Tänud ette ära
1.9 TDI 81kw rihma märgid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9 TDI 81kw rihma märgid
Selline küsimus kas kedagi teab kust saaks jooniseid või infot 1,9 TDI 81 kw passati mootori märkide kohta. Kuna endal need märgid põhimõtteliselt puuduvad seal mis peavad olema ja keegi on ise ka sinna midagi lisand ja nüüd asi ikka juba täitsa pudru ja kapsad seal
Tänud ette ära
Tänud ette ära
Viimati muutis J.Aru, 24 Jaan 2016, 23:56, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja muutmine
Põhjus: Pealkirja muutmine
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mure mootori märkidega
Vaevalt, et tehase märgid nüüd sealt puuduvad...
Nukkvõlli paika panemiseks tuleb klapikambrikaas maha võtta ja siis on näha nukkvõlli otsas soon. Sinna paned paraja paksusega plaadi.
Kõrgsurve pump fikseeritakse pulgaga, kui ei eksi siis oli 16mm pulk.
Väntvõlli märk on hoorattal mida ühestaugust käigukasti peal vaadata saab. Seal vist oli kriips või 0.
Kellel autodata olemas, peaks saama ka joonisted jutu selgituseks panna.
Nukkvõlli paika panemiseks tuleb klapikambrikaas maha võtta ja siis on näha nukkvõlli otsas soon. Sinna paned paraja paksusega plaadi.
Kõrgsurve pump fikseeritakse pulgaga, kui ei eksi siis oli 16mm pulk.
Väntvõlli märk on hoorattal mida ühestaugust käigukasti peal vaadata saab. Seal vist oli kriips või 0.
Kellel autodata olemas, peaks saama ka joonisted jutu selgituseks panna.
Re: Mure mootori märkidega
Aga küsimus just selles ongi, et kus teisel pool märgid on ?J.Aru kirjutas:Vaevalt, et tehase märgid nüüd sealt puuduvad...
Nukkvõlli paika panemiseks tuleb klapikambrikaas maha võtta ja siis on näha nukkvõlli otsas soon. Sinna paned paraja paksusega plaadi.
Kõrgsurve pump fikseeritakse pulgaga, kui ei eksi siis oli 16mm pulk.
Väntvõlli märk on hoorattal mida ühestaugust käigukasti peal vaadata saab. Seal vist oli kriips või 0.
Kellel autodata olemas, peaks saama ka joonisted jutu selgituseks panna.
Seal on kolm sälku plekil kus nukkvõll on
Viimati muutis M2rdu1, 25 Jaan 2016, 17:57, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mure mootori märkidega
Rihmade juures ei ole ühtegi märki, v.a. see pumba paika panekuks auk (rihmaratta sees). Nukkvõlli märk on nukkvõlli teises otsas (salongi pool) mida ilma klapikambrikaant maha võtmata näha ei ole.M2rdu1 kirjutas:Aga küsimus just selles ongi, et kus teisel pool märgid on ?J.Aru kirjutas:Vaevalt, et tehase märgid nüüd sealt puuduvad...
Nukkvõlli paika panemiseks tuleb klapikambrikaas maha võtta ja siis on näha nukkvõlli otsas soon. Sinna paned paraja paksusega plaadi.
Kõrgsurve pump fikseeritakse pulgaga, kui ei eksi siis oli 16mm pulk.
Väntvõlli märk on hoorattal mida ühestaugust käigukasti peal vaadata saab. Seal vist oli kriips või 0.
Kellel autodata olemas, peaks saama ka joonisted jutu selgituseks panna.
Seal on kolm sälku plekil kus nukkvõll on
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Mure mootori märkidega
Nukale läheb 10 lehtvõti või supler kaane ja nuka vahelisse soondeJ.Aru kirjutas:Rihmade juures ei ole ühtegi märki, v.a. see pumba paika panekuks auk (rihmaratta sees). Nukkvõlli märk on nukkvõlli teises otsas (salongi pool) mida ilma klapikambrikaant maha võtmata näha ei ole.M2rdu1 kirjutas:Aga küsimus just selles ongi, et kus teisel pool märgid on ?J.Aru kirjutas:Vaevalt, et tehase märgid nüüd sealt puuduvad...
Nukkvõlli paika panemiseks tuleb klapikambrikaas maha võtta ja siis on näha nukkvõlli otsas soon. Sinna paned paraja paksusega plaadi.
Kõrgsurve pump fikseeritakse pulgaga, kui ei eksi siis oli 16mm pulk.
Väntvõlli märk on hoorattal mida ühestaugust käigukasti peal vaadata saab. Seal vist oli kriips või 0.
Kellel autodata olemas, peaks saama ka joonisted jutu selgituseks panna.
Seal on kolm sälku plekil kus nukkvõll on
pumbale läheb 10 või 11 padrun, olenevalt komplektist
vända märk kasti peal august selgelt näha. Vanakooli TDI rihma ju imelihtne vahetada..

