Engine speed sensor 1.9Tdi 77kw
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 14 Okt 2015, 19:59
- Telefon: 54629629
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Engine speed sensor 1.9Tdi 77kw
Kood 16705 mootori kiiruse andur g28 peaks siis olema.
Kui raske vahetada? Pole küll vw aga mootor ikka sama.
Viimati muutis J.Aru, 12 Okt 2017, 21:39, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Engine speed sensor
2.0-l peaks see andur olema niiöelda hooratta tagas ümber vända. Seega kast maha jne.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Engine speed sensor
Andur ise on ikka eraldi ja kasti ei pea maha võtma, kuigi ligipääs on jah suhteliselt ebamugav.
Impulssratas, mille pealt andur loeb, on komplektis tagumise simmeriga, selle vahetuseks tuleb kast maha võtta.
Impulssratas, mille pealt andur loeb, on komplektis tagumise simmeriga, selle vahetuseks tuleb kast maha võtta.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Engine speed sensor
Imelik, mul mootor vedeleb ilma kastita praegu nurgas ja kiire pilk peale meenutas küll, et kõik ühes tükis, aga eks peab üle vaatama.
Vaatasin natuke pilte ja tundub et kuidagi vahetatav jah. Peab uurima, ilmselt siis starteri august? Mul endal ka oht, et tuleb üks vahetus ette võtta, ei taha käivituda, pikalt veab käima, aga peale seda kõik ideaalne ja viskab selle vea sisse. See oleks muidugi hea, kui ikkagi võimalik lihtsamalt vahetada, alles see mootor vahele sai.
Vaatasin natuke pilte ja tundub et kuidagi vahetatav jah. Peab uurima, ilmselt siis starteri august? Mul endal ka oht, et tuleb üks vahetus ette võtta, ei taha käivituda, pikalt veab käima, aga peale seda kõik ideaalne ja viskab selle vea sisse. See oleks muidugi hea, kui ikkagi võimalik lihtsamalt vahetada, alles see mootor vahele sai.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Klubiline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 86 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Engine speed sensor
Mu b6 l oli ka kunagi see jama pluss veel anomaaliat. Minul oli põhjus katkised kaabliisolatsioonid(kuna punt jookseb kõris yle kasti ja vinbraga näria kõri ja siis juhtmeid
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
- Auto: VW tüüpi sõiduauto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Engine speed sensor
Seda starteri august "vändaanduri" uurimist tahaks täitsa näha kuidas see käib.dellu kirjutas:Vaatasin natuke pilte ja tundub et kuidagi vahetatav jah. Peab uurima, ilmselt siis starteri august?
Škodal näiteks võtad õlifiltri korpuse eest ja saad anduri kätte. Võib ka ilma õlifiltri korpuse eemaldamisetta proovida aga siis see juba peenem töö.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Engine speed sensor
No see oligi küsimusena pigem mõeldud, et kust seda siis saab vahetada, kas starteri august. Pole reaalselt uurinud veel.nibiru kirjutas:Seda starteri august "vändaanduri" uurimist tahaks täitsa näha kuidas see käib.dellu kirjutas:Vaatasin natuke pilte ja tundub et kuidagi vahetatav jah. Peab uurima, ilmselt siis starteri august?
Škodal näiteks võtad õlifiltri korpuse eest ja saad anduri kätte. Võib ka ilma õlifiltri korpuse eemaldamisetta proovida aga siis see juba peenem töö.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
- Auto: VW tüüpi sõiduauto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Engine speed sensor
Vaata seda https://youtu.be/ifyE04R1N1E Kahjuks ei näita kuidas andurilt pistiku ära võttis. Selleks oli vist väike konks hea abiline.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Engine speed sensor
Remondijuhend soovitab kasutada spetsiaaltööriista T10118, mis on ka põhimõtteliselt konks.
Rohkem lootust on pistikut tervelt lahti saada kui panna konks otse pistiku sisse ja lukustuskeel üles tõsta hamba tagant. See õigesse kohta vajutamine väljast poolt ja tõmbamine ei pruugi alati toimida, lukustussüsteem võib katki minna lihtsalt. Konksu otsa tuleks lapikuks/teravaks käiata, et paremini sinna keele vahele läheks. Traat peab väga jäik olema, näiteks nagu jalgratta kodar.
Rohkem lootust on pistikut tervelt lahti saada kui panna konks otse pistiku sisse ja lukustuskeel üles tõsta hamba tagant. See õigesse kohta vajutamine väljast poolt ja tõmbamine ei pruugi alati toimida, lukustussüsteem võib katki minna lihtsalt. Konksu otsa tuleks lapikuks/teravaks käiata, et paremini sinna keele vahele läheks. Traat peab väga jäik olema, näiteks nagu jalgratta kodar.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Engine speed sensor 1.9Tdi 77kw
Huh, mul läks vähemalt lihtsalt. Üks juhe oli puruks umbes seal kohas, kus õhufiltri ninapoolne lõpp, ehk kust kogu mootori kaabeldus jookseb. Keegi spetsialist oli seda lappinud nn pressitava jätkuga, aga juhe ilmselt oksudeerus ära ja eks mootorivahetusega ja kaablite liigutamisega võis veel viga saada (doonori kaabeldusega sai võetud). Ime muidugi et ta veel vahest ikka käima vedas, ju väristas piisavalt ühendust vahepeal. Lõpuks aga ei käivitunud enam üldse ja pidi süvenema hakkama.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335