VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Pidasin silmas tutikat rullikut jep, ma ei tea miks ma rulliku laagrina selle kirja panin
Oleneb muidugi mis firma omad ning mis hinnaks pakud, kuid ilmselt olen huvitatud küll
[/quote]
Nii, pingutus rulliku karbil on kiri BTA, rulliku laagril kiri POLAND NSK. Hind: 13.- Usun et seda leiab ikka suurest linnast ka!
Oleneb muidugi mis firma omad ning mis hinnaks pakud, kuid ilmselt olen huvitatud küll
[/quote]
Nii, pingutus rulliku karbil on kiri BTA, rulliku laagril kiri POLAND NSK. Hind: 13.- Usun et seda leiab ikka suurest linnast ka!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7842
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Tänud jagamast - kuskaudu seda osta saab?corradomees kirjutas: ↑10 Jaan 2018, 18:23Nii, pingutus rulliku karbil on kiri BTA, rulliku laagril kiri POLAND NSK. Hind: 13.- Usun et seda leiab ikka suurest linnast ka!► Näita Spoilerit
Viimati muutis VwBoy, 12 Jaan 2018, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!
Põhjus: Spoiler!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mina ostsin kunagi siit Põlvast, ühest auto osade poest. Enamat ei oska lisada. Kaks rulli võin turgu panna, siis jään ise ka veel ellu! (ps)GTI kirjutas: ↑10 Jaan 2018, 22:10corradomees kirjutas: ↑10 Jaan 2018, 18:23Nii, pingutus rulliku karbil on kiri BTA, rulliku laagril kiri POLAND NSK. Hind: 13.- Usun et seda leiab ikka suurest linnast ka!► Näita Spoilerit
Tänud jagamast - kuskaudu seda osta saab?
Viimati muutis VwBoy, 12 Jaan 2018, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!
Põhjus: Spoiler!
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
corradomees kirjutas: ↑10 Jaan 2018, 18:23
Nii, pingutus rulliku karbil on kiri BTA, rulliku laagril kiri POLAND NSK. Hind: 13.- Usun et seda leiab ikka suurest linnast ka!► Näita Spoilerit
Ostan "suurest linnast" jep, tänud pakkumast
Viimati muutis VwBoy, 12 Jaan 2018, 20:42, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!
Põhjus: Spoiler!
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Nonii, auto ajasin onu garaaži ning läks kasuisaga lammutamiseks. Pooleteist tunniga saime geneka kätte. Protsess iseenesest oli lihtne; õhukarp ära, automaatpinguti ära, eesmine mootoripadi natuke lahti, 2 genekapolti välja, juhtmed küljest, mootorit natuke üles tõsta ja oligi käes. Arvasin, et mõeldud, tehtud, kuid siis nägin, et geneka korpuses on pragu, mis jookseb rulliku juurest taha välja.
Pildid:
Kas keegi palun seletaks mis valemiga genekas niimoodi katki läheb? Kas sellist üldse võetakse taastamisse?
PS: Väidetavalt eile pandi kliimapirnid minu poole teele, annan teada.
Pildid:
► Näita Spoilerit
PS: Väidetavalt eile pandi kliimapirnid minu poole teele, annan teada.
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ega sa seda Clarksoni moodi haamriga küljest võtnud? Korpust peaks saama vahetada, ise olen seda teinud ning kes sul keelab firmadelt pärida, et kas nad vahetavad ka korpuseid, kui nagunii plaan taastada.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Prao ääred olid ka sitased, niiet ma eeldan, et see on juba pikemat aega katki olnud. Genekas tuli rahulikult ära, autodega töötades olen pigem rahumeelne siiski . Täna saan remonti viia, küsin korpuse kohta ka. Mu enda loogika ütleb, et kui korpus pole korralikult koos nagu peaks olema, siis on laagril rohkem liikumisruumi ja see hakkab ebaühtlasemalt käima üks hetk.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ilmselgelt ise sellisel kujul korpust ei jätaks. Võid uurida aga arvan, et siin siiski lahenduseks teine genekas.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7842
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Tõenäoliselt on terasest kinnituspolt alum. korpuses käivitanud oksüdeerumisprotsessi mis on lõppenud nii nagu näha. Ei usu et taastajad sul sellise korpusega oma töö lõpule viivad. Kui ostad uue tehasetaastatud geneka, siis neil peab tagastatav vana olema terve korpusega e. korpuse eest hüvitust ei saa. Mõistlik on otsida kasut. teine genekas ja see enne paigaldust üle kontrollida. Varuosana uut korpust ei tasu küll tellima hakata - need on kallid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ei jätnud korpust
Ma ei tea kas just "mõistliku" hinnaga, aga kvaliteetne tundus küll
Vot seda oleks võinud varem teada, et korpus varuosana on kallis .
Nägin selle geneka sisu ja kogu vask (on vist vasest see sisu tehtud, mis korpusest paistab) oli täiesti ära oksüdeerunud ja too remondimees ütles ka, et üldjuhul kui korpus katki on, siis läheb lähiajal sisu ka hakkama, uuris aku laetuse kohta jms ja veendus, et uus genekas kaua kestaks.
Kutsuge mind nüüd lolliks või mitte, aga uus korpus, uued dioodid, uus plussipolt (eelmine läks katki), uued harjad, uus tõmberelee ja uus laager (rohkem ma peast ei tea mis geneka sees on ) läks kokku 120€. Ühesõnaga tutikas genekas 120€ eest. Naiss. Eks näis kaua kestab .
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Genekas on autos sees ja kõik toimib ilusti, genekas laadis akut ilusti 14.5v juures. Kuna hoidsin akut toatemperatuuril, siis aku säilitas 12.4v üle 3-4 päeva niiet aku on heas korras ikka. Tellitud on automaatpinguti rullik, õlipüüdja ja stangekinnitus. Stangekinnitus pole ei kere küljes ega stange küljes . Õnneks pole kallis jupp mida vahetada. Lihtsalt jääb arusaamatuks kuidas saab selline asi ära kaduda.. Geneka vahetuse ajal pilte ei teinud, käed olid tööd täis .
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Niisiis...
automaatpinguti rullik on vahetatud, 20 minutiga Mustika maa-aluses parklas . Iseenesest on kõik okei ja auto ehitus läheb (siiamaani) plaanipärasaselt ning hakkasin roolivõimupumba jaoks raha koguma, KUI SIIS JÄRGMINE MURE TULI. Tagasillast tuleb mingit undavat häält, mis vastab kiirusele. Tühikäigul mäest alla veereda 50-60kmh juures siis on kõige paremini kuulda. Tagumine rattalaager oleks vist ainuke variant?
automaatpinguti rullik on vahetatud, 20 minutiga Mustika maa-aluses parklas . Iseenesest on kõik okei ja auto ehitus läheb (siiamaani) plaanipärasaselt ning hakkasin roolivõimupumba jaoks raha koguma, KUI SIIS JÄRGMINE MURE TULI. Tagasillast tuleb mingit undavat häält, mis vastab kiirusele. Tühikäigul mäest alla veereda 50-60kmh juures siis on kõige paremini kuulda. Tagumine rattalaager oleks vist ainuke variant?
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kui pidur peale ei jää siis jah... seal esiveolise tagasillal ei ole ju palju pöörlevaid osasid...
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mhm, lihtsalt igaks juhuks küsin, enne kui uusi laagreid ostma lähen. Selle üle on mul hea meel, et FAG rattalaagrikomplekt (mõlemapoolselt on kõik vajalikud jubinad ja laagrid olemas) maksab ainult 12.76€. Sellest ma sain ka vist aru, et tagasillas ei ole pressi vaja ning kogu protsess peaks minema lihtsamalt kui esisillas?
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Minu mäletamist mööda on pressitav laager taga... Aga võin ka eksida
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 20 Nov 2012, 16:54
- Auto: Golf III VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Tagaratta laager on pressitav piduriketta sisse. Ise kahel autol pole suurema laagri sisse löömine kuidagi õnnestunud ilma pressi abita
-
- Moderaator
- Postitusi: 7842
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Seal ju kaks koonuslaagrit, haamri ja torni töö. Uued saaled saad vanade abl sisse lüüa. Pressiga muidugi mugavam aga saab ka ilma. Vaata ka et zimmeri tööpind laagrite teljel ja sopatõrje plekkseib terved oleksid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Taga peaks jah koonuslaager olema ka minu arust, ise vahetasin maja ees haamri, torni ja suure padruniga, millega peksin laagri saale sisse, aega läks kokku 15 minutit. Ja ära seda mutrit laagri vastu kinni vägista, ise tegin selle vea ja rikkusin laagri ja võlli ära (noor, loll ja kogenematu nagu ma olen), tuli vist padruniga mutter vastu keerata ja näpuga pingutada, kuid targemad oskavad seda kindlasti üle täpsustada.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kinni keeramisega jah ei tasu üle pingutada. Ise alati teinud nii uue laagriga: kullinokkadega mutri kinni keeranud, siis natuke tagasi kuni läheb kergeks ja siis hästi natuke kinnipidi. Uue laagriga ei jää tavaliselt niimoodi loksu ka. Vana puhul peab olema ettevaatlikum igaks juhuks võiks väike loks sisse jääda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7842
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Määrdekopsikut külge ära pane, ratas pane külge ning rattast kahele poole loksutades peab vaevutuntav min. loks sisse jääma, siis on ok. Reguleerid ja proovid kuni jääb hea, siis kopsik külge.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
GTI kirjutas: ↑23 Jaan 2018, 17:47Seal ju kaks koonuslaagrit, haamri ja torni töö. Vaata ka et zimmeri tööpind laagrite teljel ja sopatõrje plekkseib terved oleksid.
Määrdekopsikut külge ära pane, ratas pane külge ning rattast kahele poole loksutades peab vaevutuntav min. loks sisse jääma, siis on ok. Reguleerid ja proovid kuni jääb hea, siis kopsik külge.
Super kasulik info siin, aitäh VWKlubi kommuun .
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Niisiis, seoses käsipiduri peale jäämisega ja tagumise sillaga üleüldiselt..
Vahetatud sai ainult tagumine juhipoolne rattalaager ning selle käigus sai avastatud, et pidurisilindri kaitsekumm on katki ning silindri ümber on kõik roostes, mis on kindlalt ka põhjuseks miks pidur/käsipidur peale jäi. ABS võru oli ka puudu. Teisel pool täpselt sama lugu, ainult et teisel pool laagrit ei vahetanud, sest see ei loigsenud ega teinud häält. Mõlemale poole on ABS võrud ja pidurisadula remondikomplektid tellitud, siis vahetan kõrvalistuja pool taga ka rattalaagri ära, kui juba uued sai ostetud . Peale kõike seda peaks tagapidurid ägedad olema, üks samma lähemal töötavale ABSile ja veermik heas korras .
Vahetatud sai ainult tagumine juhipoolne rattalaager ning selle käigus sai avastatud, et pidurisilindri kaitsekumm on katki ning silindri ümber on kõik roostes, mis on kindlalt ka põhjuseks miks pidur/käsipidur peale jäi. ABS võru oli ka puudu. Teisel pool täpselt sama lugu, ainult et teisel pool laagrit ei vahetanud, sest see ei loigsenud ega teinud häält. Mõlemale poole on ABS võrud ja pidurisadula remondikomplektid tellitud, siis vahetan kõrvalistuja pool taga ka rattalaagri ära, kui juba uued sai ostetud . Peale kõike seda peaks tagapidurid ägedad olema, üks samma lähemal töötavale ABSile ja veermik heas korras .
-
- Moderaator
- Postitusi: 7842
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kui vahetad siis vaata mis seisus on suppordi kolb - kui galvaanika maas ja tööpind sööbimisjälgedega siis pole mõtet seda vana tagasi panna uute tihenditega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Selles remondikomplektis on uus suppordi kolb ka, see nägi ka väsinud välja
-
- Moderaator
- Postitusi: 7842
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kelle tootja rem.komplekt on? Kas kolvi sees on ka kässari pealejooksmise mehanism olemas?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..