Passat B6 2,0 147kw sisselaskekollektoriga mure!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
silver61
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 14 Okt 2014, 19:34
Telefon: 58370716
Auto: VW Passat 2,0 TFSI
Asukoht:

Passat B6 2,0 147kw sisselaskekollektoriga mure!

Lugemata postitus Postitas silver61 »

Autoks 2006a VW Passat 2.0 147kw automaat. Sisselaskekollektoris on siibrid(labad) ja elektriline mootor, mis labasi liigutab. Minu autol selles el mootoris arvatavasti miskit hammikas katki vms, sest oli kinni kiilunud ja veidi aidates hakkas raginaga liikuma ning hoiab end vales asendis. Need siibrid pidid ka läbi kuluma ning mootorisse lendama. Olen saanud soovitusi need labad eemaldada nind mootor lasta välja kodeerida. Väidetavalt võib auto mootor hakata veits vahele jätta ning madalate pööretega nõksutada. Tänu siibrite mootori vale asendi pärast, ei saa auto basic settingut lõpetada. Seda näitab diagnost. Tean, et diisel bmw-del need labad eemaldatakse, et need mootorisse ei lendaks. Ühesõnaga tahaks siibrid koos mootoriga eemaldada. Kui keegi oskab selle teemaga miskit kaasa rääkida, siis ootan huviga!

Autol samasugune kollektor.

Pilt
Viimati muutis argo, 06 Nov 2014, 20:18, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkiri. Need teemad ei lähe lukku.

teet82
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Passat B6 2,0 147kw sisselaskekollektoriga mure!

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Tegin siia kunagi analoogse teema 2.0TDI kohta, keegi midagi asjast ei arvanud.
Sai seda asja ise kõvasti uuritud ja väidetavalt on elektrimootor ja need siibrid omavahel tehases kalibreeritud, eraldi midagi vahetada ei saa. Sellel TDI-l oli samamoodi kinni kiilunud mootor, võtsime kaane maha ja hakkas liikuma aga tulemuseks oli see, et ühe aktiivse veakoodi asemel oli pärast kaks juba.
Pole kuulnud, et need siibrid VAG autodel silindrisse võiksid lennata, bmw puhul on siibrid kruvidega võllile kinnitatud ja need logisevad lahti. Aga see on ju bensiinimootor üldse? Kuidas need siibrid seal on, samamoodi nagu diislitel, et ühe sisselaskeklapi ees on ja teise mitte?

silver61
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 14 Okt 2014, 19:34
Telefon: 58370716
Auto: VW Passat 2,0 TFSI
Asukoht:

Re: Passat B6 2,0 147kw sisselaskekollektoriga mure!

Lugemata postitus Postitas silver61 »

Mina sain lõpuks murest lahti! Sain Saksast võileivahinnaga kollektor+siibrite mootor ning juhtmestik! Bensukal need siibrid plastikust ja kõigil neljal aval! Minu teada saab mootorit vahetada ilma kollektorita! Mootoril on oma kindel edasi tagasi käik ja varras kindla pikkusega. Seda varrast, mis siibreid liigutab, on ka ise tehtud, et saaks käiku regullida. Kui mootor jääb vale asendi peale, siis aju ei saa miskit basic settingut teha ning asi kaput! bensukal ning diislil vist need mootorid samad 06F 133 482E (06F133482E)
Viimati muutis silver61, 06 Nov 2014, 20:12, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Mootor”