Aga säde kahjuks kadunud. Auto toimetab nii,et kui süütega edasi tagasi klõpsutada v miinus klemmi võtad maha ja paned peale siis lööb ühest küünlast sädeme aga kui starterit ketrad siis sädet pole. OSkab keegi targem öelda milles see viga võib olla ? Ei taha nigu päris emexi ka viia
1.8 66kw to 2.0 85kw golf3 syncro-sinisilm
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.8 66kw to 2.0 85kw golf3 syncro-sinisilm
Tervist! Sai oma 1.8 66kw vahetatud välja 2.0 85 kw vastu. Juhtmestik sai ka pandud 2.0 oma ja nüüd autos vool ilusti sees ja kõik justkui toimiks.
Aga säde kahjuks kadunud. Auto toimetab nii,et kui süütega edasi tagasi klõpsutada v miinus klemmi võtad maha ja paned peale siis lööb ühest küünlast sädeme aga kui starterit ketrad siis sädet pole. OSkab keegi targem öelda milles see viga võib olla ? Ei taha nigu päris emexi ka viia
Aga säde kahjuks kadunud. Auto toimetab nii,et kui süütega edasi tagasi klõpsutada v miinus klemmi võtad maha ja paned peale siis lööb ühest küünlast sädeme aga kui starterit ketrad siis sädet pole. OSkab keegi targem öelda milles see viga võib olla ? Ei taha nigu päris emexi ka viia
-
tonis1988
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 09 Dets 2017, 16:45
- Telefon: 56979334
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
1.8 66kw to 2.0 85kw golf3 syncro-sinisilm
juhtmestik jah, aga kas ka relee ja kaitsmekarp ka 2.0 oma? näiteks vahetasin omal 2.0 bensuka koos juhtmestikuga 1.9 tdi vastu. kõikide juttude ja kirjade järgi on kaitsmekarbid samad, aga reaalsuses ei ole. ka arvatavasti jääb sul mingi ühenduse probleem kaitsekarbist
1.8 66kw to 2.0 85kw golf3 syncro-sinisilm
Endal juhe koos juba. Ehk on L-Eestis kedagi kes mingi raha eest tahab vea üles otsida ja auto käima panna,varsti hooaeg käes. Loomulikult saab töö tasustatud.

