Seda ikka tead, et liistude tüüblitel on erinev pikkus, osade liistude üks ots kinnitub teise tüübliga. Püüa hankida originaaltüüblid, need vuhvlid purunevad juba liistude külgepanekul kuna plast on habras.Terminats kirjutas:Ehk oskab keegi öelda, mis vahet neil on?
https://www.ladu24.ee/vw-varuosad/golf+ ... ist-topran
https://www.ladu24.ee/vw-varuosad/golf+ ... ist-topran
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Moderaator: etnies858
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Jaa, küsisin ladu24'lt endalt VIN koodi järgi ning ütlesid millised kuhu kinnituvad koos varuosa koodiga .GTI kirjutas:Seda ikka tead, et liistude tüüblitel on erinev pikkus, osade liistude üks ots kinnitub teise tüübliga. Püüa hankida originaaltüüblid, need vuhvlid purunevad juba liistude külgepanekul kuna plast on habras.Terminats kirjutas:Ehk oskab keegi öelda, mis vahet neil on?
https://www.ladu24.ee/vw-varuosad/golf+ ... ist-topran
https://www.ladu24.ee/vw-varuosad/golf+ ... ist-topran
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Siis on õiged asjad - üks tüübel on teisest lihtsalt pikem (sügavam).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 19 Mär 2017, 13:15
- Telefon: 59I95O2I
- Auto: '92 E34 TDSA '92 G3 GTI
- Asukoht: Kurtna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Rattalaagri vahetad viska juba uus sarniir ja rooliots ka, vajadusel ka õõtsapuksid. Ilma pressita saab ka hakkama,kui ainult laagrit vahetad võta koos pystakuga kyljest ära ss jääb kalle samaks, kui koos sarniiri ja rooliotsaga vahetad ss võta ainult käändmik kodus tehes tuleb appi 30 padrun ja haamer
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kui laagrit paigaldama hakkad pane ta enne paariks tunniks sügavkülma - läheb rõõmsamalt paika.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Tehtud asjad:
1) Paremale taha liistule uued tüüblid,
2) istmed uute siinide peale, kuid hooba ei saa piisavalt tõmmata, et istmega saaks tagasi sõita. Peab rängalt raiuma ja määret peaks ka panema .
3) Kõige suurem ja olulisem töö; rattalaagrid! Suur tänu kasutajale fo1l rattalaagrite eest, nagu uue autoga sõidaks nüüd .
4) Nahksisu, pildilt on näha, et pole kõige paremas korras, kuid hind oli ka vastav. Eks hakkan nüüd vaikselt taastama mingi valemiga .
Inglisilmadest pilt:
Nahksisust pilt:
Ei hakanud rohkem öösel pildistama, naabrid vaatasid juba . Ma ei hakka isegi kirja panema, mida ma teha tahaks, nimekiri liiga pikk. Eks jooksvalt näete .
Küsimused:
Kas keegi saaks linkida polüuretaan mootoripatjadele?
Kas Vento laepolster istub Golf 3ele? (küsin, sest Ventol oli väidetavalt taga ka valgustus ning oleks huvitatud sellest .)
Kui raske on roolivõimupumba vahetus?
Aitäh lugemast!
1) Paremale taha liistule uued tüüblid,
2) istmed uute siinide peale, kuid hooba ei saa piisavalt tõmmata, et istmega saaks tagasi sõita. Peab rängalt raiuma ja määret peaks ka panema .
3) Kõige suurem ja olulisem töö; rattalaagrid! Suur tänu kasutajale fo1l rattalaagrite eest, nagu uue autoga sõidaks nüüd .
4) Nahksisu, pildilt on näha, et pole kõige paremas korras, kuid hind oli ka vastav. Eks hakkan nüüd vaikselt taastama mingi valemiga .
Inglisilmadest pilt:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Küsimused:
Kas keegi saaks linkida polüuretaan mootoripatjadele?
Kas Vento laepolster istub Golf 3ele? (küsin, sest Ventol oli väidetavalt taga ka valgustus ning oleks huvitatud sellest .)
Kui raske on roolivõimupumba vahetus?
Aitäh lugemast!
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
https://www.gearbest.com/others-car-lig ... tml?wid=21WildGolf kirjutas:Kus sellised pirnid said ingli silmadesse. Endalgi samad tuled
Aga palun, ise võimlesin viie erineva pirniga!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Neid on nett täis - googelda veidi (alibaba, ebay jne., Powerflex mida ka Eestist saab osta jne). Või: http://vf-accessories.com/?page_id=86Terminats kirjutas:Kas keegi saaks linkida polüuretaan mootoripatjadele?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kusjuures googeldasin ja otsisingi. Sellepärast siit küsingi, sest ma leidsin mingid USA firmad, mis Euroopasse ei saada ja Powerflexis polnud Golfi omasid.GTI kirjutas:Neid on nett täis - googelda veidi (alibaba, ebay jne., Powerflex mida ka Eestist saab osta jne). Või: http://vf-accessories.com/?page_id=86Terminats kirjutas:Kas keegi saaks linkida polüuretaan mootoripatjadele?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
võta siis Saksa ebayst:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... e&_sacat=0
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... e&_sacat=0
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
http://www.ebay.de/itm/Motorlager-aus-P ... SwcL5XMihoGTI kirjutas:võta siis Saksa ebayst:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... e&_sacat=0
See tundub komplekt olevat vist?
Tehase aste peaks 50 olema niiet need 65'sed ei tohiks väga palju sisu vibreerima panna, eriti kui kõik ilusti kinni on .
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
No hei, palju asju jälle tehtud .
1) Mootoripistikutele lõpuks stopperid pandud,
2) õli vahetatud (Mobil Super 3000 5w-30)
3) õli-, kütuse- ja õhufilter vahetatud,
4) uus miinusklemm,
5) makk (enam ei pea vaikuses sõitma või telost mussi kütma )
Hakkasin ka vaatama miks juhipoolne tiib kuidagi pehme on (st, et saab natuke vajutades painutada & tiivakaar oli lahti tulnud) ja täiesti jube vaatepilt vaatas vastu sealt Rooste uss kõik ära söönud. Ühesõnaga vaja oleks uut tiiba, logarit ja tiivakaart. Lasin tiivakaare praegu nelja kruviga tiiva külge, nii või naa läheb vahetusse.
Pildid eelmainitud tegevustest:
Nüüd oleks vaja ägedaid kõlareid ja ABSi võiks kuidagi tööle ajada talveks Kas kellegil oleks kliimale pirne pakkuda? Varuosakood on 1H0919243.
1) Mootoripistikutele lõpuks stopperid pandud,
2) õli vahetatud (Mobil Super 3000 5w-30)
3) õli-, kütuse- ja õhufilter vahetatud,
4) uus miinusklemm,
5) makk (enam ei pea vaikuses sõitma või telost mussi kütma )
Hakkasin ka vaatama miks juhipoolne tiib kuidagi pehme on (st, et saab natuke vajutades painutada & tiivakaar oli lahti tulnud) ja täiesti jube vaatepilt vaatas vastu sealt Rooste uss kõik ära söönud. Ühesõnaga vaja oleks uut tiiba, logarit ja tiivakaart. Lasin tiivakaare praegu nelja kruviga tiiva külge, nii või naa läheb vahetusse.
Pildid eelmainitud tegevustest:
► Näita Spoilerit
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Märgin ära. Huvitav vaadata, kuidas vanakest elustatakse.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Salong on isegi pimedas jube , pigem juba kangast recarod sisse , hind alates 200 paneb muidugi mõtlema .
Mis vanakese taastamisse puutub , siis tuleks algosadeks võtta ja kuu aega keevitada , rosteta detaile otsida tiku ja tulega jne .
Ohh , läbitud teema .
Hetkel rohkem nagu vanakese teel hoidmine .
Edu .
Mis vanakese taastamisse puutub , siis tuleks algosadeks võtta ja kuu aega keevitada , rosteta detaile otsida tiku ja tulega jne .
Ohh , läbitud teema .
Hetkel rohkem nagu vanakese teel hoidmine .
Edu .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Selle pooleteise nädala jooksul sai tehtud mootoripadjad & kõlarid.
Patjadega oli selline lugu, et ma teadsin, et asi on hull.. kuid mitte nii hull kui see välja osutus. Tuli välja, et eesmine mootoripadi oli kaheks tükiks sõidetud. Mootori lendamist andis tunda iga kord kui esimese või teise käiguga natukenegi gaasi andsid või üle lamavate või läbi aukude sõitmisega. Nüüd on igatahes vahetatud ning olukord palju parem, ei tule mingeid kolkse kui eelmainitud tegevusi teha ja mootor ei peksa vastu kere, kui auto tööle panna ning foori taga seistes. Foori taga seistes seisnes trikk selles, et kuna roolivõimupump on läbi, siis kui rattaid natukene keerata siis pöörded langesid täpselt nii palju, et mootor ei peksaks ennast nii palju vastu kere ))
Kõlariteks valisin välja ustesse Hertz X170 Uno koaksiaalid ja ette armatuuri Alpine SXE-1025S. Bass on küll põhimõtteliselt olematu, kuid heli on väga puhas jahästi kuulda, niiet koos subwooferiga peaks suhteliselt ideaalne kooslus olema.
Ning loomulikult kõige olulisem...
Unes nägin, et võitsin loterii ning mingi välismaa tuuningfirma ehitas selle roostevabaks turbotatud nelikuks ning mõned päevad hiljem sõitsin sellega posti. Küll naljakas, kuid kahjuks usun, et see vastaks reaalsusele .
PS: Ikka otsin kliimapirne.
Patjadega oli selline lugu, et ma teadsin, et asi on hull.. kuid mitte nii hull kui see välja osutus. Tuli välja, et eesmine mootoripadi oli kaheks tükiks sõidetud. Mootori lendamist andis tunda iga kord kui esimese või teise käiguga natukenegi gaasi andsid või üle lamavate või läbi aukude sõitmisega. Nüüd on igatahes vahetatud ning olukord palju parem, ei tule mingeid kolkse kui eelmainitud tegevusi teha ja mootor ei peksa vastu kere, kui auto tööle panna ning foori taga seistes. Foori taga seistes seisnes trikk selles, et kuna roolivõimupump on läbi, siis kui rattaid natukene keerata siis pöörded langesid täpselt nii palju, et mootor ei peksaks ennast nii palju vastu kere ))
Kõlariteks valisin välja ustesse Hertz X170 Uno koaksiaalid ja ette armatuuri Alpine SXE-1025S. Bass on küll põhimõtteliselt olematu, kuid heli on väga puhas jahästi kuulda, niiet koos subwooferiga peaks suhteliselt ideaalne kooslus olema.
Ning loomulikult kõige olulisem...
Unes nägin, et võitsin loterii ning mingi välismaa tuuningfirma ehitas selle roostevabaks turbotatud nelikuks ning mõned päevad hiljem sõitsin sellega posti. Küll naljakas, kuid kahjuks usun, et see vastaks reaalsusele .
PS: Ikka otsin kliimapirne.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Siiamaani ainult kütust ja natuke jahutusvedelikku söönud, kõik tundub normis .
Kasutaja Pirelli müüs mulle roostevaba tagaukse, mis on oluliselt parem kui see mis praegune.
Roolivõimupump kiunub veel hullemini, kuid nüüd tühikäigul teeb sellist häält nagu lendaks kohe laiali, niiet see liikus hetkel esimeseks prioriteediks. Ütlen ausalt, et selle töö lasen töökojas teha, sest ma ei viitsi poodide vahel selle deposiiditeema pärast sõeluda ning nad teevad ilmselt mõne tunniga selle valmis vs kui peaksin ise keevitama nädal aega. Seda ideet kergendab see, et neil on pumbad natuke soodsamad kui poehinnaga ning olen igati nõus maksma natuke juurde, et roolivõimuvedelik ja rihm ära vahetatakse selle arvelt, et ma ise annaks ilmselt 48 korda alla enne kui ma jälle tahaks millegi sellisega tegeleda.
Olin üks hommik ülemeelikus tujus ning viisin oma unenäo alguse täide; saatsin VKM'i soovitud töö kirjelduseks sellise asja:
PS: Ikka otsin kliimapirne.
Kasutaja Pirelli müüs mulle roostevaba tagaukse, mis on oluliselt parem kui see mis praegune.
Roolivõimupump kiunub veel hullemini, kuid nüüd tühikäigul teeb sellist häält nagu lendaks kohe laiali, niiet see liikus hetkel esimeseks prioriteediks. Ütlen ausalt, et selle töö lasen töökojas teha, sest ma ei viitsi poodide vahel selle deposiiditeema pärast sõeluda ning nad teevad ilmselt mõne tunniga selle valmis vs kui peaksin ise keevitama nädal aega. Seda ideet kergendab see, et neil on pumbad natuke soodsamad kui poehinnaga ning olen igati nõus maksma natuke juurde, et roolivõimuvedelik ja rihm ära vahetatakse selle arvelt, et ma ise annaks ilmselt 48 korda alla enne kui ma jälle tahaks millegi sellisega tegeleda.
Olin üks hommik ülemeelikus tujus ning viisin oma unenäo alguse täide; saatsin VKM'i soovitud töö kirjelduseks sellise asja:
Eeldasin, et töö hinnaks tuleb 10-15 tuhat eurot, sest noh.. suur töö eks. Kuid ei, vastuseks tuli midagi palju hullemat.Tere!
Lihtsalt huvi pärast küsiks kui palju maksaks kõik puksid ja padjad polüuretaani vastu vahetada, mootori kapitaalremont, nullist lõpuni turbotamine (sh kõik vajalikud osad) ~300kW'ini ning nelikveoks ümber tegemine.
Tervitades,
Hakkasin köhima ja naerma ning läksin otsima milliseid uhkeid autosid 30,000 eest saab.Tere hommikust
Selle töö suurusjärk on umbes 30k euri.
Lugupidamisega / Best regards
PS: Ikka otsin kliimapirne.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Natukwe huumorit peab ju igas päevas olema!Terminats kirjutas: ↑22 Dets 2017, 00:47Eeldasin, et töö hinnaks tuleb 10-15 tuhat eurot, sest noh.. suur töö eks. Kuid ei, vastuseks tuli midagi palju hullemat.Hakkasin köhima ja naerma ning läksin otsima milliseid uhkeid autosid 30,000 eest saab.Tere hommikust
Selle töö suurusjärk on umbes 30k euri.
Lugupidamisega / Best regards
Korralikult tehtud su poolt soovitud asjad teenusena tellides ongi sinna suurusjärku sest kliendile tehes peavad asjad 100%-liselt töötama (et vältida seda et mootor ja nelikvedu lendavad esimese päeva õhtuks laiali) ning veidi tahab ka firma teenida. Ise tehes võid arvestada odavamate kuludega (endale ka palka ju ei maksa eks!), lisaks asjaoluga et tänavalegaalseks seda autot ei saa ning hiljem maha müües hävid ikka täiega.
Edit. Kliimapirne sa arvatavasti ei leia vaid need tuleks kuskilt ikka osta - oled seda varianti proovinud?
Viimati muutis GTI, 22 Dets 2017, 11:02, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Seda kindlasti .GTI kirjutas: Natukwe huumorit peab ju igas päevas olema!
Oeh mulle nüüd meenus, et ma kunagi kirjutasin moraali valmis kust ma igalt poolt otsimas käisin ning poole lause pealt lõi korgid läbi ning kõik pikk tekst kadus ära.GTI kirjutas: Kliimapirne sa arvatavasti ei leia vaid need tuleks kuskilt ikka osta - oled seda varianti proovinud?
Mitme sõnaga, käisin KÕIK Tallinna lammutused läbi, lootusega leida MÕNIGI Golf 3, ime korral võib-olla mõni on ka kliimaga. Kuid ei, pole ühtegi. Päeva lõppedes oli juba veits morn olek, et pekki toodeti neid ju pea 5 miljonit tükki, kuidas see võimalik on, et Eesti lammutustesse ükski jõudnud pole? Koju sõites panin VW esindusest mööda ning mõtlesin, et savi, nalja pärast võib ju küsida? Viimasel hetkel keerasin parklasse, kiskusin kliimapaneeli eest, pirn näppu ja võtsin varuosa osakonda numbri. Andsin pirni ja ütlesin, et kuulub Golf 3'le, kliimapaneeli valgustus. Noogutati sõbralikult vastu ja otsiti varuosa kood üles ja siis tulid need kurvad uudised (ehk hind). Üks pirn on 5.99€ ning Saksamaalt transport on 45.59€. Pea 70€ nelja väikse pirni eest? Pigem mitte eks. Teenindaja hoidis ka naeratades naeru tagasi ja ütles ka, et "ma ka ei usu, et te neid tellida tahate".
Täitsa pekkis.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Pane sellest imepirnist siia pilt, vahest miskit leidub.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kuna ma lasin ABS ja airbagi tule kiibistiku sama suhtumisega läbi (mis on sisuliselt odav asi, mida vahetada), siis kliimapaneeli ma hoiaks ledidest eemal
Pilt on siin ning varuosa kood on 1H0919243.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Lammutasin GTI küljest süüteluku ära, sest VR6'l hakkas see (jälle) segast peksma. Võti oli sees ja auto võis töötada aga ukse lahti tegid, siis hakkas pinisema nagu võtit poleks sees. Makk töötas ainult siis kui võti oli sees ja 0 asendis või kui auto käis ja võtit mingi 2 millimeetrit edasi lükkasid.
Ma ei saa aru, on see tõesti nii tõsine tüüpviga nendel? Mu süütelukul on pikem ajalugu, kui mõne mehe autol.
1. süütelukk oli ühe eelmise omaniku poolt vahetatud, polnud originaal, see oli pekkis,
2. süüteluku panin ise, Toprani oma, b-varuosa, kestis 2 kuud,
3. süüteluku võtsin kunagise varuosa Golf 3 roolisambalt, kestis 3 kuud (eelmine nädal hakkas jampsima)
4. süüteluku võtsin GTI oma, mis on OEM oma, sest see klapib täpselt sellistega mis tuleb kui googeldada "golf mk3 ignition switch".
Karbikatted võtsin ära, nüüd näeb natuke viisakam välja. Paremal pool on hakanud ratas vastu logarit käima vaatamata sellele, et ma logari ilusti kinni panen, eks tuleb uuesti üle vaadata. Jaanuaris on plaanis uus roolivõimupump, uued küünlad ja küünlajuhtmed, siis peaks mootoriruum täiesti valmis olema ning mootor põhimõtteliselt uuelaadselt käima. (Võin kihla vedada, et esimese 2 kuu jooksul lähevad ketitalad või ketipingutid ) Igatahes vaikselt võib hakata modimise peale mõelda, nagu nt coiloverid, shortshifter (praegu lappa neid käike nagu aerutades), teistsugune käigukangi nupp ja mõni subwoofer mütsuma panna. Siis on daily race car valmis põhimõtteliselt
PS: Ostan kliimapirne, iga päev ilma nendeta suurendab minu tahtmist nende eest aina rohkem maksta
Ma ei saa aru, on see tõesti nii tõsine tüüpviga nendel? Mu süütelukul on pikem ajalugu, kui mõne mehe autol.
1. süütelukk oli ühe eelmise omaniku poolt vahetatud, polnud originaal, see oli pekkis,
2. süüteluku panin ise, Toprani oma, b-varuosa, kestis 2 kuud,
3. süüteluku võtsin kunagise varuosa Golf 3 roolisambalt, kestis 3 kuud (eelmine nädal hakkas jampsima)
4. süüteluku võtsin GTI oma, mis on OEM oma, sest see klapib täpselt sellistega mis tuleb kui googeldada "golf mk3 ignition switch".
Karbikatted võtsin ära, nüüd näeb natuke viisakam välja. Paremal pool on hakanud ratas vastu logarit käima vaatamata sellele, et ma logari ilusti kinni panen, eks tuleb uuesti üle vaadata. Jaanuaris on plaanis uus roolivõimupump, uued küünlad ja küünlajuhtmed, siis peaks mootoriruum täiesti valmis olema ning mootor põhimõtteliselt uuelaadselt käima. (Võin kihla vedada, et esimese 2 kuu jooksul lähevad ketitalad või ketipingutid ) Igatahes vaikselt võib hakata modimise peale mõelda, nagu nt coiloverid, shortshifter (praegu lappa neid käike nagu aerutades), teistsugune käigukangi nupp ja mõni subwoofer mütsuma panna. Siis on daily race car valmis põhimõtteliselt
PS: Ostan kliimapirne, iga päev ilma nendeta suurendab minu tahtmist nende eest aina rohkem maksta
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Leidsin su pirnid koodijärgi www.h2.ee ‘st. Olen nende kaudu asju tellinud. Tihti oluliselt odavam kui esindusest osta. Tarneaeg võib ,olenevalt asjast ,olla natuke pikavõitu,samas tarne hind on mõistlik. Kui ei viitsi ära regada,võin aidata need sulle ära tellida. Ehk on kellelgi veel vaja,saaks kohe terve posu tellida.?!
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Pirni tükk on 3.41€ ja tarne on 7.04€. Kas jumal on päriselt olemas? Kas ma tõesti saan uut aastat alustada kliimapirnidega? Väga-väga-väga suured tänud sulle, poole aastane otsing on lõppenud .ompracing kirjutas: ↑30 Dets 2017, 11:53Leidsin su pirnid koodijärgi www.h2.ee ‘st. Olen nende kaudu asju tellinud. Tihti oluliselt odavam kui esindusest osta. Tarneaeg võib ,olenevalt asjast ,olla natuke pikavõitu,samas tarne hind on mõistlik. Kui ei viitsi ära regada,võin aidata need sulle ära tellida. Ehk on kellelgi veel vaja,saaks kohe terve posu tellida.?!