Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Selline asi sai lõpuks välja kaevatud, ammu juba olnud plaanis see ära vedada. Kapotiall on gli mudelile kohaselt 1.6 81kw mootor, ohtralt mürasummutust, pehme armatuur, beez sisu, vähe uhkemad uksepolstrid, veel peaks omanikul leiduma bbs tiib mis pagassi küljest ära mädanes. Värviks on hetkel pleekinud marsrot, tulevikus tahaks ta lhasa grüniks värvida. Veel proovin selle auto omanikult sebida ühed zenderi veljed sinna alla. Olles seda korduvalt vaatamas käinud jne kartsin selle kere puhul vähe hullemat kui ta tegelt on, karbid, uksed, tagaluuk on otsas, põhi on isegi autol olemas, pagassipõhi on väga hea ja poolraamid tunduvad kõvad olevat, koopad seest tunduvad ka head. Tagaluuk on mul endal olemas, karbid jne leiab, ustega on ilmselt vähe keerulisem. Sisu on kahjuks ohtralt ratsimist saanud ja niiskuskahjustusi.
Viimati muutis kessu135, 12 Apr 2015, 21:39, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
-
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
- Telefon: 53791691
- Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 CD-R
Ikka vedeleb neid veel, tore et see leidis omale parema koha
Siia vist küll suurt rahakotti vaja soovida
Siia vist küll suurt rahakotti vaja soovida
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Veljed tulevad ilmselt need, kui just midagi paremat ei leia:
Kui nüüd lähiajal aega tekib siis proovib salongi jne välja rookida, et vaadata mida see kere endast seest poolt kujutab. Plaan on ta praegusel momendil liivapritsi viia, seetõttu tuleb see täiesti pulkadeks arutada. Kerge häda vist tekib võreliistudega, endal oli kunagi olemas, aga said kahjuks ära müüdud, kui kellegil midagi sellist vedeleb, andku kindlasti teada.
Kui nüüd lähiajal aega tekib siis proovib salongi jne välja rookida, et vaadata mida see kere endast seest poolt kujutab. Plaan on ta praegusel momendil liivapritsi viia, seetõttu tuleb see täiesti pulkadeks arutada. Kerge häda vist tekib võreliistudega, endal oli kunagi olemas, aga said kahjuks ära müüdud, kui kellegil midagi sellist vedeleb, andku kindlasti teada.
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Tore vaadata, et on veel kaas kannatajaid, kellel õue peal selline pill on. Jälgin kindlasti huviga seda teemat, sest endal sama teekond pooleli ainsa vahega, et uksi on vähem, millega vaeva näha
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Täna sai veidike tegeletud, mõned pildid ka, sealt ilmselt ka aru saada miks mul sellesse keresse mingit usku veel on. Sisu peale rooli ja spidoplokki on ka ilmselt saadaval.
Tiivakaared mis hoiavad plastikkaari küljes, poleks oodanudki:
Põhjalaadne toode?:
Sisu:
Rip karbid:
Tiivakaared mis hoiavad plastikkaari küljes, poleks oodanudki:
Põhjalaadne toode?:
Sisu:
Rip karbid:
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Moto maas, sisu väljas enamjaolt, tüüpilised mk1 kohad nagu benakorgi ümbrus, aknarenn on otsas omadega, hetkel ei saagi täpselt aru mida see põhi endast kujutab, kuigi vist tundub,et peab ka need uued paneelid tellima. Poolraamid on tugevad ja tagasilla kinnitused tunduvad ka isegi tugevad olevat. Kõik mis karpidega seotud on on täiesti otsas.
Peaaegu veel põhjast läbi ei kuku:
Peaaegu veel põhjast läbi ei kuku:
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
1981 aasta oma on, üks huvitav asi mis märkasin lammutamisel, et enamus gli-le omased detailid on 1979 toodetud, armatuur jne muud pudru salongist.
Sellise asja laiali võtmisel on vist kõige olulisem detailid tervelt kätte saada, mida igast roostes poldid üsna keeruliseks teevad.
Sellise asja laiali võtmisel on vist kõige olulisem detailid tervelt kätte saada, mida igast roostes poldid üsna keeruliseks teevad.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Tuttav tunne laiali võtmise osas. Samas alati on võimalus asi korda teha. Peab lihtsalt mõtlema ja tegema.
-
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
- Telefon: 53791691
- Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Oi põrgu, neid vanu roosteusse lammutades saab käed alati marraskile. Ma olen sama tee käinud 5 kordselt läbi ja puhta kereni lammutanud. Algul ei saanud päris mitmestki asjast jagu ja läks asju katki. Aga nüüd läheb juba suht õlitatult. Uste eest saamisel põhiline tööriist on meisel ja vasar
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Salongi sai ristid sisse keevitatud, uksepostid andsid muidu päris palju mängima, sel puhul sai ka kummuli lükatud, eks hakkab keevitust põhja peal harjutama. Luuk ja tiivad sai ka roostest puhtaks lastud kohad mis ei tule välja vahetada, juhipoolne tiib on vähe hullem, aga tiivakaare osa on ok ja ilusti korda tehtav. Hea kerge on lükata seda kere vähemalt, ei kaalu midagi ja rool hea kerge, võimendita roolilatid ruulivad Esipõlles ja tiivades on ka esilisa augud, tundub, et kunagi oli üleküla pill. Bbs tiib on kahjuks ära varastatud, oli eelnevatel kordadel auto pagassis, kui vaatamas käisin. Lootsin, et omanik on kuhugile ära peitnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Vahepeal õnnestus omale keevitus saada, vaja veel gaas ballooniga sebida sinna juurde mis tänapäeval on debiilselt keeruline kui vigaseks ennast maksta ei taha. Ehk pärast selle saamist hakkab mingit reaalset arengut ka tekkima, proovin see nv veel ühelt mk1-lt natuke põhja alt ära saagida, ehk tuleb kasuks.
Jäid ka näppu ühed exipi kärjed mis kerge proovi järel lausa loodud sellele autole
Kapoti peale leidsin ühe jetta surma pealt kamei skuubi:
Jäid ka näppu ühed exipi kärjed mis kerge proovi järel lausa loodud sellele autole
Kapoti peale leidsin ühe jetta surma pealt kamei skuubi:
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Proovisin elus põhimõtteliselt esimest korda auto plekki keevitada:
Vanatüübi armatuuri sisse proovitud:
Vanatüübi armatuuri sisse proovitud:
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Väga ilusti tuli õmblus välja. Mis aparaadiga keevitad?
Kert
Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Lincolni handy mig vms, stokkeris oli väga suure soodusega mingi aeg müügis, auto pleki ja sumpa keevituseks hea küll, minul muud vaja otseselt pole.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
See kere tuleks grilli panna ja kogu mastiks eemaldada trelli ja harjaga , pärast liivapritsi .
Seda ennegi olnud , et mastiksi alt uued roostekohad välja tulevad .
Aga suur ettevõtmine igatahes !
Seda ennegi olnud , et mastiksi alt uued roostekohad välja tulevad .
Aga suur ettevõtmine igatahes !
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Mastiks tuleb eemaldada kindlasti jah, õnneks põhja ei pea nühkima, see tuleb va kardaanitunnel uus. See, et need nurgad mädad olid oli juba alguses teada. Õnneks nagu saab selle järgi aru kui see pragunema on hakanud, üldiselt pehme mastiksi alt tuleb ilus plekk välja. Grilli meisterdamist ma momendil ette ei viitsi võtta, see auto on nii kerge ka, et vajadusel saab ka 2 inimesega ta küllili lükata.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Natuke keevitamist harjutatud, tagant poolraam lapitud ja grill tehtud. Leidsin ühe zenderi tiiva ka.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Kas hakkab ka tagasild vedama nagu pildilt näha?
Alati on huvitav vaadata vanade autode taastamist, edu ja kõva närvi.
Kas grillist oleks ka võimalik lähemalt pilte saada või lausa mõõte? Tundub üsna lihtne süsteem olema ja võiks ehk endalegi teha kui taastamiseks läheb.
Alati on huvitav vaadata vanade autode taastamist, edu ja kõva närvi.
Kas grillist oleks ka võimalik lähemalt pilte saada või lausa mõõte? Tundub üsna lihtne süsteem olema ja võiks ehk endalegi teha kui taastamiseks läheb.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Ega seal midagi olulist peidus pole mis piltidel näha pole, teine pool täpselt sama, mõõdud võtsin auto järgi, algselt käis see asi ka katuse peale, aga kuna oli üsna ebastabiilne nii sai jalad lühemaks tehtud. Tegelikult tuleks see pöördumis koht üldse oluliselt üles viia, et oleks auto raskuse keskpunktis. Pole minu oma just midagi sellist mille järgi midagi ise tegema hakata, kellegil on kindlasti tunduvalt parem lahendus
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Ma võin sulle vahetuseks selle rooli vastu teist väga korralikku rooli pakkuda.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: Vw Jetta GLI mk1 - CD-R
Sellel aastal jätkub siis ehitus uue hooga ja lõpuks on ka leitud mootori poolest midagi sobilikku. Uus mootor siis 24v 3.2 vr6 mis tuli küll legona ja ilma juhtmestiku ja muu kraamita, aga selliste pakkumiste puhul võiks neid igapäev omale koju vedada. Õnneks on tegu ka mitte FSI mootoriga ja praktiliselt uued ketid/tallad on ka. Momendil vast kõige raskemaks osaks on mk2/mk3 esisild sellele autole alla saada ja kui nüüd sobiva kasti leiab saab selle kardaani tunneli ka valmis meisterdada. Poolraamid vean ka kokku ära, saab sellele kerele oluliselt jäikust juurde. Peab mõnda metalliga tegelevat asutust külastama, et mõned sobivad profiilid ja plekki saada.