Autoks 2006a VW Passat 2.0 147kw automaat. Sisselaskekollektoris on siibrid(labad) ja elektriline mootor, mis labasi liigutab. Minu autol selles el mootoris arvatavasti miskit hammikas katki vms, sest oli kinni kiilunud ja veidi aidates hakkas raginaga liikuma ning hoiab end vales asendis. Need siibrid pidid ka läbi kuluma ning mootorisse lendama. Olen saanud soovitusi need labad eemaldada nind mootor lasta välja kodeerida. Väidetavalt võib auto mootor hakata veits vahele jätta ning madalate pööretega nõksutada. Tänu siibrite mootori vale asendi pärast, ei saa auto basic settingut lõpetada. Seda näitab diagnost. Tean, et diisel bmw-del need labad eemaldatakse, et need mootorisse ei lendaks. Ühesõnaga tahaks siibrid koos mootoriga eemaldada. Kui keegi oskab selle teemaga miskit kaasa rääkida, siis ootan huviga!
Autol samasugune kollektor.

Viimati muutis
argo, 06 Nov 2014, 20:18, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkiri. Need teemad ei lähe lukku.