Passat B3 1.8 79kw Probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Apr 2015, 21:45
- Telefon: 58256024
- Auto: VW Passat B3 Universaal (1990) 1.8 79kw. Valge ja puha.
- Asukoht: Pärnu linn
Passat B3 1.8 79kw Probleem
Tervist.
Selline probleem on et mootor vibreerib jubedalt tühikäigul (kuigi pöörded on nii nagu peavad) Samuti külmalt käivitades auto tossab jubedalt ja eritab sellist kibedat mõrudat lõhna. Paar nädalat tagasi avastasin et süütejagaja kaanes olid praod seega vahetasin selle ära. Samuti sai jagaja rootor ära vahetatud. Juhtmed on kõik nii nagu peavad. Küünla juhtmete vahetus on ka lähipäevil plaanis. Paar päeva hiljem ostsin ka uued küünlad (Kolme elektroodiga, nagu ennem). Vanad küünlad olid mustad. Ning peale kõigi nende osade vahetust on jätkuvalt sama probleem. Eile kontrollisin uusi küünlaid ja olid jälle mustad, ja mingi vedelikuga koos - ei saanud aru kas õli või põlemata bensiin. Seda oli ainult ühel/kahel silindril. Alguses arvasin et lambda võib ajusi künda et segu liiga rikkaks teeb?
Väga hea oleks kui keegi targem suudaks mu probleemile lahenduse leida/jagaks soovitusi mida veel teha või kontrollida.
Selline probleem on et mootor vibreerib jubedalt tühikäigul (kuigi pöörded on nii nagu peavad) Samuti külmalt käivitades auto tossab jubedalt ja eritab sellist kibedat mõrudat lõhna. Paar nädalat tagasi avastasin et süütejagaja kaanes olid praod seega vahetasin selle ära. Samuti sai jagaja rootor ära vahetatud. Juhtmed on kõik nii nagu peavad. Küünla juhtmete vahetus on ka lähipäevil plaanis. Paar päeva hiljem ostsin ka uued küünlad (Kolme elektroodiga, nagu ennem). Vanad küünlad olid mustad. Ning peale kõigi nende osade vahetust on jätkuvalt sama probleem. Eile kontrollisin uusi küünlaid ja olid jälle mustad, ja mingi vedelikuga koos - ei saanud aru kas õli või põlemata bensiin. Seda oli ainult ühel/kahel silindril. Alguses arvasin et lambda võib ajusi künda et segu liiga rikkaks teeb?
Väga hea oleks kui keegi targem suudaks mu probleemile lahenduse leida/jagaks soovitusi mida veel teha või kontrollida.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Passat B3 1.8 79kw Probleem
Vaata ajule signaali andva anduri väärtused üle (plastflantsi sees plokikaane küljes pakun?), miski asi uputab mootori üle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Apr 2015, 21:45
- Telefon: 58256024
- Auto: VW Passat B3 Universaal (1990) 1.8 79kw. Valge ja puha.
- Asukoht: Pärnu linn
Re: Passat B3 1.8 79kw Probleem
Kumb? Sinine või must? Mis nüüd märkasin on see ka, et nende andurite juhtme kestad pole kõige paremad. Rabedad.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Passat B3 1.8 79kw Probleem
Kas pildi saad neist anduritest siia org.-da - ma pole kindel nende andurite suhtes kumb?Lendu000 kirjutas:Kumb? Sinine või must? Mis nüüd märkasin on see ka, et nende andurite juhtme kestad pole kõige paremad. Rabedad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Passat B3 1.8 79kw Probleem
Temp. anduri väärtused umbes paar-kolm kilooomi külma mootori puhul ja paar-kolmsada oomi töösooja mootori puhul.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Apr 2015, 21:45
- Telefon: 58256024
- Auto: VW Passat B3 Universaal (1990) 1.8 79kw. Valge ja puha.
- Asukoht: Pärnu linn
Re: Passat B3 1.8 79kw Probleem
Temperatuuri andurid mõõtsin ära, need olid korras. Kui millalgi aega saan siis mõõdan lambda ära. Kuna järgmine kahtlusalune see. 3 Juhtmega lambdaga tegu. Oskab keegi targem öelda milliste juhtmete pealt täpselt mõõta? Ja kas tuli mõõta volte või takistust?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Passat B3 1.8 79kw Probleem
3-juhtmelisel on 2 juhet (tavaliselt valged) küte ja kolmas signaal - see teist värvi signaali juhe mõõda üle, vaja mõõta pinget mis andurist tuleb, pinge peab pulseerima jämedalt 0,2 ja 0,8V vahel. Võta prooviks kohe lambda pistik lahti ja vaata kas miskit muutus. Samas külmkäivitusele lambda ei mõju, töösoojaks muutumine võtab veidi aega kui signaali andma hakkab. Mõtekas oleks silindrite surved üle mõõta, mingil põhjusel tundub et ei toimu korralikku põlemist mõnes silindris.Lendu000 kirjutas:Temperatuuri andurid mõõtsin ära, need olid korras. Kui millalgi aega saan siis mõõdan lambda ära. Kuna järgmine kahtlusalune see. 3 Juhtmega lambdaga tegu. Oskab keegi targem öelda milliste juhtmete pealt täpselt mõõta? Ja kas tuli mõõta volte või takistust?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Apr 2015, 21:45
- Telefon: 58256024
- Auto: VW Passat B3 Universaal (1990) 1.8 79kw. Valge ja puha.
- Asukoht: Pärnu linn
Re: Passat B3 1.8 79kw Probleem
Surved olid igas silindris keskmiselt 13.5 (kahe mõõduriistaga mõõtsin, kuna ei uskunud tulemust) Imestasin et autodatas näitas et 10.0 peab olema... Auto ajalugu ma ei tea et kas on surveastet tõstetud kuidagi või mitte.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Passat B3 1.8 79kw Probleem
Autodata väärtus on tõenäoliselt ikka surveaste, kellaga saad mõõta kompressiooni - need kaks eri asja.Lendu000 kirjutas:Surved olid igas silindris keskmiselt 13.5 (kahe mõõduriistaga mõõtsin, kuna ei uskunud tulemust) Imestasin et autodatas näitas et 10.0 peab olema... Auto ajalugu ma ei tea et kas on surveastet tõstetud kuidagi või mitte.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Apr 2015, 21:45
- Telefon: 58256024
- Auto: VW Passat B3 Universaal (1990) 1.8 79kw. Valge ja puha.
- Asukoht: Pärnu linn
Re: Passat B3 1.8 79kw Probleem
Ma suhteliselt "loll" sellel teemal... Saate lahti seletada surveastme mõõtmise kuidagi?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Passat B3 1.8 79kw Probleem
Surveastet ei mõõdeta, see on paigas mootori konstruktsiooni parameetritega (kolvi käik, sil. läbimõõt, põlemiskambri suurus) ehk siis silindri üldmahu ja põlemiskambri mahu suhe. Kodustes tingimustes saab mingisuguse täpsusega surveastet määrata valades silindrisse õli ja mõõtes õli kogust.Lendu000 kirjutas:Ma suhteliselt "loll" sellel teemal... Saate lahti seletada surveastme mõõtmise kuidagi?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..