VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v - Corra
Moderaator: etnies858
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v - Corra
Tere jälle, sai siit foorumist siis juhuse tahtel ostetud üks G4. Tegu siis 1.6 74kw Striitreiss mootoriga ja 5ne manuaal kast.
Otsisin juba mõnda aega endale projektikat kas G2 või millegi muu odavama näol, tingimuseks oli, et peaks korralik kere olema. Üks õhtu siis sirvisin foorumit ja avastasin, et üks valge 3 ukseline müüki tulnud. Sai siis kirjutatud ja järgmine päev vaatama mindud ning ka ära ostetud. Oli päris räämas ja rohkete vigadega, aga kere tundus enamvähem olevat.
Eelmine omanik oli roolilatti vahetanud, aga ebaõnnestunult. Esiteks oli üks survevooliku stutsi keere ülekeeratud, teiseks oli jäetud käiguhoovastiku kronstein tagasi panemata.
Samuti oli sisu väga räpane ja hallitas(seisis maaaluses garaazis 6 kuud), üks uks ei tulnud seest lahti, teine jällegi väljast. Ning pikk list muudest väiksematest asjadest.
Alustuseks sai siis auto liikuma pandud, roolilati pea ära vahetatud ja käiguhoovastik tagasi pandud. Siis suur hooldus: õhu-, kütuse-, õli-, salongifilter, süüteküünlad, õli, jahutusvedeliku flants, klapikambri kaane tihend, sisselaske tihendid, õlijahuti tihend. Lisaks sai salongis ja väliselt asju välja vahetatud: korralik pagasikate, korralik radikate ja tulederaam, kliimaventikas uus, luugiamordid, uued tiivasuunad, terved esituled ja lisaks väiksemaid asju.
Korralik väljaminek oli ka salongi keemiline, pesulapoisid polnud väga vaimustuses sellest tööst, kulus siis selleks 2 päeva, selle käigus sai ka toonklaas eemaldatud.
Lisaks reguleerisin juhiust, kuna see oli ära vajunud, eemaldasin maja elektrikaableid armatuuri alt ja üritasin kinni panna asjad mis vähegi lahti olid.
Hetkel asjad nii kaugel, et vaja juhiturvavööd, et airbagi tuli kustu saaks. Peaks vist tagasilla puksid ja esi õõtsade puksid välja vahetama, siis võiks ülevaatusele minna. Lisaks tahab vahetust esistange, vasak peeglikorpus.
Lisadeks on siis el. aknad ja kontitsioneer, mis töötab.
Plaan jätta see teiseks autoks, mida elukaaslane kasutada saaks ja ise ka vajadusel kui S4 rivist väljas on. Algul küll mõtlesin, et läheb madalaks ja vinge velg alla, aga G4 on paras peavalu madaldada, et parem las jääb originaal vedrustuse juurde, on naisel parem ka sõita.
Pilte väga ei ole, ainult see mis müügi kuulutuses oli ja mis täna tegin kui S4'ja 18'' talverattaid alla proovisin.
Otsisin juba mõnda aega endale projektikat kas G2 või millegi muu odavama näol, tingimuseks oli, et peaks korralik kere olema. Üks õhtu siis sirvisin foorumit ja avastasin, et üks valge 3 ukseline müüki tulnud. Sai siis kirjutatud ja järgmine päev vaatama mindud ning ka ära ostetud. Oli päris räämas ja rohkete vigadega, aga kere tundus enamvähem olevat.
Eelmine omanik oli roolilatti vahetanud, aga ebaõnnestunult. Esiteks oli üks survevooliku stutsi keere ülekeeratud, teiseks oli jäetud käiguhoovastiku kronstein tagasi panemata.
Samuti oli sisu väga räpane ja hallitas(seisis maaaluses garaazis 6 kuud), üks uks ei tulnud seest lahti, teine jällegi väljast. Ning pikk list muudest väiksematest asjadest.
Alustuseks sai siis auto liikuma pandud, roolilati pea ära vahetatud ja käiguhoovastik tagasi pandud. Siis suur hooldus: õhu-, kütuse-, õli-, salongifilter, süüteküünlad, õli, jahutusvedeliku flants, klapikambri kaane tihend, sisselaske tihendid, õlijahuti tihend. Lisaks sai salongis ja väliselt asju välja vahetatud: korralik pagasikate, korralik radikate ja tulederaam, kliimaventikas uus, luugiamordid, uued tiivasuunad, terved esituled ja lisaks väiksemaid asju.
Korralik väljaminek oli ka salongi keemiline, pesulapoisid polnud väga vaimustuses sellest tööst, kulus siis selleks 2 päeva, selle käigus sai ka toonklaas eemaldatud.
Lisaks reguleerisin juhiust, kuna see oli ära vajunud, eemaldasin maja elektrikaableid armatuuri alt ja üritasin kinni panna asjad mis vähegi lahti olid.
Hetkel asjad nii kaugel, et vaja juhiturvavööd, et airbagi tuli kustu saaks. Peaks vist tagasilla puksid ja esi õõtsade puksid välja vahetama, siis võiks ülevaatusele minna. Lisaks tahab vahetust esistange, vasak peeglikorpus.
Lisadeks on siis el. aknad ja kontitsioneer, mis töötab.
Plaan jätta see teiseks autoks, mida elukaaslane kasutada saaks ja ise ka vajadusel kui S4 rivist väljas on. Algul küll mõtlesin, et läheb madalaks ja vinge velg alla, aga G4 on paras peavalu madaldada, et parem las jääb originaal vedrustuse juurde, on naisel parem ka sõita.
Pilte väga ei ole, ainult see mis müügi kuulutuses oli ja mis täna tegin kui S4'ja 18'' talverattaid alla proovisin.
Viimati muutis Corra, 08 Nov 2019, 00:18, muudetud 8 korda kokku.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf 4 - Corra
Ega seda autot hellitatud ei ole jah, kui oleks teadnud mis mind ees ootab, siis ilmselt oleks ostu plaani ümbermõelnud.
Igatahes, vahepeal sai vahetatud esisilla ja tagasilla puksid. Lisaks tuli veel välja, et üks tagaamort on teistsugune, sõites koliseb. Esimene parem amordipadi pole ka enam esimeses nooruses.
Lisaks pidin roolilati poldid ülepingutama, sest neljast poldist oli üks lahti ja teised õrnalt kinni. Liimisin rippuva laeriide lakke tagasi.
Alla läksid 16'' plekkveljed suvekatega, tegi välimust ja juhitavust natuke paremaks.
Järgmised plaanid siis leida normaalsed tagaamordid ja vahetada esimesed amordipadjad koos tugilaagritega ära ning esipidurid ära puhastama määrima(pidurdades on selline tunne nagu kaubarong jääks seisma).
Lisaks peab salongi naginatega tegelema ning makile raami leidma. Ratta poldid õigete vastu vahetama ning maki kohal oleva joogitopsi sahtli kuskilt saama.
Igatahes, vahepeal sai vahetatud esisilla ja tagasilla puksid. Lisaks tuli veel välja, et üks tagaamort on teistsugune, sõites koliseb. Esimene parem amordipadi pole ka enam esimeses nooruses.
Lisaks pidin roolilati poldid ülepingutama, sest neljast poldist oli üks lahti ja teised õrnalt kinni. Liimisin rippuva laeriide lakke tagasi.
Alla läksid 16'' plekkveljed suvekatega, tegi välimust ja juhitavust natuke paremaks.
Järgmised plaanid siis leida normaalsed tagaamordid ja vahetada esimesed amordipadjad koos tugilaagritega ära ning esipidurid ära puhastama määrima(pidurdades on selline tunne nagu kaubarong jääks seisma).
Lisaks peab salongi naginatega tegelema ning makile raami leidma. Ratta poldid õigete vastu vahetama ning maki kohal oleva joogitopsi sahtli kuskilt saama.
Viimati muutis Corra, 20 Nov 2018, 00:22, muudetud 4 korda kokku.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: VW Golf 4 - Corra
Mismoodi seda Golf 4 keeruline madaldada on?? Esiots ,maybe jah ,pisut aeganõudvam kui Golf 2'el ,kuid tagaots jälle 10x lihtsam ja kiirem.!? 40mm vedru alla ja asi silmale viisakas vaadata
Mis huvitava anomaalia nende 4nda generatsiooni masinatega on ,et neid keegi remontida ei viitsi? Mul juba teine, millel ostes esisild siit-sealt koliseb ja ragiseb. Ometi maksavad ,isegi kõige kvaliteetsemad , tükid sinna naeruväärse summa (kui võtta võrdluseks pea ükskõik millise margi.
Tundub et odavalt said , et tasub nokitsemise ära. Enda G4 käisin praktiliselt kõik üle (v.a mootor, sest see oli lihtsalt hõre).
Muidu paistab juba viisakas.. Ja piltidel olevad veljed katsu ikka all jätta
Jaksu tegemistes..
Mis huvitava anomaalia nende 4nda generatsiooni masinatega on ,et neid keegi remontida ei viitsi? Mul juba teine, millel ostes esisild siit-sealt koliseb ja ragiseb. Ometi maksavad ,isegi kõige kvaliteetsemad , tükid sinna naeruväärse summa (kui võtta võrdluseks pea ükskõik millise margi.
Tundub et odavalt said , et tasub nokitsemise ära. Enda G4 käisin praktiliselt kõik üle (v.a mootor, sest see oli lihtsalt hõre).
Muidu paistab juba viisakas.. Ja piltidel olevad veljed katsu ikka all jätta
Jaksu tegemistes..
Viimati muutis ompracing, 24 Mai 2016, 22:22, muudetud 1 kord kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 4 - Corra
Esiotsa pärast ongi jama madaldada, esiteks stabika varras jääb ette, teiseks pooltelg ja roolivardad hakkavad vastu raami käima ning kolmandaks ja mulle kõige häirivamaks on õlivann mis lendab pilbasteks, kui kuskile vastu sõita. Kõik need asjad kokku on liiga palju jebimist ja muretsemist. Eelmiste autode puhul pidi ainult õlivanni pärast muretsema ja see pidas ka nii mõnegi kõvema paugu vastu.
Mudugi kui väga tahaks võiks teha ja jamada, aga kui aus olla siis ei viitsi endale peavalu tekitama hakata ja hetkel ka muud prioriteedid.
Mudugi kui väga tahaks võiks teha ja jamada, aga kui aus olla siis ei viitsi endale peavalu tekitama hakata ja hetkel ka muud prioriteedid.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: VW Golf 4 - Corra
Ma rääkisin 40mm (maakeeli: lihtsast madaldusvedrust) et lihtsalt viisakam saaks ,mitte 110mm dropistCorra kirjutas:Esiotsa pärast ongi jama madaldada, esiteks stabika varras jääb ette, teiseks pooltelg ja roolivardad hakkavad vastu raami käima ning kolmandaks ja mulle kõige häirivamaks on õlivann mis lendab pilbasteks, kui kuskile vastu sõita. Kõik need asjad kokku on liiga palju jebimist ja muretsemist. Eelmiste autode puhul pidi ainult õlivanni pärast muretsema ja see pidas ka nii mõnegi kõvema paugu vastu.
Mudugi kui väga tahaks võiks teha ja jamada, aga kui aus olla siis ei viitsi endale peavalu tekitama hakata ja hetkel ka muud prioriteedid.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf 4 - Corra
Täna nägin üht siledat valget Golfi, mõtlesin juba et Sina, aga ei olegi... too oli 477 vms nubriga
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 4 - Corra
Natuke aega möödas ja tegevust ka jagunud. Üks hetk ei puhunud Golf enam külma, sai siis uuritud ja puuritud, tuli välja, et pumba mähis kutu, kuna seda oli raske eraldi leida, siis sai ladu24'st see tellitud, kuna seal pakkus seda mõistliku hinnaga, mujal polnud kas saada või oli hind kirves. Igatahes vahetatud ta sai ja salongis jälle külm. Muus osas kallanud ja tallanud. Kuna pimedad ajad tulekul, siis peab uurima miks salongi soojaploki valgustus ei tööta, pimedas ei näe nuppe keerata.
Kuna mõnda aega juba mõttes olnud endale universaal diisel leida, et mahuks kõik elanikud ja kodinad peale, siis pärast mõningast otsimist sai ära ostetud Passat b5 1,9tdi 81kw 4emotsiooni. Kuna selle mootoriga autot taga ajasin, siis nelikvedu on nii plussiks kui miinuseks. Pluss see, et talvel ja maastikul kindlam ja lõbusam ning miinus see, et kütusekulu on ca 0.5-1l suurem. Aga ma usun, et 5l sajale diisel nelikvedu on hea kooslus ikka.
Passat nagu passat ikka, kuna mulle korras autot ei meeldi osta(igav hakkab), siis tegemist jälle küllaga. Hetke seisuga on vahetatud ja tehtud:
õhufilter, salongi, õli, kütus, geneka pinguti, gen. rihm, viskolaager, veepump, termostaat,
kondirihm ja pinguti, geneka vabajooksu rullik, tagadiffri puksid, t. pidurivoolikud,
vasak käsipiduri tross, mootori temp andur, roolivõimu pump, makk sisse pandud ja sisepesu tehtud, juhiukse luku elektroonika üle joodetud ja pult õpetatud, airbagi vead korda aetud.
Tegemist ootab: Esisilla puksid, vasak rooliots, V.e. tiib ja uks, esivõre, esiklaasi vahetus, rooste eemaldus ja auto kiletamine, õlitaseme andur ja 2x parema poole pooltelje otste vahetus ning igast vähem tähtsate asju tegemine või vahetus.
Pilte hektel pole, aga ega need ka tulemata jää. Värv pole tavaline hallmustsinine.
Kuna mõnda aega juba mõttes olnud endale universaal diisel leida, et mahuks kõik elanikud ja kodinad peale, siis pärast mõningast otsimist sai ära ostetud Passat b5 1,9tdi 81kw 4emotsiooni. Kuna selle mootoriga autot taga ajasin, siis nelikvedu on nii plussiks kui miinuseks. Pluss see, et talvel ja maastikul kindlam ja lõbusam ning miinus see, et kütusekulu on ca 0.5-1l suurem. Aga ma usun, et 5l sajale diisel nelikvedu on hea kooslus ikka.
Passat nagu passat ikka, kuna mulle korras autot ei meeldi osta(igav hakkab), siis tegemist jälle küllaga. Hetke seisuga on vahetatud ja tehtud:
õhufilter, salongi, õli, kütus, geneka pinguti, gen. rihm, viskolaager, veepump, termostaat,
kondirihm ja pinguti, geneka vabajooksu rullik, tagadiffri puksid, t. pidurivoolikud,
vasak käsipiduri tross, mootori temp andur, roolivõimu pump, makk sisse pandud ja sisepesu tehtud, juhiukse luku elektroonika üle joodetud ja pult õpetatud, airbagi vead korda aetud.
Tegemist ootab: Esisilla puksid, vasak rooliots, V.e. tiib ja uks, esivõre, esiklaasi vahetus, rooste eemaldus ja auto kiletamine, õlitaseme andur ja 2x parema poole pooltelje otste vahetus ning igast vähem tähtsate asju tegemine või vahetus.
Pilte hektel pole, aga ega need ka tulemata jää. Värv pole tavaline hallmustsinine.
Viimati muutis Corra, 04 Sept 2016, 14:39, muudetud 1 kord kokku.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Nii, passatiga asjad enamvähem sealmaal, et võiks kleepimisele keskenduda. Kleepimist teen ise ja esmakordselt.
Eelmises postituses asjad suurem osalt tehtud natuke ootab ees veel rooste eelmaldus ja mõningate kereplastikute külge kruvimine. Lisaks on taga nüüd coilid, ette pole viitsind panna, sest eest niigi kõrge. Jah, kastuan coile esmakordselt auto tõstmiseks mitte madaldamiseks
Hetke seisuga on katus ja kapott kleebitud, kuna kile on odava poolne ja kogemus puudub, siis hetke tulemus ei kannata väga kriitikat
Eelmises postituses asjad suurem osalt tehtud natuke ootab ees veel rooste eelmaldus ja mõningate kereplastikute külge kruvimine. Lisaks on taga nüüd coilid, ette pole viitsind panna, sest eest niigi kõrge. Jah, kastuan coile esmakordselt auto tõstmiseks mitte madaldamiseks
Hetke seisuga on katus ja kapott kleebitud, kuna kile on odava poolne ja kogemus puudub, siis hetke tulemus ei kannata väga kriitikat
Viimati muutis Corra, 20 Nov 2018, 00:16, muudetud 3 korda kokku.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Hetkel siis asjad nii kaugel, et juhiuks, vasak esimene poritiib ja esistange veel vaja kleepida. Ootan millal kilet juurde saan.
Sai klaasid toonid ja just lõpetasin hammasrihma vahetusega. Selle töö käigus läksid veel vahetusse ka hüdrotõukurid, hammasrihma pinguti ja vabajooksurullik, nuka simmerling, klapikambri kaane ja tuulutuse tihendid. Oli ka ostetud väntvõlli rihmaratas(käbi), aga otsustasin seda mitte vahetada, sest vända simmer ei leki ja neid jutte mis lugenud olen, siis kindlam on see jätta nii nagu on. Kuna tegu on AVG mootoriga, viimastest 81kw TDI'est mis pandi passat b5'le, siis sellel juba teistmoodi vända ots(kiilu pole), mis ehk kestab paremini ja kindlam, kui vanematel 1,9 diislitel.
Varasemalt sai ka eelsüüte küünlad ära vahetatud, nüüd veel vaja õlivahetus uuesti teha.
Keredetailidest läksid vahetusse esi ja külje suunatuled, peegliklaasid, peeglireguleerimis lüliti. Esi ja tagatuled sai prooviks poleeritud, täitsa ok jäi. Ilmselt varsti peab esimesed uuesti tegema ja siis mingi kaitsekihi ka peale panema.
Mõttes on ka webasto osta ja paigaldada, aga vaatab kas see ka teoks saab.
Uued tõukurid sees, kolbenschmiti omad.
Sai klaasid toonid ja just lõpetasin hammasrihma vahetusega. Selle töö käigus läksid veel vahetusse ka hüdrotõukurid, hammasrihma pinguti ja vabajooksurullik, nuka simmerling, klapikambri kaane ja tuulutuse tihendid. Oli ka ostetud väntvõlli rihmaratas(käbi), aga otsustasin seda mitte vahetada, sest vända simmer ei leki ja neid jutte mis lugenud olen, siis kindlam on see jätta nii nagu on. Kuna tegu on AVG mootoriga, viimastest 81kw TDI'est mis pandi passat b5'le, siis sellel juba teistmoodi vända ots(kiilu pole), mis ehk kestab paremini ja kindlam, kui vanematel 1,9 diislitel.
Varasemalt sai ka eelsüüte küünlad ära vahetatud, nüüd veel vaja õlivahetus uuesti teha.
Keredetailidest läksid vahetusse esi ja külje suunatuled, peegliklaasid, peeglireguleerimis lüliti. Esi ja tagatuled sai prooviks poleeritud, täitsa ok jäi. Ilmselt varsti peab esimesed uuesti tegema ja siis mingi kaitsekihi ka peale panema.
Mõttes on ka webasto osta ja paigaldada, aga vaatab kas see ka teoks saab.
Uued tõukurid sees, kolbenschmiti omad.
Viimati muutis Corra, 20 Nov 2018, 00:13, muudetud 2 korda kokku.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Siga lahe, kas lapitekile andsid enamvähem kuju ka või kleepisid suht suvalt peale?
Velg sobis b4 ja alla paremini
A ikkagi räigelt meeldib
Velg sobis b4 ja alla paremini
A ikkagi räigelt meeldib
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 608
- Liitunud: 18 Mär 2010, 17:32
- Telefon: 58505708
- Auto: t4 :g4
- Asukoht: Kuusalu-Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Tiit, see prinditud kleeps. Seal pole omal mingit kuju anda.
Oli aru saada , et katus ja kapott on olnud suured "lihtsad" tükid Loodan , et need kiletad uuesti ja saab ka lähedalt lahe
Oli aru saada , et katus ja kapott on olnud suured "lihtsad" tükid Loodan , et need kiletad uuesti ja saab ka lähedalt lahe
CarSec/Ghost audio - multimeedia lahendused, turvaseadmed, klaaside toonimine, müraisolatsioon, parkimisseadmed, kaamerad ja palju muud kasuliku ja huvitavat teie autole
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Vanasti kui mina noor olin, oli ütlus et viin kõik mured matab värv si*a eeltöö katab, täna on seis sama et paned aga läbule kile peale ja fain? Ma mõtlesin seda, et roostest puhastatud pindadele kantud krundid on ikka lihvitud ja kere ikka korralikult tehtud või nagu eelpool mainitud. Väidetavalt pidi kile alt porr kõik välja paistmaPaks-J kirjutas:Tiit, see prinditud kleeps. Seal pole omal mingit kuju anda.
Oli aru saada , et katus ja kapott on olnud suured "lihtsad" tükid Loodan , et need kiletad uuesti ja saab ka lähedalt lahe
Suuri pindu on üli jebra teha, katust eriti
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Katuse ja kapoti tegin esimesena, sellepärast need ka kõige hullemad. Nagu öeldakse, siis harjutamine teeb meistriks.
Ei lihvinud paranduskohti siledamaks, kui hoolikalt vaadata, siis eks neid kohti näha ole, aga õnneks on kile piisavalt kirju ja laiguline, et need kohad ära hajutada. Ei aja siin mingit ilu taga, selle jaoks on teised autod. Algselt oli üldse plaan ainult värvitud kohtade peale suuremad kile tükid panna, aga see tulemus oleks ilmselt hullem olnud, kui praegune.
Ei lihvinud paranduskohti siledamaks, kui hoolikalt vaadata, siis eks neid kohti näha ole, aga õnneks on kile piisavalt kirju ja laiguline, et need kohad ära hajutada. Ei aja siin mingit ilu taga, selle jaoks on teised autod. Algselt oli üldse plaan ainult värvitud kohtade peale suuremad kile tükid panna, aga see tulemus oleks ilmselt hullem olnud, kui praegune.
Viimati muutis Corra, 12 Dets 2016, 23:43, muudetud 2 korda kokku.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Väike uuendus jälle, sai siis kõik detailid kile alla. Lisaks ostsin ka webasto ära ja ilmselt ka see nädal läheb paigaldamiseks. Et webastot mugav oleks tööle panna mõtlesin, et tellin universaalse kaugjuhitava puldi komplekti, et saaks puldist tööle ja kinni panna. Webastoga seoses küsimus teadjamate, kas saab ühendada climatronik plokiga asi nii, et see hakkaks puhuma, kui webasto tööd teeb ? Mul webasto poolne juhtmestik olemas selleks, aga kuidas ja kuhu selle climatronikul ühendama peaks, et asi toimiks nii nagu siis, kui auto töötab.
Ilukilbid vist võtan maha, ei sobi üldilmega.
Ilukilbid vist võtan maha, ei sobi üldilmega.
Viimati muutis Corra, 20 Nov 2018, 00:11, muudetud 3 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Vastavalt kliimale, kas pliidikas või tronic vead juhtme ja tronicule vaja pwm releed vahele.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Nii palju kui olen jõudnud climatronicu pinouti vaadata, siis ei leidnud konkreetset pin'i kuhu relee vahele panna.R36 kirjutas:Vastavalt kliimale, kas pliidikas või tronic vead juhtme ja tronicule vaja pwm releed vahele.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Ei panegi kliimale. Ventilaatorile pead panema.Corra kirjutas:Nii palju kui olen jõudnud climatronicu pinouti vaadata, siis ei leidnud konkreetset pin'i kuhu relee vahele panna.R36 kirjutas:Vastavalt kliimale, kas pliidikas või tronic vead juhtme ja tronicule vaja pwm releed vahele.
Vaata siia, pildil küll Roomster, kuid kuid 2009 roomster sama kliima poolest, mis 2000 passat
http://doc.webasto-russia.ru/Car/Skoda/ ... Handel.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Leian ka ehk PWM relee.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Kas passatil ei peaks käima asi nii, et tavareleega antakse vendi kontrale toide peale ja webast läheb ka juhe kliimaplokki, et heater mode aktiveerida?
http://doc.webasto-russia.ru/Car/Volksw ... .9_d_D.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://doc.webasto-russia.ru/Car/Volksw ... .9_d_D.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Minu mõte oleks nii, et saada tööle kliima nii nagu ta toimima peab, sest et reguleeriks ise temperatuuri ja puhuri kiirust vastavalt sellele, kui soojaks jahutusvedeliku temp. on läinud. Leidsin ühe robustse lahenduse ja see oleks lihtsalt kaitsme nr 25(ventikas, kont, õhuringluse juhtimine) juurest kliimapaneeli vms. minev juhe lahti lõigata ja panna sinna relee juhtimine vahele.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Mingi kell uurisin ka Webastode kohta natuke. Tuleb välja, et on olemas kahte erinevat sorti kliima plokke. Üks, mis omab seda webasto rezhiimi ja teine mis ei oma. Kuskil peaks mul ka mingi leht selle kohta olema, et kuidas seda tuvastada mis plokiga tegemist. Kui aega leian, otsin.
Viimati muutis alkeemik, 20 Dets 2016, 08:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
- Auto: 4.2/1.8T/2.0T
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Mis kleepimise juures kõige keerukam detail oli? Kevadel panen ka universaali üle. Sedaani puhul oli kindlasti paras väljakutse pagassi ühes tükis katmine.
Roolide nahatamine/polsterdustööd.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Peegli korpus ilmselt, õnneks aga on väike detailh4rz kirjutas:Mis kleepimise juures kõige keerukam detail oli? Kevadel panen ka universaali üle. Sedaani puhul oli kindlasti paras väljakutse pagassi ühes tükis katmine.
Kõige hullem ongi vist suured pinnad, a la katus ja kapott
Mulle su pastakas meeldib, jälgin.
Viimati muutis tito, 20 Dets 2016, 21:47, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra
Kõik kumerad pinnad ja suured pinnad. Katust, kapotti ja stangesid on hea kahekesi teha, siis lihtsam. Kuna mul oli selline kirju kile, siis sain stanged mitme tükina teha, oleks saanud ka ühe tükina, aga ei viitsinud närve raisata.h4rz kirjutas:Mis kleepimise juures kõige keerukam detail oli? Kevadel panen ka universaali üle. Sedaani puhul oli kindlasti paras väljakutse pagassi ühes tükis katmine.
Täna sai webasto proovi sobitamine tehtud. Kronsteini kere külge pidin ümber tegema pesoo boxeri omast ja tundub, et sai hea.
Viimati muutis Corra, 13 Aug 2017, 22:22, muudetud 1 kord kokku.