1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
- Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
- Asukoht: Kehra/Tapa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Veakoode pole, puhastatud egr, sisselase, kõik uued filtrid-õlid, n75.
Muidu auto käivitud iga nurga pealt poolest pöördest
Probleem siis selline et kohalt minnes on asi ikka väga uimane, ei lähe üldse pöördesse ja alles seal 2000.2200 juures tuleb jõud ja siis "pulls like a train".
Proovisin mafi lahti võtta ja sõita, siis ei liikunud auto üldse edasi.
Milles nüüd asi? Turbo saasta täis, vaakumpump lahja, map andur paneb segast?
Muidu auto käivitud iga nurga pealt poolest pöördest
Probleem siis selline et kohalt minnes on asi ikka väga uimane, ei lähe üldse pöördesse ja alles seal 2000.2200 juures tuleb jõud ja siis "pulls like a train".
Proovisin mafi lahti võtta ja sõita, siis ei liikunud auto üldse edasi.
Milles nüüd asi? Turbo saasta täis, vaakumpump lahja, map andur paneb segast?
-
- Veteran
- Postitusi: 3377
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Kas vaakum voolikud kõik terved?
Eeldan et peaks olema kui sisselaske maha võtsid ja tagasi panid.
Aga isegi maha võtnud ja puhastanud ja avastanud, et sisselaske all on vaakum reserv mille juures päris kiiresti mõraneb vaakum voolik ära.
Eeldan et peaks olema kui sisselaske maha võtsid ja tagasi panid.
Aga isegi maha võtnud ja puhastanud ja avastanud, et sisselaske all on vaakum reserv mille juures päris kiiresti mõraneb vaakum voolik ära.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
- Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
- Asukoht: Kehra/Tapa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Vaakumvoolikud kõik vahetatud ja isegi vedasin pika vooliku pimbast pidurini, et neid vahepealseid "kiirkinnitusi" vältida. Natuke läks asi paremaks küll ja pidurid tunduvad paremad. Nüüd ongi alles jäänud põhjakate maha kiskuda ja vaadata sealt turbotorusid ja seda reservi, äkki n75 vahetades tuli sealt voolik lahti/katki vms
-
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Nendel 96kW mootoritel lähevad tavaliselt turbolõdvikud lõhki, Passati puhul tavaliselt paremal ees nurgas olev lõdvik. Mõnel TDI autol on olnud sellise lekke puhul sisseimetav õhukogus normaalsest suurem ja ka küsitav turborõhk, arvatavasti siis turbo käib täispööretel ja ahmib õhku sisse rõhu kasvatamiseks ja suurema õhukoguse puhul ka oodatav rõhk suurem. Neid tabeleid raske jälgida, võib-olla selguks sealt midagi kui uurida.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
- Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
- Asukoht: Kehra/Tapa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Märkasin et pull hakkas pihta kui ükspäev vajutasin teisega pöördeid sinna 4 tuhandeni, tõmbas ilusti juba 1500 pealt nagu alati, siis mingil põhjusel lõi kõik kellad põlema, spido käis nullis ja siis kõik normaliseerus. Ei tea kas asi on sellega üldse seotud, aga olen tähele pannud sellist trikki veel ühe korra pärast seda rahulikult kruiisides. Mingi kamm on sellega veel et nullib läbisõidu (trip vms) ja kella ära lambi ajal, vahest 600km läbides, vahest 1000.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], pole vaakumi kella ega suitsutestrit et asju kontrollida. Kuskile autot viia ek taha ka sest siiamaani elus saanud iga asjaga ise hakkama
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], pole vaakumi kella ega suitsutestrit et asju kontrollida. Kuskile autot viia ek taha ka sest siiamaani elus saanud iga asjaga ise hakkama
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
- Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
- Asukoht: Kehra/Tapa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Vaatasin ise ka et nt tühikäigul seal maf näidud küsitust palju suuremadteet82 kirjutas:Nendel 96kW mootoritel lähevad tavaliselt turbolõdvikud lõhki, Passati puhul tavaliselt paremal ees nurgas olev lõdvik. Mõnel TDI autol on olnud sellise lekke puhul sisseimetav õhukogus normaalsest suurem ja ka küsitav turborõhk, arvatavasti siis turbo käib täispööretel ja ahmib õhku sisse rõhu kasvatamiseks ja suurema õhukoguse puhul ka oodatav rõhk suurem. Neid tabeleid raske jälgida, võib-olla selguks sealt midagi kui uurida.
Mõtled seda lõdvikut mis tuleb turbiinist latti või seda mis coolerisse läheb?
-
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
See tühikäigu MAF erinevust tuleb tavaliselt sellest, et EGR on pimedaks tehtud. Mõtlesin just pööretel seda erinevust, et kisub sinna 1200mg kanti. See lõdvik, mis läheb coolerisse kõrvalistuja poolel.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
- Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
- Asukoht: Kehra/Tapa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Kõik süsteemid on peal mis peavad, kaasaarvatud EGR. Vaatasin autodatast et võib ka coolant temp andur vigane olla. Kellaplokk näitab et mootor läheb seal 70 kraadini mingi 2 kilomeetriga. On see normaalne? Minu mäletamist mööda mul ei läinud bensukas ka nii kiiresti soojaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
- Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
- Asukoht: Kehra/Tapa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Aru ma ei saa, uued turbotorud ei andnud muutust. Käega hooba liigutades liikus see auhteliselt raskelt, nii et sõrmeotsad valutasid. Aga kui geomeetria kinni siis peaks ju ülerõhk olema? Ikka alla 2000 ei tule turbo taha ja siis kui tuleb paneb minema nagu rakett. Kas nyyd geomeetria kinni või intercooler lekib, mõistus otsas
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Aga puhasta geomeetria alustuseks ära. Või noh, nii geomeetria kui väljalase. Geomeetria enda puhastamiseks toimib mr muscle meetod kenasti, väljalaske puhul on jälle vaja kogu väljalaske kollektor maha võtta (geomeetria enda puhul ajad EGR torust vooliku kuumkotta).
Intercooleri lekke puhul saab natuke lihtsamalt testida - terast kõrva on vaja. Kui on kuulda susinat / õhu välja löömist nt kui kohapeal pöördesse ajad -> pöörete languse ajal just eest vasakust nurgast, siis intercooler lekib. Aga seda saad ka visuaalselt kontrollida - logar ja pamper maha ning näed kas on plastikud/õhusuunajad augu sisse hõõrunud või mitte. Kui visuaalselt ei märka, siis kasuta rehvitöökoja meetodit - piserda seebivett (natuke nõudepesuvahendit ning ohtralt vett spreipudelisse) peale kui mootor töötab ning vajuta gaasi - kui mullitab, siis lekib.
Intercooleri lekke puhul saab natuke lihtsamalt testida - terast kõrva on vaja. Kui on kuulda susinat / õhu välja löömist nt kui kohapeal pöördesse ajad -> pöörete languse ajal just eest vasakust nurgast, siis intercooler lekib. Aga seda saad ka visuaalselt kontrollida - logar ja pamper maha ning näed kas on plastikud/õhusuunajad augu sisse hõõrunud või mitte. Kui visuaalselt ei märka, siis kasuta rehvitöökoja meetodit - piserda seebivett (natuke nõudepesuvahendit ning ohtralt vett spreipudelisse) peale kui mootor töötab ning vajuta gaasi - kui mullitab, siis lekib.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Hooba proovisid liigutada koos vaakumi aktuaatoriga või ilma? Aktuaatoril on küllalt tugev vedru ja hooba on raske liigutada.
Kui geomeetria kinni siis võib-olla nii üle kui alarõhk. Võimalik, et geomeetriat siiski viimast karva kokku ei tõmmata ja tänu sellele su boost hiljem saabub.
Kui geomeetria kinni siis võib-olla nii üle kui alarõhk. Võimalik, et geomeetriat siiski viimast karva kokku ei tõmmata ja tänu sellele su boost hiljem saabub.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
- Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
- Asukoht: Kehra/Tapa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Liigutasin nii nagu oli, koos aktuaatoriga. Naljakas et viga tekkis nii lampi, seega ei taha uskuda et gegoneetria kinni. Kiirendasin ja ma ei saanudki aru kas oli susin taga mitte vile, tagant musta tossu ei tule üldse, seega eeldan et süsteem on suhteliselt puhas, võrreldes mõne teise masinaga mis isegi konstantsel kiirusel tossab
- Purjekas
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
- Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
- Asukoht: Kohila vald
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Mul hakkas järsku turbo jamama ja musta tossu samamoodi ei tulnud, kuna mr muscle-it ei leidnud, ostsin egr-i ja turbo puhastus spreid. Tegin spreiga protsessi läbi ja turbo töötab nüüd juba mitu kuud. Mainin oma kogemust kuna mul samuti musta tagant ei tulnud, aga puhastust vajas.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
- Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
- Asukoht: Kehra/Tapa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 96kW pole jõudu enne ~2100rpm
Üks asi veel mis olen tähele pannud et tühikäigul tuleb mingi imelik plärin, natuke gaasi andes kaob heli ära, ainult kuskil kohapeal tiksudes. Vaatasin et rihmapinguti ka liigub kuidagi palju, kas nüüd see hakkab otsi andma või midagi muud (geneka sidur vabetatud).