Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas samzik » 02 Okt 2016, 23:00

Palju see 5s klapp peale kuluosade juurde annab? :). aga kui detailid on laialt käibel ja hinnad mõistlikud ning ehitamine põnev, siis võib sobiva eelarve sisse mahutada just täpselt meelepärase. Mulle lihtsalt otsepritse dünaamika väga meeldib. Aga kui endale ehitada siis kindaslti see versioon kus on lisa kaud pihustid, et carbon buildupi ei tekiks.

R.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Tarmo
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 21 Jaan 2005, 19:18
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas Tarmo » 11 Nov 2016, 22:00

R384n3 kirjutas:Keegi siit 2.0 20v moto ka valmis teinud on? Omal plaan võtta audi ABK tallblock, sinna sisse ACK 2.8 142kw kolvid(bore dia mõlemal 82.5mm, pin mõlemal 21mm, ack kolb abk omast 0.74mm madalam(compression height) ning ack kolvil klapipesad ka juba sees. Kaane võtaks adr/aeb oma, millel siis 3 õli tagasivoolu pimedaks teeks. On keegi sellist combot proovinud ka?
Minul on 20v hybrid

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas samzik » 14 Nov 2016, 12:16

Ja kas on suur vahe 2.0 ja 1.8 turbode vahel? On see 10% kubatuur kuskilt tunda kah ?
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Tarmo
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 21 Jaan 2005, 19:18
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas Tarmo » 14 Nov 2016, 21:27

Eks 10% töömahu suurendamine annab ikka tunda, on ta NA või turbo.
Mul on NA. ADY alumine ja AEB ülemine ots. 144,1 kW ja 228,9 Nm rattast

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 16 Nov 2016, 15:22

Tarmo, räägid ehk lähemalt oma setupist? :) Mis cr tuli? Mis ecu asja juhib? Kui suured pihustid? Sul short või longblock?

Tarmo
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 21 Jaan 2005, 19:18
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas Tarmo » 21 Nov 2016, 21:43

CR tuli 12.4, Juhib MS2 V3, pihustid 320cc/min(3bar) minul 4.5bar, ADY on longblock.

nismo
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 18 Apr 2011, 20:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas nismo » 19 Apr 2017, 15:11

Tere,kas keegi seletaks lollile,mis kolbe kasutada agg mootoril et surveastet madalamaks saada turbo jaoks?

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 19 Apr 2017, 15:20

Audi 2.8 128kw kolvid ehk? Need sama läbimõõduga ning 0.7mm madalamad. Sõrm 21mm, mis sõrm agg kolvil on, ei tea.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas CD-R » 19 Apr 2017, 17:12

Topelt metall kaanetihend ilmselt kõige lihtsam lahendus. Muidu agg peaks 21mm sõrmega olema.

Veel infoks juurde, 220mm kõrgusega plokkidesse peaks ilusti sobima uue tsi 2.0 kepsud, sõrm on 21mm, pikkus tundub 144mm olevat. Õigetest kohtadest on jämedad, kellegile ehk head mõnda säästu turbo projekti panna. Üks komplekt üle kui huvi on.

nismo
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 18 Apr 2011, 20:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas nismo » 19 Apr 2017, 17:26

Kust metall tihendit tellida saaks?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Apr 2017, 17:41

nismo kirjutas:Kust metall tihendit tellida saaks?
Kui alla sul vaja surveaste saada?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas CD-R » 19 Apr 2017, 18:45

Originaalis peaks neil juba olema metalltihendid ja kui vaadata näiteks ladu24.ee siis mls ehk metall tihendid täiesti saadaval.

nismo
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 18 Apr 2011, 20:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas nismo » 19 Apr 2017, 19:12

Neid originaal tihendeid võib kaks tk panna?

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 20 Apr 2017, 11:38

220mm plokki lähevad audi 2.2t aan kepsud ka 1:1 sisse, ja neid liigub ac foorumis vahest 30€ eest. Samuti sobilikud, kui säästumotot ehitada.

roosteants
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 09 Juun 2022, 19:24
Telefon: 55930175
Auto: mersu, mitsubishi, nissan, fiat ducato
Asukoht: Türi Alliku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas roosteants » 09 Juun 2022, 20:55

Tere kõigile. Kas keegi teab, kuidas vahetatakse VW AGP 1,9SDI 50kw mootoril hülssi. Hülss Epoes täitsa saadaval. Keegi tuttavatest täpselt ei tea ja mingi inff on, et vana puuritakse välja ja kodustes tingimustes seda ei tee. Küsimus selline, et kas tõmmitsaga on võimalik silindri hülssi välja tõmmata.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 10 Juun 2022, 21:53

Ei ole mitte kunagi ühtegi hülssi paigaldanud ega välja võtnud, aga tõenäoliselt mingi kuumtumise je pressimise teema on.
Mis olemasolevaga juhtus? Ühes silindris lendas midagi kotti ja äestas silindris seina ka ära?
Ei usu vist hästi, et kodus lihtsalt mingi tõmmitsaga välja ja uus sisse, aga kindel ei ole.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 10 Juun 2022, 21:55

Samas vene autodel vist küll külasepad kodu kuuriall kunagi vahetasid. Mine tea.
Vajadust pole olnud, aga huvitaks ennastki.
Google ja youtube ka abiks ilmselt

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 11 Juun 2022, 20:46

Ainult teadavalt Moskvitzi mootori plokis oli võimalik hülsse vahetada.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 12 Juun 2022, 12:10

Teadaolevalt ongi tegemist vene autoga. Kindel pole, aga äkki zillidel või gazidel sai ka? Kuskilt meelde jäänud.
Ma nii noor, et kui mul esimesed veneautod olid, siis maksid need kolmsada krooni ja vedeles igalpool neid kärakaid :D
Midagi kotti läks siis järgmine mootor peale ja sõit võis jätkuda.
Polnud vajadust midagi hülssida ega leiutada

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas twist » 12 Juun 2022, 21:04

roosteants kirjutas:
09 Juun 2022, 20:55
mingi inff on, et vana puuritakse välja ja kodustes tingimustes seda ei tee.
See info on täiesti õige. Lähtugi sellest.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Juun 2022, 09:34

Võid uurida nende käest kes silindreid rem. mõõtu puurivad. Detjonõševid või Tõukurist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 01 Apr 2023, 18:28

VW gen ja Audi mootori plokid on monoliitsed.Neil ei ole eemaldatavaid hülsse. Puuritakse läbimõõdudga originaalist 0,25 MM. See on esimene remont. Järgmine samm on 0,50 mm.

Vasta

Mine “Mootor”