Tervitus
probleem nimelt selline et sai g3 omale uue mootori peale. Mootor läheb käima aga pöörded kruvivad ennast lakke vajutan korra kaasi langevad 2000 peale ja lähevad jälle üles. Osakb keegi lahendust pakkuda.
Teine probleem on siduriga. Nimelt lahutab väga ülevelt. Sees on uus ketas.
Kuidas saaks selle alt poolt lahutama? Siduri tross on automaat pingutusega.
Ootaks lahendusi
Tänan juba ette ära.
golfuk
G3 1,8 66 pöörded ja sidur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: G3 1,8 66 pöörded ja sidur
Vaata kas tühikäigu aktuaatormootor tagastab segusiibri algasendisse pritse küljes või jääb siiber mingil põhjusel siiski avatuks. Siduri suhtes kas autom. pinguti peale ketta vahetust kokku lükkasid ja hiljem uuesti vabastasid, muidu ei taha ta õiget asendit võtta. Kuidas selle pingutiga ringi käia on foorumis varem ka räägitud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: G3 1,8 66 pöörded ja sidur
Siin rohkem ette tulnud sellist asja, et hüppab 2000 peale ning siis langeb, mitte et min oleks 2000.
Ise võtsin ka endal drosselklappi maha, mürasin kapoti all ning esimesel käivitusel lükkas pöörded ~2000 peale ning langesid.
Mingeid vaakumlekkeid võid ka kontrollida. Kui peale töötamist üldse alla ei lähe, siis võib kuskilt toru ka lahti olla ning imeb õhku lihtsalt.
Ise võtsin ka endal drosselklappi maha, mürasin kapoti all ning esimesel käivitusel lükkas pöörded ~2000 peale ning langesid.
Mingeid vaakumlekkeid võid ka kontrollida. Kui peale töötamist üldse alla ei lähe, siis võib kuskilt toru ka lahti olla ning imeb õhku lihtsalt.