VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

corradomees
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas corradomees » 12 Okt 2017, 20:02

Tere. Ka mul oli selliste "pimedatega" lõdvikud.
Kas tohib teada kust poest ostsid need väikseimad "sukad" oma katkiste "lõõtsade" asemele?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Okt 2017, 20:03

See on karterituulutuse soojendus, peal vist põhjamaadesse tarnitavatel autodel, neil seal klemmid ja ka küttekeha sees. Kas sest ka kasu on ei tea, sõitnud talviti nii mõlema variandiga ja vahet pole - vähemalt kinni pole midagi külmunud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ri5t0
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 12 Okt 2017, 22:49

Mina enda VR6 mootoris kasutan 10W60 ja läbisõit on aastas ca. 3000 km :D . Vaieldav :D
Seat Cordoba Vario

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 13 Okt 2017, 12:39

corradomees kirjutas:Tere. Ka mul oli selliste "pimedatega" lõdvikud.
Kas tohib teada kust poest ostsid need väikseimad "sukad" oma katkiste "lõõtsade" asemele?
Radunaglas Põlvas, 14 € kaks tükki. Aga nägin ka vist ise Sales.

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 13 Okt 2017, 12:41

ri5t0 kirjutas:Mina enda VR6 mootoris kasutan 10W60 ja läbisõit on aastas ca. 3000 km :D . Vaieldav :D
No täpselt :D Aga seni kuni nii vedel pole, et immitsema hakkab kuskile, on okei ka vedelam.

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 13 Okt 2017, 12:45

GTI kirjutas:See on karterituulutuse soojendus, peal vist põhjamaadesse tarnitavatel autodel, neil seal klemmid ja ka küttekeha sees. Kas sest ka kasu on ei tea, sõitnud talviti nii mõlema variandiga ja vahet pole - vähemalt kinni pole midagi külmunud.
Selge, siis anti mulle ikka õiget infot ja ei ole vaja tegeleda rohkem sellega :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Okt 2017, 13:12

KTI kirjutas:
ri5t0 kirjutas:Mina enda VR6 mootoris kasutan 10W60 ja läbisõit on aastas ca. 3000 km :D . Vaieldav :D
No täpselt :D Aga seni kuni nii vedel pole, et immitsema hakkab kuskile, on okei ka vedelam.
Võrri mootoris pole üldse vedel õli okei ja küsimus on keti õlituses. Liiga vedel õli ei püsi kettajamil peal ning keti ülaosa ajamid-h.rattad jäävad kuivale. Algne tootjapoolne lubatud õli oli 10w-40 ja pole ka ime kuna mootor on pea 30 a. juba vana.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 17 Veebr 2019, 22:15

Mis masina hetkeseis on?

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 28 Aug 2019, 10:10

Don_vito kirjutas:
17 Veebr 2019, 22:15
Mis masina hetkeseis on?
Väga pikalt veninud vastus, pole ammu foorumit külastanud. Aga muutusteta ja arendusteta, kahjuks. ÜV läbis puhtalt suve algul, näidud on korras, aga auto/mootori tõmblemine/lonkamine sõites on nii minu kui mu veidi asjatundjamatele tuttavatele küsimärgiga. Kunagi sai surveid mõõdetud ja mis iganes üle vaadatud, aga mäletamist mööda suuri vigu välja ei tulnud ja ega kotti ka ei jookse :D Seda peab ise tundma, et aru saada, millest räägin.
Nahahooldust tegin hiljuti, kasutasin Autoglym tooteid. Sisu on hästi säilinud, juhiiste on vaid tugevate kasutusmärkidega, aga see tavaline.
Kuna soetasin endale igapäeva auto, mis ei jää Corrale väga alla, siis Corra jäänud pühapäevaautoks, aga sõitmine pakub ikka sama rõõmu.

Ütlen seda küll vist iga aasta, aga elu tuleb vahele. :roll: Siiski ilmselt jääb see hooaeg Corrale viimaseks selles seisus. Suurim küsimärk on alati, et kuhu ta seisma panna nii, et saaksin tegutseda ka temaga- oma (sooja) garaaži pole ja asjatundjate tutvusringkond ka kaunis kesine. :) Ainuõige valik minu jaoks oleks masin pulkadeks lahti võtta ja hakata otsast minema, alates keretöödest (kere õnneks hea) kuni ilmselt uue mootorini välja (mitte alla 2.9). Lihtne oleks viia tegemisse aga mul on väike soov olla asjal juures ja ise ka käsi külge panna.
Aga kui toimub arenguid, siis eks jäädvustan siia ka selle 8). Ideid, mõtteid ja varuosade pakkumised alati teretulnud.

:wave:
IMG_20190523_100548.jpg
IMG_20190523_100548.jpg (204.44 KiB) Vaadatud 12798 korda

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 10 Apr 2020, 22:25

Hei :wave:
Corrado KTI.jpg
Corrado KTI.jpg (190.3 KiB) Vaadatud 12090 korda
Väike update, Corra täitsa elab ja liigub, käivitus probleemideta. Seisis ometi kuivas graažis.
Aga sõitu kaua ei naudi- hakkan pihta keretöödega. OMETI! Tegin siin eeltööd teadmiste hankimises ja lähipäevil varustan end lihvimiseks vajamineva aparatuuri ja asjadega ning teen käe valgeks keretöödega. Plaan on siis jätta ikkagi sama originaalvärv, kuna mulle see konkreetne roheline oma ilusa sädelusega ikka meeldib. Kaalusin talveperioodil siin äppide abil värve, agaa rohelist Corradot ei ole väga palju näha ka kuskil ja las jääda see autentsus, pole vaja kõigele rose goldi, kirsipunast jne toppida, kuigi ilus ju oleks :D
Roostet ei tundu palju olema õnneks, aga vähemalt üks pehme karp tahab väljavahetamist. Keevitustööd jätan sõbrale teha. Ses suhtes alustan tasapisi, et detail detaili haaval pusin ja eks näis mis välja tuleb. Värvimisse viin kindlasti kuhugi, aga eeltöö kruntimiseni teeks ise.

Sisu on korralik, eelmine aasta sai nahahooldus tehtud, aga juhiistme küljetugi tahab kindlasti taastamist. Istmesoojendused vaja korda teha. Ja istmed käima ka saada. Uksepolstrid lahti ja vaadata mis akendega on, jeblavad vahel. Kõlarid ja helisüsteem teha, sisemüra ehk vaiksemaks, sellest teen ilmselt eraldi positituse küsimustega, et kuidas mida isoleerida jne. Tume lagi sai ammu juba pandud.

Uksed tahan originaalid (originaallinkidega) saada tagasi, kui leiab..
Üldpilt madalamaks ja ilus velg - no klassika. Valged suunatuled tahaks panna (praegu oranž), tagatulede oranž klaas niisamuti välja vahetada.. misiganes mul selle oranžiga on, aga ei lähe üldse peale selle rohelise taustal. Kust neid hankida võiks?
Mootor ja tehniline pool jääb hiljemaks. Miskit on viga, aga ei ole jälile saanud, ega muidugi pulkadeks pole ka võtnud. Aga jõud/minek pole nagu see, mis olema peaks.

KÜSIMUSED TEADJAMATELE:
1. Mida teha aknaid ümbritsevate tihenditega ja uksetihenditega? Kui hästi, kuidas neid ära saab küljest ja kas annab millegagi tagasi panna või peaks uute poole vaatama (kui neid saada on)?
2. Katusel on tihendid, mida nendega soovitate?
3. Mida teha akendega, eriti tagumised küljeaknad ja tagaluuk. Tagaluuk roostetab akna äärest ja sealt oleks vaja tihend ära saada kindlasti.
4. Kas ja kuidas kummitihendeid värskendada saab? Ja kuidas musta plastikut värskemaks saada?
6. Kapoti varras- kust seda saada, on see Corrado spetsiifiline üldse? Painutati kunagi see kõveraks kogemata, kellelegi tuli üllatusena, et käsitsi peab varda ära võtma, sain veidi tagasi painutada, aga kõver ikka.

Eks ma tegelen järjest guugeldamisega ka, aga ehk läheb mõne asjaga lihtsamalt ja keegi oskab sõna sekka öelda :wink:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Apr 2020, 10:24

Mis nende tihenditega on - katki või ära surnud? Korras kasutatuid saada on keeruline, eks nad kõikidel ole samasugused, aeg teeb oma töö. Uusi võib näit. uurida:
https://www.volkswagen-classic-parts.de ... rrado.html - midagi neil valikus on aga kuidas reaalne saadavus ei oska kommenteerida. Hinnad on muidugi kirved - spetsiifilised kummidetailid. Rooste luugil ja kereklaaside alt tähendab et klaasid on vaja eest ära lõigata ja rooste eemaldada, muud moodi ei saa.
Kummidetaile värskendatakse silikoonmäärdega, plastikut aga fööniga (seda viimast kui kogemusi pole siis eelnevalt proovida mõne vana detaili peal et liiga üle ei kuumuta) - jääb päris viisakas.
Ülallingil on ka uued uksed valikus kui kasutatuid ei leia kuskilt. Tagatulesid võib uurida mingeid viisakaid tuuningvariante (tumedaid või valge klaasiga) või lihtsalt tumedaks lakkida - kui korralikult teha siis ei hakka ka TÜV norima.
Edu auto tegemisel ja jääme ikka terveks! :wave:
Viimati muutis GTI, 11 Apr 2020, 10:27, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
KTI
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas dellu » 12 Apr 2020, 10:31

No uksed on mul endiselt alles :). Kapoti varda leiaks äkki ka (üks auto ka varuosadeks).
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
KTI
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 14 Apr 2020, 11:19

dellu kirjutas:
12 Apr 2020, 10:31
No uksed on mul endiselt alles :). Kapoti varda leiaks äkki ka (üks auto ka varuosadeks).
Kusjuures mõtlesin kohe Sinu peale, et ma olen iga aasta küsinud, aga kuna pole päriselt tegutsema hakanud ja otsustusvõimetu millised lingid jätta, siis ei ole järgi tulnud. Nüüd plaan paigas, ja kui isegi alles veel, siis tuleb ette võtta retk sinna suunda. :wink:
Sõber painutas varrast ükspäev paremaks, aga ega ta nagu valatult sinna ei istu kahjuks ikka.
Viimati muutis KTI, 14 Apr 2020, 16:38, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 14 Apr 2020, 14:30

Läksin siis laupäeval kohe asjatama ega mõelnudki kohe selle peale, et see oli viimane sõit mõneks ajaks. :roll:
Mõtlesin võtta stanged küljest, guugeldasin et selleks tarvis auto üles tõsta ja alt poolt ligineda. Kuna ma üksi olin sel ajal, siis otsustasin, et ohutum (nii minu kui auto jaoks) on alustada mujalt. :) Seega läksin polstrite kallale. Täitsa lihtne, väljaspoolt nähtavad kruvid + kõlarikatte taga üks ja käepideme taga 2+1. Ukselingi plastikümbris maha libistada ja ukseluku nupp maha kruvida. Lahti tõmmata, akna tõstuki ja kõlari pistikud lahti ja voila.
20200411_203444.jpg
20200411_203444.jpg (331.78 KiB) Vaadatud 11779 korda
Siis kõrvalistuja iste välja. Ka eriti lihtne, istme ees stopper lahti, pistik lahti, siini(?) plastikkate maha ning iste välja. Istmel pole seda rullikut või asja mille peal ta libiseb, peaks leitav asi olema. Lisaks istmesoojendused ei tööta.
Seejärel läksin juba põhjamati kallale, võtsin ka armatuuris ja keskkonsoolis mõned asjad küljest juba ära ja sain pilgu peale heita mati alla. Ma nüüd saan aru, miks oranž mulle ei meeldi selle auto puhul, kuigi läbivat roostet ei tundu olevat. :D Sisu välja ja tööd jagub.
Pilt

Tihenditega: jah seda linki ja neid hindu vaatasin põgusalt juba varem. Üldplaanis on pigem mingi samblajama kogunenud peale. Juhipoolne aknatihend on küll praguline. Küll aga on esiaknaga probleem- kõrvalistuja ülal äärest on niiskus vahel ja ülal nurkades on tihend kuidagi ära vajunud ehk vaatepilt pole meeldiv. Et tuleb vist esiklaasi vahetus ka ette võtta, kuigi sain aru, et viimasest vahetusest pole kaua möödas, aga on mis on.
Vaja on ka parempoolset tagumist küljeakent. Ja küljepeeglite klaase.

Tulesid on isegi saada. Ma päris crystalit ei taha lõpptulemuses ilmselt, vaid veidi tumendatud. Midagi sellist: https://www.ecstuning.com/b-fk-parts/fk ... /fkrl2001/). Külje suundadega samamoodi.

Ilmad keerasid ära ja garaaž, mida kasutada saaks, pole ka veel valmis. Seega välitöödele loodetavasti hiljemalt nädalavahetusel. Seniks panin veidi pilte veel siia: https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Apr 2020, 15:22

Tulesid saab ka siit:
http://carolim.ee/corrado/5823-volkswag ... tuled.html
kui liiga heledad siis saab ka üle lakkida.
See esiklaasi ümbrus on kole, pakun et kui klaas eest ära võetud siis vaatavad augud aknaraamist vastu. :cry:
Mis selle parempoolse kereklaasiga on et uut vaja?
Viimati muutis GTI, 14 Apr 2020, 15:23, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
KTI
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 14 Apr 2020, 15:44

GTI kirjutas:
14 Apr 2020, 15:22
Tulesid saab ka siit:
http://carolim.ee/corrado/5823-volkswag ... tuled.html
kui liiga heledad siis saab ka üle lakkida.
See esiklaasi ümbrus on kole, pakun et kui klaas eest ära võetud siis vaatavad augud aknaraamist vastu. :cry:
Mis selle parempoolse kereklaasiga on et uut vaja?
Ohh, nii palju odavamad ka veel. Aitähh! Ja no, esiklaasiga võimalik, et nii on. Saab näha. :(
Kereklaasiga juhtus nii, et see rikuti kogemata ära. Relakaga metalli lõigates jäi täpselt see osa autost korra metallipuru rahe ette, seega nüüd on see klaas täkkeline ja täpiline pealt. Juhtub, aga seda vist välja ei poleeri :D
On muidu kogemusi, kust klaasi (või klaase) saaks või kus lasta vahetada?

corradomees
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas corradomees » 14 Apr 2020, 15:56

Tere. Minul on pakkuda näiteks mõlemad kasutatud ukseklaasid! :wink:
Kes tänasid kasutajat corradomees selle postituse eest:
KTI

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 14 Apr 2020, 16:15

corradomees kirjutas:
14 Apr 2020, 15:56
Tere. Minul on pakkuda näiteks mõlemad kasutatud ukseklaasid! :wink:
:wave: Aitäh pakkumast! Ukseklaasid mäletamist mööda on korralikud, eeldusel, et kui ma uued uksed saan, siis saan klaasid ja mehhanismid ümber ilusti lapata. See on veel tume maa mu jaoks. Muidugi kõrvalistuja klaas ei käinud enam alla ja juhi oma vahepeal jõnksutas, ei jõudnudki lähemalt neid põhjuseid vaadata, aga vaatan klaasid ka lähemalt üle, kui tegutsema hakkan. :thumbup:

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas dellu » 14 Apr 2020, 16:25

Mu doonorilt saaks väiksed küljeklaasid ka. ISeasi kes need viitsib sealt maha lõigata :).
Esiklaas eelmise vahetuse ajal minu mäletamist mööda auke ei omanud keres. Aga jah mingi kergem roostetõrje + mingi roostesurm pandi peale küll (peaks olema selline must kiht nähtav). Ka tookord vana klaas lõpuks sai prao sisse suvalisse kohta seistes.
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
KTI
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 03 Mai 2020, 22:35

Vaikselt autot laiali kakkunud. Hetke seis on selline:
► Näita Spoilerit
Põhjamati alt vaatas selline pilt:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Vahepeal on küll tunne, et mida ma küll ette võtsin. Aga see on puhtalt seepärast, et omapäi sellist asja teen ja eelteadmistega ei hiilga.
Armatuuri sain ise lahti, isegi kapoti alt :)
Otsisin juba ka autovärvijat, ja salamisi soovisin kedagi, kes ehk veidi õpetussõnu jagaks või kellega saan kontaktis olla, et temal ka elu kergem oleks värvides :D . No vedas ikka täiega, sain lähedalt värvija, kes saab autot transportida ja kelle kaudu sain kõik värvieelsed asjad ka soetatud ja õpetusedki lisaks. Super! Andis ka julgust, et vabalt võin stanged ise ära kruntida ja ise teha nii palju kui tahan ja suudan. Väga lahe! Igatahes on siis mul olemas ekstsentriklihviga, krundipüstol, igasugused lihvpaberid, roostesurma värk, klaaskiudpahtlit, happekrunt, hele ja tume krunt (see on siis algajale soovitus, et alla üks kiht heledat krunti ja peale 1-1,5-2 kihti tumedat krunti, et kui lihvima hakkad värvieelseks tulemuseks siis hea on orineteeruda alumise heleda krundi järgi). Hankida veel vaja kivikaitsepüstol ja kivikaitse.
Värv jääb siis originaal LC6P.
Üldiselt lasen nii palju kui võimalik lihtsalt matiks, et ei peaks kõike kruntima. Siis need kohad mis on vaja pahteldada vms, krundin ise üle. Kuna stanged on ikka kivitäkkeid ja asju täis, siis ei hakka üldse lapitama seal ja tõmban krundiga üle täielikult. Samuti tõmban haljaks küljelaiendid, sest see kivikaitse osa vms on nii häirivalt krobeline ja no seal roostet ka kohati et lihtam haljaks ja täielikult üles ehitada.
Ühe karbi lasin ära teha vahepeal, teised on okeid.

Mõte oli lasta soodapritsiga üle auto põhi, rattakoopad, stange sisesed metallraamid ja muu mis välja tuleb. Sooda lihtsalt seepärast, kuna lugesin et see on metallisõbralikum(?), ja siis ei pea ka kohe kruntima. Aga reaalselt ma ei ole veel kursis kuidas seda põhja seest puhastada ja üles vuntsida ja mis villa ja mati kombinatsioonid ning mingi kilejas ruudustik-matid seal vaiba all olid ja kas üldse oli hea mõte need ära tirida sealt lõppkokkuvõttes. Ja ma ei ole suutnud veel täielikult selgeks endale teha mis vahe on mastiksil ja kivikaitsel ja kus kuna mis järjestuses kasutada. :shifty:

Algul vaatasin mati alla, et polegi nii hullu, aga siis ikka tirisin mati välja ja noo, ma ei teagi. Ses suhtes, et varuratta osa ja pagasnik on väga ilus. Tagumiste istmete all pole ka üldse hullu. Mõtlesin, et kas on mõtet siis kõik haljaks lasta, sest originaal on päris hea veel seal osas ja korralik originaal meeldib rohkem kui ületehtud kraam. Aga kas on mõtet poolt lasta teha mingi pritsiga või pusida ise relaka ja ma ei tea millega :crazy:. Niiet, kui keegi oskab nõu anda, mida kuidas võiks teha ja mis sinna vaiba alla käib, siis ma olen väga tänulik! :thumbup:

Mõtlesin, et tahaks katuselt selle antenni minema saata, aga kuna seda autot enam kuskile keevitama ei liiguta, siis jääb ta alles. Nägin kuskil ka, et VW märgi asemel oli Corrado märk pandud, aga noh jälle, autot kodust kaugemale enam ei liiguta muuks otstarbeks. Küll aga tahan ära kaotada tagumise kojamehe, õnneks luugi saab ikka tegemisse viia. Luugiga ma täna pooleli jäingi, sest ei suutnud välja mõelda, kuidas tiiba lahti monteerida ja kust juhtmestiku saan normaalselt lahti lasta kere küljest. Peagi proovin välja otsida. Igasugused plastikosad tulid küll hirmsalt lahti, mõne asja peab ikka kokku liimima, aga ei midagi hullu :) Numbrimärgi tulede klaas oli nii rabe, et see sai mõra sisse.

Klaasidele mõtlesin kutsuda mingid Võru vennad, kes pidavat tulema siis nö sinu juurde klaasi paigaldama. Et peagi peaks kontakti välja otsima (või keegi teab, kes nad on?) ja kutsuma lahti monteerima, kui keretöid tegema hakkan. Kui kunagi värvitud, siis kutsuma ette panema (klaase mul ei ole ka veel :shifty:).

Olen paljud asjad ilusti kotikestesse pannud ja sildistanud jne, aga kõigest pole ka jälge. Seal kus on jõudu vaja, kutsun appi, aga ega siis ei ole aega pildistada, niisiis mõne asja kokkupanekul on kindlasti mälulünk.:shifty: Iga kord kui midagi lahti kangutan, siis on üks käsi paariks päevaks võimetu midagi tegema, niiet eks ma siin vaikselt toimetan. Stange, uksed ja tiivad lahti võtma ja tihendid ära kakkuma igalt poolt, aga hakkab looma.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 03 Mai 2020, 23:04

Soodaprits ei hakka roostele peale ehk roostetõrje jaoks peaks ikkagi liivapritsi kasutama ja üsna kiirelt ära kruntima, kuna haljas metall igasuguse uue rooste suhtes üsna vastuvõtlik. Kui väiksemaid kohti olen ise teinud siis igaks-petteks ka liivapritsitud pinna rellaka otsa oleva terasharja kettaga üle lasknud, mõni väidab, et liiv jätab mingeid osakesi maha, samas teine jälle väidab, et pane aga otse krunt peale (muidugi peale korraliku puhastust silikoni eemaldajaga). :)
Suuremaid kivitäkkeid ainult täitekrunt ära ei täida ehk need kivitäkked peaksid ikkagi enne ära pahteldama või siis terve stange värvist puhtaks laskma (näiteks värvipoes soovitati mulle kapotilt pigem värv maha lasta).
Põhjaga isiklikult puhastaksin ainult roostes kohad, hea oleks liivapritsiga teha aga peab arvestama, et see liiva tolm poeb igasse võimaliku ja mittevõimaliku kohta ehk täpselt ei kujuta ette kuidas liiva näiteks karpide seest jne vahedest kätte saab. Peaks aitama ka korralikult rellaka otsas oleva terasharja kettaga puhastada, mina veel tõmbasin sinna peale Lesta roostemuunduri, lasin paar päeva seista ja lasin uuesti terasharja kettaga üle (värvipoest sain sellise soovituse ja tundus täitsa kenasti pooridest veel roostet välja tõmbama).
Ehk siis kokkuvõttes peaks olema liiv parim variant rooste eemalduseks aga pärast seda liiva igaltpoolt koristada on korralik peavalu (just salongis). :)
Põhjaalla on mitmed kasutanud mastiksi asemel kastiauto kasti katet, kõige levinum nimi nendest Raptor. Siiamaani pole silma jäänud, et keegi seda laidaks, ise muidugi pole korralikult püssiga mastiksit põhjaalla lasknud aga näiteks pintsliga peale määritav seal küll väga edukalt ei püsinud, võib-olla tegin ise midagi valesti või oli tootes viga.
Kui ise krundid ja teed siis vaata, et pind kindlasti korralikult matt oleks ja puhas enne kruntimist, ülejäänud äpardused peaks liivapaber kenasti päästma. :)
Ma ei ole seda asja õppinud vaid veidi omal käel uurinud ja proovinud ehk minu väited ei pretendeeri absouutsele tõele aga ehk on veidi abiks. Igastahes edu katsetamisel ja jätka samas vaimus :thumbup:
Kes tänasid kasutajat J.Aru selle postituse eest:
KTI

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 04 Mai 2020, 08:24

Liivaprits on kahe otsaga asi - roostele on see parem/efektiivsem kui sooda aga nagu mainiti poeb see liiv igale poole vahele e. pole ime kui pärast liivapritsi kiilub katuseluuk kinni, ukseklaasid ei liigu või kraabivad sul klaasid ära, salong on igalt poolt liiva täis (kata sa kinni palju tahad..). Liivapritsi kasutatakse seega palja plekist kere puhul kus kõik kahjustuda võiv on välja roogitud, kuna aga sa ei plaani seda teha siis polegi muud kui üritada kõik kinni katta ja loota parimat. Enamus soovitaks ikka terasharjaga läheneda ja sinna kuhu ligi ei saa võib proovida liivapritsi. On olemas ka kodukasutajate liivapritsid kui tahad ise teha aga see nõuab veidi eelteadmisi et asi töötaks ning korralikku liiva, niiskuseemaldajat ja muidugi tootlikku kompressorit.
Suuremad täkked lastakse pritspahtliga üle, lihvida ja siis võib kruntima hakata. Plastiku pahtlid-värvid on erinevad kui metallile minevad - loodan et seda ikka tead?
Tagaluugi juhtmestik tuleb luugi seest lahti võtta ja juhtmed läbiviigust välja vedada, pärast tagasi sisse (kahtlen kas seal tagatiiva sees mingit ühenduskohta kus lahti võtta üldse ongi?) - ise olen vähemalt nii teinud.
Edu tegemistes ja hoiame silma peal! :thumbup:
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
KTI
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

nismo
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 18 Apr 2011, 20:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas nismo » 04 Mai 2020, 10:08

Klaasimees on põlvas ka olemas kes tuleb kohapeale kui vaja 🙂

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 04 Mai 2020, 10:48

nismo kirjutas:
04 Mai 2020, 10:08
Klaasimees on põlvas ka olemas kes tuleb kohapeale kui vaja 🙂
Oi, tead kontakti ka jagada? Ma pole kahjuks kursis sellise tegijaga siinkandis. :)

nismo
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 18 Apr 2011, 20:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas nismo » 04 Mai 2020, 19:07

KTI kirjutas:
04 Mai 2020, 10:48
nismo kirjutas:
04 Mai 2020, 10:08
Klaasimees on põlvas ka olemas kes tuleb kohapeale kui vaja 🙂
Oi, tead kontakti ka jagada? Ma pole kahjuks kursis sellise tegijaga siinkandis. :)
+372 5663 9868

Vasta

Mine “Huviliste autod”