1.9tdi 96kw suur kütusekulu?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
pure23
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 11 Veebr 2015, 18:47
Asukoht:

1.9tdi 96kw suur kütusekulu?

Lugemata postitus Postitas pure23 »

Tervist. Selline mure siis, et kompuutri järgi tundub olema küttekulu veidi suur. Maanteel 90ga sõites alla 6liitri ei saa väga ja linnas jääb sinna 10 kanti. Tegemist 6käigulise manuaaliga.
Muidu käivitub jne ilusti.
Tegin Auto-comiga diagnosti ka aga mootoris vigu ei näita. Vaatasin ka pihusti tööd jne ja tegin nendest pildi.
Pilt

Pilt

Mootori temp oli näidiku järgi ilusti keskel , aga diagnostika näitas 74. Ja auto kohapeal käijes nagu natukene väristab ka aga mitte midagi kriitilist.
Ehk oskab keegi miskit nende piltide põhjal öelda ?
Loodan abi saada teilt siin !
Viimati muutis J.Aru, 19 Mär 2016, 22:51, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Teema pealkiri informatiivsemaks muudetud

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Pihusti näidud on Ok. Teise pildi kohta ei hakka arvama kuna VCDS-iga harjunud. Kui näidik näitab 90 ja mootori aju saab infi et mootor 74 siis vaheta andur ära. Tavaliselt peaks näitama ikka üle 80 kraadi.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Priidik333 kirjutas:Pihusti näidud on Ok. Teise pildi kohta ei hakka arvama kuna VCDS-iga harjunud. Kui näidik näitab 90 ja mootori aju saab infi et mootor 74 siis vaheta andur ära. Tavaliselt peaks näitama ikka üle 80 kraadi.
Pigem ikka termoataadi viga. 81kw Passatiga oli täpselt sama teema ja termostaadi vahetus aitas, vana oli väsinud ja avanes liiga vara.
Kellaplokis näitab enamustel 70-100 kraadini täpselt 90 kraadi, sellepärast ei saa ka kella pealt aru, et tegelikult temp. 74 kraadi.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Temp andur näitab temperatuuri ajule ja kellaplokile. Sellepärast ka 4 pini anduril. Tavaliselt kipub ajule infi antav osakond temp anduris villast panema. Kui termostaat ei töötaks siis oleks ka kellaplokis temp näit 74 kraadi.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas dellu »

Kui termostaat vigane oleks, siis peaks ilmselt ka maanteel ju temp allapoole tulema, samuti külmade ilmadega ilmselt ei jõuakski 90neni.

Samas syncro angle tundub küll veits palju olema. See minuarust oli erinevatel autodel soovituslik kuskil 0.5-1.0 kanti. Kas oled jälginud kütusekulu reaalse järgi või kellades? Mäletan, et kui kunagi ühel roomsteril syncroga mängisin, siis ühtepidi oli kiirendus väga hea ja kütusekulu kellades oli vist müstiliselt väike, teisipidi aga jõudu vähe ja kulu suur või midagi sellist. Samas ega ma ei oska ka öelda, kas see suur kulumuutuse kõikumine oligi ainult kellades või reaalselt, aga kuna see oli minu mäletamist mõõda võimsusega pöörvõrdeline, siis ilmselt ikkagi pani segast. Tõenäoliselt arvutatakse seda mingi algoritmiga lihtsalt.
Ega autol pole hiljuti rihma vahetatud ja regull peale seda tegemata jäetud? Või vastupidi on rihmavahetuse aeg nii lähedal, et vana võib juba esimesi märke venimisest näidata ja ka sellega asi natuke paigast nihkuda.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Priidik333 kirjutas:Temp andur näitab temperatuuri ajule ja kellaplokile. Sellepärast ka 4 pini anduril. Tavaliselt kipub ajule infi antav osakond temp anduris villast panema. Kui termostaat ei töötaks siis oleks ka kellaplokis temp näit 74 kraadi.
Jah, seda tean, et kaks andurit ühes korpuses. Aga nagu mainisin siis kui reaalselt tuleb kellaplokki info, et temp. 74 kraadi näitab see rõõmsalt täpselt 90 kraadi. See on tehasest sedasi tehtud, kuskil oli teema ka selle kohta.
Nagu mainisin siis ka endal kogemus olemas ja selle auto puhul aitas termostaadi vahetus. Maanteel sõites ega kuskil mujal temp alla ei kukkunud, lihtsalt istus 74-76 kraadi peal.
Muidugi ma ei väida 100% kindlalt, et sellel autol ka viga termostaadis kui on ka temp. anduriga probleeme olnud.

Edit: Teema ka selle kohta: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=77&t=109424" onclick="window.open(this.href);return false; Selle 70 kraadiga vist panin veidike mööda aga enda Passatil näitas väga väike nõks alla 90-ne ehk siis kes väga täpselt ei uuri vaatab, et temperatuur 90 kraadi.
Viimati muutis J.Aru, 12 Mär 2016, 11:11, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Postitust täiendatud

pure23
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 11 Veebr 2015, 18:47
Asukoht:

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas pure23 »

Ostsin just hiljuti auto. Ei oska täpselt öelda rihma kohta midagi kuna kirju pole aga eelmine omanik väitis et 40000 tagasi tehtud. Ei ole siiani ühtegi müüjat usaldand ja täna tellingi hammasrihma kompl. ära. küttekulu kompu kui ka reaalselt natukene suur. Koha peal auto käib ss näitab kompuuter 0.8l/h ja keskmine umbes 8

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

pure23 kirjutas:Ostsin just hiljuti auto. Ei oska täpselt öelda rihma kohta midagi kuna kirju pole aga eelmine omanik väitis et 40000 tagasi tehtud. Ei ole siiani ühtegi müüjat usaldand ja täna tellingi hammasrihma kompl. ära. küttekulu kompu kui ka reaalselt natukene suur. Koha peal auto käib ss näitab kompuuter 0.8l/h ja keskmine umbes 8
Palju see auto läbi on sõitnud? Minu mäletamist mööda on tavaline 0,4- 0,5 tühikäigul. Kulunud nukkvõll on ka üks kütusekulu suurendavatest teguritest, samuti ka valesti paigaldatud hammasrihm.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

pure23
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 11 Veebr 2015, 18:47
Asukoht:

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas pure23 »

Selge.. Kuidas nuka saaksin kontrollida ? Mootor muidu ei tiksu jne.
Läbisõitu näitab 290000.
Viimati muutis pure23, 12 Mär 2016, 22:29, muudetud 1 kord kokku.

pure23
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 11 Veebr 2015, 18:47
Asukoht:

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas pure23 »

võtsin täna kkk maha ja vaatasin nukad üle. Tundusid niimoodi vaadates kõik normis. Ei olnud kantis ega midagi. Arvatavasti siis ikka hammasrihm valesti peale pandud. Tellin täna rihma ära õhtu poole ja lasen ära vahetada. Kumba soovitate kas Gates või Skf ? Või ehk mõni 3mas üldse ?

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

pure23 kirjutas:võtsin täna kkk maha ja vaatasin nukad üle. Tundusid niimoodi vaadates kõik normis. Ei olnud kantis ega midagi. Arvatavasti siis ikka hammasrihm valesti peale pandud. Tellin täna rihma ära õhtu poole ja lasen ära vahetada. Kumba soovitate kas Gates või Skf ? Või ehk mõni 3mas üldse ?
SKF
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

aronlatt
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
Telefon: 57703395
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas aronlatt »

Kuidas see rihm nn valesti on, et näitab kütuse kulu suuremaks? Kas see nn syncro angle vms? Et nukast saab paika panna?

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus 1.9tdi 96kw kohta

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

aronlatt kirjutas:Kuidas see rihm nn valesti on, et näitab kütuse kulu suuremaks? Kas see nn syncro angle vms? Et nukast saab paika panna?
Kes rihmavahetusega igapäevaselt tegeleb teab täpselt (mõned muidugi ei tea ka :) ) kuidas PD mootori hammasrihma vahetada. Vända ja nukkvõlli ajastuse paika panekuks on vaja spets rakiseid. Ja teatavasti peavad nukkvõll ja väntvõll olema omavahel paigas. PD mootoril on nuka rihmaratta poldi augud ovaalsed et saaks rihma õieti paika. Kui rihm paigaldada valesti siis on ka kütusekulu suurem ja kompuuter näitab selle ilusti numbrites välja.
See et tuleks veakood syncro angle siis peab ikka väga valesti olema see rihm, samas olen vahetanud ka nuka andurit ja veakood kadus.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

pure23
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 11 Veebr 2015, 18:47
Asukoht:

Re: 1.9tdi 96kw suur kütusekulu?

Lugemata postitus Postitas pure23 »

Mul veakoodi ei näita aga küttekulu ikka tunduvalt suurem kui teistel samadel isenditel. Mul näitas syncro angel 3.4 vms. Räägitakse et ideaalne oleks 0.5 aga 0.5- 1 on täiesti okei.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: 1.9tdi 96kw suur kütusekulu?

Lugemata postitus Postitas dellu »

No seda ma ju sulle üritasin seletada jah, et aja kõigepealt see korda.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

aronlatt
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
Telefon: 57703395
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9tdi 96kw suur kütusekulu?

Lugemata postitus Postitas aronlatt »

Endal ka veakoodi ega midagi pole. Kütuse kulu hetkel katsetan, panen täna paagi uuesti täis siis näeb ära.
Aga kohapeal sooja mootoriga näitab kulu 1.1l/h.
Rihma vahetasin ise ilma rakisteta. Aga näitas ka vana rihmaga sarnast kulu kohapeal.
Syncro Angelit pole veel vaadanud. Proovin sedagi täna teha.


EDIT: syncro -1.1...-0.6 kas see hea või halb?
Kütuse kulu 610km peale 41L ehk 6.7l/100km peale. Kompu järgi tuli 7.5l keskmine.
Miks kompu näit suurem tuleb? U65% mnt(100km/h) ja 35 % pärnu linn.
Kütuse kulu vist normaalne?!

Vaatasin pihusti näite ka. 0.35 kõige suurem ja -0.28 kõige vähem.
Viimati muutis aronlatt, 21 Mär 2016, 18:03, muudetud 1 kord kokku.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: 1.9tdi 96kw suur kütusekulu?

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

aronlatt kirjutas:Endal ka veakoodi ega midagi pole. Kütuse kulu hetkel katsetan, panen täna paagi uuesti täis siis näeb ära.
Aga kohapeal sooja mootoriga näitab kulu 1.1l/h.
Rihma vahetasin ise ilma rakisteta. Aga näitas ka vana rihmaga sarnast kulu kohapeal.
Syncro Angelit pole veel vaadanud. Proovin sedagi täna teha.


EDIT: syncro -1.1...-0.6 kas see hea või halb?
Kütuse kulu 610km peale 41L ehk 6.7l/100km peale. Kompu järgi tuli 7.5l keskmine.
Miks kompu näit suurem tuleb? U65% mnt(100km/h) ja 35 % pärnu linn.
Kütuse kulu vist normaalne?!

Vaatasin pihusti näite ka. 0.35 kõige suurem ja -0.28 kõige vähem.
Vahetage oma rihmasid ja asju nii nagu tahate ja pärast pole mõtet tühiseid küsimusi esitada. Ise vahetad siis rahakott korrutab, seda enam kui pole enne kogemusi. Auto võib ju sõita aga näed ju nüüd kuidas sõidab. Ja et enne oli sama tähendab seda et mingi valge markeriga tyyp oli ka enne seda rihma vahetanud. Selline 1,9 96kw PD mootoriga auto , sinu tingimustel peaks võtma 6 liitrit sajale ja seda mitte reaalselt vaid kompuutri järgi. Pihusti näidud on jhh normaalsed, ebanormaalne oleks 2,35 ja -2,28
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

aronlatt
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
Telefon: 57703395
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9tdi 96kw suur kütusekulu?

Lugemata postitus Postitas aronlatt »

Saan nüüd ikkagi nukast selle nurga paika panna ju. Milles see nii suur probleem sul tekib? Nüüd, kui uue rihmaga olen sõitnud natuke, ongi paras asi täpselt paika panna.

Ja mis see mulle ikka annaks et kompu järgi 6l võtaks kui päriselt ei võta.
Pole vaja kohe selga lennata ju.

Syncro peaks siis olema võimalikult nulli lähedal ja pigem siis 0.5 kui -0.5?
Viimati muutis aronlatt, 22 Mär 2016, 08:58, muudetud 1 kord kokku.

pure23
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 11 Veebr 2015, 18:47
Asukoht:

Re: 1.9tdi 96kw suur kütusekulu?

Lugemata postitus Postitas pure23 »

olen netist uurind ja 0.5 pidi syncro täitsa hea olema. Hetkel minu oma rihmavahetuses . Töökoda väitis et neil rakised olemas . Nii et usun et varsti peaks mul selle murega korras olema :)

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: 1.9tdi 96kw suur kütusekulu?

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

aronlatt kirjutas:Saan nüüd ikkagi nukast selle nurga paika panna ju. Milles see nii suur probleem sul tekib? Nüüd, kui uue rihmaga olen sõitnud natuke, ongi paras asi täpselt paika panna.

Ja mis see mulle ikka annaks et kompu järgi 6l võtaks kui päriselt ei võta.
Pole vaja kohe selga lennata ju.

Syncro peaks siis olema võimalikult nulli lähedal ja pigem siis 0.5 kui -0.5?

Saad paika panna aga pead 2x sama tööd tegema. Aga kui aega on siis miks mitte. Mina siin jutustan kuidas oleks õigem ja kindlam aga kui pole see jutt tähtis siis lase aga edasi.
Kompuuter näitab üsna täpselt kui rihm õieti paigas.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

aronlatt
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
Telefon: 57703395
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9tdi 96kw suur kütusekulu?

Lugemata postitus Postitas aronlatt »

Eks muidugi oleks rakistega kindlam ja parem. Ei näinud põhjust neid endale soetada selleks üheks korraks. Kuigi ega nad kallid polnud. Samas ei näinud ka põhjust miks peaksin kellelegi maksma selle rihmavahetuse eest.
Üks päev avastasin, et bosch kts ei näita üldse sellist asja. Niiet jah, kui vag-com pole tuleks ikkagi rakistega teha. Kui aga VC olemas siis miks sellega asi paika panna.

Vasta

Mine “Diislid”