T3 bussile VR6 mootor

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
jaanus5376
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 26 Dets 2012, 23:09
Telefon: 53570543
Auto: Vw Golf MK3, Vw T3 caravelle
Asukoht: Pärnu

T3 bussile VR6 mootor

Lugemata postitus Postitas jaanus5376 »

Tere!
Mõtlesin et küsiks, kui raske on panna Caravelle T3 bussile 2.8 VR6 mootorit. Praegu on mootoriks 2.1 82kw mis on paras peavalu.
Juhtmete paigaldus pole probleem, huvitab kõige rohkem just see, et mis moodi istub bussi originaal käigukast mootori külge? Mis sidurit kasutama peab jne..
Olen vaadanud erinevatest foorumitest neid mootorivahetusi aga käigukasti kohta pole täpset informatsiooni leidnud.
On sellist asja siin keegi teinud ja oskab ehk midagi rääkida selle kohta? :)

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: T3 bussile VR6 mootor

Lugemata postitus Postitas ivohi »

VR6 kohta ei oska midagi öelda, aga kui 2.1 üle jääb siis anna teada! :)

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Re: T3 bussile VR6 mootor

Lugemata postitus Postitas uno »

Sellist komplekti on Sul vaja


Pilt

Sidurikorv igaljuhul VR6e oma ja käigukstis pead ülekanded ära vahetama. Muidu karjub see VR6 3000-4000 pöörde juures.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Re: T3 bussile VR6 mootor

Lugemata postitus Postitas tito »

uno kirjutas:Sellist komplekti on Sul vaja
► Näita Spoilerit
Sidurikorv igaljuhul VR6e oma ja käigukstis pead ülekanded ära vahetama. Muidu karjub see VR6 3000-4000 pöörde juures.
Siis alles vr6 hääled alles avalduvadki :D
Viimati muutis tito, 02 Okt 2015, 10:36, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: T3 bussile VR6 mootor

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Hääled häälteks, aga pisut jama on kui pööretepiiraja viimase käiguga 140-150 peal ette tuleb...
Pluss siis veel see, et kui pidevalt selliste pööretega sõita tuleb ilmselt küttekulu number sel tellisekujulisel asjal päris korralik.
VR6 paigaldust pole ise näinud, tuttaval oli kunagi plaan Audi 2,8 V6 sinna kasti otsa aretada. Igal juhul mingi teise VW sidurikojaga(ei olnud minu teada ise tehtud ega ringi tehtud) suutis ta T3 kasti sinna otsa panna. Kahjuks seda asja sõitvana ei näinud, sest see aeg kui otsiti lahendusi kasti kiiremaks tegemiseks, osteti kogu kompott tal hea hinnaga käest. Edasise saatuse kohta andmed puuduvad. :(
Kas eemärk on probleemivaba kulgemine või "püssi" ehitamine?
Ise kaaluks sinna kasti otsa näiteks pisut järele aidatud 1,9TDI paigaldust. Ei jääks tanklas vaeseks. :D
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Re: T3 bussile VR6 mootor

Lugemata postitus Postitas uno »

ma arvan samuti, et kiire ja öko tuleks AFN vahele sättida.Kõik läheb polt on külge.
bensukast diisliks regada, ei ole Eestis samuti probleem. Käigukastis soovitaks ikkagi 5. käigu välja vahetada.
Veel variant [VW Bot: "Keel korda!"] tellida Lõuna Aafrika sidurikoda ja panna R5 mootor vahele.

jaanus5376
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 26 Dets 2012, 23:09
Telefon: 53570543
Auto: Vw Golf MK3, Vw T3 caravelle
Asukoht: Pärnu

Re: T3 bussile VR6 mootor

Lugemata postitus Postitas jaanus5376 »

Tänud vastuste eest!
Ega siis ei hakka selle VR6-ga üldse vaeva nägema. Otsin parem 1Z või AFN mootori millega tööd tunduvalt vähem.

Vasta

Mine “Mootor”