Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Teen siis lõpuks ka siia teema.
Enamus teist siin teab, et olen üpriski suur MK2 Golfi huviline. Selle "auto" lugu on siis järgmine: 2013 vanakoolikate ajal helistas mulle mu isa, kes rääkis, et meie ühisel tuttaval on vanarauda minemist ootav Golf 2, mis pidi plaanide kohaselt mõne päeva jooksul Kuusakoski platsile jõudma. Palusin isal siis see auto "broneerida". Põhjusi "broneerimiseks" oli küll: minul, kui vanal MK2 pedel pole kunagi piisavalt varuosi. Esialgne plaan oligi võtta varuosadeks ja siis kere rauda saata.
Peale puhtaks pesemist ei tundunudki kere olukord nii hull, kui esmapilgul tundus.
Olin omale juba mitmeid aastaid tahtnud "litsilõksu" ja otsustasin, et hakkan omale sellest toorikust daily bitchi tegema. Alustasin sellest, et ajasin mõned sõbrad kokku, kes siis grillimise jne käigus aitasid mul seda üleliigsetest jubinatest vabastada. Uksed olid konkreetsed mädapaised, seega need rändasid kohe laka peale(hiljem hea sealt plekki keevitamiseks lõigata), samuti esitiivad. Tagaluuk oli enam-vähem ok isegi, ainuke, mis silma riivas, oli XXXXL suuruses EST kleebis, mis kohe ka eemaldatud sai.
Sisu sai kasutust garaazimööblina, kuna minu jaoks C sisu väga väärtuslik ei ole, samas on mugav nendele pasaste riietega istet võtta.
Peale seda, kui enamus jubinaid eemaldatud, asusin matistamise kallale. Katus, kapott, tagaluuk, teised uksed(mis tulid lakast ), esitiivad(millelt tulevikule mõeldes kohe üleliigne plekk koopaservadest lõigatud) matistatud, kruntisin ära. Enne kruntimist selgus, et kapott tahab ikka suhtkoht palju pahtlit saada. Mingi aeg tegelesin kapoti pahteldamisega, tagantjärgi ei läinudki sinna palju pahtlit.
Peale kapoti, tiibade ja tagaluugi kruntimist, võtsime maha peal olnud "suurepärase" 1.6 karburaatormootori.
Enne seda seebitasin aga oma head sõpra Boxerdajat, kellel oli seal üleval kuulutus TDI kompotile. Nimelt oli ta kuulutuse eelmise päeva õhtul maha võtnud, mõttega jätta ikkagi omale. Peale kogu tõe teada saamist sellest mootorist ja vajaminevast remondist, soetasingi omale selle kompoti. Kogu tehnika tuli siis Seat Toledo MK1 pealt, aastast 1998. Sellel AFN koodiga mootoril oli kella peal 444 000 km.
Mootori remont oli küllaltki kulukas, aga nüüd saab vähemalt rahulikult võtta, sest põhilised kuluosad said vahetatud.
Enne mootori pealepanekut matistasin ja kruntisin kapotialuse. Iseenesest oli selle mootori swap palju lihtsam, kui oleksin oodanud. Kui ikka kogu kompott on ühelt autolt ja vajaminevad jubinad kõik olemas, siis pole hullu midagi.
Lõpuks siis sai auto värvi alla, ümberehitusloa MNT tehnoosakonnast, arvele 81 kw TDIna, puhta ülevaatuse jne. Suvel oli peale 1000km testisõidu edukat läbimist otsus: Wörthersee tripp saab toimuma selle autoga. Kokku läbisime selle eepilise nädala jooksul pea 6000 km. Muidugi ei saanud Vw muuseumist mööda minna, käisime ka Hamburgis ning Amsterdamis, misjärel liikusime läbi Saksamaa imelisse Austriasse, kus ootas ees Maria Wörth . Peale trippi panin ka kauaoodatud coilid alla. Hetkel auto puhkab garaazis, et kevadel jälle rõõmsalt(ning omanikule igal sõidul sellist - näoilmet pakkuda).
Auto valmimisele aitasid kaasa: Renno, Ints28, Kass, Boxerdaja ja Tito varuosadega.
Enamus teist siin teab, et olen üpriski suur MK2 Golfi huviline. Selle "auto" lugu on siis järgmine: 2013 vanakoolikate ajal helistas mulle mu isa, kes rääkis, et meie ühisel tuttaval on vanarauda minemist ootav Golf 2, mis pidi plaanide kohaselt mõne päeva jooksul Kuusakoski platsile jõudma. Palusin isal siis see auto "broneerida". Põhjusi "broneerimiseks" oli küll: minul, kui vanal MK2 pedel pole kunagi piisavalt varuosi. Esialgne plaan oligi võtta varuosadeks ja siis kere rauda saata.
Peale puhtaks pesemist ei tundunudki kere olukord nii hull, kui esmapilgul tundus.
Olin omale juba mitmeid aastaid tahtnud "litsilõksu" ja otsustasin, et hakkan omale sellest toorikust daily bitchi tegema. Alustasin sellest, et ajasin mõned sõbrad kokku, kes siis grillimise jne käigus aitasid mul seda üleliigsetest jubinatest vabastada. Uksed olid konkreetsed mädapaised, seega need rändasid kohe laka peale(hiljem hea sealt plekki keevitamiseks lõigata), samuti esitiivad. Tagaluuk oli enam-vähem ok isegi, ainuke, mis silma riivas, oli XXXXL suuruses EST kleebis, mis kohe ka eemaldatud sai.
Sisu sai kasutust garaazimööblina, kuna minu jaoks C sisu väga väärtuslik ei ole, samas on mugav nendele pasaste riietega istet võtta.
Peale seda, kui enamus jubinaid eemaldatud, asusin matistamise kallale. Katus, kapott, tagaluuk, teised uksed(mis tulid lakast ), esitiivad(millelt tulevikule mõeldes kohe üleliigne plekk koopaservadest lõigatud) matistatud, kruntisin ära. Enne kruntimist selgus, et kapott tahab ikka suhtkoht palju pahtlit saada. Mingi aeg tegelesin kapoti pahteldamisega, tagantjärgi ei läinudki sinna palju pahtlit.
Peale kapoti, tiibade ja tagaluugi kruntimist, võtsime maha peal olnud "suurepärase" 1.6 karburaatormootori.
Enne seda seebitasin aga oma head sõpra Boxerdajat, kellel oli seal üleval kuulutus TDI kompotile. Nimelt oli ta kuulutuse eelmise päeva õhtul maha võtnud, mõttega jätta ikkagi omale. Peale kogu tõe teada saamist sellest mootorist ja vajaminevast remondist, soetasingi omale selle kompoti. Kogu tehnika tuli siis Seat Toledo MK1 pealt, aastast 1998. Sellel AFN koodiga mootoril oli kella peal 444 000 km.
Mootori remont oli küllaltki kulukas, aga nüüd saab vähemalt rahulikult võtta, sest põhilised kuluosad said vahetatud.
Enne mootori pealepanekut matistasin ja kruntisin kapotialuse. Iseenesest oli selle mootori swap palju lihtsam, kui oleksin oodanud. Kui ikka kogu kompott on ühelt autolt ja vajaminevad jubinad kõik olemas, siis pole hullu midagi.
Lõpuks siis sai auto värvi alla, ümberehitusloa MNT tehnoosakonnast, arvele 81 kw TDIna, puhta ülevaatuse jne. Suvel oli peale 1000km testisõidu edukat läbimist otsus: Wörthersee tripp saab toimuma selle autoga. Kokku läbisime selle eepilise nädala jooksul pea 6000 km. Muidugi ei saanud Vw muuseumist mööda minna, käisime ka Hamburgis ning Amsterdamis, misjärel liikusime läbi Saksamaa imelisse Austriasse, kus ootas ees Maria Wörth . Peale trippi panin ka kauaoodatud coilid alla. Hetkel auto puhkab garaazis, et kevadel jälle rõõmsalt(ning omanikule igal sõidul sellist - näoilmet pakkuda).
Auto valmimisele aitasid kaasa: Renno, Ints28, Kass, Boxerdaja ja Tito varuosadega.
Viimati muutis crister, 02 Veebr 2015, 19:39, muudetud 1 kord kokku.
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Sillad, poolteljed on g3 Vr6. Käigukast Toledo trossidega.
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Kas kahemassilise hooratta jätsid originaali v6i vahetasid hooratta 1Z vastu ja sidur läks AAA oma?
ABS süsteemiks siis Mark20?
Konditsioneeri jätsid ka alles? Püsikiirusehoidja juba ära ühendatud?
Tervitades Kappo
ABS süsteemiks siis Mark20?
Konditsioneeri jätsid ka alles? Püsikiirusehoidja juba ära ühendatud?
Tervitades Kappo
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Pole enam kahemassilist, ketas on uus ühemassilise oma. ABS-i ei ole. Kondisüsteem jäi müüjale. Püsikiirusehoidja tuleb kevadel, kui saan originaal kangi uue. Hetkel on ka Passat b3 kangid MFAga, MFA toimib. Poleks suutnud neid jäledaid Golf 3 kange seal vaadata. Rool on vanatüübi kitsa nuudiga GTI variant.
Sees on corrado sisu, tagaiste on veel paigaldamata, hetkel on mingisugune tumedam G2 tagaiste. Kevadel tahan ikka piduriregulaatorit tagasilla juurde ja suuremat vaakumvõimendit.
Sees on corrado sisu, tagaiste on veel paigaldamata, hetkel on mingisugune tumedam G2 tagaiste. Kevadel tahan ikka piduriregulaatorit tagasilla juurde ja suuremat vaakumvõimendit.
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Tere,
mis MFA süsteemi kasutasid? Kas spidoplokk on G2 oma ja elektroonika Toledo? Huvitab just küttusekulunäidik. Olen enda p6lve peal juba ühe Toledo/G2 segu spidoplokki valmis ehitanud, fumktioonid on k6ik toimivad aga töö oli mitmeid kümneid tunde. Teist korad vist enam ette ei v6tta.
Kui huvi on originaal G2 püsikiirusehoidja roolisambalülitile v6id minuga ühendust v6tta. Paari kümmne € eest see detail omaniku ei vaheta.
Kas immo progesid välja v6i on endiselt kasutusel?
Tervitades Kappo
mis MFA süsteemi kasutasid? Kas spidoplokk on G2 oma ja elektroonika Toledo? Huvitab just küttusekulunäidik. Olen enda p6lve peal juba ühe Toledo/G2 segu spidoplokki valmis ehitanud, fumktioonid on k6ik toimivad aga töö oli mitmeid kümneid tunde. Teist korad vist enam ette ei v6tta.
Kui huvi on originaal G2 püsikiirusehoidja roolisambalülitile v6id minuga ühendust v6tta. Paari kümmne € eest see detail omaniku ei vaheta.
Kas immo progesid välja v6i on endiselt kasutusel?
Tervitades Kappo
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Immo on ikka alles ja töötab hästi. Kogu elekter, V.A tagatuledesse jooksev punt, on Toledo. Spidoplokk on Toledo oma,kõik asjad toimivad. Amatuuri kinnitused sai ringi tehtud, ka see plastik, mis ümber on, kuumapuhuriga töödeldud. Uus kang 100 Eur.
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Hmm kahju, eeldasin et kasutasid G2 spido, aga jah, Toledo elekter G2 paigaldada on mugav.
Sa tead kohta kust saab originaal G2 GRA roolisambalülitit uusi? Palun saada see minule.
Tervitades Kappo
Sa tead kohta kust saab originaal G2 GRA roolisambalülitit uusi? Palun saada see minule.
Tervitades Kappo
-
- Huviline
- Postitusi: 704
- Liitunud: 17 Aug 2007, 10:32
- Telefon: 56111426
- Skype: heiks21
- Auto: Golf II
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Vägev aparaat tuiskasid jüri ringil minust ükskord mööda päris kena nägi välja madaldus ja velg reetsid ära.
Viimati muutis heiko, 04 Veebr 2015, 22:38, muudetud 1 kord kokku.
Tänapäeval teavad inimesed kõigi asjade hinda ja ei millegi väärtust.
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Huviline
- Postitusi: 403
- Liitunud: 17 Apr 2012, 20:52
- Telefon: 56861517
- Auto: Golf GTI, Golf GL only mk2-s
- Asukoht: Tartu-Valga-
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
crister kirjutas:Kevadet ootamas► Näita Spoilerit
esitiivad vajavad ka liiste
Viimati muutis kessu135, 28 Aug 2015, 22:50, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tsiteerida ei tohi pilte, kui tsiteerite, siis tuleb pilt lisada spoilerisse. Nende reeglite vastu EI TOHI eksida
Põhjus: Tsiteerida ei tohi pilte, kui tsiteerite, siis tuleb pilt lisada spoilerisse. Nende reeglite vastu EI TOHI eksida
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Tean jh, aga enne värvimist polnud meeles uutele tiibadele auke puurida. Kevadel teen ära
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
- lauri76
- Klubiline
- Postitusi: 393
- Liitunud: 16 Okt 2004, 19:56
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Tervitus.
Need natuke kandilised autod on alati kuidagi südamelähedased olnud
(eelmine auto oli passat b3,pea kaheksa õnnelikku aastat)
Värvivalik samuti meeldib,erineb vähemalt hallist massist.
Lauri.
Need natuke kandilised autod on alati kuidagi südamelähedased olnud
(eelmine auto oli passat b3,pea kaheksa õnnelikku aastat)
Värvivalik samuti meeldib,erineb vähemalt hallist massist.
Lauri.
Viimati muutis lauri76, 16 Veebr 2015, 13:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Uuendaks teemat veidi. Vahepeale on jäänud päris palju kilomeetreid. Täna tiksus kellale 496 000. Kevadel ostsin 4 uut Barum Bravuris 3HM rehvi. Noh, eks kirja kannatab kõike panna, aga järgmiseks kevadeks pole neist enam midagi alles. Võrreldes eelmise hooaja (ka uuena ostetud) Nankang NS2 ga, on kulumine samaväärne.
Kütusekulu on peale hooaja alguse chippimist veidi vähenenud. Üldjoontes sõidab paagitäie kütusega mitte kerge jalaga vabalt 1000km.
Roolivõimuõli leke,mille põhjuseks pidasin kogu aeg katkist voolikut, osutus reservuaari peenema voolikuühenduse mittetihedus. Veel olen vahetanud hulga teiste jahutusvedelikutorude taga asuvaid voolikuid, kuna on ilmselt kunagi õli saanud ja rabeks muutunud. Juuni lõpus vahetasin õli ja filtri, nüüd peab seda operatsiooni kordama. Mõni pilt ka
Kütusekulu on peale hooaja alguse chippimist veidi vähenenud. Üldjoontes sõidab paagitäie kütusega mitte kerge jalaga vabalt 1000km.
Roolivõimuõli leke,mille põhjuseks pidasin kogu aeg katkist voolikut, osutus reservuaari peenema voolikuühenduse mittetihedus. Veel olen vahetanud hulga teiste jahutusvedelikutorude taga asuvaid voolikuid, kuna on ilmselt kunagi õli saanud ja rabeks muutunud. Juuni lõpus vahetasin õli ja filtri, nüüd peab seda operatsiooni kordama. Mõni pilt ka
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Umbes kuu tagasi sain golfiga karksi-nuia lähedal u 10x15cm kivi põhja alt läbi. Peale "pauku" ootasin õlitule süttimist, aga seda ei juhtunud. Nüüd nädalavahetusel, kui õlivahetuse ette võtsin, kakkusin ka karteri maha. Mõlki oli korralikult läinud,aga mõlgid nii lihtsalt välja ei läinud. Lõin välja nii palju,kui jõudsin ja panin poolmõlkis karteri tagasi. Õlivahetus tehtud 497300.
Pilt ka veidi mõlkis karterist :
Pilt ka veidi mõlkis karterist :
Viimati muutis crister, 31 Aug 2015, 21:03, muudetud 1 kord kokku.
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Klubiline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 31 Dets 2005, 10:59
- Auto: vw jetta mk2 ,passat b4 ,passat b2 ja b1
- Asukoht: kohila
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
tegelikult pole karburaator mootoril viga midagi et toon näite alguses mõtlesin ka karpa on jama kuid hakkas meeldima ,eks diisliga saab rohkem 'õkot teha ,crister kirjutas:► Näita Spoilerit
Viimati muutis kessu135, 01 Sept 2015, 19:01, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tsiteerida ei tohi pilte, kui tsiteerite, siis tuleb pilt lisada spoilerisse. Nende reeglite vastu EI TOHI eksida
Põhjus: Tsiteerida ei tohi pilte, kui tsiteerite, siis tuleb pilt lisada spoilerisse. Nende reeglite vastu EI TOHI eksida
-
- Klubiline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 31 Dets 2005, 10:59
- Auto: vw jetta mk2 ,passat b4 ,passat b2 ja b1
- Asukoht: kohila
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
tegelikult pole karburaator mootoril viga midagi et toon näite alguses mõtlesin ka karpa on jama kuid hakkas meeldima ,eks diisliga saab rohkem 'õkot teha
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
Tere! Õigust räägid, mul kindlustus tehtud 12 novembrini, aga kõik oleneb ilmast Selles vahemikus nagu võiks PS
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf 2 1.9 TDI 81 kw 1988, crister
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com