VW Jetta mk1 80' - mees6

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
mees6
Huviline
Postitusi: 166
Liitunud: 17 Nov 2011, 21:35
Auto: VW Golf mk2 wide body 84" 1.9td - VW Jetta Mk1 80"
Asukoht:

VW Jetta mk1 80' - mees6

Lugemata postitus Postitas mees6 »

Jou rahvas.On möödunud mitu kahetsusväärset aastat sellest kui ma üli haruldase Volkswageni maha müüsin. Nüüd ma siis ostsin endale järgmise minu silmis natuke vähem rariteedi. Väga odavalt, 300 euro eest. Auto oli väga pikalt Soov.ee's müügil ja keegi ei olnud suvatsenud isegi helistada või siis vaatama minna. Nii-siis läksin mina ja tõin selle auto ära. Pann jõudis omal jalul Antslast Tartusse, aga mõningate tagasilöökidega. Alguses töötas auto ilusti, aga kui laba andsin ja ühest ees koperdavast Golf mk3'st mööda tuiskasin, käis plõks ja auto enam korralikult ei töödanud. Mässasime, mis me mässasime seal kapoti all aga aru ei saanud miks auto ainult paari püti peal töötab. Alles vaevalt Tartu jõudes märkasime , et küünlajuhtmed on kõik katki ja ilmselt nende vahel oligi halb ühendus. Autost lähemalt rääkides siis auto on oma ea kohta hästi säilinud. Varem oli ta ühel kutil vedelema jäänud kui " elu esimene auto". enne teda oli see mingi külja pompsu oma. Tegemist on nii öelda rohkem seisnud sõitnud autoga Üldiselt kere seisukord on ok. Kõik nähtavad kereplekid on ilusad ja taastamiskõlblikud. Tänaseks on auto lahti riietatud ja välja tuli, et keegi on selle auto kallal juba keevitamas käinud. Paraku tulutult. Põhi on üllatavalt ilus(paar auku) Karbid on vahetatud aga väga lohakalt. Edasi vedas seda autot 1.5 51kw aga tänaseks on see välja vahetatud 2.0 2e vastu, sest ehituse eesmärk on teha endale classy igapäeva liikur, mitte "talvel garaaši projektikas". Ehk siis tahan lihtsalt ökonoomsuse ja mineku suhet balansis hoida ja nkn plaanin järgmine talv midagi veel mehisemat vahele leida. Kui Jettalt mootori oli maha kakutud siis tõstsin 1.5 karpa ja 2.0 mootori kõrvuti ja hakkasin karpa mootorilt sidurit, käigukasti(4 käiguline) ja mootorikäppasi ümber lappama. Kõik poldi augud olid juba keermestatud ja valmis installeerimiseks. Samuti sidur. Sai siis see pusle kokku pandud ja 2e plokk peale tõstetud (et proovida kas see tõesti ongi nii lihtne ja oligi) tiiru veel ei saa, sest mooril on mõned olulised komponendid puudu ja sellega hakkan alles siis tegelema kui kapotialune on värvitud. Sellegi poolest olen ma väga üllatunud et see mooror lihtsalt sobis sinna vahele. Veovõllid paistsid ka sobivad. külge veel ei proovinud aga paistsid, et lähevad üsna tihedalt vahele. Veermiku koha pealt niipalju, et auto läheb asfaltile 9-10 cm ligemale ja veerema hakkab ta 9" - 10" laiade plekkvelgede peal. Kui keegi teab kus Mk1'dele saab polüuretaan pukside ringi siis võite kontakte jagada. Auto värvin ma ilmselt valgeks ja kõik teised liistud ja laiendid jäävad plastiku värvi. Plekkveljed lähevad plekkvelgedele kohaselt mustaks. Sisuliselt peab auto välja nägema ajastu kohane mitte erksate toonidega karjuma. Sest hea välimusega autod rabavad oma disainiga, mitte värvitooniga. Salong jääb võimalikult originaali lähedane. Aga aitab lobast, nüüd on vaja asuda tegudele. Mees6 sõnast, härga sarvest.

Pilt
Pilt
Pilt

Sorri rahvas, aga ma unustasin salongist pilti teha ehk siis see jääb kõigile üllatuseks
Viimati muutis argo, 09 Mär 2019, 11:48, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri.
Wide Bodys & Car restoration at Empty Wallet Racing Team

Sellel teemal on 16 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”