VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Bora 3.2 DSG 4Motion 184kw Frankenstein - '02 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 23 Nov 2015, 11:25

Viimane uuendus: 08.10.2021

Niisiis teema minu kolmandast ja loodetavasti viimasest Borast ja viiendast 4 veolisest mk4-st. Minu idee siis kokku koguda minu meelest kõik parimad jupid mis on tehtud mk4 platvormile ja kokku vorpida üheks Boraks. Idee siis jääda OEM+ teemasse. Aastate jooksul tasakesi kokku kogutud vidinad hakkavad siis järgepidi sellele masinale külge minema.

Doonoriks siis 2.8 VR6 Bora aastast 2002.

Nii jõudis ta minuni eelmise aasta juunis:

Pilt
Oleks tore kui keegi viitsiks enda nimekirja asjadest ka siia kirjutada, mis ühel mk4-l peaks olema.

Nagu näha oli autole juba "tuuningut" tehtud, mida siis üritan tasakesi ära likvideerida.

---

Öökruiisil sooviti, et ma midagi räägiksin oma autost - ja pean ütlema, et jäin jänni.

Panen siis siia kirja millega ja mida tehtud on:

Sisselase: originaal → Golf 4 R32 DSG kast ja snorkelK&N paneelfilter
Mootor: originaal 2.8 BDE (150kw) → 3.2 BHE (Audi TT pealt 184kw)chipped by custom-chips.de (Zoran NWT)
Käigukast: originaal 6ne manuaal → TT 6ne manuaal (paremad ülekanded)Golf 4 R32 6ne DSGchipped by custom-chips.de
Roolilatt: originaal → Seat Leon Cupra R kiirem latt
Esimesed pidurid: originaalid 312 x 25 ventileeritud → R32 pidurid 334 x 32 ventileeritud 2 osalised kettad ja 2 kolvised supportid
Tagumised pidurid: originaalid 256 x 22 ventileeritud → R32 pidurid 256 x 22 ventileeritud (samad mis originaalid, siniste värvi sadulad)Phaeton 310x22 ventileeritud kettad
Väljalase: originaal → Golf 5 GTI modifitseeritud summuti alates kattidestTT kollektorid, R32 lambdad ja katalüsaatorid, R32 väljalase alates kattidest modifitseeritud nii, et tagant tuleb välja üks ots Jetta GLI summutiotsaga, R32 originaal flapper (avaneb 3000 pöörde pealt)
Alusraam: originaal → tagumised puksid alumiiniumist TT pealt
4 vedu: originaal Haldex kontroller → sinine Haldex kontroller
Õõtshoovad: originaal → R32 / TT / Cupra õõtsadesimeste õõtsade tagumised puksid "väikeseks" tehtud (alu insert millesse läheb väiksem puks - kasutati esimestel TT-del
Esimene stabikas: originaal → US R32 oma 21mm? läbimõõdugaH&R 25mm
Tagumine stabikas: originaal → H&R 21mm
Suvine vedrustus: originaal → KW v3 coiloverid, kõrgus, bump ja rebound muudetav
Talvine vedrustus: originaal → KW v3 coiloverid, kõrgus, bump ja rebound muudetavR32 originaal
Suvised rattad: originaal 17 tolli → 16 tollised plekudBBS CH (CH014) 225/35/19 rehviga
Talvised rattad: originaal 17 tolli → 16 tollised plekudVW originaal 17 tolli Long Beachid 205/50/17 rehviga
Kapott: originaal → märgi koht kinni keevitatudoriginaal
Iluvõre: originaal → märgita võreoriginaal märgiga võreProjektZwo võre, honeycomb plastik taustaga
Esimesed tiivad: originaal → suunatulede augud kinni keevitatud
Peeglid: originaal → Golf 5 style peeglid suunatuledega
Esimene stangelisa: originaal V6 lisa → OEM Jetta GLI lisa / OEM VW Bora R bumper
Tagumine stangelisa: originaal V6 lisa parkimisanduritega → OEM Jetta GLI lisa / OEM VW Bora R bumper
Küljelaiendid: originaal → OEM Jetta GLI küljelaiendid
Tagumised tuled: originaal → tumedad LED tuledoriginaalidOEM Jetta GLI tagumised tuled
Ukselingid: originaal → OEM Hiina Passati ukselingid kroomliistuga
Esimesed istmed: originaal beezh, elektriline, mälude ja soojendustega Recarod → Seat Leon Cupra poolnahk Recarodoriginaal beezh, elektriline, mälude ja soojendustega Recarod
Tagumised istmed: originaal beezh Recaro → Seat Leon Cupra poolnahk 2+2 Recarod; integreeritud lasteiste kaasreisija pooloriginaal beezh Recaro
Rool: originaal puit rool → Golf 4 R32 roolR32 DSG rool käiguvahetuslabadega, ülenahatatud h4rzi poolt
Armatuuri detailid: originaal puit imitatsioon → R32 alumiinium trim
Audio: originaal MFD või MCD → mingi juust 1DIN makkoriginaal MFDPioneer AppRadio 4
Pedaalid: originaal → R32 pedaalikatted
Salongi peegel: originaal automaatselt tumenev beezhi värvi → OEM automaatselt tumenev musta värvi peegel
Kellaplokk: originaal suure ekraaniga → VW Passat B5.5 TDI pealt kellaplokk (hw503) koos R32 taustade ja R32 DSG softigasinised nõelad Golf 6 pealt, valged tausta LED-id, ColorMFA värviline ekraan
Sisemised lingid: originaal → R32 / GLI brushed aluminium
Ukse käepidemed: originaal puit → beezhid käepidemed koos R32 brushed aluminiumiga
Luku nupud: originaal → US R32 / GLI brushed aluminium
Lagi, piilarid, plastikud, ukse tihendid jne: originaal beezh → Jetta GLI musta värvi
Tuledelüliti: originaal → OEM Polo 6R lüliti brushed aluminium
Käetugi: originaal → OEM beezh käetugi telefonihoidikuga (kandilise kujuga)
Tagumiste uste "kardinad": originaalis puudusid → https://www.carshades.co.uk/
Põhjamatt: originaal beezh → originaal must
Tagumise aknalaud: originaal beezh kardinaga → originaal must kardinaga
Tagumine pagasi luuk: originaal → Jetta GLI oma
Katuseluugi konsool: originaal beež → OEM Jetta GLI musta värviPassat W8 musta värvi
Keskkonsool: originaal beež → originaal musta värvi
Käsipidurikang: originaal beež → R32 mustavärvi koos brushed alumiinium nupuga

27.10.2016 - autol mootorivahetus tehnilises passis kirjas
30.03.2017 - R stanged ja GLI küljelaiendid küljes
16.06.2017 - Kellaploki uuendused
04.07.2018 - ProjektZwo esivõre, Phaetoni tagumised kettad, esisilla uuendused
23.09.2018 - Beezh põhjamatt vahetatud musta vastu
04.04.2019 - Beezhid elektrilised Recarod tagasi sees, tagumine must kardin, chipitud Zorani juures
01.06.2019 - GLI tagumine luuk ja uued numbrid
16.08.2019 - R32 käsipidurikang ja must keskkonsool

Allajoonitud on minu muudatused
Italicus kirjas eelmise omaniku "tuuning" / tuuning

Täiendan jooksvalt...

---

Kasutades PlanetVAG.com lisavarustuse dekooderit sain sellise nimekirja asjadest:
  • 0AS = Front stabilizer
  • 0BJ = Rear stabilizer
  • 0G4 = Cable gearshift
  • 0GG = Emission standard EU4
  • 0YZ = Without determination of weight categoryfor rear axle
  • 1AT = Electronic stabilization program (ESP)
  • 1G9 = Space-saving spare wheel for temporary use radial tire (5-hole)
  • 1H0 = Without proportioning valve
  • 1JX = Rear shock absorption basic/sports design four wheel drive
  • 1LJ = Disc brakes front
  • 1MJ = Wood sports steering wheel
  • 1NL = Covers for alloy wheels
  • 2EE = Disc brakes rear
  • 2JN = Comfort bumpers with chrome-plated strip
  • 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind
  • 3S0 = Without roof rails/roof load rack
  • 3YR = Door pockets with insert mats
  • 4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing
  • 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
  • 4UE = Air bag for driver and front seat passenger
  • 4X3 = Side air bag front with curtain air bag
  • 5MG = Decorative inserts burr-walnut
  • 5RQ = Right exterior mirror: convex
  • 5SL = Left exterior mirror: aspherical
  • 8AY = Radio/navigation system
  • 8GL = Alternator 120 A
  • 8L3 = Roof antenna
  • 8RM = 8 speakers (passive)
  • B0A = Component parts set without country-specific design requirement
  • CK6 = Cast alloy wheels 7J X 17 offset 38
  • D6B = 6-cyl. gasoline eng. 2.8 L/150 kW 24V VR6 base engine is T9T
  • E0A = No special edition
  • G0L = 6-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle
  • G88 = Front sports shock absorption
  • H6L = Tires 225/45 R17 91W
  • J1L = Battery 280 A (60 Ah)
  • L39 = Suspension range 39 installation control only no requirement forecast
  • N2F = Part leather seat coverings casual fold
  • Q2Q = RECARO sports seats front
  • QG1 = Service interval prolongation
  • T9T = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 022.A
  • X0A = National sales program Germany
Viimati muutis alkeemik, 16 Mär 2022, 11:44, muudetud 42 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat alkeemik selle postituse eest:
corradomees

Kasutaja avatar
lauri76
Klubiline
Postitusi: 393
Liitunud: 16 Okt 2004, 19:56
Asukoht: Laulasmaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas lauri76 » 23 Nov 2015, 15:08

Tere minupoolt.
Sellise "djuuningu" eemaldamine on ainult tervitatav :)
Tehnika poolepealt samuti suht meeldiv kooslus.
Ühesõnaga tõotab tulla huvitav teema .
Lauri

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas rako » 23 Nov 2015, 18:15

No tänaseks on sul juba VW ju. Millal natuke uuemaid pilte saab?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 23 Nov 2015, 21:42

No küll tuleb. Masinast siis lähedamalt. Enamvähem korraliku tehase varustusega masin.
Südameks viimane versioon 2.8 24 klapilisest VR6-st koodiga BDE. Jõudu üritab maha saada nelja rattaga. Varustusest:
  • Klaasist elektriline katuseluuk
  • Kliima-automaatik
  • Navi MFD
  • Püsikiiruse hoidja
  • Vihmasensor
  • Isetumenev sisepeegel
  • tagumise akna ruloo
  • Hele elektriliselt juhitav soojenduste ja mäluga Recaro istmed
  • OEM tagurdamisandurid
  • Xenon lähituled
Eelmise omaniku poolt "tuuningut":
  • Märgita võre
  • Tumedad LED tagumised tuled
  • Golf 5 stiilis peeglid suunatuledega
  • Golf 5 GTI modifitseeritud summuti
Ja tuuningut ka:
  • Esimestelt tiibadelt suunatuled kaotatud
  • Jaapani esimene liist ilma numbrimärgi süviseta
  • KW v3 coiloverid - võimalus muuta nii kõrgust kui ka compressionit ja reboundi.
Viimati muutis alkeemik, 23 Nov 2015, 21:59, muudetud 4 korda kokku.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 23 Nov 2015, 21:51

Pilt

Pilt
Viimati muutis alkeemik, 08 Okt 2019, 14:26, muudetud 2 korda kokku.

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 24 Nov 2015, 07:20

No, vast kõige rohkem saad abi siit, kui tahad sellistest juppidest midagi kokku laduda:
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... rts-thread" onclick="window.open(this.href);return false;.
Aga ootan huviga, mis siit tulema hakkab.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 24 Nov 2015, 09:18

tagatuled on küll normaalsemad kui originaalid. GLI tuled on ehk kenamad.
► Näita Spoilerit
Originaal esituledel võiksid toplet suunatuled olla. Udutulesid niikuinii ei kasuta.
Viimati muutis vwgolf, 24 Nov 2015, 09:19, muudetud 1 kord kokku.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 24 Nov 2015, 09:35

Esimene lüke mis siis juhtus oli see, et installisin omale esimese numbrimärgi kahepoolse teibiga:

Pilt

Ja siis olemasolevaid R32 sisujupstükke külge kruvima hakata:

Pilt
(Rool, pedaalid, käigukang, alumiinium trim)
Viimati muutis alkeemik, 08 Okt 2019, 14:27, muudetud 3 korda kokku.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 24 Nov 2015, 09:40

vwgolf kirjutas:tagatuled on küll normaalsemad kui originaalid. GLI tuled on ehk kenamad.

Originaal esituledel võiksid toplet suunatuled olla. Udutulesid niikuinii ei kasuta.
Originaal esituledel ongi topelt suunad, neid ei tehtudki selliseid udutuledega.

Kusjuures mu meelest sobisid originaalid vast pareminigi:
Pilt
Viimati muutis alkeemik, 08 Okt 2019, 14:28, muudetud 1 kord kokku.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 24 Nov 2015, 10:19

Tuunikala kirjutas:No, vast kõige rohkem saad abi siit, kui tahad sellistest juppidest midagi kokku laduda:
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... rts-thread" onclick="window.open(this.href);return false;.
Aga ootan huviga, mis siit tulema hakkab.
No seal on enamus US põhised rare itemid. Nimelt on nende jaoks ka V6 lisa üüber rare asi. Siin pool mandrit aga kõik GLI jupid mu arust on piisavalt rariteetsed. Aga ega plaan polegi just väga rariteetseid juppe kokku ajada, vaid mu meelest parimaid.
Viimati muutis alkeemik, 24 Nov 2015, 10:20, muudetud 1 kord kokku.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 24 Nov 2015, 21:03

Siis retsisin natuke käepidemeid.

Algus:

Pilt

Keskel:

Pilt

Lõpptulemus:

Pilt
Viimati muutis alkeemik, 08 Okt 2019, 14:28, muudetud 1 kord kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 24 Nov 2015, 23:48

Tumedad käepidemed olid ilusamad.
Kohe mitte ei mahu silma ära üleni tume masin ja see mõni üksik kroom liist.
Kuskil võiks midagi veel kroomist juures olla või siis on velg liiga alumiiniumi vaene veel! :) :D
See märgita võre oleks ka ilusam koos märgiga.
Iseasi kas siis hakkad ka kapotti vahetama! :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 25 Nov 2015, 00:51

MustVälk kirjutas:Tumedad käepidemed olid ilusamad.
Aga väga imelik jääks kui on üleni hele uksepolster ja siis jurakas must alumiiniumiga käepide.
MustVälk kirjutas: Kuskil võiks midagi veel kroomist juures olla või siis on velg liiga alumiiniumi vaene veel! :) :D
No tegelikult on vast ka veljed olemas:

Pilt
Viimati muutis alkeemik, 09 Okt 2019, 10:48, muudetud 3 korda kokku.

jürts
Klubiline
Postitusi: 776
Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
Telefon: 56643833
Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas jürts » 25 Nov 2015, 01:15

Tõotab taas tulla 1 norm vanakese autu :)

Asko
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas Asko » 25 Nov 2015, 07:06

See auto oli juba terve suve valmis minumeelest ja ka need veljed olid seal all :) kõige ilusam Bora Eestis!
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 25 Nov 2015, 08:23

alkeemik kirjutas:Aga väga imelik jääks kui on üleni hele uksepolster ja siis jurakas must alumiiniumiga käepide.
Võibolla jah! :)
Nüüd kui asko ütles siis tuleb meelde, et kuskil paar korda olen su masinat näinud isegi nende velgedega. :D
Rool on ka kena ja armatuur on ka omalaadne! :thumbup:

Turbotamisest on vara veel rääkida?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas rako » 25 Nov 2015, 08:55

Kui keegi mäletab siis keemikul oli isegi hõbedane bora analoogse setiga.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 25 Nov 2015, 09:09

Asko kirjutas:See auto oli juba terve suve valmis minumeelest ja ka need veljed olid seal all :) kõige ilusam Bora Eestis!
Tänud heade sõnade eest. Õnneks pole palju Borasid Eestis. No ma ei julgeks ütelda, et masin on valmis. In progress. Mul kahjuks ei käi need asjad nii kiiresti kui sul.
Viimati muutis alkeemik, 25 Nov 2015, 09:14, muudetud 1 kord kokku.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 25 Nov 2015, 09:13

MustVälk kirjutas: Võibolla jah! :)
Lõpptulemus:
Pilt

Külge läksid lingid ja lukunupud mida leiab USA turu jaoks tehtud R32-l, Jetta 2004.5 GLI-l ja 20nda aasta Golf GTI erimudelil.
Pilt
MustVälk kirjutas: Turbotamisest on vara veel rääkida?
Absoluutselt.
Viimati muutis alkeemik, 09 Okt 2019, 10:48, muudetud 1 kord kokku.

dublate-killa
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 20 Mai 2011, 10:10
Telefon: 56397444
Auto: vw bora 1.4 2000 a
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas dublate-killa » 25 Nov 2015, 09:32

väga vinge masin tõotab tulla sellest (Y)

h4rz
Huviline
Postitusi: 1277
Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
Auto: 4.2/1.8T/2.0T
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas h4rz » 25 Nov 2015, 15:00

Selle jaoks peaks kusagil isegi poolik õhu kit olema :D
Roolide nahatamine/polsterdustööd.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 25 Nov 2015, 15:06

h4rz kirjutas:Selle jaoks peaks kusagil isegi poolik õhu kit olema :D
Ei, see pole minu jaoks. Minu jaoks on täiesti ideaalne vedrustus hetkel ja vahetama seda kindlasti ei hakka.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 26 Nov 2015, 10:46

Siis sai rattad ka alla ja auto normaalsesse kõrgustesse keeratud:

Pilt
Viimati muutis alkeemik, 09 Okt 2019, 10:48, muudetud 1 kord kokku.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Re: VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 26 Nov 2015, 19:42

Siis läksid külge R32-e küljest pärinevad:
  • Pidurid - ees 2 kolvine support koos ventileeritud 334mm kettaga, taga 256 mm ventileeritavad
  • Õõtsad
  • kiire roolilatt (2.5 vs 3 pööret)
  • ABS/ESP kontroller
Samuti juba olemasolnud Blue Haldex kontroller
Viimati muutis alkeemik, 26 Nov 2015, 19:44, muudetud 2 korda kokku.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Bora - 2002 - alkeemik

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 26 Nov 2015, 19:44

Ja siis lõppude lõpuks sai mu autost ka VW (kapott ja orig iluvõre)

Pilt
Viimati muutis alkeemik, 08 Okt 2019, 14:30, muudetud 3 korda kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”