Passat 2001.1,9tdi. 74 kw probleem soojalt käivitamisega

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
timhai
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Veebr 2013, 16:54
Telefon: 53011706
Auto: VW Vento VW Passat
Asukoht:

Passat 2001.1,9tdi. 74 kw probleem soojalt käivitamisega

Lugemata postitus Postitas timhai »

Jama siis selles,et auto külmalt käivitub enam vähem ideaalselt aga kui juba mootor soe ja pikalt sõitnud, siis uuesti käivitades tahab pikka käijamist. Kohapeal töötab ka ideaalselt. kust võiks hakata viga otsima

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8048
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 199 korda
Kontakt:

Re: Passat 2001.1,9tdi. 74 kw probleem soojalt käivitamisega

Lugemata postitus Postitas R36 »

Starteri remondist või tarkvara vahetusest.

Ja ära hakka vaidlema ;) , pigem tõmba kuumalt temp andurilt pistik tagant ja proovi siis, kui siis käivitub korralikult siis vaata ülespoole :)
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

timhai
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Veebr 2013, 16:54
Telefon: 53011706
Auto: VW Vento VW Passat
Asukoht:

Re: Passat 2001.1,9tdi. 74 kw probleem soojalt käivitamisega

Lugemata postitus Postitas timhai »

Vahetasin nüüd temp anduri ära. Muutust paremuse poole pole.Enam ei taha külmalt ka korralikut käima minna. Kui käima ära saad siis võid klõpsida järjest käima palju tahad, aga lased natuke seista ja kõik. Hakka jälle ketrama. Külma mootori venitad veel pika ketramise peale käima aga sooja mootorit enam käima ilma tõmbamiseta ei saa.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 2001.1,9tdi. 74 kw probleem soojalt käivitamisega

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

timhai kirjutas:Vahetasin nüüd temp anduri ära. Muutust paremuse poole pole.Enam ei taha külmalt ka korralikut käima minna. Kui käima ära saad siis võid klõpsida järjest käima palju tahad, aga lased natuke seista ja kõik. Hakka jälle ketrama. Külma mootori venitad veel pika ketramise peale käima aga sooja mootorit enam käima ilma tõmbamiseta ei saa.
Golfi_vend väljendas ennast ju väga selgesti, et võta temp. anduri küljest ots ära ja vaata mis siis toimub mitte ära hakka kohe vahetama. Ja kui sa sinna mingi b-kat temp anduri peale surusid siis pole midagi imestad, et mootor ei käi. On ennemgi olnud, et b-kat anduritel on takistused nii paigast ära ja ei anta õiget infot autole ja mootor ei käi. Parem vana ja töötav originaal kui uus/poolpidune b-kat.

timhai
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Veebr 2013, 16:54
Telefon: 53011706
Auto: VW Vento VW Passat
Asukoht:

Re: Passat 2001.1,9tdi. 74 kw probleem soojalt käivitamisega

Lugemata postitus Postitas timhai »

Proovisin soojalt juhtme küljest võtta nii uue ja vana anduriga aga ei midagi ei muutund.

timhai
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Veebr 2013, 16:54
Telefon: 53011706
Auto: VW Vento VW Passat
Asukoht:

Re: Passat 2001.1,9tdi. 74 kw probleem soojalt käivitamisega

Lugemata postitus Postitas timhai »

Sai nüüd kaabel taha visatud ja üks probleemides pööreteandur(engine see sensor G28). Kas võib mittekäivituse probleem selles andurist olla või kaasneb selle vahetusega veel midagi? Pole ka just kõige odavam lõbu.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8048
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 199 korda
Kontakt:

Re: Passat 2001.1,9tdi. 74 kw probleem soojalt käivitamisega

Lugemata postitus Postitas R36 »

Jah võib ka see olla, on endalgi olnud. Tegu on induktsioon anduriga ja seal sees on püsimagnet. Püsimagnetid ei taha kuuma ega põrutust. Ju ilmselt on eluiga otsa saanud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Diislid”