Olen näinud igal pool erinevate firmade ja summadega varuosi, nüüd on silme eest kirju ja ei teagi kas lähtuda "kõige kallim kõige parem" või peaks midagi muud vaatama. Sellest tekkis ka all olev mõistatus minu liivakasti:
Millist ja mis firma lambta sondi ja temp. andurit soovitate? Mis firma varuosad on üldiselt head ja mida võiks alati vaadata?
Soovitusi.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Soovitusi.
Temp andur võta mõni tuntum firma, näiteks FAE.
Hapnikuanduri väljatöötajaks oli Bosch ja tänu sellele on Boschi andurid ka kõige paremad.
Hapnikuanduri väljatöötajaks oli Bosch ja tänu sellele on Boschi andurid ka kõige paremad.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Soovitusi.
Tarbija poolt vaadatuna on kõik varuosad jaotatud 3 klassi: premium ehk 1. klass, standard ehk keskpärane ja low price ehk öko. Tootjate poolt vaadatuna on see kõik teisiti aga skippan selle kirjelduse, sest see ei anna ilmselt mingit konkreetset infot.
Firma/tootja võib valmistada tooteid neis kõigis kolmes kategoorias ja seetõttu pole võimalik 1 labidaga kõigile äsada.
Loomulikult on erandeid aga need on tõesti erandite erandid. Näiteks Bosch, kes tahab olla esimene valik ja partner autotootjatele ning sealt tulenevalt on nende elektriosad kõik premium. See tuleneb ka paljuski hoopis sellest, et Bosch on ka üks suurim kontrollerite väljatöötaja autotootjatele ja sellest tulenevalt ka juhtiv siduskomponentide arendaja, industraliseerija ja tootja. Teine oluline kontrollerite arendaja ja ka autotootjate partner Delphi tooted on aga praktiliselt igas kolmes kvaliteedikategoorias. Premium on neil reeglina ainult need osad, mille orig. tootjad nad ise on. Muudel juhtudel on tehased, sh allhange üle maailma laiali ning nagu ikka suurem osa valmib kuskil odavas kohas nagu Mehhiko, Hiina, Indoneeria jne.
Siit ka kokkuvõte; kui tahad parimat siis püüa tuvastada, kes on orig. osa tootja. Eriti lihtne on see, kui vaid ongi ainult üks orig. tootja, milleks on elektroonika osade korral väga tihti just Bosch, Delphi, Siemens jne. Siis on alternatiiv osta sama detail siis otse Bosch-ilt jne. Muul juhul tuleb lähtuda konkreetsest detailist, sest on komponente, mille klassi ja ökotamine ei ole põhjendatud. Esiteks hinnavahe võib olla olematu ja teiseks ei kannata parameetrid kriitikat. Näiteks VAG-i puhul sisuliselt kõik mootoriandurid ja läbivalt kõik aktiivandurid või siis BMW sisuliselt kõik aktiivandurid, mida ökotootjad ei oska või ei taha nõutud tolerantsides teha. Veel näitena passiivandurid nagu näiteks vana VAG mootoritemp. andur, mille orig tootja on FAE aga samas ei ole FAE kaugeltki läbivalt premium toodete kaubamärk ega tootja.
Firma/tootja võib valmistada tooteid neis kõigis kolmes kategoorias ja seetõttu pole võimalik 1 labidaga kõigile äsada.
Loomulikult on erandeid aga need on tõesti erandite erandid. Näiteks Bosch, kes tahab olla esimene valik ja partner autotootjatele ning sealt tulenevalt on nende elektriosad kõik premium. See tuleneb ka paljuski hoopis sellest, et Bosch on ka üks suurim kontrollerite väljatöötaja autotootjatele ja sellest tulenevalt ka juhtiv siduskomponentide arendaja, industraliseerija ja tootja. Teine oluline kontrollerite arendaja ja ka autotootjate partner Delphi tooted on aga praktiliselt igas kolmes kvaliteedikategoorias. Premium on neil reeglina ainult need osad, mille orig. tootjad nad ise on. Muudel juhtudel on tehased, sh allhange üle maailma laiali ning nagu ikka suurem osa valmib kuskil odavas kohas nagu Mehhiko, Hiina, Indoneeria jne.
Siit ka kokkuvõte; kui tahad parimat siis püüa tuvastada, kes on orig. osa tootja. Eriti lihtne on see, kui vaid ongi ainult üks orig. tootja, milleks on elektroonika osade korral väga tihti just Bosch, Delphi, Siemens jne. Siis on alternatiiv osta sama detail siis otse Bosch-ilt jne. Muul juhul tuleb lähtuda konkreetsest detailist, sest on komponente, mille klassi ja ökotamine ei ole põhjendatud. Esiteks hinnavahe võib olla olematu ja teiseks ei kannata parameetrid kriitikat. Näiteks VAG-i puhul sisuliselt kõik mootoriandurid ja läbivalt kõik aktiivandurid või siis BMW sisuliselt kõik aktiivandurid, mida ökotootjad ei oska või ei taha nõutud tolerantsides teha. Veel näitena passiivandurid nagu näiteks vana VAG mootoritemp. andur, mille orig tootja on FAE aga samas ei ole FAE kaugeltki läbivalt premium toodete kaubamärk ega tootja.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012