Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
Sai ka siis uuesti VW peale tagasi pöördutud. Otsisin odavamat ja mõistlikku väiksemat liikurit, millel saaksin enamus töid ise garaažis ära teha.
Kuna liigun peamiselt linnavahel siis diislit ei soovinud. Ja nii selline mootori valik tehtud sai.
Autol on kont ja 4 el akent ja see on ka suht kõik, ent mida ikka reaalselt rohkem vaja on, et mõistlikult punktist a, punkti b liikuda. 2001a masin.
Originaal läbisõit on 193k. Vigu tundub ikka olevat, aga midagi hullu pole.
Kohe peale ostu sai leitud, et vasak tagumine pidur jääb peale. Vahetasin ära vigase suporti, kettad, klotsid ja käsipiduritrossid. Lisasin mõlemale supportile ka lisavedru, mis aitab sisemisel vedrul käsipiduritrossi tagasi tõmmata, et ei korduks enam selline probleem. Sisse läks ka shelli 5w30. Keegi tarkpea oli maki taga pideva plussi ja süüteplussi tagurpidi ühendanud, nii et makk ühtegi asja ära ei salvestanud ja iga kord pidi kruttima . Isegi imestasin, kui makki natuke timmitud sai, et täitsa inimlikku heli teevad need originaalkõlarid .
Praegu üritaks rahulikult kulgeda sellega. Kui kevadel vähe soojemaks läheb, tuleb ette võtta luugi vahetus(nii et seda võib pakkuda) ja mõned kosmeetilisemad parandused. Pakkuda võib ka 16'' velgi, nii rehvidega, kui ilma.
Pilte pole jõudnud ise teha, nii et panen siia hetkel müügikuulutuse pildid.
Kuna liigun peamiselt linnavahel siis diislit ei soovinud. Ja nii selline mootori valik tehtud sai.
Autol on kont ja 4 el akent ja see on ka suht kõik, ent mida ikka reaalselt rohkem vaja on, et mõistlikult punktist a, punkti b liikuda. 2001a masin.
Originaal läbisõit on 193k. Vigu tundub ikka olevat, aga midagi hullu pole.
Kohe peale ostu sai leitud, et vasak tagumine pidur jääb peale. Vahetasin ära vigase suporti, kettad, klotsid ja käsipiduritrossid. Lisasin mõlemale supportile ka lisavedru, mis aitab sisemisel vedrul käsipiduritrossi tagasi tõmmata, et ei korduks enam selline probleem. Sisse läks ka shelli 5w30. Keegi tarkpea oli maki taga pideva plussi ja süüteplussi tagurpidi ühendanud, nii et makk ühtegi asja ära ei salvestanud ja iga kord pidi kruttima . Isegi imestasin, kui makki natuke timmitud sai, et täitsa inimlikku heli teevad need originaalkõlarid .
Praegu üritaks rahulikult kulgeda sellega. Kui kevadel vähe soojemaks läheb, tuleb ette võtta luugi vahetus(nii et seda võib pakkuda) ja mõned kosmeetilisemad parandused. Pakkuda võib ka 16'' velgi, nii rehvidega, kui ilma.
Pilte pole jõudnud ise teha, nii et panen siia hetkel müügikuulutuse pildid.
Viimati muutis VwBoy, 02 Veebr 2017, 19:36, muudetud 5 korda kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendus.
Põhjus: Pealkirja kohendus.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Golhv 4, 1.6 77kw
Tere ise ka. Sa juba ammu ilmselt ootasid, millal ma teema teen. Savi, et auto umbes nädal käes ainult olnud .
EDIT: Ei saanud täpselt aru, et kas mul piisab püsikiirushoidja lisamiseks vaid kangist ja ajus aktiveerimisest? Või tuleb hakata juhtmestikku vedama. Ja kes meil seda teenust pakkuda võiks?
EDIT: Ei saanud täpselt aru, et kas mul piisab püsikiirushoidja lisamiseks vaid kangist ja ajus aktiveerimisest? Või tuleb hakata juhtmestikku vedama. Ja kes meil seda teenust pakkuda võiks?
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 27 Mai 2015, 08:56
- Auto: Golf 3 Cabrio 66KW,
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Golhv 4, 1.6 77kw
Juba ammu ootasin, et sa vw ostaksid pigem ja raha säästma hakkaksid. Teema tuleb niikuinii tehaL2bukast kirjutas:Tere ise ka. Sa juba ammu ilmselt ootasid, millal ma teema teen. Savi, et auto umbes nädal käes ainult olnud .
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
Kui ma ei eksi siis ainult diislitel on valmidus,et ainult kang vaja lisada.Bensukatel on süsteem keerulisem.
Jõudu ja jaksu uue masinaga!
Jõudu ja jaksu uue masinaga!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
Diislil on vaja juhtmestik ajuni ka vedada aga ikkagi üsna lihtne protsess. Kui bensukal on gaas trossiga siis on vaja eraldi aju, vaakumsüsteemi jne.Sunbunny kirjutas:Kui ma ei eksi siis ainult diislitel on valmidus,et ainult kang vaja lisada.Bensukatel on süsteem keerulisem.
Jõudu ja jaksu uue masinaga!
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
Jah just! See osa ununeski vahelt.Mina loobusin oma bensukaga sellest protsessistJ.Aru kirjutas:Diislil on vaja juhtmestik ajuni ka vedada aga ikkagi üsna lihtne protsess. Kui bensukal on gaas trossiga siis on vaja eraldi aju, vaakumsüsteemi jne.Sunbunny kirjutas:Kui ma ei eksi siis ainult diislitel on valmidus,et ainult kang vaja lisada.Bensukatel on süsteem keerulisem.
Jõudu ja jaksu uue masinaga!
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 643
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
Mitte ainult diislil, bensukatel, millel elektrooniline gaas, on asi sama lihtne, vea lihtsalt juhtmed ja aktiveeri ära Aga jah tõesti, seda vaakumsüsteemi ja komplekti taga ajada, see maksab ikka täitsa ilusa kopikaJ.Aru kirjutas:Diislil on vaja juhtmestik ajuni ka vedada aga ikkagi üsna lihtne protsess. Kui bensukal on gaas trossiga siis on vaja eraldi aju, vaakumsüsteemi jne.Sunbunny kirjutas:Kui ma ei eksi siis ainult diislitel on valmidus,et ainult kang vaja lisada.Bensukatel on süsteem keerulisem.
Jõudu ja jaksu uue masinaga!
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
Selge. Kui kellelgi on mulle originaal käetuge pakkuda, siis olen avatud pakkumistele.
EDIT: Ostsin uue termostaadi ja jahutusvedeliku, mootor läheb linnasõidul natukene liiga kaua soojaks (90 kraadini jõudmiseks 0 kraadi juures läheb umbes 5km). Halba nii või naa uus termostaat ja jahutusvedelik ei tee.
Auto sai ilusa ilma puhul puhtaks ka pestud. Aga mis siin ikka, eks ootame suve edasi!
EDIT: Termostaat ja jahutusvedelik läks vahetusse. Tundub, et sai hea, läheb nüüd paremini soojaks küll. Ja vana termostaat oli natukene avatud asendis koguaeg.
Nädalavahetusel sai maanteel käidud esimest korda. Kütsikulu keskmiseks tuli 6.1, millega olen väga rahul . Avastasin ka, et esimesed laagrid teevad natuke liialt häält, lähevad need järgmisena vahetusse. Seniks soovin aga kõigile jõudu ja eesti sitas suusailmas vastupidamist!
Vastlapäeva EDIT: 2 asja jõudsid ebayst kohale ja läksid vahetusse. Peeglite regulaatori oli keegi ära murdnud ning pliidinupud said värskendust.
EDIT 06.03.2017 : Esimesed laagrid said vahetatud. 1 kukkus välja ja teine läks lihtsalt moepärast vahetusse, kui juba jupp olemas on. Enam ei lendagi an-26 auto kõrval maanteel .
EDIT: Ostsin uue termostaadi ja jahutusvedeliku, mootor läheb linnasõidul natukene liiga kaua soojaks (90 kraadini jõudmiseks 0 kraadi juures läheb umbes 5km). Halba nii või naa uus termostaat ja jahutusvedelik ei tee.
Auto sai ilusa ilma puhul puhtaks ka pestud. Aga mis siin ikka, eks ootame suve edasi!
EDIT: Termostaat ja jahutusvedelik läks vahetusse. Tundub, et sai hea, läheb nüüd paremini soojaks küll. Ja vana termostaat oli natukene avatud asendis koguaeg.
Nädalavahetusel sai maanteel käidud esimest korda. Kütsikulu keskmiseks tuli 6.1, millega olen väga rahul . Avastasin ka, et esimesed laagrid teevad natuke liialt häält, lähevad need järgmisena vahetusse. Seniks soovin aga kõigile jõudu ja eesti sitas suusailmas vastupidamist!
Vastlapäeva EDIT: 2 asja jõudsid ebayst kohale ja läksid vahetusse. Peeglite regulaatori oli keegi ära murdnud ning pliidinupud said värskendust.
EDIT 06.03.2017 : Esimesed laagrid said vahetatud. 1 kukkus välja ja teine läks lihtsalt moepärast vahetusse, kui juba jupp olemas on. Enam ei lendagi an-26 auto kõrval maanteel .
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
22.03.2017 : Alla läksid suveveljed. Midagi fäänsit ei hakanud toppima, pole päris see auto. 15 tolli. Saab mugavalt sõita vähemalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
Sa tahad lihtsalt enda elutoas vedelevast minu supakast lahti saada, muud midagi .
EDIT:
194k Vahetusse läks tagumine parem amordi tugilaager(läks lemförder) ja puhastatud said ka piduriklotsi liuguri alused, mis töökojas ketta/klotside vahetusel puhastamata oli jäetud nii et klots ei liikunud ja hakkas vastu käima .
Paar päeva tagasi sai ka rooste eemaldatud karbi otstelt ja tiibadelt jne. Avastasin ka, et vasak karp on seest pehme. Läheb see ka lähiajal vahetusse. Huvitav, et seda väljast praktiliselt polnudki näha, enne kui noaga ligi läksin.
EDIT: Auto sai omale püsika. Tänud kasutajale mihkel27. Ja vahetatud sai ka sukk. Nüüd ei teegi enam noore diisli häält .
EDIT:
194k Vahetusse läks tagumine parem amordi tugilaager(läks lemförder) ja puhastatud said ka piduriklotsi liuguri alused, mis töökojas ketta/klotside vahetusel puhastamata oli jäetud nii et klots ei liikunud ja hakkas vastu käima .
Paar päeva tagasi sai ka rooste eemaldatud karbi otstelt ja tiibadelt jne. Avastasin ka, et vasak karp on seest pehme. Läheb see ka lähiajal vahetusse. Huvitav, et seda väljast praktiliselt polnudki näha, enne kui noaga ligi läksin.
EDIT: Auto sai omale püsika. Tänud kasutajale mihkel27. Ja vahetatud sai ka sukk. Nüüd ei teegi enam noore diisli häält .
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
198900 - Läks sumpa keskmine pütt vahetusse.
Muidu aina kalla ja talla. Golfiga sõites on elu ikka lill. Keskmine sumpapütt koos kahe klambriga 33 eurot forssis .
Sai ka uue radika.
Muidu aina kalla ja talla. Golfiga sõites on elu ikka lill. Keskmine sumpapütt koos kahe klambriga 33 eurot forssis .
Sai ka uue radika.
Viimati muutis L2bukast, 14 Mär 2018, 22:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
Vahepeal keris 200k ette.
Ja nüüd sai lõpuks uus karp alla. Vana oli väliselt täitsa okei, aga nokkima hakates pudenes täitsa laiali .
Vana
ja uus karp
201k EDIT:
Õlivahetus, sisse läks 5w30 Shell ja salongiõhufilter.
201k EDIT:
Esimese kundepoolse akna tross väsis ära ja klaas kukkus sisse. Läks uus süsteem sisse.
Uued NGK küünlad ka.
Ja nüüd sai lõpuks uus karp alla. Vana oli väliselt täitsa okei, aga nokkima hakates pudenes täitsa laiali .
Vana
ja uus karp
201k EDIT:
Õlivahetus, sisse läks 5w30 Shell ja salongiõhufilter.
201k EDIT:
Esimese kundepoolse akna tross väsis ära ja klaas kukkus sisse. Läks uus süsteem sisse.
Uued NGK küünlad ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
203k EDIT: Eemaldasin roostet ja värvisin tagumised tiivad täielikult üle ja esimesed hajutusega. Nüüd otsin veel sama värvikoodiga(LA7W) luuki, ehk hallilt masinalt mis on toodetud peale 2000 aastat. Millegipärast on need eestis räme defitsiit. LB7Z on millegipärast kõvasti rohkem saada(see on siis hall enne 2000 aastat). Aga kui juba siis juba, mul kiiret pole.
Puhastasin ära ka massid aku alt ja akuklemmid. Ja vahetasin temperatuuri anduri, nüüd ei esine enam iseeneslikku välja suremist ja spido ja tulede vilgutamist.
Puhastasin ära ka massid aku alt ja akuklemmid. Ja vahetasin temperatuuri anduri, nüüd ei esine enam iseeneslikku välja suremist ja spido ja tulede vilgutamist.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
206k:
Välimised rooliotsad, sillaregull. Tagumine vasak abs andur ning piduritoru, mis selle vahetamise käigus katki läks.
Ülevaatus ning lisasin ka käetoe.
Välimised rooliotsad, sillaregull. Tagumine vasak abs andur ning piduritoru, mis selle vahetamise käigus katki läks.
Ülevaatus ning lisasin ka käetoe.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
Käetoest paremat pilti ei ole ?
Käib see konsooli külge või istme külge ?
Käib see konsooli külge või istme külge ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
Originaalkäetugi ikka.
Suve lõpus sai ka uus tagaluuk külge ja värvitud. Ning tagumised luti sisud korrastasin ära, päris mitu kaablit oli seal sees purunenud, ma ei tea küll mis kaablid need olema peaks, sest kõik tundus töötavat . Ja panin uued lutid ka.
209500: 11.01.2018 Sai tehtud õlivahetus(castrol 5w40), õhufilter ja salongiõhufilter.
Suve lõpus sai ka uus tagaluuk külge ja värvitud. Ning tagumised luti sisud korrastasin ära, päris mitu kaablit oli seal sees purunenud, ma ei tea küll mis kaablid need olema peaks, sest kõik tundus töötavat . Ja panin uued lutid ka.
209500: 11.01.2018 Sai tehtud õlivahetus(castrol 5w40), õhufilter ja salongiõhufilter.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Mär 2012, 13:40
- Telefon: 58017968
- Auto: Golf 4, 1.6 77kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Vw Golf4 , 1.6 77kw - L2bukast
215000: Sarniirid ja õõtsapuksid läksid vahetusse. Ühtlasi ka kastipadi, hakkas kang toas liialt tantsu lööma.
Vasak esimene rumm, mõlemad roolivardad, esimesed laagrid ja tagumised sillapuksid samuti.
Vasak esimene rumm, mõlemad roolivardad, esimesed laagrid ja tagumised sillapuksid samuti.
Viimati muutis L2bukast, 23 Jaan 2020, 16:43, muudetud 1 kord kokku.