2E soojalt uimane
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
2E soojalt uimane
Tere!
Lugesin siin neid teemasid ka pikalt ja üldiselt oskan välismaa foorumeid ka puistada aga oma murele pole lahendust seni leidnud.
Autoks on GTI 8V 2E mootoriga. Külmkäivitus, soojalt käivitus ja minek külmalt on ok, kuid soojenedes muutub auto järjest uimasemaks. Mingis teatud temp. vahemikus on ikka päris möga, vahet pole kas veerandgaas või põhjagaas, miskit ei muutu. Vahel hakkab lausa pooma või puterdama. Kui järsemalt gaasi vajutada ja ära võtta, teeb ka paar jõnksu tavaliselt. Kui mootor päris soojaks sõidetud siis liigub juba pisut paremini kuid mingi kala on sees.
Vahepeal loopis ka pöördeid üles-alla, kuid peale gaasiasendi anduri vahetust on sellega ok.
Kokkuvõtvalt autoga tehtud:
Uus lambda, temp. andur, gaasiklapi asendi andur, süüte märgid kontrollitud. Puhastatud segusiiber, tühikäigumootor ja voolikud ning massiklemmid. Paar mõranenud vaakumvoolikut ka vahetatud kuid abi pole sellest kõigest siiani olnud.
Tõenäoliselt mingit universaalset lahendust pole, kuid ehk oskab keegi miskit välja veel pakkuda.
tänud ette,
Sander
Lugesin siin neid teemasid ka pikalt ja üldiselt oskan välismaa foorumeid ka puistada aga oma murele pole lahendust seni leidnud.
Autoks on GTI 8V 2E mootoriga. Külmkäivitus, soojalt käivitus ja minek külmalt on ok, kuid soojenedes muutub auto järjest uimasemaks. Mingis teatud temp. vahemikus on ikka päris möga, vahet pole kas veerandgaas või põhjagaas, miskit ei muutu. Vahel hakkab lausa pooma või puterdama. Kui järsemalt gaasi vajutada ja ära võtta, teeb ka paar jõnksu tavaliselt. Kui mootor päris soojaks sõidetud siis liigub juba pisut paremini kuid mingi kala on sees.
Vahepeal loopis ka pöördeid üles-alla, kuid peale gaasiasendi anduri vahetust on sellega ok.
Kokkuvõtvalt autoga tehtud:
Uus lambda, temp. andur, gaasiklapi asendi andur, süüte märgid kontrollitud. Puhastatud segusiiber, tühikäigumootor ja voolikud ning massiklemmid. Paar mõranenud vaakumvoolikut ka vahetatud kuid abi pole sellest kõigest siiani olnud.
Tõenäoliselt mingit universaalset lahendust pole, kuid ehk oskab keegi miskit välja veel pakkuda.
tänud ette,
Sander
Viimati muutis GTA, 16 Veebr 2015, 16:36, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: 2E soojalt uimane
Rihm ikka õieti peal?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: 2E soojalt uimane
Rihma vahetasin hiljuti küll, esimesed rattad on märgis ja kontrollisin seda hiljem üle ka. Vales asendis rihmaga ei liiguks ega käivituks see auto normaalselt üheski reziimis aga tundub et probleem on kuhugi mootorijuhtimise elektripoolele peidetud.
Kas sel autol on võimalik lugeda ainult veakoode või mingit sorti live-datat ka, st. kas on pointi minna diagnosti?
Unustasin veel lisada, et värskelt vahetasin ka õhufiltri ja proovinud olen teadaolevalt korras AFM-i, mis ei muutnud mootori käitumist kuhugi suunas ning lambda pole originaal, vaid Denso universaal, peaks ka olema nagu OK tootja.
Kas sel autol on võimalik lugeda ainult veakoode või mingit sorti live-datat ka, st. kas on pointi minna diagnosti?
Unustasin veel lisada, et värskelt vahetasin ka õhufiltri ja proovinud olen teadaolevalt korras AFM-i, mis ei muutnud mootori käitumist kuhugi suunas ning lambda pole originaal, vaid Denso universaal, peaks ka olema nagu OK tootja.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 2E soojalt uimane
minu 2E-l oli paar hammast rihmal valesti ja käivitus küll ja sõidetud saigi mingi 500 kilti umbes , muidugi ma ei osanud seda minekut kuidagi tunnetada kuna ennem olnud turboga auto ja mõtlesin et ongi selline tavaline 85kw-ne aga kui poob , kas benapump ei või õhtale hakata minema ?
Re: 2E soojalt uimane
Rihma märgid kontrollisin eile õhtul kohe igaks juhuks üle. Kui alt rihmaratas märgis on, siis nukaratas on ehk pool hammast kriipsust mööda. Kummalegi poole nukka liigutades läheks vähemalt märgi järgi asi hullemaks. Jagaja rootor sihib ka samal hetkel 1. püti peale nii et kõik oleks justkui õige.
Küsimus aga neile, kes kokku puutunud selle mootori sl-vl kolledega, kas neil on kombeks kõveraks ka kiskuda vanusega või on mingeid muid tüüpilisi lekkekohti kollektoritel? Lisaõhule viitaks justkui plopsumine summutis kui kõrgema pöördega sõites jalg gaasilt võtta. Kas kollektori tihendite vahetus on tehtav kui mootor kapoti all on?
Küsimus aga neile, kes kokku puutunud selle mootori sl-vl kolledega, kas neil on kombeks kõveraks ka kiskuda vanusega või on mingeid muid tüüpilisi lekkekohti kollektoritel? Lisaõhule viitaks justkui plopsumine summutis kui kõrgema pöördega sõites jalg gaasilt võtta. Kas kollektori tihendite vahetus on tehtav kui mootor kapoti all on?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: 2E soojalt uimane
Kas popsumine summutis ei tähenda mitte seda et põlemisprotsess jätkub osaliselt summutis?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: 2E soojalt uimane
Teoorias jah, kui lisaõhku palju siis põlemine aeglane ja osa veel põlemata segust tõmmatakse summutisse ja seal ta mütsub. Samas on see nii paljude vigade sümptom, et kindlalt ei saa öelda.
Igatahes, eetrile reageeris sl. kolle tihendi 2-3 silindri allserv, suure vaevaga sain selle tihendi ka vahetatud. Eetrile reageerimine kadus, kõik on tore aga mida ei saanud, on mootori erksam käimine kui soe juba sees on Nii, et nagu ikka, gramm paremuse suunas aga suures plaanis peab edasi võitlema.
Mida tuvastasin - lambda näit pendeldab vaid avatud segusiibriga, tühikäigul näitab 0.9 koguaeg. Kulunud mootor ahmib õliaure? Või mingi muu loogiline seletus, miks segu niivõrd rikas on? Tühikäik sealjuures on ideaalne, ei laineta, ei paugu, raudmats 800 pööret.
Veel ideid? '
Igatahes, eetrile reageeris sl. kolle tihendi 2-3 silindri allserv, suure vaevaga sain selle tihendi ka vahetatud. Eetrile reageerimine kadus, kõik on tore aga mida ei saanud, on mootori erksam käimine kui soe juba sees on Nii, et nagu ikka, gramm paremuse suunas aga suures plaanis peab edasi võitlema.
Mida tuvastasin - lambda näit pendeldab vaid avatud segusiibriga, tühikäigul näitab 0.9 koguaeg. Kulunud mootor ahmib õliaure? Või mingi muu loogiline seletus, miks segu niivõrd rikas on? Tühikäik sealjuures on ideaalne, ei laineta, ei paugu, raudmats 800 pööret.
Veel ideid? '
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
Re: 2E soojalt uimane
Summuti popsumine võib tuleneda ka hilisest süütest. Ehk süüde antakse siis kui väljalaske klapp juba lahti läheb/on. Rohkem ma muidugi midagi ütelda kahjuks ei oska.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Re: 2E soojalt uimane
Nädalapäevad tagasi selgus katsetamise käigus, et süüde oli tõesti üsna hiline. Märkidega jagaja millegipärast kokku ei lähe. Igatahes minek on nüüd üsna adekvaatne kaheliitrise kohta Tänud kaasa mõtlemast!
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 03 Apr 2014, 15:14
- Telefon: 56654250
- Auto: VW Golf mk2 tdi
- Asukoht: Türi/Tartu
Re: 2E soojalt uimane
Endal täpipealt samad sümptomid ka 2E 8v GTI-ga, vajutan gaasi põhja normaalse pöördega sõites, ennem midagi väga ei hakka juhtuma, kui pööre jõuab sinna 3500-4000 vahele, siis on minekut tunda, ise olen kahtlustanud õhulugejat. Pöörded mängisid kohapeal, vahetasin vaakumvoolikud ära, nüüd enamvähem ok. Arvuti järgi pannes näitab kahte viga, 00552 - Potentiometer for Air Flow Meter ja 00518 - Throttle Position Sensor.
Viimati muutis Kalevv, 25 Veebr 2015, 21:25, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: 2E soojalt uimane
Täpselt sama asi, Sama mootor ja täpselt sama viga, Vahetasin ka huniku asju, kuid kahtlustan samamoodi õhulugejat. Lähipäevil peaks saama teise, eks kirjutan siia kas oli tolle süü.
Seda ka et küttekulu on ligi 16l sajale.
Seda ka et küttekulu on ligi 16l sajale.
Viimati muutis K.Siim, 11 Mär 2015, 21:41, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 2E soojalt uimane
drosseli peab arvutiga ära ka kalibreerima muidu ongi nii ,et mingi 4000 pöörde juures midagi hakkab toimuma , muidugi ma räägin enda autost millel selline viga oli.