K: 1.6 55Kw → 2.0 85Kw 8v
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 05 Aug 2015, 18:02
- Telefon: 56135129
- Auto: VW Passat B3 1.9D 50kw
- Asukoht: Ida-Virumaa
K: 1.6 55Kw → 2.0 85Kw 8v
Sooviks teada kui keeruline see vahetus oleks. Kinnitused peaksid olema samad. Ilmselt on vaja vahetada peale mootori ka käigukast. See ei tohiks olla keeruline kui vähegi võtmed käes seisavad. Aga põhiline küsimus oleks just elektri poole pealt. Kui raske saab olema aju ja kapotialuste juhtmete vahetus? Kas pean vahetama ka bensupumba ja veel midagi? Kui ei eks siis endal on AEE praegu kapotiall Starter salongi pool. Vahetuse idee tuli sellest et kere on väga heas korras aga see mootor mis praegu peal, on ikka isuga vatti saanud.
Hoia Vahet! Kohe Läheb Lappama!!!
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 707
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: K: 1.6 55Kw → 2.0 85Kw 8v
Kõige ideaalsem oleks kogu kraam ühe doonorauto pealt maha võtta, aju koos juhtmestikuga nii salongi, kui mootoripoolelt. Aga kindlasti on ka võimalik ühildada 2 liitrise mootori juhtmestik mõne teisega. Kui elektriskeeme lugeda mõistad(või keegi selline olemas) siis saab kindlasti käima.
Rauapool istub üks-ühele põhimõtteliselt. Mootoril peavad lihtsalt õiged "käpad" küljes olema, aga neid saab erinevatelt autodelt kokku ajada kommiraha eest. Golf 3'l on vist juba kõigi mootorivariantide puhul 100mm poolteljeotsad,niiet kasti otsa peaks asi istuma samuti ilma midagi vahetamata.
Alustuseks võib pilte guugeldada oma mootorist ja 2 liitristest, siis vähe selgem,mis pidi need asjad seal asetesevad(nt radika torustik jm).
btw, mul on üks näpitud 2 liitrine komplekt müügis
Rauapool istub üks-ühele põhimõtteliselt. Mootoril peavad lihtsalt õiged "käpad" küljes olema, aga neid saab erinevatelt autodelt kokku ajada kommiraha eest. Golf 3'l on vist juba kõigi mootorivariantide puhul 100mm poolteljeotsad,niiet kasti otsa peaks asi istuma samuti ilma midagi vahetamata.
Alustuseks võib pilte guugeldada oma mootorist ja 2 liitristest, siis vähe selgem,mis pidi need asjad seal asetesevad(nt radika torustik jm).
btw, mul on üks näpitud 2 liitrine komplekt müügis

G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 468
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 26 korda
Re: K: 1.6 55Kw → 2.0 85Kw 8v
Juhtmestik on plugnplay juhul kui golf 3-me pealt komplekti ostad. Juhul kui starter salongi pool on vaja vahetada käigukast ja ilmselt ka poolteljed, praegused peaksid olema 90mm, oleneb millise kasti saad. Käiguhoovastik tuleks ka täiesti ära vahetada, käigukangi alune karp on sama, see pikk varras mis välja tuleb oli vist lühem ja teise kujuga. Küttepump peaks praegune sobima. Siduritross on ka erinev.
Doonorauto oleks väga mugav lahendus, sest kuskilt eraldi midagi ostes jääb alati midagi puudu jne. Näiteks kui mingi odava gti ostad mäda kerega võid sealt ketastega sillad, ilusama salongi jne kõik saada.
Doonorauto oleks väga mugav lahendus, sest kuskilt eraldi midagi ostes jääb alati midagi puudu jne. Näiteks kui mingi odava gti ostad mäda kerega võid sealt ketastega sillad, ilusama salongi jne kõik saada.