Passat B6 2.0 125kw diisel väga halb käivitus

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Pahh
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Mär 2008, 12:59
Asukoht:

Passat B6 2.0 125kw diisel väga halb käivitus

Lugemata postitus Postitas Pahh »

Tere!
Autoks Passat , 2007 väljalase, 125kw diiselmootoriga.
Käivitus väga halb...
Vaevu vaevu veab käima, täpselt nagu aku oleks kutu..
käisin akutestis, 79% näitas, ehk siis aku korras.
Käivitushetkel aga näitas testaparaat, et auto tõmmab aku pinge 8 voldi juurde....proovisime mitmeid kordi ja sama jama.
võib eeldada, et sellest ka vaevu vaevu käima vedamine?
Samas üks öö jäid salongituled põlema ja hommikuks ei teinud käivitamisel auto piiksugi, ehk siis aku oli totaalselt kutu...
Väga halb käivitumine ilmneb just hommikuti, kui auto seisnud öö läbi...päeval sõita vahepeal ja uuesti käivitada, läheb nagu paremini natuke.
Mehed pakkusid kohe et kuskil starteriga seotud viga vms...
Aju oli ka igast võimalikke vigu täis, mis voolu kadumisega seotud.
Kust alustada?
Ehk keegi on sarnast olukorda näinud-kuulnud?
Viimati muutis Pahh, 11 Apr 2015, 13:43, muudetud 1 kord kokku.

mauh
Huviline
Postitusi: 1151
Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
Telefon: +358401715165
Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Passat B6 2.0 125kw diisel väga halb käivitus

Lugemata postitus Postitas mauh »

alustaks ka starterist.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5712
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 587 korda

Re: Passat B6 2.0 125kw diisel väga halb käivitus

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kas autol on ikka õige võimsusega aku peal?
Täkuga oled proovinud käivitada?
See 79% pole ka teab mis "korras" aku. Kui hommikuks asi lahjaks jääb, kahtlustaks mingit parasiit voolu, st mingi seade/plokk jääb tarbima.
Kui salongi tuled sul öö otsa särasid, siis on kuskil mingi viga sees, sest alates mk5 platformist kustuvad ka lülitist sisse lülitatud tuled peale lukustamist, ilma lukustamiseta põlevad ca 45 minutit.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Pahh
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Mär 2008, 12:59
Asukoht:

Re: Passat B6 2.0 125kw diisel väga halb käivitus

Lugemata postitus Postitas Pahh »

Ma ei tea kui suur aku seal originaalis peaks olema, aga hetkel on 75ah, 660A
natuke nagu nõrk diisli kohta?...
Õe auto see mul ja endal esmakordne kogemus volkariga üldse...
küsisin nüüd need salongituled üle, ei olnud ta kindel üldse et öö otsa põlesid.
aga igatahes too hommik kui aku kutu oli, panid täkuga käima.
kõige lihtsam variant oleks vist ikkagi muu akuga proovida mu meelest?
kui siis ka jama, vaataks edasi....
kuidas sellistel volkaritel voolu katkestamisega on?
kas võib rahumeeli juhtme maha võtta või pärast mõni plokk loll, aju vigasid täis?
akuvahetuse ajaks juhtmetega mujalt vool peal hoida?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5712
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 587 korda

Re: Passat B6 2.0 125kw diisel väga halb käivitus

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kui aku tühi, siis enivei ju vigu täis.
Kõik plokid ennistavad ennast ise tööle, mõned tahavad mõnikümmend meetrit sõitu, vead jäävad küll mällu, kuid need ei sega tööd.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Pahh
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Mär 2008, 12:59
Asukoht:

Re: Passat B6 2.0 125kw diisel väga halb käivitus

Lugemata postitus Postitas Pahh »

Pole küll otseselt jõudnud probleemiga edasi tegeleda, aga sai korraks aku maha võetud ning korralikult täis laetud.
Järgmine hommik olevat auto ilusti käima hüpanud, aga mida päev edasi seda halvemaks ka hommikune käivitus, isegi siis kui vahepeal sõita ja uuesti käivitada, tundub mulle, et kuidagi pikaks nagu jääb see...voolu nagu samas jätkuks, aga nagu kerge puterdusega tuleb see käivitus, raskelt kuidagi vms..
Kas eelsüütega ei saa mingit seost olla, kuidas VCDS`ga kontrollida eelsüüteküünlaid?
Keegi ehk teab, kui suur aku seal originaalis peal on?

Vasta

Mine “Elektroonika”