VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Moderaator: etnies858
- ainer
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
- Auto: Golf V Variant; B7; B8 BiTDI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Ikka ja jälle VW ridades ja seekordseks valikuks osutus veidi võimsama mootoriga masin, millel kõik rattad kere edasi liigutavad.
Mootor: 2.0 BiTDI (CUA)
Võimsus: 176 kW / 240 hj
Käigukast: 7-käiguline DSG automaatkast
Veoskeem: nelivedu
Värv: uranus gray
Tehase kütusekulu: linn 6.5 l/100km, maantee 4.7 l/100km, keskmine 5.4 l/100km
Varustus:
LED esituled kurvifunktsiooniga
ACC seismajäämise funktsiooniga
360 kaamera (ees, taga, väliste peeglite all)
iseparkiv koos haagise parkimise abiga
võtmeta käivitus
Discover Pro meelelahutus (aux+usb+2xSD kaart)
multifunktsionaalne kelladeplokk FPIC (freely programmable instrument cluster)
ergoComfort elektriliselt reguleeritavad esimesed istmed (juhiiste mälude ja maššaazi funktsiooniga)
elektriliselt reguleeritavad, kokkuklappivad, soojenduse ja mäludega välispeeglid
juhipoolne ja sisemine peegel isetumenevad
Alcantara/nahk sportistmed ees
LED salongivalgustus ja uste liistud
tagaustel kardinad
tehase toonklaas
18" veljed "Dartford" hall metallik (235/45 rehvidega)
teisaldatav haakekonks
elektriliselt avatav/suletav tagaluuk
seisusoojendus ja -ventilatsioon, taimeriga ja puldist juhitav
3-tsooniline kliima
4x istmesoojendused
Mootor: 2.0 BiTDI (CUA)
Võimsus: 176 kW / 240 hj
Käigukast: 7-käiguline DSG automaatkast
Veoskeem: nelivedu
Värv: uranus gray
Tehase kütusekulu: linn 6.5 l/100km, maantee 4.7 l/100km, keskmine 5.4 l/100km
Varustus:
LED esituled kurvifunktsiooniga
ACC seismajäämise funktsiooniga
360 kaamera (ees, taga, väliste peeglite all)
iseparkiv koos haagise parkimise abiga
võtmeta käivitus
Discover Pro meelelahutus (aux+usb+2xSD kaart)
multifunktsionaalne kelladeplokk FPIC (freely programmable instrument cluster)
ergoComfort elektriliselt reguleeritavad esimesed istmed (juhiiste mälude ja maššaazi funktsiooniga)
elektriliselt reguleeritavad, kokkuklappivad, soojenduse ja mäludega välispeeglid
juhipoolne ja sisemine peegel isetumenevad
Alcantara/nahk sportistmed ees
LED salongivalgustus ja uste liistud
tagaustel kardinad
tehase toonklaas
18" veljed "Dartford" hall metallik (235/45 rehvidega)
teisaldatav haakekonks
elektriliselt avatav/suletav tagaluuk
seisusoojendus ja -ventilatsioon, taimeriga ja puldist juhitav
3-tsooniline kliima
4x istmesoojendused
Viimati muutis ainer, 16 Nov 2017, 09:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Oo, selline pill ka siia jõudnud. Äge Väga ülbe perevagun. Kuda see 176KW mootor on, jaksab madalalt ka toimetada?
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Vägagi huvitava kombinatsiooniga Passat. Oleks väga huvitav kui muljetad emotsioonide põhjal, kuidas auto on. Kui oled ehk 3.0 176kw sõitnud, kuidas erinevus tunda annab ja kas üldse?
- ainer
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
- Auto: Golf V Variant; B7; B8 BiTDI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Madalatel pööretel on ikka uimane. Linnas 55km/h sõites lükkab juba 6 käigu sisse ja siis pöörded ~1200 juures. Kui nüüd väike tõus peaks olema, siis on ikka värin sees ja natuke häirib. Õnneks aitab selle vastu S reziim.
Olen sõitnud 3.0 180kW Touareg-ga ja V6 hääl on ikka mehisem. Aga kere jällegi raskem ja kiirendus peaaegu paar sekundit aeglasem, aga väänet tiba rohkem. Seega Passat liigub hetkevõrdluses paremini.
Olen sõitnud 3.0 180kW Touareg-ga ja V6 hääl on ikka mehisem. Aga kere jällegi raskem ja kiirendus peaaegu paar sekundit aeglasem, aga väänet tiba rohkem. Seega Passat liigub hetkevõrdluses paremini.
Viimati muutis ainer, 16 Nov 2017, 10:11, muudetud 1 kord kokku.
- outlaw1
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 07 Mai 2017, 19:26
- Auto: Touareg 7P 3.0TDI V6 180kw
- Asukoht: Tallinn
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Edu ja muretuid kilomeetreid! Kena masin
Kusjuures pildipealt tundub masin sinist värvi kuigi värvus uranus gray
Kusjuures pildipealt tundub masin sinist värvi kuigi värvus uranus gray
Let's Make VW Great Again
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
ideaalist on puudu vaid olive matt salongiliistud ja metallik värv. Ei saagi väga aru, miks 176kw highline komplekteerimisel metallikvärvi kõrvale jätta:D
natuke nokkida siis need ei ole "sportistmed" muidu
aga muidu vinge Passat
natuke nokkida siis need ei ole "sportistmed" muidu
aga muidu vinge Passat
- ainer
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
- Auto: Golf V Variant; B7; B8 BiTDI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Kirjas nagu oleks:
Q4H - L - VOS - Sports comfort seats in front
Q4H - L - VOS - Sports comfort seats in front
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
See on see DSG võlu jah, et jõle ökoks üritatakse asi ajada. Ennast häiris ka algul see, et sõidab linnas @1200 pööret ja kui nt viadukt tuleb, siis auto kujutab ette, et ta võiks sealt ilma käiku alla vahetamata üle sõita. Nüüd teen ennetavalt varbaga õrna kick-downikese või tõmban roolilt manuaalselt käigu alla, et vältida seda auto piinamist.ainer kirjutas:Madalatel pööretel on ikka uimane. Linnas 55km/h sõites lükkab juba 6 käigu sisse ja siis pöörded ~1200 juures. Kui nüüd väike tõus peaks olema, siis on ikka värin sees ja natuke häirib. Õnneks aitab selle vastu S reziim.
Olen sõitnud 3.0 180kW Touareg-ga ja V6 hääl on ikka mehisem. Aga kere jällegi raskem ja kiirendus peaaegu paar sekundit aeglasem, aga väänet tiba rohkem. Seega Passat liigub hetkevõrdluses paremini.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
See vana fordi kell võiks küll valikust välja jääda .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Eks ta ole et kilovattide kogus ei kompenseeri silindrite puudujääki,olenemata võimsusest ei taha neljasilindrised all otsas eriti ühtlaselt vedada.Ju mingi asjapulk otsustab kui öko see auto peab olema ja sellisena see kasti programm tehakse.Käsikastiga autodel suunab ka see käigusoovitaja liiga vara käiku vahetama.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Kui veel rääkida sellest madalama otsa jõust, siis seda videot vaadates tundub, et allpool otsas (ehk alla 2500rpm) on kõik tavapärane. Ehk üks justkui "tavalise" suurusega muutuva geomeetriaga turbo mis spoolib ja boostib samamoodi nagu a'la 140KW mootoril. Üleval liitub teine sama suur , kuid ilma geomeetriata turbo ja koos lajatavad nad 3,79bar rõhku. Samas on 500nm väänet saadaval juba alates 1750rpm, mis tähendab, et juba madalal peaks ka rõhku rohkem olema kui ühe turboga TDI-l. Kuskilt see vääne peab tulema. Kas siis ikkagi esimene turbo on väiksem ja spoolib varem ja rohkem kui nt 140KW TDI puhul...
https://www.youtube.com/watch?v=iL5lYWUSNPk
https://www.youtube.com/watch?v=iL5lYWUSNPk
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
1000rpm peal on saadaval 200nm väänet. (66kw tdi näiteks ). Et väga hull ei tohiks olla. Lihtsalt magusat osa, 2.5x kõrgemat väänet, peab "ootama" kuniks see seal 2000rpm alla saavutub.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Mind huvitaks kui suur on õlirõhk selle 1200 pöörde juures.Näitu teades võiks ennustada turbode ja mootori eluiga.ainer kirjutas:Madalatel pööretel on ikka uimane. Linnas 55km/h sõites lükkab juba 6 käigu sisse ja siis pöörded ~1200 juures. Kui nüüd väike tõus peaks olema, siis on ikka värin sees ja natuke häirib. Õnneks aitab selle vastu S reziim.
Olen sõitnud 3.0 180kW Touareg-ga ja V6 hääl on ikka mehisem. Aga kere jällegi raskem ja kiirendus peaaegu paar sekundit aeglasem, aga väänet tiba rohkem. Seega Passat liigub hetkevõrdluses paremini.
- ainer
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
- Auto: Golf V Variant; B7; B8 BiTDI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Kas keegi teab öelda, on sellest warningust võimalik lahti saada ja kuskilt disable-da?
Sai kaabliga mõned mälus olnud vead ka kustutatud, eks aeg näitab kas mõni suvatseb tagasi ka tulla. Peale vigade eemaldamist ükski tagasi ei ilmunud igatahes
Sai kaabliga mõned mälus olnud vead ka kustutatud, eks aeg näitab kas mõni suvatseb tagasi ka tulla. Peale vigade eemaldamist ükski tagasi ei ilmunud igatahes
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Keera tulede lüliti õigesse asendisseainer kirjutas:Kas keegi teab öelda, on sellest warningust võimalik lahti saada ja kuskilt disable-da?
► Näita Spoilerit
PS. Võiks seda sulle ju üle lauda ka karjuda .. aga kirjutame siis foorumis
Viimati muutis kessu135, 25 Nov 2017, 21:15, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tsiteerides pildiga postitust, tuleb pilt lisada spoilerisse. Vt:Reeglid-postitamine
Põhjus: Tsiteerides pildiga postitust, tuleb pilt lisada spoilerisse. Vt:Reeglid-postitamine
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
vajuta roolilt OK, siis peaks ära minema, kuigi miks mitte sõita AUTO asendis, mis selle point on?
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Mina kasutan ka nähtaval ajal 0 asendit, sest tulede lülitusaeg on hoolimata seadistusest minu jaoks liiga vara. Päevatuled on ilusamadGolhv kirjutas:vajuta roolilt OK, siis peaks ära minema, kuigi miks mitte sõita AUTO asendis, mis selle point on?
Ma võin natuke bluffida nüüd kuid mu Passatil oli ka esimese generatsiooni Active info ja sellel ei saanud OK nupuga seda eest.
Uuema tüübi omadel juba saab, mis tuli mulle ühel hetkel täieliku üllatusena.
EDIT: Visuaalselt on vahe neil kahel sees, uuema funktsionaalsuse osas on mulle silma jäänud 2 asja:
1) OK nupuga saab tulede meeldetuletuse eest ära lükata
2) Navigation mode's saab üles-alla nuppudega active infol kaarti sisse-välja suumida.
Mälu on kehvake kuid minu Passati displeil neid võimalusi vist ei olnud.
Vanem
Uuem
- ainer
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
- Auto: Golf V Variant; B7; B8 BiTDI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Samuti häirib, et liiga vara paneb "Auto" asendis tuled põlema.
Kui nüüd mälu ei peta, siis "OK" nupuga eest ära ei kadunud (mõne tunni pärast katsetan uuesti).
Küsimus minu poolt oli see, et kas kaabliga annab kuskilt selle hoiatuse maha keerata?
Kui nüüd mälu ei peta, siis "OK" nupuga eest ära ei kadunud (mõne tunni pärast katsetan uuesti).
Küsimus minu poolt oli see, et kas kaabliga annab kuskilt selle hoiatuse maha keerata?
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
- Telefon: 5031096
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Hea kuulda et on veel "friike" kes aeg-ajalt tulede AUTO nupuga mängivad
Aga kas VW-l ei saa hämaruse andurid ehk selle tundlikkust menüüdest sättida?
Aga kas VW-l ei saa hämaruse andurid ehk selle tundlikkust menüüdest sättida?
xc60
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Just aga ka see "late" ei ole üldse piisavalt "late" ja võiks olla tunduvalt "leidim"kraff kirjutas:Saab panna early, normal ja late.
Mindfreak ehk ütleb, kas saab ja kui saab, siis teeb ära ka ilmselt
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
Peaks olema tehtav tõesti Võid huvi korral ühendust võtta.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer
kevad/suvel kui rohkem valget aega siis lasen kogu aeg 0 asendis (mitte öösel muidugi)...sügis/talvel ei viici mässata ja kasutan Auto variantirraivo kirjutas:Hea kuulda et on veel "friike" kes aeg-ajalt tulede AUTO nupuga mängivad
Aga kas VW-l ei saa hämaruse andurid ehk selle tundlikkust menüüdest sättida?