Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 12:15
- Auto: Passat B6 2,0 Tdi; Audi A6 c6 3,0 Tdi; VW Polo 1,9 Sdi
- Asukoht: Stockholm
Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
Tere. Sai ostetud üks avariiline passat B6, millel avanenud rooli ja kõrvalistuja aibag, samuti turvavööde pingutid rakendunud. Kuna auto taastamine on jõudnud sellisesse seisu, et saaks hakata autot kokku panema siis küsimus on kas tohin vahetada hetkel turvapadjad ning turvavööd tervete vastu ilma, et vahetaksin nn. airbagide aju kohe? Kas padjad lahti ei lenda vana ajuga peale asendamist? Plaan oli vahetada kõrvalistuja padi hetkel ilma armaturi vahetamata, terve armatuurlaud on olemas kuid vahetaksin seda suve poole kui rohkem aega. Tervitades
Viimati muutis Rumsa, 27 Veebr 2015, 11:39, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
Need padjad ei lähe lahti selle peale aga just samal põhjusel ei ole selles autos juhil/reisijatel ka lubatud liikluses osaleda.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
Kontrolli, ehk kannatab vana aju kasutada. Ma ei mõtle siin crash data kustutamist eba-ausate võttedega, vaid mõnigad ajud lubavad mitmekordset kasutamist.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 12:15
- Auto: Passat B6 2,0 Tdi; Audi A6 c6 3,0 Tdi; VW Polo 1,9 Sdi
- Asukoht: Stockholm
Re: Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
Pead silmas, et peale turvaelementide vahetust proovida vcds-iga lihtsalt vead mälust kustutada?golfi_vend kirjutas:Kontrolli, ehk kannatab vana aju kasutada. Ma ei mõtle siin crash data kustutamist eba-ausate võttedega, vaid mõnigad ajud lubavad mitmekordset kasutamist.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5675
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 581 korda
Re: Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
B6-l on airbagi aju ja andurid korduv kasutusega.
Aegajalt on küll mõni külg löögi andur löögist surma saanud, kuid seda on juhtunud harva, aegajalt rikneb ka rooli lint. Aju pole me veel kordagi vahetanud. Oleme neid bagi lakse ikka kümneid remontinud.
Sama kehtib kõigi mudelite juures alates golf mk5 platformist.
Paned uued turva seadmed külge ja kustutad vea/crasch teate ära ja korras.
ps. Viimasel põlvkonnal on turvaseadmetele rakendatud nn. elektrooniline varuosa kaitse, mis seisneb siis selles, et uus seade ei hakka ennem tööle, kui online ühenduses tehasega on seade auto vin koodiga seotud. See välistab seadme uuesti kasutust st, romulast ostetud turva seade enam tööle ei hakka, kuna on lukustatud kindlale vin koodile.
Aegajalt on küll mõni külg löögi andur löögist surma saanud, kuid seda on juhtunud harva, aegajalt rikneb ka rooli lint. Aju pole me veel kordagi vahetanud. Oleme neid bagi lakse ikka kümneid remontinud.
Sama kehtib kõigi mudelite juures alates golf mk5 platformist.
Paned uued turva seadmed külge ja kustutad vea/crasch teate ära ja korras.
ps. Viimasel põlvkonnal on turvaseadmetele rakendatud nn. elektrooniline varuosa kaitse, mis seisneb siis selles, et uus seade ei hakka ennem tööle, kui online ühenduses tehasega on seade auto vin koodiga seotud. See välistab seadme uuesti kasutust st, romulast ostetud turva seade enam tööle ei hakka, kuna on lukustatud kindlale vin koodile.
Viimati muutis jussike, 27 Veebr 2015, 21:18, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
Jussike, mina kui võhik küsin nüüd võhikliku küsimuse. Miks kipuvad kindlustused remondist loobuma, kui Bag-id on avanenud ? On see taastamine siis nii kallis?jussike kirjutas:B6-l on airbagi aju ja andurid korduv kasutusega.
Aegajalt on küll mõni külg löögi andur löögist surma saanud, kuid seda on juhtunud harva, aegajalt rikneb ka rooli lint. Aju pole me veel kordagi vahetanud. Oleme neid bagi lakse ikka kümneid remontinud.
Sama kehtib kõigi mudelite juures alates golf mk5 platformist.
Nimelt siin tuttava tuttaval läks lumega kurvis vähe lappama ja,et pauku vältida keeras kraavi. Muidugi kaasnes selleks küljekaardina ja patjade lahti minek. Tegu oli 2009/2010 CC-ga.
Kindlustus tahtis ära osta, mitte hüvitada aga lõpuks jõudsid vist ikka kokkuleppele aga sellega kaasnes väiksem hüvitis.
(tegu siis Kasko juhtumiga)
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5675
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 581 korda
Re: Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
Kuna seadus ei luba kasutatud turvaseadmeid kasutada, siis need padjad (vasak+parem+iste+turvavöö+kardin)+ armatuur +istme kate +laepolster kipuvad ise juba pool auto hinda maksma, lisaks veel
välised vigastused ja töö raha jne ja ongi ca 80% auto hinnast koos, millest alates hakkab automaatselt mahakandmis protsess käima.
Kuigi uue seaduse järgi peab klient mahakandmis otsusega nõus olema, vastavalt olukorrale võib taastamine isegi üle 100% auto väärtusest minna, kui klient pole nõus maha kandmisega, peab selle taastama.
välised vigastused ja töö raha jne ja ongi ca 80% auto hinnast koos, millest alates hakkab automaatselt mahakandmis protsess käima.
Kuigi uue seaduse järgi peab klient mahakandmis otsusega nõus olema, vastavalt olukorrale võib taastamine isegi üle 100% auto väärtusest minna, kui klient pole nõus maha kandmisega, peab selle taastama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 12:15
- Auto: Passat B6 2,0 Tdi; Audi A6 c6 3,0 Tdi; VW Polo 1,9 Sdi
- Asukoht: Stockholm
Re: Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
Täna said siis padjad, esimesed turvavööd ja ka armatuurlaud vahetatud kuna ARK ei lasknud autot esmasel registreerimiseelsel ülevaatusel läbi. Ilusti sai vead ära kustutatud ja kõik toimib kenasti. Aitäh kõigile vastajatele.
Re: Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
Nu-jah aga see "component protection" haagib VAG-il täna sisuliselt ainult näidikud, immo ja ECU. Kõik ülejäänud moodulid on "avatavad" ja vin-i saab endiselt ära ja/ning üle kirjutada.
jussike kirjutas: ps. Viimasel põlvkonnal on turvaseadmetele rakendatud nn. elektrooniline varuosa kaitse, mis seisneb siis selles, et uus seade ei hakka ennem tööle, kui online ühenduses tehasega on seade auto vin koodiga seotud. See välistab seadme uuesti kasutust st, romulast ostetud turva seade enam tööle ei hakka, kuna on lukustatud kindlale vin koodile.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
Sa midagi segi ei aja?tlauri kirjutas:Nu-jah aga see "component protection" haagib VAG-il täna sisuliselt ainult näidikud, immo ja ECU. Kõik ülejäänud moodulid on "avatavad" ja vin-i saab endiselt ära ja/ning üle kirjutada.jussike kirjutas: ps. Viimasel põlvkonnal on turvaseadmetele rakendatud nn. elektrooniline varuosa kaitse, mis seisneb siis selles, et uus seade ei hakka ennem tööle, kui online ühenduses tehasega on seade auto vin koodiga seotud. See välistab seadme uuesti kasutust st, romulast ostetud turva seade enam tööle ei hakka, kuna on lukustatud kindlale vin koodile.
ecu ja immovahelist suhtlust ei takista küll component protection, vaid pigem Component security, immo-id, MAC ja VIN, mis samamoodi on ülekirjutatavad.
Component protection on can suhtluses erinevate plokkide vahel. VIN ülekirjutamisest ei piisa, vaja on mudida plokke CAN-Gateway andmetega, kas siis hetkel autos olevaga pannes plokki "virgin" staatusesse või kasutades ära GW infot sellest autost kus plokk tuli.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Passat B6 turvapadjasüsteemi avariijärgne taastamine
VIN-i ei suudeta nendel kolmel täna üle kirjutada. Audil võeti see juba ammu kasutusele. Muidugi saab neid mooduleid kahas kasutada aga sõidukit, millel mustas nimekirjas figureeriva vin-ga ECU legaalselt ülevaatust läbida ning võõrandada ei ole sisuliselt võimalik.
Viimati muutis tlauri, 04 Mär 2015, 11:22, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012