Vw Golf mk1 2.0 83.a - K.Siim
Moderaator: etnies858
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Mulle ka meeldivad sellised mehed , kes sellist tööd teevad
Mis puuri puurimisel kasutad ? Tee otsast mulle üks pilt ka , läheb ka millalgi vaja
Mis puuri puurimisel kasutad ? Tee otsast mulle üks pilt ka , läheb ka millalgi vaja
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Mina puurisin täiesti suvalise makita metalli puuriga. Nüristus ära peale 30-40 auku vbl
Aga tubli töö on tõesti ette võetud! Edu ja jaksu.
Aga tubli töö on tõesti ette võetud! Edu ja jaksu.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
rako kirjutas:Mina puurisin täiesti suvalise makita metalli puuriga. Nüristus ära peale 30-40 auku vbl
Aga tubli töö on tõesti ette võetud! Edu ja jaksu.
ryan kirjutas:Mulle ka meeldivad sellised mehed , kes sellist tööd teevad
Mis puuri puurimisel kasutad ? Tee otsast mulle üks pilt ka , läheb ka millalgi vaja
Rako vastas juba ära, kuigi endal Bosch puur ja ostetud K-Rautast. Jah umbes peale 50 auku on tõesti teravuse vahe väga suur, kuid siis natuke timmida käiaga ja parem kui uus Ma võin pildi sulle teha kuid ots nagu ots ikka
Viimati muutis K.Siim, 03 Nov 2014, 19:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 27 Aug 2009, 09:02
- Telefon: 51903880
- Auto: VW Golf Mk1 1974, VW Golf mk1 1976
- Asukoht: Võru/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Pisike soovitus, kui keevitad näiteks tagatiiva kaart, nii nagu pildil, siis oleks võinud võimalikult palju alles jätta auto enda originaalplekki, ehk relakaga töödelda uut detaili natukene pisemaks, miks ma nii räägin: 1) Keevitustöö väheneb 2) Kui tehaseplekk antud kohtadest on tugev ja sirge, siis on see parema kvaliteediga/ kujuga, kui B varuosa plekk. See pole norimise mõttes öeldud vaid pigem pisike näpunäide. Igatahes suure töö oled ette võtnud ja väga tore on vaadata kuidas üks vahva masin varsti taas teedel on.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
G1C kirjutas:Pisike soovitus, kui keevitad näiteks tagatiiva kaart, nii nagu pildil, siis oleks võinud võimalikult palju alles jätta auto enda originaalplekki, ehk relakaga töödelda uut detaili natukene pisemaks, miks ma nii räägin: 1) Keevitustöö väheneb 2) Kui tehaseplekk antud kohtadest on tugev ja sirge, siis on see parema kvaliteediga/ kujuga, kui B varuosa plekk. See pole norimise mõttes öeldud vaid pigem pisike näpunäide. Igatahes suure töö oled ette võtnud ja väga tore on vaadata kuidas üks vahva masin varsti taas teedel on.
Tänud näpunäite eest, kuid kahjuks on tiivakaared juba eelnevalt vahetatud ning seestpoolt on olnud täiesti haljas plekk, mistõttu seest mädanes see tiivakaar. Ka keevitusinsener pole olnud kõige suurem ekspert sellel alal ning pleki valtsimisest polnud see mees kuulnudki. Loomulikult ma lõikaksin vaid kaare osa välja, kuid kui nii mõelda siis kui sinna sissepoole sellele roostes plekile möga peale lasta, pidama ei jää, vaid ussitab alt edasi. Otsustasin et kindlam on see plekk vahetada täies tükis ja jätta võimalikult suur osa originaal plekki alles. Enne keevitamist tegin allesjäänud tiivakaare seestpoolt puhtaks ning lasin happekrundi peale, sama tegin ka tiivakaarega mille külge keevitasin, ning peale õmblusi, lasin sissepoole õmbluste peale taaskord happekrundi. Kui kere saab värvivalmis või isegi värvitud, siis lasen sisse kerevaha, kaitsmaks niiskuse eest.
Sirguse koha pealt peaks ütlema et tagumine nurk ei olnud sirge, oli mõlgikesi täis ning eelmine keevitatud tiivakaar pandud plekk plekile, seega oli seal oma 4mm või isegi rohkem savi peal. Koputasin mõlgid välja ning nüüd peaks minema kena õhuke kiht pahtlit.
Proovin päästa niipalju originaal plekki sui võimalik, kuid kohati on see täiesti lootusetu.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: Vw Golf 1 1.6 1983.a - K.Siim
Foorumis just oli millalgi üks vanem orans typ 3 müügisgolfi_vend kirjutas:Lõpetage ära, mis vanakoolika ma siis ostma peaks, et veidigi erineda.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Tänase päeva töö järgmine:
Juhi põhi välja lõigatud lõplikult ning uus põhi külge monteeritud.
Esi pool oli suht halb, kuna oli selle murde koha pealt ka kõvasti roostes.
Tagumine osa oli hoopis kobedam.
Esinurk läks kaduma (uus võtta doonori küljest)
Lihtsalt tööpõline pilt
Sai ka "Suprise Box" küljest lõigatud, ja tulemus oli hoopis parem kui lootsin. Silla kinnituse ümbert oli ainult sisemine plekk ära mädanenud, teine pool(põhja alune pool) oli korras.
Tagumine nurk
Tänase päeva lõpptulemus
Eelmine nädal sai vahepeal ka mootorit natukene osandatud. Kolm polti murdusid plokikaane sisse ära, kõik olid seotud jahutussüsteemiga.
Päikest! (niipalju kui seda veel on)
Juhi põhi välja lõigatud lõplikult ning uus põhi külge monteeritud.
Esi pool oli suht halb, kuna oli selle murde koha pealt ka kõvasti roostes.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Käisin ka täna garaazis. Sai natuke külge tehtud. Oleks vaja esi ots ära teha, siis saaks karbi külge keevitada.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Väga huvitav teema igatahes! Tore vaadata kuidas auto areneb . Aga tööd on ikka päris palju ma vaatan. kuid hea et viitsimist ja jaksu teha on.
Tahtsin uurida, et millega keevitad?
Tahtsin uurida, et millega keevitad?
Viimati muutis q2800, 09 Nov 2014, 17:32, muudetud 1 kord kokku.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Võid küll jah teha väikse pildi
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Nii, soovitud pilt keevitusest.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Korralik pill on , maksab see ka mitte rohkem ega ka vähem kui 1387 .-
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Eks pill ole koralik jah. Ei kata keevitust tinaga. Läheb happekrunt, tavaline krunt, klaskiudpahtel, tavaline pahtel pooride täiteks (õrh kiht), siis tavaline krunt, värv ja lakk.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Eilne tööpäev siis selline. Arvasin et hopsti külge tagapaneel aga vot... Servad kõverad, servad paenutamata, alumine serv paenutamata ning parempoolne alumine ots ei jooksnud koopaga kokku, seega pidi tiivakaart natukene modima et jääks hea.
Panell krundi all, seestpoolt.
Ja selline ta jäi peale pikka möllamist.
Täna sai golfile koht tehtud garaazis. Maserati kõrvale.
Panell krundi all, seestpoolt.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Päevake projekti kallal.
Jhupoolne esi nurk sai hea.
Samas sai ka karbi külge. Jõle tüütu on seda ust ette panna koguaeg ja maha võtta, kuna karbi ja ukse vahet vaja jonksu ajada.
Jhupoolne esi nurk sai hea.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Kunagi ühest jänki foorumist jäi silma abivahend ,mis tehtud tungrauale. Ei leia küll algupärast , kuid karprauast ja mõnest isasemast armatuuri jupist oli kokku keevitatud u sarnane asi...K.Siim kirjutas:Jõle tüütu on seda ust ette panna koguaeg ja maha võtta, kuna karbi ja ukse vahet vaja jonksu ajada.
Aga hea vaadata, et töö käib
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Peale tööd sai nats tehtud jälle. Puurisin esi renni lahti ning ei ole üldse hea see vaade. Sisemine osa suhteliselt mäda mõnest kohast. Samas teevad väga muret nurgad, kus rooste ulatub suht kõrgele. Kuna piilarid on huiak huiak valtsiga, siis mõtlesin, kas lõigata lahti või mitte, kuid siiski tahaks selle augu sealt seestpoolt, kuhu keegi ei näe ja mitte kunagi keegi ka seda ei teaks et seal auk on, kinni panna, et saaks asi tugevam. Seega ikka võtsin raskema variandi. Endal siis süda rahul.
Kõrvalistuja poolne piilari ots oli algul suht hea, kuna sinna kruvika sisse lõin.
Juhipoolne on suht nigel, kuid varu jupp olemas, kust lõigata ning külge keevitada.(sama tuleb teha ka kunde pool)
Tito.
Pole sellist imevigurit veel näinud, kuid kindlasti seegi asi aitaks miskit.
Kõrvalistuja poolne piilari ots oli algul suht hea, kuna sinna kruvika sisse lõin.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Tito.
Pole sellist imevigurit veel näinud, kuid kindlasti seegi asi aitaks miskit.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Sai päev otsa tööjuures golfi tehtud. Tegin uue piilari otsa. Sellest kaugemale ei saand, kuna lihtsalt selline nikerdamine võtab ikka kõvasti aega.
Rohellise küljest sain kätte. Oli natuke moondunud, kuna doonor oli teinud kerge põksu katusele.
Auk sisse..
ja augu täide.
Sain ka renni paika, kuid ikka ilgelt haige on seda valtsi kohta keerata või uuesti valtsida jne.
Kuna piilar läks alt natuke laiemks ja mul polnud seda õiget juppi võtta, siis tuli see piki pooleks lõigata ning kerge keevitus triip teha.
Rohellise küljest sain kätte. Oli natuke moondunud, kuna doonor oli teinud kerge põksu katusele.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Kuna piilar läks alt natuke laiemks ja mul polnud seda õiget juppi võtta, siis tuli see piki pooleks lõigata ning kerge keevitus triip teha.
► Näita Spoilerit
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Tõesti väga põhjalikult asi ette võetud, peale sellist taastamist kestab see Golf jälle aastaid ja aastaid. Väga huvitav teema, igakord loe suure huviga. Palju jõudu ja jaksu, et auto ikka valmis ja tänavatele saaks!
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Niih. Täna õhtul sai natuke kobistatud golfi kallal. Võtsin ette teise nurga, millega suht jebimine nagu eelmisegagi. Klaasi äärne nurk ( see mis kõige sees on) oli ka vägagi kahjustatud, ning pidin ka tolle osa välja vahetama. Seega võtsin teise auto küljest jupid ja hakkasin aretama. Lõika ja mõõda, lõika ja mõõda, lõpuks aga lase kinni.
Homme peaks piilari ka paika saama. Siis plaanis esimene renn( see kus salongi ventikas on) ära värvida mustaks ning siis kojameeste plekk peale keevitada.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Kus on alles palju lappimist. Loodetavasti ei hakka peale värvimist need lappimiskohad paistma. Aga edu ja jaksu.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Golf 1 Projekt 1.6 1983.a - K.Siim
Loodan ise sama. Ei tohiks hakata miskit jebima, kui korralikult ilma aukudeta ära keevitada ning pind ka seest kaitsta.
Täna sai kunde poolse nurga peaaaegu valmis. Pilt on tööjuures telefonis
Täna sai kunde poolse nurga peaaaegu valmis. Pilt on tööjuures telefonis