VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Tere Viljak,
enda huvides küsin kas sinu külje taga tagaklass on veel originaalid sinise tehasetooniga v6i juba rohelise tooniga välja vahetatud? Oleks super kui kirjutaks siia mis klaasi peal seisab.
Tervitades Kappo
enda huvides küsin kas sinu külje taga tagaklass on veel originaalid sinise tehasetooniga v6i juba rohelise tooniga välja vahetatud? Oleks super kui kirjutaks siia mis klaasi peal seisab.
Tervitades Kappo
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
- Auto: Golf II "10 Millionen"
- Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Tere Kappo!
Kile peaks originaal olema küll akna peal, mõningate joonistustega... Aga ma vaatan homme üle, mis seal kirjas on ja annan teada.
Ats.
Kile peaks originaal olema küll akna peal, mõningate joonistustega... Aga ma vaatan homme üle, mis seal kirjas on ja annan teada.
Ats.
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
- Auto: Golf II "10 Millionen"
- Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Nonii, vaatasin järgi ja oletan, et panin õige asja kirja.
43R-001 025 TINTED
Peaks õige olema või mis, Kappo?
43R-001 025 TINTED
Peaks õige olema või mis, Kappo?
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Hmm... markeeringu järgi tunduvad küll täitsa tavalised rohelise tooniga klaasid. Huvitav... 10 Millionen peaks tegelt olema sinise tooniga klaasid.
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
- Auto: Golf II "10 Millionen"
- Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Ei oska markeeringust ise küll midagi välja lugeda. Klaasid on täitsa sinise peegel-tooniga peale vaadates.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 19 Mär 2014, 17:07
- Telefon: 53412421
- Auto: WRX STI `06 ja G2 `91
- Asukoht: TLN/Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Lugesin, et vahetasid käiguhoovastikus peaaegu ükshaaval oli. Se on mõttetu tegevus. Forss pakub sinna komplekti, millest kasutada kõlbavad ainult puksid. Need n.ü. valged plastik otstega hoovad ei kõlba ka kuhugi, jääb ikka imepisike lõtk sisse. Auto külge jääv munak on ka ilmselt kulunud, arvan et asi sellest. Ja kangi otsast on se lõtk juba 10x suurem.
Enda autol just vahetasin kogu hoovastiku. Veel on vaja välja vahetada need vardad, teen nad uniballide peale, mis Würthist soetatud said. Ilmselt saab neid mujalt ka. Mul on kiiks logisevate käiguhoovastike suhtes
Enda autol just vahetasin kogu hoovastiku. Veel on vaja välja vahetada need vardad, teen nad uniballide peale, mis Würthist soetatud said. Ilmselt saab neid mujalt ka. Mul on kiiks logisevate käiguhoovastike suhtes
MOTUL/Castrol õlid, soodsad varuosad. Küsi pakkumist.
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Probleem pigem selles et Forss, Alvadi ja k6ik muud järgi tehtud osad on hiinas toodetud praagid. Kui lähed Möllerautose, maksad m6ni eurokese rohkem saad ka k6ik detailid, vahetad ära ja on jälle pikk aeg rahu. Mitte originaal asjad jäävad mitte originaal asjadeks, tee mis tahad, ja detailid mis maksavad b-gruppina vaid m6ni ct ei saa kii midagi head olla!"
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
- Auto: Golf II "10 Millionen"
- Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Vahelduseks kirjutan ka midagi siia siis oma seisukohast.
Golf käib ja toimetab üpris hästi, kurta palju ei ole. Endiselt on tühikäigu pöörded liiga madalad miinuskraadidega aga pole hullu, see sõitmist ei sega. See aasta läks talvekatega kiireks ja ei jõudnud Whitewall'e peale maalida, pole kohta kus teha ega aega ka eriti. Tuleb TLL.s praktikal käia pea igapäevaselt ja uhke Golf ei ole veel hätta jätnud. Aastavahetusel sai lõpuks 300000 ka täis aga elu on endiselt lill.
Talveveljed värvisin üleni mustaks ja suve veljed tahan maha müüa. Kui on soovi, võtke ühendust.
Ats.
Golf käib ja toimetab üpris hästi, kurta palju ei ole. Endiselt on tühikäigu pöörded liiga madalad miinuskraadidega aga pole hullu, see sõitmist ei sega. See aasta läks talvekatega kiireks ja ei jõudnud Whitewall'e peale maalida, pole kohta kus teha ega aega ka eriti. Tuleb TLL.s praktikal käia pea igapäevaselt ja uhke Golf ei ole veel hätta jätnud. Aastavahetusel sai lõpuks 300000 ka täis aga elu on endiselt lill.
Talveveljed värvisin üleni mustaks ja suve veljed tahan maha müüa. Kui on soovi, võtke ühendust.
Ats.
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
- Auto: Golf II "10 Millionen"
- Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Katkestan vaikust jällegi üle pika aja.
Esiteks algas see aasta kevad teisiti, kuna ATS Cupid said maha müüdud ja toll suuremad ostetud. Uued on küll valge värvilahendusega cup'id, kuid eks näis. Tahan enne ära taastada korralikult ja alles siis alla panna. Coilid on ka olemas selleks korraks, millega on ka natuke tööd ja mõtlemist.
Elu sihib vägisi Tallinna poole ja sellest tulenevalt võib mind nüüd Lagedist leida. Saaks sinna ka garaaši oleks väga norm elu. Tuleb silmad lahti hoida.
Teiseks olen avastanud haiguse, mis väljendub varuosadega kauplemises ning kõigest, mis sellega kaasneb.
Kolmandaks ja neljandaks on 2 Golf 10 Millioneni, mis olen ostnud. Ühe Jaanuaris ja teise 2 päeva tagasi. Tuleb välja, et neid ikka leiab ka Eestist.
Esimene oli kurikuulus kaheukseline, millel otsustas lumesahk elutuppa ronida.
Selle elulõng lõppes varuosadena kellegi teise elu paremaks tehes.
Teise leidsin juhuslikult läbi fesari grupi ja on neljaukseline ning peaaegu identne minu omaga.
Vedasin ta Lagedile ära ning seal ta nüüd ootab oma aega. Mõtlen veel, mis teha asjaga, kuna taastamine ei ole just eriti keeruline. Samad murekohad, mis teistelgi, vajab ainult hoolitsevat kätt. Sisu on isegi korralikum, kui enda omal ja mootor läks ka ilusti käima peale aastast seismist. Tiivakaared on ainult rotti lastud ja juhiiste on laenus.
Esiteks algas see aasta kevad teisiti, kuna ATS Cupid said maha müüdud ja toll suuremad ostetud. Uued on küll valge värvilahendusega cup'id, kuid eks näis. Tahan enne ära taastada korralikult ja alles siis alla panna. Coilid on ka olemas selleks korraks, millega on ka natuke tööd ja mõtlemist.
Elu sihib vägisi Tallinna poole ja sellest tulenevalt võib mind nüüd Lagedist leida. Saaks sinna ka garaaši oleks väga norm elu. Tuleb silmad lahti hoida.
Teiseks olen avastanud haiguse, mis väljendub varuosadega kauplemises ning kõigest, mis sellega kaasneb.
Kolmandaks ja neljandaks on 2 Golf 10 Millioneni, mis olen ostnud. Ühe Jaanuaris ja teise 2 päeva tagasi. Tuleb välja, et neid ikka leiab ka Eestist.
Esimene oli kurikuulus kaheukseline, millel otsustas lumesahk elutuppa ronida.
► Näita Spoilerit
Teise leidsin juhuslikult läbi fesari grupi ja on neljaukseline ning peaaegu identne minu omaga.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Viljak, 14 Apr 2015, 10:23, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
- Auto: Golf II "10 Millionen"
- Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Süvenesin täna uute Golfi, kust tõstsin ümber pritsungikomplekti ning taastasin originaal lõdvikute lahenduse.
Sisu poolest on paremini säilinud, kui minu enda Golf, uksepaneelid ja istmed paistavad paremad välja, plastikud on kõik terved ja puhtad. Ainuke asi, mis tundub imelik on tagumised kõlaritega plaadid kübarariiuli kõrval. Minu omad on sinise riidega kaetud aga need on paljast plastikust. Vist mingi deviatsioon. Nahka ei ole samuti antud sellele Golfile. Tundub, et kogu kere on mingil hetkel üle värvitud, kuid ei ole päris õiget tooni leitud, kuna on tunduvalt sinisem teistest. Pole veel kindel, mis saatus seda masinat ootab. Arvatavasti ikka doonorika ja varuosadeks. Eks näis, palju huvi on.
Sisu poolest on paremini säilinud, kui minu enda Golf, uksepaneelid ja istmed paistavad paremad välja, plastikud on kõik terved ja puhtad. Ainuke asi, mis tundub imelik on tagumised kõlaritega plaadid kübarariiuli kõrval. Minu omad on sinise riidega kaetud aga need on paljast plastikust. Vist mingi deviatsioon. Nahka ei ole samuti antud sellele Golfile. Tundub, et kogu kere on mingil hetkel üle värvitud, kuid ei ole päris õiget tooni leitud, kuna on tunduvalt sinisem teistest. Pole veel kindel, mis saatus seda masinat ootab. Arvatavasti ikka doonorika ja varuosadeks. Eks näis, palju huvi on.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Viljak, 14 Apr 2015, 10:14, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Vaadates esimest pilti siis tundud, et vähemalt külgmised kõik sinised. Kas ka esimene ja tagumine, nende põhjal öelda ei oska.
Arvamus põhineb varuosa ja mitte-osa esimeste küljeklaaside vaatamisest.
Arvamus põhineb varuosa ja mitte-osa esimeste küljeklaaside vaatamisest.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
- Auto: Golf II "10 Millionen"
- Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Ei oska öelda, tundub sinine küll aga samas on sellel autol nii palju sinist, et raske on mööda vaadata. Kood on sama, mis minu enda Golfi peal. Oma silm on kuningas, tule vaata üle.
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
- Auto: Golf II "10 Millionen"
- Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Jällegi on palju aega möödunud ning omajagu korda saatnud asju. Nüüd siis juba pea alaliselt Tallinna külje all elanud aasta ning hetkeseis VW alaselt järgmine.
Sügisel sai Golf kerge kõksu, ning otsustasin ta talveks seisma jätta, kuna siit-sealt oli märgata roostet ning probleemsed kohad tekitasid probleeme. Praegusel hetkel on Golf keretöödes ja tahaks terve masina uue värvi alla panna.
Winter-beateriks sai ostetud Jetta III, mis vajas tohutult 5-euroseid parandusi ning ohtralt kannatust, kuid nüüdseks liigub asi kindlalt ning teenib ausalt kilomeetreid. Oma hinna on kuhjaga tasa teeninud. Olen nokitsenud nii seest, kui ka väljast paremaks ning mõned lisad tööle tagasi utsitanud.
Tegemist on 1993. aasta VW Jetta III-ga, mis on sündinud USA-s ning mingi hetk toodud Eestisse, kus ta nii väga roosilist elu ei ole elanud. Mootoriks 2.0 ABA 85kw. Sündides automaat, praeguse seisuga manuaalkastiga. Roostet 3. generatsiooni kohta väga vähe ning üldmulje korralik. Elektrilised peeglid, katuseluuk ja 4x aknad, millest praegu töötab 2,5 kuna juhiukse tross tuleb poob kinni väändumise tõttu. Konditsioneer, mis katkise radika toru tõttu ei tööta. Muidu USA variandile omased eripärasused veel kõik olemas.
Sügisel sai Golf kerge kõksu, ning otsustasin ta talveks seisma jätta, kuna siit-sealt oli märgata roostet ning probleemsed kohad tekitasid probleeme. Praegusel hetkel on Golf keretöödes ja tahaks terve masina uue värvi alla panna.
Winter-beateriks sai ostetud Jetta III, mis vajas tohutult 5-euroseid parandusi ning ohtralt kannatust, kuid nüüdseks liigub asi kindlalt ning teenib ausalt kilomeetreid. Oma hinna on kuhjaga tasa teeninud. Olen nokitsenud nii seest, kui ka väljast paremaks ning mõned lisad tööle tagasi utsitanud.
Tegemist on 1993. aasta VW Jetta III-ga, mis on sündinud USA-s ning mingi hetk toodud Eestisse, kus ta nii väga roosilist elu ei ole elanud. Mootoriks 2.0 ABA 85kw. Sündides automaat, praeguse seisuga manuaalkastiga. Roostet 3. generatsiooni kohta väga vähe ning üldmulje korralik. Elektrilised peeglid, katuseluuk ja 4x aknad, millest praegu töötab 2,5 kuna juhiukse tross tuleb poob kinni väändumise tõttu. Konditsioneer, mis katkise radika toru tõttu ei tööta. Muidu USA variandile omased eripärasused veel kõik olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
- Auto: Golf II "10 Millionen"
- Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Hõissaa, meil on vastlad! Uurisime siis Tuunikalaga autot ja avastasime toreda tõsiasja, et eemalduma on hakanud kõrvalistuja poolne amordi püstaku kopsik. Tore kohe vaadata sellist asja. Nüüd ei jäägi muud üle, kui mõelda, mis edasi tegema hakkab...
Ja pics or didn't happen...
Ja pics or didn't happen...
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Nii oli jah. Vaatasin, et vahe sees, leidsin kruvika. Väike torge ja nii oligi. Jupitamise puhul olen eelisjärjekorras!
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Palju terve auto maksab ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
- Auto: Golf II "10 Millionen"
- Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Sellisena ma teda arvatavasti ei müü ning jupitama ka kindlasti ei hakka. Kes tahab, võib omapoolse pakkumise teha, kuid väga huvitatud ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Saadanas, ma juba lootsin et läheb juppeks.. Mitte, et pahatahtlik oleks, vaid lihtsalt.
Lähed siis ilmselt poolraami vahetamise teed või kuidas?
Lähed siis ilmselt poolraami vahetamise teed või kuidas?
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 643
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
selle saaks veel ju keevitada kunagi muistsel ajal hüppas mu b3-l see lahti ja läks tugevdatud variant, ehk siis paksem metall (augud sees, et rohkem saaks kinni punktida) ja kinni, see oli kõige tugevam detail hiljem autol üldse lihtsalt on vaja pädevat keevitajat ja metalli
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Huviline
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
- Telefon: +37253585562
- Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak
Pakkud ennast ehk, Risto? Sul niikuinii tulev nädalavahetus igav ju.
Viimati muutis Tuunikala, 19 Apr 2016, 12:00, muudetud 1 kord kokku.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"