kas keegi oskab öelda kas süüteluku küljest on võimalik ära võtta immorõngast ja panna teisele süütelukule?
immo
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8048
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 199 korda
- Kontakt:
Re: immo
Immorõngas on ainult antenn volkaril, seega ilusti võid muule masinale panna.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
dellu
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: immo
Äkki oli küsimus selles valguses, et kas käib ära. Ära käib küll, iseasi kuidas süüteluku muukide osast eraldamine käib. Ise niipalju ei viitsinud süveneda, mul oli vaja ainult uus immopulk sinna panna ja ära peita, kuna autol süütelukku üldse ei jää. Ära käib nii, et keerad süüte ON asendisse ja lükkad traadi vöi kirjaklambri sisse augukesest metall osal. Seal on ka üks täpike tehtud, kus see täpselt öige koht on. Natuke meelitad ja tulebki immo röngas koos nn muukide osaga välja.
Vabandust ühe tähe puudumine, hetkel ühe välismaa arvuti taga.
Vabandust ühe tähe puudumine, hetkel ühe välismaa arvuti taga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
dellu
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: immo
Plastik osa jah immo, aga kuidas ära käib ei hakanud ka mina uurima, mul läks kiip eraldi sinna juurde ja nii ta jäi. Samas nagu eelnevalt öeldi, peaks see olema lihtsalt vastuvõtja ja kui sul on plaanis süüteluku nn muukide osa vahetada, siis pole motet sellega mässata, jäta teise oma. Kiip uues võtmed on niikuinii erinev ja on vaja uuesti kelladega sobitada. Immo3 korral pekas olema vaja suisa uut kiipi. Klappvõtme korral saab muidugi ju keele ära vahetada ja jääks vana pea.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
kerro
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 15 Apr 2012, 16:45
- Telefon: 56475811
- Auto: Vw Passat B8
- Asukoht: Äksi
- Tänanud: 5 korda
Re: immo
muukide osa ma vahetada ei saa kuna võtit ei ole ainult immo pult.praegu käib auto nii et immo juhtmete kyljes ripub vana süüteluku immo koos muukidega ja sinna külge on teibitud pult, siis nagu immo maas
ja uue võtmega keeran auto käima 
-
martvl
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 07 Mai 2009, 23:05
- Telefon: +37256805878
- Auto: 2x golf mk2.golf mk3. Passat b5/b6 touareg
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: immo
Jama passat b5ega, kuna auto on isakäes viimasel ajal siis ei tea täpsemalt mis toimus,igatahes võti oli katki läinud,pult ja to keeramis osa olid eraldi,auto tööle ei lähe.ilmselgelt on immo peal,nii täna veel autot vaja kasutada,et ehk kellegil uut võtit pakkuda või mingit lahendust kuidas immo maha saada ?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: immo
Pane see puldi osa süüteluku lähedale ja peaks ikka töötama. Kui nii ka ei lähe siis kas oled kindel, et immo? Immo tunnusteks peaks olema tuli armatuuris ja see, et auto läheb paariks sekundiks käima aga siis sureb välja.
-
martvl
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 07 Mai 2009, 23:05
- Telefon: +37256805878
- Auto: 2x golf mk2.golf mk3. Passat b5/b6 touareg
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: immo
immo ikka jh kuna armatuuris põleb immo tuli ja auto läheb ka korra tööle,jama on ka selles et to on ainuke võti ka !
Et mis võimalusi on ?
uussüütelukk koos võtmega vms ?`
või kannatab kuidagfi arvutiga võti uuesti tuvastada,võti ja pult muidugi eraldi see on nagu minusilmis jama,eeldan et isa on auto tööle pannud nii et pult ja võti on eraldi,seepärast ka immo nüüd peal !
Et mis võimalusi on ?
uussüütelukk koos võtmega vms ?`
või kannatab kuidagfi arvutiga võti uuesti tuvastada,võti ja pult muidugi eraldi see on nagu minusilmis jama,eeldan et isa on auto tööle pannud nii et pult ja võti on eraldi,seepärast ka immo nüüd peal !
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: immo
Kui auto uuesti võtit "näeb" ei takista ta enam käima minekut ehk siis selle viga pole, et proovitud käima panna ja auto pole võtit näinud. Eks suo tuleb lasta uus võti teha ja uuesti võti autole tutvustada. Auto peaksid hetkel nii käima saama, et võtad akuklemmi maha, keerad süüte sisse ja siis paned akuklemmi peale. Aga kui selline nipp toimib siis pead seda enne iga käivitust kordama.
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: immo
Mis tolle võtmega siis juhtus,et katki? Ja immo kiip on selle poole peal,kus on võti ise ja keskluku pult ei puutu immosse. Ilmselt vaja sul uusi korpusi,kuhu paned oma praeguste seest olevad puldi ja tera,hea oleks kui saaks kindlalt töökorras uus immo kiip. Kui uus kiip ei aita,siis on pigem mingi jama kiibilt signaali lugemisega vms. Kindel et see immo kiip pole võtmes viga saanud. Uut süûtelukku vaja pole.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
martvl
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 07 Mai 2009, 23:05
- Telefon: +37256805878
- Auto: 2x golf mk2.golf mk3. Passat b5/b6 touareg
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: immo
võti oli ära murdunud tolle klapitava koha juurest,pusisin seal mõnda aega,aku klemm maha,ootasin ja proovisin ning kadus imma tuli ära,keegi siis foorumis ka nende klapitavate võtmetega tegeleb+siis tuvastus autole,huvi 2 võtme vastu !
-
Laur
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: immo
Olen teinud, klappvõtit mul tagavaraks pole, tellida saaks. Autole õpetamisega saan hakkama. Kiireim variant oleks tavaline võti, kesklukku ei juhi, autot käivitab.
Minu asukoht jääb üldiselt Rakverest kaugele, kuid paar korda kuus käin ma Loksal, see oleks juba lähemal.
Kas rakveres on töökoda kes saaks volkarile muugiosa freesimisega hakkama?
Minu asukoht jääb üldiselt Rakverest kaugele, kuid paar korda kuus käin ma Loksal, see oleks juba lähemal.
Kas rakveres on töökoda kes saaks volkarile muugiosa freesimisega hakkama?
M.O.T.T
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: immo
Nagu aru saan,siis üritad käivitada ainult tera osaga,kogu puldi plastikust osa on eraldi(ka see kus tera puldi küljes on). J aru soovitust puldi osa süüte keeramisel tera/süûteluku juures hoidmist pole sa proovinud? Kui tallinna poole satud,siis teeb dellu ja tartu pool golfi vend. Ise muidu eestis olles ka rakvere ligidal vahest aga ei satu sinna lähima pooleteise kuu jooksul,muidu endale tegin varuvõtme ning immoga paaritamise sisuliselt nullist ebayst tellitud juppidest.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: immo
copilot kirjutas:Nagu aru saan,siis üritad käivitada ainult tera osaga,kogu puldi plastikust osa on eraldi(ka see kus tera puldi küljes on). J aru soovitust puldi osa süüte keeramisel tera/süûteluku juures hoidmist pole sa proovinud? Kui tallinna poole satud,siis teeb dellu ja tartu pool golfi vend. Ise muidu eestis olles ka rakvere ligidal vahest aga ei satu sinna lähima pooleteise kuu jooksul,muidu endale tegin varuvõtme ning immoga paaritamise sisuliselt nullist ebayst tellitud juppidest.
Räägime asjadest millest teame mitte ei pasunda kontrollimata teooriast. Immo ampull on võtme poolses korpuse osas ja sellel pole mingit pistmist puldi poolse osaga. Ajutise lahendusena saab mootori ajust immo päringu kinni keerata, sellisel juhul jääb armatuuris immo tuli küll vilkuma aga sõidud saab tehtud.J.Aru kirjutas:Pane see puldi osa süüteluku lähedale ja peaks ikka töötama. Kui nii ka ei lähe siis kas oled kindel, et immo? Immo tunnusteks peaks olema tuli armatuuris ja see, et auto läheb paariks sekundiks käima aga siis sureb välja.
Kui nii siis on immo ampull katki(see on küllalt õrn asi). Nüüd on vaja teada kas sul on immo2 või immo3 ehk siis, ühel saab kasutada kasutatud kivi aga teine tahab saada nn. süütut immo kivi.martvl kirjutas:võti oli ära murdunud tolle klapitava koha juurest,pusisin seal mõnda aega,aku klemm maha,ootasin ja proovisin ning kadus imma tuli ära,keegi siis foorumis ka nende klapitavate võtmetega tegeleb+siis tuvastus autole,huvi 2 võtme vastu !
Viimati muutis ylbik, 02 Mai 2014, 23:37, muudetud 1 kord kokku.
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: immo
Ta ütleski, et tera on korpuse küljest ära. Ning ei vastanud konkreetselt, kas ta proovis seda osa, kus kiip on sees, panna süüdet sisse keerates süüteluku ligidale, nagu ta on kui tera on korpuse küljes....j.aru soovitas seda kuid edasi tuli vastus et immo viga, immo viga, kuna tuli armatuuris. KAS sa ikka lugesid mis ma ennist ütlesin juba???Tsiteerin enda öeldut:
Inimese jutt, mida ta teinud on ja mida ta teinud pole on suht pudru ja kapsad, võta siis kinni, kas on kiip kannatada saanud v mitte. Mis sa arvad et ma omast lollusest suutsin enda autole varuvõtme valmis meisterdada nullist, lisaks paaritamine, seejuures arvates et keskluku pult puutub immosse?
EDIT! Alguses jäi ta jutust üldse mulje, et probleem on võtme poolse osa ja keskluku puldi poolse kokku panemise probleem. Lisaks, saab see keel ära murduda puldi küljest puldi korpust vigastamata. Puldi korpust annab ikka lõhkuda....selle võtmega pidi siis midagi ikka korralikult väänama, sellele midagi rasket peale kukkuma vms et see kiip seal sees niiviisi viga saaks.
Võtme murdumisest: vihje: keel käib veel väikse tiftiga nn korpuse küljes oleva vedrumehhanismiga osa külge....just selle murdumine on paljudel probleem olnud. Et teeme siis selgeks, kuidas see keel ära murdunud puldi küljest on....kõige parem, kui puust ja punaseks pilt.Kui ma üritasin mingit vana OE pulti lahti katkuda immo poolt, no ikka tükk tegu oli. Lihtsam on uus puldi korpus, uus keel mis lõigatakse vana järgi ning uus süütu kiip.
.keskluku puldi osa ei puutu immosse
Inimese jutt, mida ta teinud on ja mida ta teinud pole on suht pudru ja kapsad, võta siis kinni, kas on kiip kannatada saanud v mitte. Mis sa arvad et ma omast lollusest suutsin enda autole varuvõtme valmis meisterdada nullist, lisaks paaritamine, seejuures arvates et keskluku pult puutub immosse?
EDIT! Alguses jäi ta jutust üldse mulje, et probleem on võtme poolse osa ja keskluku puldi poolse kokku panemise probleem. Lisaks, saab see keel ära murduda puldi küljest puldi korpust vigastamata. Puldi korpust annab ikka lõhkuda....selle võtmega pidi siis midagi ikka korralikult väänama, sellele midagi rasket peale kukkuma vms et see kiip seal sees niiviisi viga saaks.
Võtme murdumisest: vihje: keel käib veel väikse tiftiga nn korpuse küljes oleva vedrumehhanismiga osa külge....just selle murdumine on paljudel probleem olnud. Et teeme siis selgeks, kuidas see keel ära murdunud puldi küljest on....kõige parem, kui puust ja punaseks pilt.Kui ma üritasin mingit vana OE pulti lahti katkuda immo poolt, no ikka tükk tegu oli. Lihtsam on uus puldi korpus, uus keel mis lõigatakse vana järgi ning uus süütu kiip.
Viimati muutis copilot, 03 Mai 2014, 00:01, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
martvl
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 07 Mai 2009, 23:05
- Telefon: +37256805878
- Auto: 2x golf mk2.golf mk3. Passat b5/b6 touareg
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: immo
nii netist leitud pilt,mul selle tihvti juurest puruks see jura..
http://i4.photobucket.com/albums/y146/t ... 6556_r.jpg
kus juures pikalt pusides sain tööle,kuid ikkagi huvi uue võtme järgi
http://i4.photobucket.com/albums/y146/t ... 6556_r.jpg
kus juures pikalt pusides sain tööle,kuid ikkagi huvi uue võtme järgi
Viimati muutis martvl, 12 Mai 2014, 19:57, muudetud 1 kord kokku.
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: immo
Sellisel juhul sobib ka uus tera aint koos selle puldisisese osaga...lased kuskil vana järgi tooriku valmis lõigata...võtad korpuse lahti ja paned uue külge. Kui soovid, siis võid kohe ka uue korpuse osta...muidugi selle immo kiibi kätte saamine sealt paras peavalu...peab seda kuumutama vms sest OE võtmel see mingi tugeva liimiga seal ja jõle kerge on seda klaasist kiipi puruks teha noaga vms õngitsedes. uude korpusesse soovitan panna kiip kahepoolse teibiga vms sinna kiibi pessa, hiljem vajadusel oluliselt kergem kätte saada.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: immo
Selline siis:
http://www.autokeyexpert.com/a/ABOUT_PR ... 4/100.html
http://www.autokeyexpert.com/a/ABOUT_PR ... 4/100.html
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
dellu
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: immo
Pigem ikka nii 1-1.5cm pikk, 5mm jäme on pigem. Liimi kogus sõltub paigaldajast ka natuke, nn nuppudeta võtmel on kunagi sisuliselt välja kukkunud ka. Sõbra oma siin lõikasin sisuliselt juppideks, soojendasin ja mässasin pea 1h. Ilmselgelt oleks odavam uus kiip panna, aga siis veel ei tegelnud nii palju selle teemaga, oli klappvõtmega signale vaja.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


