Külmalt käivitamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Külmalt käivitamine
Tere, nimelt kummaline anomaalia...
Külmalt käivitades auto läheb korra käima, sekund-paar siis sureb välja....
sellele järgneb pikk käivitus ca 30sek ja auto läheb vaikselt turtsudes käima...
Tundub, et viga selles, et ei saa kütet peale, st põletab pihustis oleva kütte ja siis hakkab tegelema pumpamisega?
vigu arvuti selle kohta ei näidanud...
Kus oleks kõige reaalsem viga otsima hakata?
Autoks vw passat b6 2,0 103kw 2005a td
Ette tänades....
Külmalt käivitades auto läheb korra käima, sekund-paar siis sureb välja....
sellele järgneb pikk käivitus ca 30sek ja auto läheb vaikselt turtsudes käima...
Tundub, et viga selles, et ei saa kütet peale, st põletab pihustis oleva kütte ja siis hakkab tegelema pumpamisega?
vigu arvuti selle kohta ei näidanud...
Kus oleks kõige reaalsem viga otsima hakata?
Autoks vw passat b6 2,0 103kw 2005a td
Ette tänades....
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Külmalt käivitamine
Mõlemad vihjed on suht asjakohased. Paagipumba pinin ei pruugi veel õiges suunas juhatada. Endal oli juhus, kus paagipump häält küll tegi, aga ilmselt korralikult ei toiminud. Käivitus oli külmalt raske, natuke aitas tagarataste äärekivile parkimine või nn tagaotsa kõrgemal hoidmine (paak muidugi võiks ka sellise testi jaoks täis olla - siis peaks koormusega ise kütusele natuke survet tekitama). Igatahes endal ka jah urises, aga peale pumbavahetust käivitus külmalt alati ilusti ja uue pumba hääl oli hoopis teistsugune, kergem). Siis jäi muidugi auto kuuks-kaheks kuskil seisma ja peale paari päeva sõitmist oli viga tagasi, jälle ei käivitu hästi. Seejärel päädis muidugi ka pihustitihendite vahetusega. Muidugi kui pihustitihendid, siis vast ei tohiks ju väga üldse käima minna, sealt poolt peaks rõhk suht maha jooksnud juba olema. Mina testiks viskasin mõlemale suunale kütusevoolikutele elektrilised klapid vahele, et nn vaakumis hoida seda mootoris olevat kütust (peale kütusefiltrit siis, vahetult enne mootorit/tandempumpa). Asi igatahes leevendas käivitumist ja siis sai juba tihendivahetuseks aeg kohe kirja ka pandud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Külmalt käivitamine
Pump töötab ilusti, märkasin täna, et kütteloik all, hakkan asja uurima, ehk on küttesüsteemid leke.
Re: Külmalt käivitamine
Täna viskasin juhtme siis taha jaaa....
16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected
eks pean otsima hakkama, nvl võtan ette...
16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected
eks pean otsima hakkama, nvl võtan ette...
Re: Külmalt käivitamine
vaatasin, et tandempump ka siit-sealt natuke märg...
on see normaalne või võib lekkepõhjus seal oll?
ega vist enne piisavat lammutustöid seda väga tuvastada ka ei saa..
mootor eest ka veidike nagu märg, just pumbapoolsest otsast, eelsüüteküünla juurest....
on see normaalne või võib lekkepõhjus seal oll?
ega vist enne piisavat lammutustöid seda väga tuvastada ka ei saa..
mootor eest ka veidike nagu märg, just pumbapoolsest otsast, eelsüüteküünla juurest....