T3 bussile VR6 mootor
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 26 Dets 2012, 23:09
- Telefon: 53570543
- Auto: Vw Golf MK3, Vw T3 caravelle
- Asukoht: Pärnu
T3 bussile VR6 mootor
Tere!
Mõtlesin et küsiks, kui raske on panna Caravelle T3 bussile 2.8 VR6 mootorit. Praegu on mootoriks 2.1 82kw mis on paras peavalu.
Juhtmete paigaldus pole probleem, huvitab kõige rohkem just see, et mis moodi istub bussi originaal käigukast mootori külge? Mis sidurit kasutama peab jne..
Olen vaadanud erinevatest foorumitest neid mootorivahetusi aga käigukasti kohta pole täpset informatsiooni leidnud.
On sellist asja siin keegi teinud ja oskab ehk midagi rääkida selle kohta?
Mõtlesin et küsiks, kui raske on panna Caravelle T3 bussile 2.8 VR6 mootorit. Praegu on mootoriks 2.1 82kw mis on paras peavalu.
Juhtmete paigaldus pole probleem, huvitab kõige rohkem just see, et mis moodi istub bussi originaal käigukast mootori külge? Mis sidurit kasutama peab jne..
Olen vaadanud erinevatest foorumitest neid mootorivahetusi aga käigukasti kohta pole täpset informatsiooni leidnud.
On sellist asja siin keegi teinud ja oskab ehk midagi rääkida selle kohta?
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
Re: T3 bussile VR6 mootor
Sellist komplekti on Sul vaja
Sidurikorv igaljuhul VR6e oma ja käigukstis pead ülekanded ära vahetama. Muidu karjub see VR6 3000-4000 pöörde juures.
Sidurikorv igaljuhul VR6e oma ja käigukstis pead ülekanded ära vahetama. Muidu karjub see VR6 3000-4000 pöörde juures.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: T3 bussile VR6 mootor
Siis alles vr6 hääled alles avalduvadkiuno kirjutas:Sellist komplekti on Sul vaja
Sidurikorv igaljuhul VR6e oma ja käigukstis pead ülekanded ära vahetama. Muidu karjub see VR6 3000-4000 pöörde juures.► Näita Spoilerit
Viimati muutis tito, 02 Okt 2015, 10:36, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: T3 bussile VR6 mootor
Hääled häälteks, aga pisut jama on kui pööretepiiraja viimase käiguga 140-150 peal ette tuleb...
Pluss siis veel see, et kui pidevalt selliste pööretega sõita tuleb ilmselt küttekulu number sel tellisekujulisel asjal päris korralik.
VR6 paigaldust pole ise näinud, tuttaval oli kunagi plaan Audi 2,8 V6 sinna kasti otsa aretada. Igal juhul mingi teise VW sidurikojaga(ei olnud minu teada ise tehtud ega ringi tehtud) suutis ta T3 kasti sinna otsa panna. Kahjuks seda asja sõitvana ei näinud, sest see aeg kui otsiti lahendusi kasti kiiremaks tegemiseks, osteti kogu kompott tal hea hinnaga käest. Edasise saatuse kohta andmed puuduvad.
Kas eemärk on probleemivaba kulgemine või "püssi" ehitamine?
Ise kaaluks sinna kasti otsa näiteks pisut järele aidatud 1,9TDI paigaldust. Ei jääks tanklas vaeseks.
Pluss siis veel see, et kui pidevalt selliste pööretega sõita tuleb ilmselt küttekulu number sel tellisekujulisel asjal päris korralik.
VR6 paigaldust pole ise näinud, tuttaval oli kunagi plaan Audi 2,8 V6 sinna kasti otsa aretada. Igal juhul mingi teise VW sidurikojaga(ei olnud minu teada ise tehtud ega ringi tehtud) suutis ta T3 kasti sinna otsa panna. Kahjuks seda asja sõitvana ei näinud, sest see aeg kui otsiti lahendusi kasti kiiremaks tegemiseks, osteti kogu kompott tal hea hinnaga käest. Edasise saatuse kohta andmed puuduvad.
Kas eemärk on probleemivaba kulgemine või "püssi" ehitamine?
Ise kaaluks sinna kasti otsa näiteks pisut järele aidatud 1,9TDI paigaldust. Ei jääks tanklas vaeseks.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
Re: T3 bussile VR6 mootor
ma arvan samuti, et kiire ja öko tuleks AFN vahele sättida.Kõik läheb polt on külge.
bensukast diisliks regada, ei ole Eestis samuti probleem. Käigukastis soovitaks ikkagi 5. käigu välja vahetada.
Veel variant [VW Bot: "Keel korda!"] tellida Lõuna Aafrika sidurikoda ja panna R5 mootor vahele.
bensukast diisliks regada, ei ole Eestis samuti probleem. Käigukastis soovitaks ikkagi 5. käigu välja vahetada.
Veel variant [VW Bot: "Keel korda!"] tellida Lõuna Aafrika sidurikoda ja panna R5 mootor vahele.
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 26 Dets 2012, 23:09
- Telefon: 53570543
- Auto: Vw Golf MK3, Vw T3 caravelle
- Asukoht: Pärnu
Re: T3 bussile VR6 mootor
Tänud vastuste eest!
Ega siis ei hakka selle VR6-ga üldse vaeva nägema. Otsin parem 1Z või AFN mootori millega tööd tunduvalt vähem.
Ega siis ei hakka selle VR6-ga üldse vaeva nägema. Otsin parem 1Z või AFN mootori millega tööd tunduvalt vähem.