Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 29 Apr 2017, 08:16
- Auto: Golf IV ; Passat CC
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Auto käis jaanuar 2017 korralises hoolduses Møller autos 150'000 peal ning järgmine peaks olema kas 2 aastat või 30'000 km. Nüüd 15'000 km hiljem auto kompuuter saatis mind hooldusesse. Møllerist esimese hooga ei nähtud viimast hooldust ja kutsusid uude hooldusesse aga leidsin viimase Mölleri hoolduse dokumendid kus kõik tehtud tööd kirjas ja olen kindel et ei peaks neile see aasta ekstra 350€ ÜV ja õlivahetuse eest maksma. Helistasin ja andsin teada et pole hooldust vaja aga vale hooldusintervalli võiks õigeks kodeerida.
Küsimus seega järgmine et kas nüüd Mölleris hooldusintervalli ümber kodeerimine on minu kulutus või peaks Møller selle tasuta tegema, kuna nemad ju valesti ka eelmise hoolduse ajal selle ju kodeerisid?
Küsimus seega järgmine et kas nüüd Mölleris hooldusintervalli ümber kodeerimine on minu kulutus või peaks Møller selle tasuta tegema, kuna nemad ju valesti ka eelmise hoolduse ajal selle ju kodeerisid?
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
- Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
- Asukoht: Kehra/Tapa
- Tänatud: 1 kord
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Mina ajaks nende süüks ja nende kuludega, miks see sinu probleem peaks olema!?
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 29 Apr 2017, 08:16
- Auto: Golf IV ; Passat CC
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Passat CC 2010 2.0 TDi 103 kwCorra kirjutas:Mis auto mis mootor ?
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
15000 on õige õlivahetus välp,kui tahad et mootor kestab.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Arvan ka, et sul mõistlikum iga aasta või 15t km tagant käia hoolduses(õlivahetuses), sest kui sa tahad selle autoga pikemalt sõita, siis maksab see 30t km välp sulle üks hetk kätte kallite remontidega. Kui hoolduse hind kallis, siis võid ju mujale ka minna, sul garantii ammu läbi. Forss, Väike Wolkar ja kes iganes veel tegelevad VW'ga.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Mine kuku pikali selle jutu peale. Mis statistikale või väitele või kogemusele tugined. Väsind selle teema nämmutamisest, et 15 tuhat on a ja o. Mul kolm masinat rahulikult longlife välbaga ja pole midagi häda. Kasuta norm juppe ja kvaliteet õli, siis kõik korras. Kui segad sinna addinoli ja mobili kokku siis tee jah 15 tagant. Siinsed targad kaua üldse üht masinat omate, et nii targad selle koha pealt olete?_rein_ kirjutas:15000 on õige õlivahetus välp,kui tahad et mootor kestab.
Teemaalgatajale, et kui tead ja enne oli intervall siis võid tagasi muutmist nõuda, samas võid ka ise youtuubi videoga service nullida ja edasi oodata uut 15tuhandet. Samas siin kaabliga mehi küll, kes suudavad selle 5 minutiga ära muuta
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Samas kui külmkäivitusi on palju ja linnas sõitmist on üle poole sõitudest siis 15kKm või kord aastas on igati mõistlik õlivahetus ära teha. Eriti arvestades meie kliimat.miilits kirjutas:Mine kuku pikali selle jutu peale. Mis statistikale või väitele või kogemusele tugined. Väsind selle teema nämmutamisest, et 15 tuhat on a ja o. Mul kolm masinat rahulikult longlife välbaga ja pole midagi häda. Kasuta norm juppe ja kvaliteet õli, siis kõik korras. Kui segad sinna addinoli ja mobili kokku siis tee jah 15 tagant. Siinsed targad kaua üldse üht masinat omate, et nii targad selle koha pealt olete?_rein_ kirjutas:15000 on õige õlivahetus välp,kui tahad et mootor kestab.
Teemaalgatajale, et kui tead ja enne oli intervall siis võid tagasi muutmist nõuda, samas võid ka ise youtuubi videoga service nullida ja edasi oodata uut 15tuhandet. Samas siin kaabliga mehi küll, kes suudavad selle 5 minutiga ära muuta
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Lühikesed otsad ja linnas liikumine, siis vaevalt tasub osta diisel masin, aga mõttekäik siinkohal õige.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Pole küll margipõhine, kuid kunagi, kui sai bemmi omatud ja kogu hooldus vaid United Motorsis tehtud, siis isegi sealne (tuttav)hooldusnõunik ütles, et tehase 30000km. on saatanast ja soovitas välba 15000km. peale viia. Ei usu, et tema palganumber minu sealkäimisest niiväga sõltus, et sellist soovitust jagas.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Ikka sõltub!TiitRE kirjutas:Ei usu, et tema palganumber minu sealkäimisest niiväga sõltus, et sellist soovitust jagas.
Olin kunagi roolikeeraja ametis ja tööautoks oli Ford Transit, tuttuue auto esimene hooldus oli 30 000 auto oli enam vähem vinks vonks, 60 000 hoolduse saabudes tegi juba mootor imelikku häält ja peale 90 000 hooldust teatasin otsesele juhile, et mõistlik uus võtta, kuna mootori töö on muutunud nii kõlas kui pildis. Kuna auto oli napilt kaks aastat vana tundus töökaaslasele pakkumine ahvatlev ja ta ostis selle endale, rõõmu oli ca 15 000 tuhandeks kui mootor lepingu üles ütles. Hiljem sai ka karule kõhtu vaadatud..... kas on viga meitel müüdavas küttes või on õlitootjate bluff aga see mootor oli kulunud ja kulund ebapiisava õlituse tõttu, kanalid olid umbes ja klapikambrikaane all oli kui noaga nutella kreemi määritud. Miks see kütuse jutt? Kas keegi on hirmkalli aktsiisiga koormatud kütuse kvaliteeti lasknud uurida? Kas sellel peaks olema üldse mingi kvaliteet?? Kui siberis müüa kütust sildiga talub -40 miinuskraadi ja see 30 ne kraadi juures hangub on jutt lühike, ilmselgelt ei viitsi laiba tuvastamisega kohalike kiskjate roojas ükski pollar tuhnida
Kasutatud diisel autod välismaalt suurtemate läbisõitudega on kordades paremas vormis
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
oletame, et ostad kaks autot korraga, uued. mõlemad sõidavad erimarsruute, erinevad sõidustiilid. Ühe saadab auto hooldusesse 29 000 km pealt, teise 18 000 km pealt. Kuidas käitud? ei saa midagi kellegi süüks ajada ilmselgelt. Auto aju on piisavalt tark, et teha kalkulatsioone sinu sõitude, käivituste jms kohta, et välja rakendada millal on optimaalne aeg hoolduseks/õlivahetuseks. Hooldusvälba periood sõltub mudelist ja ekspluatatsiooni tingimustest, mis on igati loogiline (:
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Vw nii tark veel ei ole. Jaapani autod enamusjaolt on ja saadavad paar korda aastas hooldusesse.Golhv kirjutas:oletame, et ostad kaks autot korraga, uued. mõlemad sõidavad erimarsruute, erinevad sõidustiilid. Ühe saadab auto hooldusesse 29 000 km pealt, teise 18 000 km pealt. Kuidas käitud? ei saa midagi kellegi süüks ajada ilmselgelt. Auto aju on piisavalt tark, et teha kalkulatsioone sinu sõitude, käivituste jms kohta, et välja rakendada millal on optimaalne aeg hoolduseks/õlivahetuseks. Hooldusvälba periood sõltub mudelist ja ekspluatatsiooni tingimustest, mis on igati loogiline (:
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Ei tea, mis teil häda, aga minul pole probleemi: ford focus 1,6 bena, 150tuh, b5,5 2,8v6- 255000, e91 330xd 340tuh ja b7 2,0tdi 280tuh. kõik LL ja castrol õli algusest saati. Teie jutu põhjal võiks arvata et autod peaks koik metallis olema
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- TanelN
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 14 Nov 2013, 10:46
- Auto: VW Golf R Mk7, Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Kui teemaalgataja on täiesti veendunud, et õlivahetuse välp ei olnud juba eelnevalt kellegi teise poolt seadistatud 15000km/1aasta peale ja seda tehti kliendiga konsulteerimata eelmises hoolduses, siis loomulikult peab selle tagasi muutmine olema kliendi jaoks tasuta.
Tegelikult ma üldse ei taha siin mingisse pikka arutellu või väitlusesse sattuda, aga lihtsalt see kõik ei ole minu arvates nii must ja valge. Olen Sinuga selles osas täiesti nõus, et kui auto sõidab väga palju, ei ole mõistlik Longlife välpa muuta tava välbaks, aga kui auto sõidab vähe ja lühikesi vahemaid, siis ei ole kindlasti mõistlik LL välpa kasutada.
Siinkohal tekivad aga uued küsimused, millele ühest vastust anda on võimatu. Mis tähendab lühikene vahemaa? Mis tähendab, et auto sõidab vähe või palju? Jne...
Kas väidad, et ühelgi nendest sõidukitest pole olnud siiani vajadust, kulumisest tingitult, ühtegi detaili välja vahetada? Ja tead kindlalt, et seda pole tehtud ka enne, kui auto Sinu valdusesse sattus? Ja kui on vahetatud, siis oled võtnud pädeva ekspertiishinnangu, et lühem õlivahetuse välp ei oleks kuidagi selle detaili eluiga natukenegi pikendanud? Ma ei ole ise ka mingeid ekspertiishinnanguid lasknud teha, aga samas olen ka elus mõnda mootorit ja sellega seotud detaili näinud.miilits kirjutas:Ei tea, mis teil häda, aga minul pole probleemi: ford focus 1,6 bena, 150tuh, b5,5 2,8v6- 255000, e91 330xd 340tuh ja b7 2,0tdi 280tuh. kõik LL ja castrol õli algusest saati. Teie jutu põhjal võiks arvata et autod peaks koik metallis olema
Tegelikult ma üldse ei taha siin mingisse pikka arutellu või väitlusesse sattuda, aga lihtsalt see kõik ei ole minu arvates nii must ja valge. Olen Sinuga selles osas täiesti nõus, et kui auto sõidab väga palju, ei ole mõistlik Longlife välpa muuta tava välbaks, aga kui auto sõidab vähe ja lühikesi vahemaid, siis ei ole kindlasti mõistlik LL välpa kasutada.
Siinkohal tekivad aga uued küsimused, millele ühest vastust anda on võimatu. Mis tähendab lühikene vahemaa? Mis tähendab, et auto sõidab vähe või palju? Jne...
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 29 Apr 2017, 08:16
- Auto: Golf IV ; Passat CC
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
No auto näitab service 200km või 200 päeva. Kilometraas vähemeb aga päevad kahanevad siiski päeva kaupaGolhv kirjutas:oletame, et ostad kaks autot korraga, uued. mõlemad sõidavad erimarsruute, erinevad sõidustiilid. Ühe saadab auto hooldusesse 29 000 km pealt, teise 18 000 km pealt. Kuidas käitud? ei saa midagi kellegi süüks ajada ilmselgelt. Auto aju on piisavalt tark, et teha kalkulatsioone sinu sõitude, käivituste jms kohta, et välja rakendada millal on optimaalne aeg hoolduseks/õlivahetuseks. Hooldusvälba periood sõltub mudelist ja ekspluatatsiooni tingimustest, mis on igati loogiline (:
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Kgu väljatoodud masinatest olen 200tuh peal lasknud vanal bensiini õgardil b5.5 v6 mootril lasknud vahetada klapikambrikaane tihendid, kuna lekkisid ning ka siis differ.ee mees ütles, et väga puhas mootor. Kirjutan teised margid ka lahti: ford ostetud uuena ja läks müüki peale 150tuh, b5.5 ostsin 190tuh ees, vahetasin kkk tihendi ja hetkel 255 ees, kasutan masinat vähe. e91 ostsin ls 180tuh, esinduse raamat LL ajalooga ning müüsin 340tuh, b7 ostetud 188tuh ls-iga,LL samuti esinduse ajalugu ja hetkel 280tuh ja sõidan edasi, vahettasin termostaadid. Kõik kontrollitud ja pole keegi seal mootoris midagi teinud. Samuti naise õe kasutuses e60 535d ls-470tuh ning mootori poolelt tehtud vaid turbode vahetus 300tuh peal, masinal samuti kontrollitud history LL hooldusega ja näe sõidab. Mina tuginen oma kogemusele LL välba ja castrol õliga. Kui käin ja tellin hoolduse siis tellin alati castrol õli edasi. Kõrvetatakse oma mootorit kotti igast eri paskade kokku kallamisega sinna sisse, kus iga mees on oma rahakotiga õli vaatamas. Autodel iga poole aasta tagant uued omanikud ja igaüks teeb nii, kuidas tahab. Hetkel on silma jäänud igas jumala foorumis teemad õlivahetuse kohta, et LL saatanast ja tublid ningg targad vapsee vahetavad 5000 tagant õli. Kas peaksin iga 1,5 kuu tagant service tegema?? Kammoon, sõidan enne bussiga kui nii peaksin tegema hakkama.TanelN kirjutas:Kui teemaalgataja on täiesti veendunud, et õlivahetuse välp ei olnud juba eelnevalt kellegi teise poolt seadistatud 15000km/1aasta peale ja seda tehti kliendiga konsulteerimata eelmises hoolduses, siis loomulikult peab selle tagasi muutmine olema kliendi jaoks tasuta.
Kas väidad, et ühelgi nendest sõidukitest pole olnud siiani vajadust, kulumisest tingitult, ühtegi detaili välja vahetada? Ja tead kindlalt, et seda pole tehtud ka enne, kui auto Sinu valdusesse sattus? Ja kui on vahetatud, siis oled võtnud pädeva ekspertiishinnangu, et lühem õlivahetuse välp ei oleks kuidagi selle detaili eluiga natukenegi pikendanud? Ma ei ole ise ka mingeid ekspertiishinnanguid lasknud teha, aga samas olen ka elus mõnda mootorit ja sellega seotud detaili näinud.miilits kirjutas:Ei tea, mis teil häda, aga minul pole probleemi: ford focus 1,6 bena, 150tuh, b5,5 2,8v6- 255000, e91 330xd 340tuh ja b7 2,0tdi 280tuh. kõik LL ja castrol õli algusest saati. Teie jutu põhjal võiks arvata et autod peaks koik metallis olema
Tegelikult ma üldse ei taha siin mingisse pikka arutellu või väitlusesse sattuda, aga lihtsalt see kõik ei ole minu arvates nii must ja valge. Olen Sinuga selles osas täiesti nõus, et kui auto sõidab väga palju, ei ole mõistlik Longlife välpa muuta tava välbaks, aga kui auto sõidab vähe ja lühikesi vahemaid, siis ei ole kindlasti mõistlik LL välpa kasutada.
Siinkohal tekivad aga uued küsimused, millele ühest vastust anda on võimatu. Mis tähendab lühikene vahemaa? Mis tähendab, et auto sõidab vähe või palju? Jne...
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Kumma kulul - kas Mölleri või automaniku?
Teema arvamustega on nagu seedekulgla lõpppunktiga, igaühel on üks
Kuna ligipääs töökojale olemas, ei näe probleemi mootoriõli tihedamal vahetusel, kuna kulu on vaid materjalile ei ole see ka üle mõistuse suur kulu, 30-40 eurot jagatuna ca 10 000 kilomeetri peale on kukesupp jätan roosa lõhnakuuse ostmata
Kuna ligipääs töökojale olemas, ei näe probleemi mootoriõli tihedamal vahetusel, kuna kulu on vaid materjalile ei ole see ka üle mõistuse suur kulu, 30-40 eurot jagatuna ca 10 000 kilomeetri peale on kukesupp jätan roosa lõhnakuuse ostmata
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!