1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Tants...kas sinu kirjeldatud mootori välja suremine ei või olla seoses kuidagi sellise terminiga nagu "turbo surge"...ei teagi kuidas seda eesti keelde õigesti tõlkida?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Kood: Vali kõik
Turbo surge is when the air that the turbo is pushing towards the motor to be ingested is not ingested and comes back at the turbo.
The two most common ways to avoid surge is:
1. Installing a blow off valve
2. Properly sizing your turbocharger for the CFM of your motor
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Kui aus olla siis ei saa ma jah 100% kindel olla et kütte ahel katkestati ülerõhu korral ning selle tõttu mootor seiskus. Igatahes jäi nagu selline mulje küll. Pole selle "turbo surge" terminiga varem nagu kokku puutunud.
Selge on vähemalt see et seda põhjustas ülerõhk, sest kui selle stopperkruvi reguleerimisega viisin actual boost ja spetcifed boost omavahel samale tasandile graafikul siis mure kadus
Jaanus
Selge on vähemalt see et seda põhjustas ülerõhk, sest kui selle stopperkruvi reguleerimisega viisin actual boost ja spetcifed boost omavahel samale tasandile graafikul siis mure kadus

Jaanus
Diesel, what else?! :)
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
No pmt selle nähtuse puhul hakkab rõhk/õhk tagasi turbo suunas liikuma ehk siis mootor peaks õhu nälga jääma ja sama nagu sa lükkaks egr küljes oleva siibri käsitsi kinni st takistaksid õhu voolu mootorisse ja mootor sureb välja momentaalselt.
Selge on see,et juhul kui selline konditsioon sisselaskes sul tekkis,siis turbole see head ei tee ja halvimal juhul annavad puksid v võll järgi momentaalselt.
Selge on see,et juhul kui selline konditsioon sisselaskes sul tekkis,siis turbole see head ei tee ja halvimal juhul annavad puksid v võll järgi momentaalselt.
Viimati muutis copilot, 13 Sept 2014, 08:44, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Selleks peab sisselaskes mingi takistus olema, et surge tekiks. Diislil originaal turboga originaal rõhu juures natuke raske saavutada. Niikaua kui klapid avanevad on sel rõhul ja õhul alati "kuhugi minna".
Surge rohkem bensuka teema, kui gaas maha lasta ja segusiiber kinni läheb - toodetud rõhul ei ole kuhugi minna enam.
Surge rohkem bensuka teema, kui gaas maha lasta ja segusiiber kinni läheb - toodetud rõhul ei ole kuhugi minna enam.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Tants ütles ju,et tootis rõhku rohkem kõvasti kui originaalis ja sellisel juhul on "takistuseks" sisselaske läbilaskevõime,lisaks pole alh motol originaalis mingit bypass klappi vms....samas huvitav on see,et moto ei läinud limp modei,vb sp et ennem kui limpi läheb on teatud ajaline viivitus mil lubatakse teatud ülerõhku kuid kuna rõhk läks niivõrd suureks kiiresti siis tekkis surge. surge võib ka tekkida juhul kui turbo tootlikus vs sisselase ja pole õigesti kombineeritud kui tugineda kasvõi garreti enda kodulehel olevale infole.ivohi kirjutas:Selleks peab sisselaskes mingi takistus olema, et surge tekiks. Diislil originaal turboga originaal rõhu juures natuke raske saavutada. Niikaua kui klapid avanevad on sel rõhul ja õhul alati "kuhugi minna".
Surge rohkem bensuka teema, kui gaas maha lasta ja segusiiber kinni läheb - toodetud rõhul ei ole kuhugi minna enam.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Sisselase peaks 66kw ja 81kw suht sarnased olema kui mitte identsed? Siis ma siiski kahtleks, et see väike 66kw turbo tootlikus on nii suur, et lööb sisselaske umbe. Olgu siis mis rõhk seal tahes.
Bypassi polegi selle pärast, et diislil surget ei teki.
Bypassi polegi selle pärast, et diislil surget ei teki.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Kindel oled ikka mida väidad ?ivohi kirjutas:Sisselase peaks 66kw ja 81kw suht sarnased olema kui mitte identsed? Siis ma siiski kahtleks, et see väike 66kw turbo tootlikus on nii suur, et lööb sisselaske umbe. Olgu siis mis rõhk seal tahes.
Bypassi polegi selle pärast, et diislil surget ei teki.
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: 1,9 81kw AFN turbo geomeetria
Kui jääme nende vanade kõrgsurvepumpadega diislite juurde siis olen. Aga alati võib väiteid ümber lükata.
Modifikatsioone ka ei arvesta.

Modifikatsioone ka ei arvesta.