Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Janec
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Sept 2013, 23:21
Telefon: +3725299299
Auto: VW Passat B6 2,0 TDI 125kw Idividual
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.
Kontakt:

Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas Janec »

Probleem selles, et peal mootori remonti ei lähe auto korralikult käima peale pikemat seismist. Kui käima läheb ja uuesti välja suretada siis läheb kohe ilusti tööle. Selline tunne on, et küte vajub alla.
Probleem hakkas sellega, et mootori rihm jooksis pealt maha. Ning siis teadagi mis juhtus. Klapid said pähe ja muu selline jama. Ploki kaanel sai sees kõik ära vahetatud mis vahetada andis. Ploki kaant remonditi Tõukuris Ülemisel osal jäid ainult pihustid vanad peale. Kõik muu sai vahetatud. Nüüdsesk on kontrollitud kõik. Pihustus peavad ilusti. Etteande (induktsioon) pump vahetatud. Küttes süsteem survestatud. Isegi uue aku panin peale. Arvates vanas pole powerit enam nii palju, et käima ei suuda vedada. Tegelikutl peaks diisel poolest pöördest käima minema. Enam ei oska kusagilt abi otsida. Äkki keegi oskab soovitada veel midagi?
Viimati muutis Janec, 30 Nov 2014, 08:47, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Süüde (torsion value) korras?
Käima minnes läheb paugust või puterdab ehk siis ühe püti haaval läheb käima.
Viskab suitsu ka tagant välja, kui käima läheb?

Hetkel mässan täpselt samasuguse probleemiga. Mina kahtlustasin nuka andurit - tõmbasin ühel külmal hommikul tagant ära ning ketras tühja mingi 6-7 sekundid. Panin anduri tagasi ja masin paugust käis. Järelikult suht kindel, et küte vajub tagasi,
Viimati muutis Mindfreak, 30 Nov 2014, 11:46, muudetud 3 korda kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Panen märgi maha. Endal samamoodi 2.0 125kw ja sama küna otsas.

Kui võimalik, võid teha video käivitusest ja arvutiga logida starteri pöördeid käivitusest.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Janec
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Sept 2013, 23:21
Telefon: +3725299299
Auto: VW Passat B6 2,0 TDI 125kw Idividual
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.
Kontakt:

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas Janec »

worldonfire kirjutas:Panen märgi maha. Endal samamoodi 2.0 125kw ja sama küna otsas.

Kui võimalik, võid teha video käivitusest ja arvutiga logida starteri pöördeid käivitusest.
Käis istus arvuti otsas. See näitas, et kõik süsteemid toimivad hästi.


Süüde peaks paigas olema. Seda saab regullida ju mootori rihma paika panemisega. Rihmaga keerab pihustite nurka. See oli algul mingi paar hammast paigast ära. Pandi paika. Siis paar hommikut läks suht normaalselt käima. Ning mingi aeg hakkas tegema sama jama. Siis läks induktsioon pump vahetusse. Aga ikkagi ei ole see asi õige. Täna hommiku 8 kraadise külmaga ei tahtnud nagu üldse käima minna.

Lisan video. See veel selline leebem käima minek. kaks kraadi oli siis külma
http://youtu.be/KVQeszt9GT0
Viimati muutis Janec, 30 Nov 2014, 14:04, muudetud 2 korda kokku.
Man and machine against mother nature!!!

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Video järgi käivitub sul samamoodi kui minul. St algul natu ketrab, siis hakkab lubama ja siis läheb käima.
Siin mingi video minu masina käivitusest:
https://www.youtube.com/watch?v=2jHMsgi ... 86dnUHK0Kw" onclick="window.open(this.href);return false;
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas copilot »

Paar hammast paigast ära :shock: Ma usun, et sulle aeti mingit kägu. Kus kohas sa oma masinat nn diagnostimas ja remontimas käid? Ühe asjana, mida ma sulle kohe kindlasti soovitan, on see, et hoia eemale kohtadest, kus asju katseeksituse meetodil vahetatakse! Ma eeldan, et tegu polnud esindusega - v siiski? :shock:
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas copilot »

:lol: :thumbup: " **tt"
Diesel Power KEEPS ME GOING

Janec
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Sept 2013, 23:21
Telefon: +3725299299
Auto: VW Passat B6 2,0 TDI 125kw Idividual
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.
Kontakt:

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas Janec »

copilot kirjutas:Paar hammast paigast ära :shock: Ma usun, et sulle aeti mingit kägu. Kus kohas sa oma masinat nn diagnostimas ja remontimas käid? Ühe asjana, mida ma sulle kohe kindlasti soovitan, on see, et hoia eemale kohtadest, kus asju katseeksituse meetodil vahetatakse! Ma eeldan, et tegu polnud esindusega - v siiski? :shock:
Ei olnud jah esindus. Vianore Raplas. Seal lasin ma hammas rihma vahetada. Pandi SKS komplekt. Sellel on tehase poolene garantii 80000 km. Sain sõita kusagil 7000 kui rihm maha jooksis. Nüüd siis jaman garantii korras. Masin on käinud Karla autos, Tõukuris seal tehti ploki kaane remont. Samas viimane kord oli ta Mölleris. Sealt soovitatigi see induktsioon pump vahetada. :roll:
Viimati muutis Janec, 30 Nov 2014, 18:58, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!

jass161
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 01 Nov 2011, 19:24
Auto: VAG
Asukoht: Viljandimaa

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas jass161 »

Huumor. Torsion value üle vaadata. Kui 7000km saab rihmaga?! (pandi peale nagu pillikeel) :shock: Tõeline sortside tegevus, varemgi sellist jama näinud

Janec
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Sept 2013, 23:21
Telefon: +3725299299
Auto: VW Passat B6 2,0 TDI 125kw Idividual
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.
Kontakt:

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas Janec »

jass161 kirjutas:Huumor. Torsion value üle vaadata. Kui 7000km saab rihmaga?! (pandi peale nagu pillikeel) :shock: Tõeline sortside tegevus, varemgi sellist jama näinud
Pingutus polt ploki kana sees olev läks pooleks ja siis jooksis rihm lõdvaks ja maha.
Man and machine against mother nature!!!

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas R36 »

SKS või SKF, ühel teisel foorumi masinal läks ka SKF komplektiga pinguti polt pooleks. Mingi väga halb kokkusattumine.

Igatahes, kasutaja worldonfire -10C käivitus kõlas täpselt nagu minu vana 1.9PD, millel lõppesid pihustitihendid otsa.

Kas pihustid välja käisid, uued tihendid said? Tehasejuhis näeb tegelikult ette, et pihustite tagasipanemisel peab kasutama välist jõudu, et pihusti pessa suruda ja mitte kasutada polti ennast, et pihusti pessa vedada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Janec
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Sept 2013, 23:21
Telefon: +3725299299
Auto: VW Passat B6 2,0 TDI 125kw Idividual
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.
Kontakt:

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas Janec »

Vot seda ma nüüd ei tea. Kas nad vedasid poltidega pihustid tagasi või kasutasid välist jõudu. Aga kui teist korda kontrolliks lahti võtsid siis mingit leket sealt ei olnud näha. Tihendid ja pihusti otsad olid kenasti puhtad. Ning tagasi pannes toodi uued poldid ja tihendid.
Viimati muutis Janec, 01 Dets 2014, 02:14, muudetud 2 korda kokku.
Man and machine against mother nature!!!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas copilot »

golfi_vend kirjutas: Igatahes, kasutaja worldonfire -10C käivitus kõlas täpselt nagu minu vana 1.9PD, millel lõppesid pihustitihendid otsa.
maailmtules auto käivitamise mootori pöörete logi vaadates tundub starter kuidagi kole laisalt vedama. Nagu aru ta jutust priva teel aru sain, siis aku peaks hea olema ja starteri ning aku vahelised ühendused kah head....aga soovitasin aku pinge üle mõõta ennem käivitust üle öö seisnuna(laadimise teema, mis ta oli teinud, ei pruugi aidata, kui aku ei laegi üldse üle teatud pinge lae kaua tahad - endal vähem kui aasta vana akuga kogemus olemas). Ja starteri hooldus(uued harjad, puhastamine ja määrimine) ei tohik suur kulu olla vs uus OE starter :D Jutud muidu taga sel teemal juba räägitud 8)

Lisaks sellele meenutab mulle see külmkäivituse video kole palju minu enda vanakoolikat, kui starter veel polnud hooldust saanud ja viimaseid hingetõmbeid tegi - mis muidugi ei selgita miks käivitub soojalt paugust. Samas, korras starter peak ikka sekundi pealt lööma 300RPM vähemalt, tal aga oli pmt kohati pool sellest. ET kas siin teema starteris, akus/ühendused v nende kahe koosmõju ja vb tsipake juurde ka kütte tagasi vajumist - mis jälle ei selgita starteri laiska käiamist!?
Viimati muutis copilot, 01 Dets 2014, 05:32, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Täna hommikusest käivitusest siis kaa... Samamoodi külma -10 kraadi, nagu eilegi, auto seisis küll vähem kui eelmine kord, ca 13 tundi, kuid käivitus üllatavalt kiiresti. St algul korra ketras ja siis käivitus... (umbes nii: https://www.youtube.com/watch?v=2jHMsgi ... 86dnUHK0Kw" onclick="window.open(this.href);return false; ) . Ehk eile mängis see ka rolli, et olin süüte sisse ära keeranud, siis mässasin jupp aega arvutiga ja alles siis vajutasin selle viimase plõksu, et autot käivitada? st eelsüüteküünlad jõudsid ära jahtuda?

( Kui juba mu eilse käivituse arutamiseks läks, siis sheerin seda siia:
https://www.youtube.com/watch?v=Ba3utTr ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
)
Viimati muutis worldonfire, 01 Dets 2014, 09:11, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Janec
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Sept 2013, 23:21
Telefon: +3725299299
Auto: VW Passat B6 2,0 TDI 125kw Idividual
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.
Kontakt:

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas Janec »

Mul istus täna öösel masin luti otsas. Hommikull oli 18 külma kuid käivitus suht hästi. Sama nagu soojade ilmadega. Natu ketrab ja siis käivitub.
Man and machine against mother nature!!!

Janec
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Sept 2013, 23:21
Telefon: +3725299299
Auto: VW Passat B6 2,0 TDI 125kw Idividual
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.
Kontakt:

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas Janec »

Pikka jamamise peale siis päädis asi sellega, et vahetati ära inverter pump (või mis iganes) asub nukk võlli otsas. Peale vahetust asi toimib. Enam mingit jama käivitamisega ei ole.
Man and machine against mother nature!!!

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas dub1 »

Mul küll 103 kw passat aga viga oli paagipumbas..
VäikeWürst - VW

Kodumeister
Klubiline
Postitusi: 40
Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
Telefon: 56251450
Skype: JumperDJ
Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
Asukoht: Pärnumaa

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas Kodumeister »

Mindfreak kirjutas:Süüde (torsion value) korras?
Käima minnes läheb paugust või puterdab ehk siis ühe püti haaval läheb käima.
Viskab suitsu ka tagant välja, kui käima läheb?
Minul läheb käima pikkalt puterdamisest ja viskab ka õrnalt suitsu välja korraks, vahest ei lähe esimesest ega teisest käiamisest veel tööle. :( Arvan et pihusti tihendid et vajub kütus tagasi, kuna kui tööle läheb ja siis kohe välja suretada siis uuesti proovida läheb poolest pöördest ja töötab ilusti. Pikk käivitus tuleb pikkalt seisab ehk hommikuti. Aga võite veel lahendusi pakkuda milles võiks viga olla? :think:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Kodumeister kirjutas:
Mindfreak kirjutas:Süüde (torsion value) korras?
Käima minnes läheb paugust või puterdab ehk siis ühe püti haaval läheb käima.
Viskab suitsu ka tagant välja, kui käima läheb?
Minul läheb käima pikkalt puterdamisest ja viskab ka õrnalt suitsu välja korraks, vahest ei lähe esimesest ega teisest käiamisest veel tööle. :( Arvan et pihusti tihendid et vajub kütus tagasi, kuna kui tööle läheb ja siis kohe välja suretada siis uuesti proovida läheb poolest pöördest ja töötab ilusti. Pikk käivitus tuleb pikkalt seisab ehk hommikuti. Aga võite veel lahendusi pakkuda milles võiks viga olla? :think:
Minu jettal oli samuti, kui väljas oli -25C ja külmem. praeguste -13C-ga läheb jälle 1. korraga käima. Ostsin ka uue aku peale, kuna arvasin, et pauku rohkem, kuid midagi ei muutunud. Õnneks sain aku poodi tagasi antud, kuna vana akuga ketras samamoodi ja selles viga polnud. Küünlad loomkatsega kontrollitud. Järgmise kuu algul teen ennetähtaegselt väikese hoolduse ära - õli ja kõik filtrid.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

TiitRE kirjutas:Minu jettal oli samuti, kui väljas oli -25C ja külmem. praeguste -13C-ga läheb jälle 1. korraga käima. Ostsin ka uue aku peale, kuna arvasin, et pauku rohkem, kuid midagi ei muutunud. Õnneks sain aku poodi tagasi antud, kuna vana akuga ketras samamoodi ja selles viga polnud. Küünlad loomkatsega kontrollitud. Järgmise kuu algul teen ennetähtaegselt väikese hoolduse ära - õli ja kõik filtrid.
Küünaldele pinge ikka tuleb peale? Äsjane kogemus sugulase Passatiga (küll 1.9 81kw aga diisel on diisel) kus ka küünlad olid väga head aga pinge ei jõudnud kohale, ise küll kahtlesin sügavalt, et selles viga aga kontrollides selgus, et siiski. :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

J.Aru kirjutas:
TiitRE kirjutas:Minu jettal oli samuti, kui väljas oli -25C ja külmem. praeguste -13C-ga läheb jälle 1. korraga käima. Ostsin ka uue aku peale, kuna arvasin, et pauku rohkem, kuid midagi ei muutunud. Õnneks sain aku poodi tagasi antud, kuna vana akuga ketras samamoodi ja selles viga polnud. Küünlad loomkatsega kontrollitud. Järgmise kuu algul teen ennetähtaegselt väikese hoolduse ära - õli ja kõik filtrid.
Küünaldele pinge ikka tuleb peale? Äsjane kogemus sugulase Passatiga (küll 1.9 81kw aga diisel on diisel) kus ka küünlad olid väga head aga pinge ei jõudnud kohale, ise küll kahtlesin sügavalt, et selles viga aga kontrollides selgus, et siiski. :)
Kui küünaldele pinge peale ei tuleks, ei läheks see auto -13C-ga (hommikul oli vist isegi -15,5C olnud) esimesel korral käima...ilmselt ka mitmendal korral 8)

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

TiitRE kirjutas:
J.Aru kirjutas:
TiitRE kirjutas:Minu jettal oli samuti, kui väljas oli -25C ja külmem. praeguste -13C-ga läheb jälle 1. korraga käima. Ostsin ka uue aku peale, kuna arvasin, et pauku rohkem, kuid midagi ei muutunud. Õnneks sain aku poodi tagasi antud, kuna vana akuga ketras samamoodi ja selles viga polnud. Küünlad loomkatsega kontrollitud. Järgmise kuu algul teen ennetähtaegselt väikese hoolduse ära - õli ja kõik filtrid.
Küünaldele pinge ikka tuleb peale? Äsjane kogemus sugulase Passatiga (küll 1.9 81kw aga diisel on diisel) kus ka küünlad olid väga head aga pinge ei jõudnud kohale, ise küll kahtlesin sügavalt, et selles viga aga kontrollides selgus, et siiski. :)
Kui küünaldele pinge peale ei tuleks, ei läheks see auto -13C-ga (hommikul oli vist isegi -15,5C olnud) esimesel korral käima...ilmselt ka mitmendal korral 8)
Ei oleks selles nii kindel kusjuures. 8) -10 peal tõmbas mõne korra rohkem üle (endiselt 81kw käib jutt, vb tõesti eksin ja uuem enam ei läheks selle külmaga käima) ja käis. -20 juures oli muidugi juba jube "vägistamine", et käima saada.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

J.Aru kirjutas: Ei oleks selles nii kindel kusjuures. 8) -10 peal tõmbas mõne korra rohkem üle (endiselt 81kw käib jutt, vb tõesti eksin ja uuem enam ei läheks selle külmaga käima) ja käis. -20 juures oli muidugi juba jube "vägistamine", et käima saada.
Kas see viga ei peaks arvutiga näha olema?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

TiitRE kirjutas:
J.Aru kirjutas: Ei oleks selles nii kindel kusjuures. 8) -10 peal tõmbas mõne korra rohkem üle (endiselt 81kw käib jutt, vb tõesti eksin ja uuem enam ei läheks selle külmaga käima) ja käis. -20 juures oli muidugi juba jube "vägistamine", et käima saada.
Kas see viga ei peaks arvutiga näha olema?
Selle kohapealt jään kahjuks vastuse võlgu. Kui järgi mõelda siis tõesti uuematel juba näeb "surnuid" eelsüüteküünlaid arvutiga, ehk peaks ka selle välja näitama. B5 ei arvanud sellest midagi aga sul ikka oluliselt uuem masin. :D

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Passat B6 2,0 125kw (Diisel) Pikk käivitus

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

J.Aru kirjutas:
TiitRE kirjutas:
J.Aru kirjutas: Ei oleks selles nii kindel kusjuures. 8) -10 peal tõmbas mõne korra rohkem üle (endiselt 81kw käib jutt, vb tõesti eksin ja uuem enam ei läheks selle külmaga käima) ja käis. -20 juures oli muidugi juba jube "vägistamine", et käima saada.
Kas see viga ei peaks arvutiga näha olema?
Selle kohapealt jään kahjuks vastuse võlgu. Kui järgi mõelda siis tõesti uuematel juba näeb "surnuid" eelsüüteküünlaid arvutiga, ehk peaks ka selle välja näitama. B5 ei arvanud sellest midagi aga sul ikka oluliselt uuem masin. :D
Suht hiljuti käis 2-he erineva inimese käes arvutiga ülevaatusel. 1 neist oli firma Diisel ABC ja teine tuttav. Mõlemad väitsid, et tehniline pool on täiesti korras (s.h. pritsenurk, pihustinäidud, kütusekogused, jne...)

Vasta

Mine “Diislid”