Hei!
Mure selline, et puhastasin täna EGR klappi ja selle toru, mis läheb sisselaskesse. Mingil rumalal põhjusel sai eemaldatud elektroonilise gaasiklapi küljes olev pistik ning nüüd tühikäigul tiksudes viskab EPC tule põlema ja pöörded üle 1500 ei lähe. Käivitades on umbes 10sek kõik OK ning siis lööb tule põlema. Kui kohe peale käivitamist gaasiga mängima hakata või siis sõitma minna, pole mingit probleemi. aga kohe kui pöörded langevad alla 1000rpm, viskab EPC põlema. On kellelgi mõtteid, kust peaks viga otsima hakkama?
Polo 9N 1.2 47kw EPC viga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7979
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Polo 9N 1.2 47kw EPC viga
Kaabel külge ja vahest piisab veakoodi kustutamisest?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Polo 9N 1.2 47kw EPC viga
Hommikul käin korra spetsi juurest läbi, vahest peab lihtsalt õpetama uuesti vms. Eks kirjutan ka lahenduse siia, kui homme probleem lahenduse saab 
E: Täna sai siis kaabel taha visatud ning uuesti õpetatud. Samuti võtsin kogu siibri korpuse ka maha ning puhastasin üleliigsest nõgist puhtaks. EPC tuli kadus ära ning samuti töötas kohapeal paremini kui enne

E: Täna sai siis kaabel taha visatud ning uuesti õpetatud. Samuti võtsin kogu siibri korpuse ka maha ning puhastasin üleliigsest nõgist puhtaks. EPC tuli kadus ära ning samuti töötas kohapeal paremini kui enne

Viimati muutis innu18, 12 Aug 2016, 09:29, muudetud 1 kord kokku.