VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Moderaator: etnies858
VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Tere, foorumlased, olen seni sõitnud vanemate saabide ja volvodega, kuni otsustasin gaasiautole üle minna ja hetkel parim valik VW passat. Surugaasiga odav kulgeda, muidu nagu auto ikka. Kui kellelgi huvi surugaasiauto vastu, siis jagan meeleldi oma teadmisi.
Lootsin küll uuema liisingautoga igasugu autoremondist käed puhtaks pühkida, kahjuks aga raha pole puuga seljas ja püüan ikka väiksematest probleemidest ise jagu saada.
Nimelt tagaluugi lukul on üks plastikust tigu üles öeldnud, tundub tüüpviga, teab keegi, kas on uusi luku sisu juppe ka võimalik osta või ainult uus lukk? Teiseks klaasipesuvedeliku anum on õrn asi, sai teine katki väikese põksuga, kust saada uus ja kas ise paigaldamine mõistlik, käib see läbi logari või tuleb esipamper maha võtta või tuli hoopiski?
Lootsin küll uuema liisingautoga igasugu autoremondist käed puhtaks pühkida, kahjuks aga raha pole puuga seljas ja püüan ikka väiksematest probleemidest ise jagu saada.
Nimelt tagaluugi lukul on üks plastikust tigu üles öeldnud, tundub tüüpviga, teab keegi, kas on uusi luku sisu juppe ka võimalik osta või ainult uus lukk? Teiseks klaasipesuvedeliku anum on õrn asi, sai teine katki väikese põksuga, kust saada uus ja kas ise paigaldamine mõistlik, käib see läbi logari või tuleb esipamper maha võtta või tuli hoopiski?
Viimati muutis kessu135, 12 Juun 2016, 18:44, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkirja kohendus
Põhjus: pealkirja kohendus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7862
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012
Oi mulle meeldivad pildid "Passat ja käru"
Mingeid eraldi juppe küll ei ole lukule. Ainult terve lukk.
Mingeid eraldi juppe küll ei ole lukule. Ainult terve lukk.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012
see pilt jah päris lahe...oma Passatile ei kujuta ette kas üldse kunagi konksu hakkab välja tirima, minu jaoks Passat ei tundu selline veomasin olevat
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012
Ega ta mingi traktor kindlasti ei ole jah, aga vahel kergemaid asju ju täitsa OK tarida. Ja eriti kui selleks mingit teist eraldi töölooma ei ole. Palju need kolm heina/põhurulli kokku kaaluda võivad? Sul DSG?
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012
Ei ole, manuaal on. Mul majaehitus ja muidu vedamist murutraktorid ja puud jne, Saab 2.2 disla 88 kw jäigi lahjaks, üks vana volvo 850 TDI103 kw oli ideaalne selleks, sai ka 2,5t traktorit järel veetud kärul. Passat siiski üle 1-1.5t ei taha taga vedada, kuigi 110 kw, siiski tundub piinamine. Klaasipesupaak saigi oma haava kui passat pisut juba traktorit pidi tegema, 15 ruumi puid vedas kärukaupa minema. Moodsad sõiduautod ei ole selliste tööde jaoks.tobimarg kirjutas:Ega ta mingi traktor kindlasti ei ole jah, aga vahel kergemaid asju ju täitsa OK tarida. Ja eriti kui selleks mingit teist eraldi töölooma ei ole. Palju need kolm heina/põhurulli kokku kaaluda võivad? Sul DSG?
Need põhupallid ei kaalu mitte midagi Teinekord on aga sellise mittemidagi kaaluva asjaga raske, olen ka Pärnust Keilasse sõitnud samal kärul 2m kõrgune peno kuhi, üle 70 ei saanud kuidagi purjetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 27 Mai 2014, 11:30
- Asukoht: TLN/HKI
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012
Hea näha, et cng seltskond laieneb
Luku saad jah ühes tükis, mõned kümned eurid mälu järgi. Kärude ja koormatega majandades tasub hoida tihedamalt sillageomeetrial regulaarselt silm peal, ka tagavedrudel.
Luku saad jah ühes tükis, mõned kümned eurid mälu järgi. Kärude ja koormatega majandades tasub hoida tihedamalt sillageomeetrial regulaarselt silm peal, ka tagavedrudel.
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012
CNG-sid on lisandumas jah, kuigi auto24 alusel eriti kiirelt masinate müük siiski ei käi.
Kuna mul VW pole enne olnud, äkki soovitate, kust juppe ise osta Tallinnas või veebist. Näiteks seda luugi lukustit veebis nagu ei leia, varuosapäring ka midagi ei andnud ja remondikoha hinda pean veidi kalliks.
Kuna mul VW pole enne olnud, äkki soovitate, kust juppe ise osta Tallinnas või veebist. Näiteks seda luugi lukustit veebis nagu ei leia, varuosapäring ka midagi ei andnud ja remondikoha hinda pean veidi kalliks.
- Maq21
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 13 Mär 2016, 08:37
- Auto: Audi 90B2, Audi 5000s avant, Audi Coupe b2, Audi S3, Vw Paasat B7 Variant, Audi 90 b2
- Asukoht: Muraste
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Forss.ee sealt peaks saama ju väga kerge vaevaga vw varuosad.
Ise sõidan ka CNG passatiga, 3kuuga olen 14000km maha sõitnud ja olen väga rahul.
Ise sõidan ka CNG passatiga, 3kuuga olen 14000km maha sõitnud ja olen väga rahul.
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Kirjutasin Teile foorumi postkasti.vallikas kirjutas:Tere, foorumlased, olen seni sõitnud vanemate saabide ja volvodega, kuni otsustasin gaasiautole üle minna ja hetkel parim valik VW passat. Surugaasiga odav kulgeda, muidu nagu auto ikka. Kui kellelgi huvi surugaasiauto vastu, siis jagan meeleldi oma teadmisi.
Lootsin küll uuema liisingautoga igasugu autoremondist käed puhtaks pühkida, kahjuks aga raha pole puuga seljas ja püüan ikka väiksematest probleemidest ise jagu saada.
Nimelt tagaluugi lukul on üks plastikust tigu üles öeldnud, tundub tüüpviga, teab keegi, kas on uusi luku sisu juppe ka võimalik osta või ainult uus lukk? Teiseks klaasipesuvedeliku anum on õrn asi, sai teine katki väikese põksuga, kust saada uus ja kas ise paigaldamine mõistlik, käib see läbi logari või tuleb esipamper maha võtta või tuli hoopiski?
► Näita Spoilerit
Viimati muutis kessu135, 21 Aug 2016, 16:22, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tsiteerides pildiga postitust, tuleb pilt lisada spoilerisse. Vt reeglid: postitamine
Põhjus: Tsiteerides pildiga postitust, tuleb pilt lisada spoilerisse. Vt reeglid: postitamine
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Auto tegi paar korda triki, et ei saanud aru, et paagis gaasi on ja sõitis bensiiniga. Seda juhtus kokku umbes 3 korda, seejuures paak polnud mitte tühjavõitu, vaid pigem just pilgeni täis. Gaasile lülitas alles siis kui uuesti olin tankimas käinud, ehkki sisse suruda suurt midagi ei õnnestunud.
Nüüd käisin õlivahetusel ja pärast teatas remondikoht, et mingil (vist gaasireduktori) reguleerklapil on viga küljes, annab ülerõhu. Vahetati küünlad, mida niikuinii tuli vahetada ja üks süütepool oli olnud ka vigane, sai vahetatud.
Ja vahetult pärast seda hakkas pöördel madalama käiguga gaasi pealt kiirendades vahele jätma. Niisama ei saa ju aru, kas probleem on kütuse pealeandes, mõnes süütepoolis, küünlas vms. Sirgelt kiirendades seda puterdamist polnud. Eile ja täna siis probleem süvenes, pöördel gaasi pealt kiirendades hakkas julmalt kakkuma, mootorituli hakkas vilkuma ja lõpuks lülitas bensiinile ümber. Suretasin välja, käivitasin taas, läks uuesti gaasi pealt. Katsetasin veel pööretel, kõik kordus ja praeguseks siis on jäänudki mootorituli põlema, kuigi samamoodi läheb pärast puterdamist käima gaasilt ja sõidab gaasiga.
Hakkan uurima reduktori hinda ja muidugi panen külge arvuti, et saaks teada, mis viga näitab. Lihtsalt see on nii kummaline, kuidas probleem süvenes pärast remondi kohast tulekut, kus leiti, et selline rõhuviga mingis klapis.
Auto uhab muidugi korralikult ringi, aastaga on läbisõitu 30 tuh ja kokku nelja-aastasel masinal juba üle 180tuh.
Nüüd käisin õlivahetusel ja pärast teatas remondikoht, et mingil (vist gaasireduktori) reguleerklapil on viga küljes, annab ülerõhu. Vahetati küünlad, mida niikuinii tuli vahetada ja üks süütepool oli olnud ka vigane, sai vahetatud.
Ja vahetult pärast seda hakkas pöördel madalama käiguga gaasi pealt kiirendades vahele jätma. Niisama ei saa ju aru, kas probleem on kütuse pealeandes, mõnes süütepoolis, küünlas vms. Sirgelt kiirendades seda puterdamist polnud. Eile ja täna siis probleem süvenes, pöördel gaasi pealt kiirendades hakkas julmalt kakkuma, mootorituli hakkas vilkuma ja lõpuks lülitas bensiinile ümber. Suretasin välja, käivitasin taas, läks uuesti gaasi pealt. Katsetasin veel pööretel, kõik kordus ja praeguseks siis on jäänudki mootorituli põlema, kuigi samamoodi läheb pärast puterdamist käima gaasilt ja sõidab gaasiga.
Hakkan uurima reduktori hinda ja muidugi panen külge arvuti, et saaks teada, mis viga näitab. Lihtsalt see on nii kummaline, kuidas probleem süvenes pärast remondi kohast tulekut, kus leiti, et selline rõhuviga mingis klapis.
Auto uhab muidugi korralikult ringi, aastaga on läbisõitu 30 tuh ja kokku nelja-aastasel masinal juba üle 180tuh.
Viimati muutis vallikas, 21 Sept 2016, 10:31, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1682
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Pöördu tagasi remondi kohta ja räägi siis veast. Vb juhtus neil seal miskit.
vallikas kirjutas:Auto tegi paar korda triki, et ei saanud aru, et paagis gaasi on ja sõitis bensiiniga. Seda juhtus kokku umbes 3 korda, seejuures paak polnud mitte tühjavõitu, vaid pigem just pilgeni täis. Gaasile lülitas alles siis kui uuesti olin tankimas käinud, ehkki sisse suruda suurt midagi ei õnnestunud.
Nüüd käisin õlivahetusel ja pärast teatas remondikoht, et mingil (vist gaasireduktori) reguleerklapil on viga küljes, annab ülerõhu. Vahetati küünlad, mida niikuinii tuli vahetada ja üks süütepool oli olnud ka vigane, sai vahetatud.
Ja vahetult pärast seda hakkas pöördel madalama käiguga gaasi pealt kiirendades vahele jätma. Niisama ei saa ju aru, kas probleem on kütuse pealeandes, mõnes süütepoolis, küünlas vms. Sirgelt kiirendades seda puterdamist polnud. Eile ja täna siis probleem süvenes, pöördel gaasi pealt kiirendades hakkas julmalt kakkuma, mootorituli hakkas vilkuma ja lõpuks lülitas bensiinile ümber. Suretasin välja, käivitasin taas, läks uuesti gaasi pealt. Katsetasin veel pööretel, kõik kordus ja praeguseks siis on jäänudki mootorituli põlema, kuigi samamoodi läheb pärast puterdamist käima gaasilt ja sõidab gaasiga.
Hakkan uurima reduktori hinda ja muidugi panen külge arvuti, et saaks teada, mis viga näitab. Lihtsalt see on nii kummaline, kuidas probleem süvenes pärast remondi kohast tulekut, kus leiti, et selline rõhuviga mingis klapis.
Auto uhab muidugi korralikult ringi, aastaga on läbisõitu 30 tuh ja kokku nelja-aastasel masinal juba üle 180tuh.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 04 Juun 2015, 20:49
- Auto: VW Touran 1,4 ecofuel
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
vallikas kirjutas:...
Ja vahetult pärast seda hakkas pöördel madalama käiguga gaasi pealt kiirendades vahele jätma. Niisama ei saa ju aru, kas probleem on kütuse pealeandes, mõnes süütepoolis, küünlas vms. Sirgelt kiirendades seda puterdamist polnud. Eile ja täna siis probleem süvenes, pöördel gaasi pealt kiirendades hakkas julmalt kakkuma, mootorituli hakkas vilkuma ja lõpuks lülitas bensiinile ümber. Suretasin välja, käivitasin taas, läks uuesti gaasi pealt. Katsetasin veel pööretel, kõik kordus ja praeguseks siis on jäänudki mootorituli põlema, kuigi samamoodi läheb pärast puterdamist käima gaasilt ja sõidab gaasiga.
Tere, mul täpselt sama probleem. Autoks 2011 a Touran TSI Ecofuel. Nüüd uute korralike küünaldega jama pole? Enda omal said küünlad aasta tagasi vahetatud.
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Vahepeal on hakanud mingi gaasimure tekkima, täispaagi ehk 21kg asemel pani 14 kg, alguses ajasime tankla süüks, kuna seal oli reaalselt probleeme rõhuga, kuid kuna teistest tanklatest ka ei saanud paaki täis, siis tuli hakata kahtlustama ühe paagi juures probleemi. Paagid ise on vahetatud Rootsis mõned aastad tagasi. Nüüd probleem süvenes veelgi, ehk nüüd tangib ainult 8-9kg. Justkui siis kaks paaki oleks kraanid kinni ja sõit käib praegu vaid ühe CNG paagi pealt. Kuidas see probleem laheneb, eks näis, naabrimees on ka CNG Passatiga ja teadis vähe õpetussõnu jagada.
Muus osas nagu tavaline auto, millel Eestimaa teedel puksid kolisema hakkavad. Ja neid teid me kasutame ka väga palju, midagi 30-35tuh kanti on aastane läbisõit.
Muus osas nagu tavaline auto, millel Eestimaa teedel puksid kolisema hakkavad. Ja neid teid me kasutame ka väga palju, midagi 30-35tuh kanti on aastane läbisõit.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 27 Mai 2014, 11:30
- Asukoht: TLN/HKI
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Klassika, klappide teema, Gaznetist on mõistliku raha eest abi saadud.vallikas kirjutas:Vahepeal on hakanud mingi gaasimure tekkima, täispaagi ehk 21kg asemel pani 14 kg, alguses ajasime tankla süüks, kuna seal oli reaalselt probleeme rõhuga, kuid kuna teistest tanklatest ka ei saanud paaki täis, siis tuli hakata kahtlustama ühe paagi juures probleemi. Paagid ise on vahetatud Rootsis mõned aastad tagasi. Nüüd probleem süvenes veelgi, ehk nüüd tangib ainult 8-9kg. Justkui siis kaks paaki oleks kraanid kinni ja sõit käib praegu vaid ühe CNG paagi pealt.
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Jah, naabrimees cng omanik teadis sama rääkida ja et vigaste tuvastus ja vahetus ise tehtav. Peaks talle augu pähe rääkima. Töökojas ühtegi viga kompu ei näidanud, aga veermik laguneb. Stabikavardad ees ja taga kolisevad, üks esirattalaager on häälitsemas, amordi tugilaagrid kääksuvad. Noh, 215000 ka ees juba.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 09 Sept 2012, 19:26
- Auto: Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI EcoFuel 110kw 2010 aasta (Kulgen Maagaasiga)
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Klappidel vahetatakse Gaznetis ära ainult sisud.
umbes 100 eur per paak koos tööga maksab.
Mina ei soovitaks kellegil neid klapi sisusid ise vahetama hakata, surved mis seal paagis on, on siiski surmavad. Teadmiseks see, et kui gaasi klapp on kinni, siis on ka see balloon 100% gaasi täis ehk 200 bar rõhu all.
umbes 100 eur per paak koos tööga maksab.
Mina ei soovitaks kellegil neid klapi sisusid ise vahetama hakata, surved mis seal paagis on, on siiski surmavad. Teadmiseks see, et kui gaasi klapp on kinni, siis on ka see balloon 100% gaasi täis ehk 200 bar rõhu all.
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Pean tõde tunnistama, et tegime ise ära, kolmaski klapp lakkas töötamast ning paagid täis aga tihendijunnid ei anna peale. Probleemi oleks ülilihtne lahendada kui oleks kuskilt neid kummijunne saada, kuid isetegemist ei saa soovitada.
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
235 tuh peal hakkas veepump häält tegema, märkasin küll häält, kuid ei osanu/viitsinud kohe uurida, mis urin see on. Siis paaritunnise seismise järel andis märku, et jahutusvedelikku on alla kriitilise piiri, pool liitrit läks peale. Originaalvaruosa pidi odavam olema kui B osa, asukoht pidi ka jama olema. Ise vist ei viitsi näppida ja tuleb remonti minna.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 07 Aug 2015, 13:43
- Skype: bruno suvi
- Auto: VW Passat Variant B6 R-Line 1.4 TSI EcoFuel 110kW DSG 2010
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Mul sama auto, 2010 a B6 kerega. Just eelmine kuu hakkas veepump häält tegema. Viisin tuttava juurde- vahetas ära muude tööde raames (mootori õli vahetus oli nagunii plaanis jms tööd). Miski rihm, rihmarull, rihmapinguti lisaks. Tema sai vist kõige soodsamalt pumba Forss`ist- 232€.vallikas kirjutas:235 tuh peal hakkas veepump häält tegema, märkasin küll häält, kuid ei osanu/viitsinud kohe uurida, mis urin see on. Siis paaritunnise seismise järel andis märku, et jahutusvedelikku on alla kriitilise piiri, pool liitrit läks peale. Originaalvaruosa pidi odavam olema kui B osa, asukoht pidi ka jama olema. Ise vist ei viitsi näppida ja tuleb remonti minna.
One Life? Live it!
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Juppide osas soovitan näiteks aeromotors.ee lehte. Magnetklappe ma küll ei tea kust gaznetist tellivad, aga ei julgekski, sest ei tea mis klapi kood on. Ja kunagist elektrivea pärast klapp ei töötanud, tänu gaznetile mõtetud väljaminekud jäid ära. Ennustamisega ei taha tegeleda. Muide , kuis sellel mootoril turboga on, et kas CNG mootoril see vähem laguneb ? Kunagi ka peab turbole minema, sest enam ei tehtagi uuemaid vabalthingavaid kahjuks
VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
Turbo kohta ei oska midagi öelda. Meil 2,5 aastaga sõidetud kokku 105000km ja halba sõna ei ole. TÜV puhtalt läbitud, ainult et tuvastati remondikohas valesti alla pandud tagumised stabikavardad. Kohta ei avalda, kahjuhüvitiseks sain klaasipesuvedeliku potsiku täis...nojah.
VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas
260 tuh ja tundub kõik ok. Taagaluugi lukk läks Rootsis katki ja lootsin sealt kohe romulast uue võtta, aga kuna nii levinud probleem, olid kõik romulad neist tühjaks ostetud. Esiklaaas on 6 kuu jooksul taas puruks teist korda pindamiste, kehvasti pindamiste ja vastutulijate kihutamise tõttu. Muidu aga muudkui sõidame (odavalt). Rootsis sain teada, et seal on CNG või biometaan hinnaga 19 sek ehk siis mootorikütusena sama kallis kui bensiini või diisliga sõitmine. Loodetavasti Eestis mõnda aega säilib metaani odavus, minu arust aitaks inimestel soodsamalt sõita ja riigil paremini CO2 õhkupaiskumisega transpordisektoris võidelda. Pluss biometaani tootmine aitaks lahendada PRIA (loe: eurooplase maksu) raha eest hallitavaid heinapalle energiaks toota jne.