Mure siis selline, et kui ilmad niiskemad hakkab auto hommikuti kakkuma külma mootoriga nagu üks silinder kaoks tagant ära, sooja mootoriga pole mingit probleemi. Pikalt ei hakkand ootama, vaid võtsin veepudeli pritsiga kätte ja asusin juhtmeid pimedas veega kastma. Avastasin siis märjal süütepoolil ja süütejuhtme vahel sädeme(lööb üle või midagi sellist), säde tekkis gaasi andes, nsm koha peal tiksudes probleemi ei olnud, vaikselt podises. Kuigi õrnalt on tunda kuidas auto kohapeal käies jätaks nagu vahele või puterdab, ei tea kas seda põhjustab see süütepool või mitte.
Kuna süütejuhtmed on hiljuti vahetatud ning proovisin ka vanaga juhtmega, oli säde alles pooli ja juhtme vahel. Tähendab see seda, et tuleb ette võtta süütepooli vahetus. Küsimus siis järgmine: Kas süütepooli vahetusega kaasneb ka pärast millegi nn kalibreerimine või lihtsalt vana minema ning uus asemele? Või on mõni muu vte, kuidas vältida sädeme teket pooli ja juhtme vahele. Abi ja mõtted on igati teretulnud.
Pilt ka sädeme asukohast:
