7k DSG õlivahetus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

ivovalge
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Mai 2010, 19:09
Auto: VW GOLF VI 1.4TSI/7k DSG Comfortline R-Line 2012, VW SHARAN 2.8V6 150kw Highline 2005
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas ivovalge » 14 Juun 2014, 08:57

Selles juhendis on vana (synt. õli) kood. Uus on väheke teine. Alguses tulid need kastid synt õliga siis mingi aeg pandi mineraali ning vahetati tagasi syndi peale ja nüüd vahetatakse KÕIGIL KEL SYNT SEES uuesti mineraali vastu, synt pidi sisaldama palju väävliühendeid ja tekitama korrosiooni niisketes soojades tingimustes. Nii nad räägivad.

Minu autol oli ka juba mineraal sees. Sellepärast ei tahetudki mu autol VW-s k.kasti õli vahetada.

Mu hing nüüd rahul, et vahetasin ja nägin mis sealt välja tuli! Netis palju lugusi kellel kast ei tööta ja kellel ragistab ja kellel paugutab.

KINDLASTI POLE SEE ÕLI ELUAEGNE! Sõltub muidugi, kes kui pikaks eluaega peab!

ivovalge
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Mai 2010, 19:09
Auto: VW GOLF VI 1.4TSI/7k DSG Comfortline R-Line 2012, VW SHARAN 2.8V6 150kw Highline 2005
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas ivovalge » 01 Juul 2016, 11:20

Tegelikult ei ole DSG 7k mehhatroonika plokk rõhu all. Kui siis võibolla pumbas. Korpuse peal on õhutusava.
Võtsin julguse kokku ja vahetasin oma autol selles plokis õli ära. Alt punnist sain 0,7L õli kätte. Rohkem ei tulnud. Panin uue sama marki õli(vw roheline hüdraulikaõli) sinna ning sõitsin natuke puhastuseks ringi ja vahetasin uuesti plokis õli. Kindluse mõttes panim 0,75L.
Miks võtsin õlivahetuse käsile?
Auto ls. juba 105000km ning käigud polnud sujuvad, vahest rapsis ja vahest oli tunne nagu käigud jääks kinni vahetuse ajal. Vahest kiirendades hakkas käigu number vilkuma mutrivõtit. Vcds näitas vigasi ka aga hetkel ei tule meelde. Lisan hiljem.
Praeguseks juba sõidetud u.3000km uute õlidega ja kõik toimib ilusti. Pole värinaid ega rapsimisi ning seda viga enam auto ei näita.
Viimati muutis ivovalge, 01 Juul 2016, 11:22, muudetud 1 kord kokku.

CutlessRattler
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 21 Juun 2016, 11:27
Telefon: 57502950
Auto: VW passat 1.4 TSI EcoFuel Highline - 2011
Asukoht: Raplamaa/Saue
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas CutlessRattler » 03 Juul 2016, 17:03

Jama jutt see eluaegne, minu DSG 7 kasti õlivahetuse välp on 60k km. pealt ette nähtud. Seda võib aga öelda jah, et mida tihemini vahetada, seda kauem kestab ka masin !!
Viimati muutis CutlessRattler, 03 Juul 2016, 17:05, muudetud 1 kord kokku.
CNGPower - Mikromootor

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 08 Juul 2016, 10:48

ma nagu teadsin ka et 60tuh on välp, mille järel tuleb vahetada, vähemasti minu 6k on tehtud nii...eeldan et ikka 7k peaks ka olema!

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas chulo » 19 Aug 2016, 16:26

Seda teemat lugedes tekkis kange tahtmine ka enda vagunil see toiming teostada. Leidsin ka interneti avarustest õpetuse kus ka lollile asi selgeks tehakse, kuidas asi käib.

http://www.furitech.com.au/index.php/vo ... -procdure/" onclick="window.open(this.href);return false;

Suhtlesin ka tuttavaga Škoda esindusest, kes soovitas pisut teisiti õli sisse valada. Tema soovitas eemaldada tolle kaaane, kust hoob läbi tuleb ja lihtsalt õli kasti valada. Soovitas ka alt tagasipööratud toruga õli välja imeda, mis veel kasti jääb. Nii pidavat seda lausa 1,9l kätte saama.

Jürjo
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas Jürjo » 08 Sept 2016, 14:37

On siin keegi 6k DSG kastil ka kodus õli vahetanud?On ka ainult "lase vana välja-kalla uus sisse" või...?
Ja b5,5 2,5 tdi tiptronic kast,mis teema sellel on?Mäletan,et kunagi uurisin,siis ei tahtnud keegi kohalikest rem.meestest seda vahetada,öeldi,et esinduse rida
Viimati muutis Jürjo, 08 Sept 2016, 14:40, muudetud 1 kord kokku.

passatnik
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 26 Dets 2016, 00:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas passatnik » 26 Dets 2016, 00:57

ivovalge, kui mehhatroonikus vedelikku vahetasid, siis kas välja lasid alt 5mm sisekuuskant punni kaudu ja täitsid pealt läbi õhutusava? Kui jah, siis kas said õhutusavalt selle plastkatte tervelt kätte? Ma esinduse servise manualist lugesin välja, et mehhatrooniku õhutusava kate eemaldamisel puruneb ja tuleb seetõttu uue vastu vahetada. Tahaks enda autol ka seal vedeliku ära vahetada, aga ei julge karujõuga asjale läheneda. Või äkki on mingi kaval nipp selle eemaldamiseks.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas vredestein » 26 Dets 2016, 17:20

Kallid insenerid dsg käigukast on mehhaaniline käigukast kus sees vällid ja hammasrattad ning lülitushoovad mida lülitab mehhatroonika ja samuti lülitab ka sidureid mehhatroonika jätke se omale ükskord meelde. Mehhanilise osa saab laiali lasta ainult sel juhul kui kuivalt ringi lased ilma õlita!
käikude lülitumine sõltub enamalt jaolt ikkagi sellest kui hästi töötab mehhatroonika mitte mis värvi on mehhaanilise poole peal õli kus tööötavad ülekandevõllid laagrid ja syncrod.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

passatnik
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 26 Dets 2016, 00:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas passatnik » 26 Dets 2016, 18:25

Ok, sõnastan siis küsimuse ümber.

Ehk siis mehaanilises osas on õli juba vahetatud. Sisse läks G-052-512-A2 nagu ette nähtud.
Nüüd tahaks vedeliku ära vahetada ka mehhatroonika osas. Vastav margikohane vedelik G-004-000 on juba olemas, aga nüüd tahakski mõne asja läbi teinu käest uurida, et kuidas seda mõistlik teha oleks.

Jutt teemal, et miks sa lollakas garantiilisel autol ise midagi vahetad, ei kõiguta. Eelmise autoga sõitsin 12a. ja 200k km ilma ainsagi tehnilise probleemita ja loodan sama praeguse autoga teha. Kuna sõite praegu rohkem, siis prognoositav 10a. läbisõit tuleb 250k kanti. See paarkümmend euri iga 30k km järel südame rahustamiseks dsg kasti matta on täitsa ok minu arust. Läheb pekki siis läheb pekki, aga vähemalt ise olen kõik teinud, et ei läheks.

ivovalge
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Mai 2010, 19:09
Auto: VW GOLF VI 1.4TSI/7k DSG Comfortline R-Line 2012, VW SHARAN 2.8V6 150kw Highline 2005
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas ivovalge » 11 Jaan 2017, 00:07

passatnik kirjutas:ivovalge, kui mehhatroonikus vedelikku vahetasid, siis kas välja lasid alt 5mm sisekuuskant punni kaudu ja täitsid pealt läbi õhutusava? Kui jah, siis kas said õhutusavalt selle plastkatte tervelt kätte? Ma esinduse servise manualist lugesin välja, et mehhatrooniku õhutusava kate eemaldamisel puruneb ja tuleb seetõttu uue vastu vahetada. Tahaks enda autol ka seal vedeliku ära vahetada, aga ei julge karujõuga asjale läheneda. Või äkki on mingi kaval nipp selle eemaldamiseks.
See tuulutuskork ei tule jah tervelt lahti. Ma meelitasin seda ettevaatlikult jõuga, õnneks jäi ühest servast kinni ning püsib ilusti kinni.
Peale õlivahetust pole enam kordagi vigu andnud ega rapsinud, ka viimaste külmadega (-17°c).

ivovalge
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Mai 2010, 19:09
Auto: VW GOLF VI 1.4TSI/7k DSG Comfortline R-Line 2012, VW SHARAN 2.8V6 150kw Highline 2005
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas ivovalge » 11 Jaan 2017, 00:12

passatnik kirjutas:Ok, sõnastan siis küsimuse ümber.

Ehk siis mehaanilises osas on õli juba vahetatud. Sisse läks G-052-512-A2 nagu ette nähtud.
Nüüd tahaks vedeliku ära vahetada ka mehhatroonika osas. Vastav margikohane vedelik G-004-000 on juba olemas, aga nüüd tahakski mõne asja läbi teinu käest uurida, et kuidas seda mõistlik teha oleks.

Jutt teemal, et miks sa lollakas garantiilisel autol ise midagi vahetad, ei kõiguta. Eelmise autoga sõitsin 12a. ja 200k km ilma ainsagi tehnilise probleemita ja loodan sama praeguse autoga teha. Kuna sõite praegu rohkem, siis prognoositav 10a. läbisõit tuleb 250k kanti. See paarkümmend euri iga 30k km järel südame rahustamiseks dsg kasti matta on täitsa ok minu arust. Läheb pekki siis läheb pekki, aga vähemalt ise olen kõik teinud, et ei läheks.
Sama mõttega võtsin ka mina need õlivahetused ette ja ei tunne ennast lollakana.

ivovalge
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Mai 2010, 19:09
Auto: VW GOLF VI 1.4TSI/7k DSG Comfortline R-Line 2012, VW SHARAN 2.8V6 150kw Highline 2005
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas ivovalge » 12 Jaan 2017, 12:59

ivovalge kirjutas:
passatnik kirjutas:ivovalge, kui mehhatroonikus vedelikku vahetasid, siis kas välja lasid alt 5mm sisekuuskant punni kaudu ja täitsid pealt läbi õhutusava? Kui jah, siis kas said õhutusavalt selle plastkatte tervelt kätte? Ma esinduse servise manualist lugesin välja, et mehhatrooniku õhutusava kate eemaldamisel puruneb ja tuleb seetõttu uue vastu vahetada. Tahaks enda autol ka seal vedeliku ära vahetada, aga ei julge karujõuga asjale läheneda. Või äkki on mingi kaval nipp selle eemaldamiseks.
Jah seal mehhatroonika ploki all on tilluke kork, mõõtu ei mäleta. Selle kaudu lasin vana õli välja.
See ülemine tuulutuskork ei tule jah tervelt lahti. Ma meelitasin seda ettevaatlikult jõuga, õnneks jäi ühest servast kinni ning püsib ilusti suletud.
Peale õlivahetust pole enam kordagi vigu andnud ega rapsinud, ka viimaste külmadega (-17°c).

chulo
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Sept 2013, 12:17
Auto: W Passat B7 Variant 1,4TSI EcoFuel DSG '12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas chulo » 06 Dets 2018, 02:42

See plekist kaas seal peal on kõige tavalisem karter, ei lase mingit rõhku "susinal" maha, kui see lahti keerata. Sinna ei saagi rõhku tekkida, kuna sellel karteril on peal ka tuulutus ava, millest ka õli välja tuleb kui mehhatroonik tagurpidi keerata. Rõhk on solenoidide korpuses ja seda hoiab süsteemis üleval hüdroaku ning kui sealt susinal rõhk välja tuleb on juba solenoidide korpus õhtal. Tõenäoliselt on sel juhul mehhatroonik ka väljast poolt õline. Siis varsti mehhatrooniku remont või vahetus ees. Tegin just enda autol selle korpuse vahetuse läbi, kuna hüdroaku juurde korpusesse oli tekkinud mikropragu ja süsteem ei suutnud enam survet hoida. Tüüpviga DQ200 mehhatrooniku puhul. Avaldubki tavaliselt õliloigu kaudu auto all või süttib mutrivõtmeke seal, kus käiku näitab. Sel juhul näitab ka diagnostikaseade veakoodi P17BF. Kui pikalt selle veaga sõita siis võib hüdroaku läbi selle plekk karteri üldse õue visata, kui just mehhatroonikus paiknev elektripump varem töölepingut ei lõpeta.
All on punn kust saab õli välja lasta ja üleval on punn kust saab uue sisse panna ja nii lihtne see asi ongi. Mingit rõhku kusagil sees pole. Piltlikult öeldes, vahetad lihtsalt karteris õli ära.

passatnik
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 26 Dets 2016, 00:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

7k DSG õlivahetus

Lugemata postitus Postitas passatnik » 18 Mai 2019, 13:43

Chulo jutt õige. Ja täpsustuseks, et see ülemine täitepunn on starteri all ja ei paista kohe kätte. Kui ma enda autol mehhatroonika vedelikku vahetasin, siis võtsin starteri ära. Võib-olla mõni pikanäpumees suudab punni ka starteri alt kätte saada, minu sõrmed nii palju ei paindunud igatahes.

Vasta

Mine “Ülekanne”