tänase seisuga on karterituulutuse voolikud vahetatud, sumbuti leke kõrvaldatud ja mõned pisemad asjad veel, auto teeb hoopis teist häält ja palju mugavam sõita, kui midagi ei kriuksu ja ei kolise.

Kas teab keegi, millest võivad äsja värvitud, poleeritud ja vahatatud autole peenikesed kriimud (vined) peale tekkida üle kogu kere? Nagu oleks kareda svammiga tõmmatud, näha ainult vastu madalat päikest või laterna valguse käes. Kas siis halvasti poleeritud või Jazzi käsipesulas midagi tuksi keeratud?

(Pärast Jazzi vahatamist tekkisid katusele suuremadki kriimud, uuriti, aga viga nad omaks ei võtnud ning kuna see pole esimene kord, siis sinna enam ei lähe)
Viimati muutis MatthiasSantana, 16 Sept 2013, 19:59, muudetud 1 kord kokku.
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 23 Okt 2013, 21:03

Ebareaalne... kirjutan posti, panen eelvaatesse ja väljalogitud. Trallallaa, uuesti kirjutama või? All Intra kärjed, siit foorumist, tulevad uued ContiWinterid. Täna sai veermik veel ühe uuenduskuuri ja nüüd juba võin rahule jääda: mugav on sõita.

Jooksupealt tehtud pilt. Pole aega ilupilti teha... eks hiljem leian koha ja aja, kus taustaks Opeleid pole... Cheers :wave:

Pilt
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 02 Veebr 2014, 20:53

...hetkel on projekt külmutatud:

Pilt
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 21 Veebr 2014, 13:05

Palun aidake leida Santanale elektriskeem: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=54&t=111913" onclick="window.open(this.href);return false;

Hetkel ootab auto uut starterit - ühe korra juba jäi peale... lisaks on auto juhtmestikuga kunagi väga palju omaloomingut tehtud, mistõttu tekkinud mitmeid lühiseid ja anomaaliaid.

EDIT: Haynes Passat/Santana 32b käsiraamat - kui kellelgi on pakkuda?
Viimati muutis MatthiasSantana, 21 Veebr 2014, 13:10, muudetud 1 kord kokku.
Brain Power is the new horsepower.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas CD-R » 21 Veebr 2014, 13:53

http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html" onclick="window.open(this.href);return false; Võib mingil määral abiks olla.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 06 Mär 2014, 23:36

CD-R kirjutas:http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html Võib mingil määral abiks olla.
Sellest lingist kahjuks abi ei olnud. Mida kõike võib aga 0,02 naela eest saada? Haynes käsiraamatu! Ning sealt võib vajalikud skeemid saada.

Melasis vahetati juba starter ja kohendati juhtmeid. Auto käivitumine on märksa parem, kuid vahepeal siiski tõrgub - üks K-Jetronicu mootoreid remontiv teenindus ütles, et pihustid tilguvad läbi ning see võib üks põhjus olla.

Lisaks sellele on ta ühe uue kombe õppinud külmalt käivitamisel, nimelt: sureb mõnikord välja, kui pöördeid kohe peale ei anna. Kui pöörded korraks üle 2000 lasta, siis jääb käima... aga väljasuremise hetkel, kui veel gaasi anda, et ta käima jääks, siis kostub kolks - mida see tähendama peaks :?:

Kuigi mu probleemne plekihunnik näeb välja hall ja mittemidagiütlev nagu Eesti ilm, on tulemas veel mitmeid parendusi ja uuendusi.


Pilt
Brain Power is the new horsepower.

Kasutaja avatar
boatses
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 19 Nov 2012, 18:21
Telefon: 53811512
Auto: AUDI 4000S, 80Q,100, Ford Taunus 17M Super
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas boatses » 07 Mär 2014, 18:04

MatthiasSantana kirjutas: ... üks K-Jetronicu mootoreid remontiv teenindus ütles, et pihustid tilguvad läbi ning see võib üks põhjus olla.

Lisaks sellele on ta ühe uue kombe õppinud külmalt käivitamisel, nimelt: sureb mõnikord välja, kui pöördeid kohe peale ei anna. Kui pöörded korraks üle 2000 lasta, siis jääb käima... aga väljasuremise hetkel, kui veel gaasi anda, et ta käima jääks, siis kostub kolks - mida see tähendama peaks :?:
Tere

Huvitas, et mis koht see siis veel k-jetronicuid remondib ja kui mõistlikud seal hinnad on? (raha eest saab ju kõike) Endal ke-jetronic käitub väga kummaliselt ja teeb trikke. Elektriskeemid kõik olemas, aga endal käib juba üle jõu see jama. Mootor läheb suvel poolest pöördest käima ja sureb välja kui pööret ei anna, talvel ei luba ka mootor käima minna. Suvel kui pärast kümnendat korda soojemaks saab, siis käib nagu kell ja ei ole midagi enam viga...

Kristjan
Kaheksakümnendatel lõpetati autode tootmine...

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 22 Apr 2014, 22:04

Igaljuhul välimuse poolest olen enamvähem saanud selle, mida tahtsin. Ja küllap ilmselt edevusest või röömust jagan seda ka teiega. Ega rohkem pole aega ja tahtmist foorumis seda teemat arendada. Auto uuendamine toimub ikka edasi. C ya! : )

Ulme aeglaselt ikka laevad need pildid, panin küll õige suurusega enda arvates...

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Brain Power is the new horsepower.

Mermo
Huviline
Postitusi: 957
Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
Auto: 2
Asukoht:
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 11 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Mermo » 22 Apr 2014, 22:41

Veljed istuvad kuidagi väga hästi selle alla, kuid nuriseks tagaotsa pärast, veidike liiga kõrge on kui esiosaga võrrelda. Siinkohal ka märk maha.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas tito » 23 Apr 2014, 08:47

Mermo kirjutas:Veljed istuvad kuidagi väga hästi selle alla, kuid nuriseks tagaotsa pärast, veidike liiga kõrge on kui esiosaga võrrelda. Siinkohal ka märk maha.
Kuidagi us and a muskelauto mõõtu jah ,nina madalam ja tagaots püsti :)
Muidu kena (Y)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas TanelP » 23 Apr 2014, 14:25

väga õiged sussid sellele autole (Y)
you know you are doing something right when the haters come out.

kertpoiss
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 05 Veebr 2014, 20:58
Auto: corrado g60, 2106vfts, 2101 1.8i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas kertpoiss » 23 Apr 2014, 16:53

Olid pühapäeval minuga sama praami peal :D, velg on tõesti väga maasikas

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 23 Apr 2014, 19:02

kertpoiss kirjutas:Olid pühapäeval minuga sama praami peal :D, velg on tõesti väga maasikas
Kuule nägin jah mahasõidul ferrari karva Corradot helibarjääri ületamas :)

Stiil on muidu inspireeritud vanakooli NASCAR-ist.
Brain Power is the new horsepower.

kertpoiss
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 05 Veebr 2014, 20:58
Auto: corrado g60, 2106vfts, 2101 1.8i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas kertpoiss » 23 Apr 2014, 19:36

MatthiasSantana kirjutas:
kertpoiss kirjutas:Olid pühapäeval minuga sama praami peal :D, velg on tõesti väga maasikas
Kuule nägin jah mahasõidul ferrari karva Corradot helibarjääri ületamas :)

Stiil on muidu inspireeritud vanakooli NASCAR-ist.

Haha, üks "laeva töölistest" jõllitas ka tükk aega neid velgi :D, idee hea, erineb hallist massist, noh sellist autot päris igapäev ei kohta, aga velg teeb veel erilisemaks :)

volly
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 01 Juul 2010, 00:21
Auto: VW Golf 3 Cabrio 95
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas volly » 23 Apr 2014, 20:57

Väga lahe vanakooli velg kas 15"...kui on siis panen ennast ostujärjekorda kui kunagi ära tüdined :-)

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Allar » 23 Apr 2014, 23:22

Velg tundub küll pisem olevat, 13'' vast?

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 24 Apr 2014, 10:52

Allar kirjutas:Velg tundub küll pisem olevat, 13'' vast?
6x13 Barzetta Classic ET10 -> 5mm flants ees ja taga, et velg piduri supportist eemale tuua
Rehvid 205/60 Hercules H/P 4000

Juhitavus maanteel suurepärane, ei kisu ja on stabiilne.
Viimati muutis MatthiasSantana, 28 Apr 2014, 22:17, muudetud 3 korda kokku.
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 27 Mai 2014, 14:23

Anni ja Sanna

Pilt
Brain Power is the new horsepower.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas tito » 27 Mai 2014, 14:29

MatthiasSantana kirjutas:Anni ja Sanna
► Näita Spoilerit
Assa nuga, oleks korraliku kvaliteediga pilt ,oleks kalendri laks :D
Viimati muutis tito, 27 Mai 2014, 14:30, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Coprone
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 24 Apr 2014, 15:39
Auto: Jalgrattad ftw
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Coprone » 27 Mai 2014, 15:47

Ossa raisk. Tubli töö! Soovitaksin tsipakene madaldada sõidukit pepust, aga need jaapanlaste RS Watanabe'd näevad küll huvitavad sakslase all välja :D

Hoonigan
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 13 Jaan 2013, 17:34
Telefon: 58245920
Auto: vw passat 1.8 turbo ; vw jetta mk2 1.8 DOHC 16v ; vw caddy mk1
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Hoonigan » 30 Mai 2014, 20:15

Sünge pill 8)
Drive like a Devil - Feel like a God

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 05 Aug 2014, 18:23

Auto on müügis: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=81e4

Ma arvan, et aeg on kellelgi teisel see projekt ülevõtta, mõnel huvilisel, kes tahab rariteetse autoga sõita : )
Viimati muutis MatthiasSantana, 05 Aug 2014, 18:23, muudetud 1 kord kokku.
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 29 Sept 2014, 20:52

Uudiseid muusikamaailmast: http://www.reporter.ee/2014/09/29/tommy ... uut-laulu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Natukene taustainfot. Panin auto müüki. Ühel soojal augustikuu õhtul helises telefon, keegi tundmatu. Arvasin, et nüüd on see hetk - auto leiab uue omaniku? Aga ei, juhtus hoopis nii, et sooviti filmivõtetele. Ega siis midagi, juba varsti leidsin end külmetamas kuskil rekkade parklas... üks võte teise järele, küll ei sobinud see ja teine kaader ja nii pool ööd. Vandusin seal siis omaette, et mida inglit ma siin teen. Järgmine varahommik kell neli leidis aset Järvevana tunnelis filmimine, ja seal mõtlesin, et nii ma oma lubadest ilmajään. Igaljuhul valmis ta sai ja minu arvates on head tööd tehtud - üks korralik muusikavideo eestlaste poolt. Olgu vastukaja sellele loole kui negatiivne tahes, siis tüüp ajab oma rida ja see ongi peamine, et inimene tegeleb sellega, mis talle meeldib. Pole just suur räpi austaja, aga iva on ju sees ...raha jms teema. Võtetel osalemine oli igaljuhul omaette kogemus. Veel mõned aastad tagasi, kui Santana räbalana lageda taeva all seisis - roostes ja luitunud romu, siis ei aimanud, et tema vastu keegi "kunstilist huvi" võiks tunda :) Mõned päevad hiljem helistas keegi laevafirma ja tahtis samuti autot reklaamklipis kasutada...selleks ajaks olin juba liiga väsinud selliseks jauramiseks :)

Vaatame, mis talv toob.
Brain Power is the new horsepower.

Vasta

Mine “Huviliste autod”