Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Tere
Kindlasti juba varasemalt läbi heietatud teema, kuid ei suutnud leida. Probleem siis järgmine:
Teemas mainitud Passatil on soojendus reguleeritav nii juhi kui kõrvalistuja poolt eraldi. Juhi pool annab ilusti sooja, samuti õhu suunamine toimib nii nagu vaja (ehk siis puhub kuhu ise reguleerid ja kiirustega samuti probleeme ei ole). Probleem aga selles, et kõrvalistuja pool ei saa sooja. Näib nagu tuleks välisõhk kõrvalistuja kanalist. Külma õhuga (ehk siis suvel kliimaga jahutamisel) probleemi ei esine. Tunduks nagu temperatuurid oleksid võrdsed. Tühikäigul on kuulda, et kõrvalistuja pool klõbistab klappidega, seal juures ei ole vahet, kas töötab kliima või soojendus.
Jahutusvedeliku temperatuur on näidiku järgi normaalne (näitab sooja mootori korral 90 kraadi). Juhipoolt tuleb sooja normaalselt.
Ostsin auto juulis ja eelmise omaniku sõnul oli see probleem autol juba tema kätte jõudes. Kuna ta sõitis peamiselt üksi siis, teda probleem ei häirinud. Küll aga käis ta kellegi juures, kes olevat soojenduse õhuklapp kalibreerinud mingi diagnostika seadmega. Kahjuks polnud sellest aga abi. Mingitest teistest VW foorumitest olen lugenud soovitust kontrollida soojendusradikat ja mõõta sealt väljuv temperatuur. Loll küsimus - kus asub soojendusradikas?
Kindlasti juba varasemalt läbi heietatud teema, kuid ei suutnud leida. Probleem siis järgmine:
Teemas mainitud Passatil on soojendus reguleeritav nii juhi kui kõrvalistuja poolt eraldi. Juhi pool annab ilusti sooja, samuti õhu suunamine toimib nii nagu vaja (ehk siis puhub kuhu ise reguleerid ja kiirustega samuti probleeme ei ole). Probleem aga selles, et kõrvalistuja pool ei saa sooja. Näib nagu tuleks välisõhk kõrvalistuja kanalist. Külma õhuga (ehk siis suvel kliimaga jahutamisel) probleemi ei esine. Tunduks nagu temperatuurid oleksid võrdsed. Tühikäigul on kuulda, et kõrvalistuja pool klõbistab klappidega, seal juures ei ole vahet, kas töötab kliima või soojendus.
Jahutusvedeliku temperatuur on näidiku järgi normaalne (näitab sooja mootori korral 90 kraadi). Juhipoolt tuleb sooja normaalselt.
Ostsin auto juulis ja eelmise omaniku sõnul oli see probleem autol juba tema kätte jõudes. Kuna ta sõitis peamiselt üksi siis, teda probleem ei häirinud. Küll aga käis ta kellegi juures, kes olevat soojenduse õhuklapp kalibreerinud mingi diagnostika seadmega. Kahjuks polnud sellest aga abi. Mingitest teistest VW foorumitest olen lugenud soovitust kontrollida soojendusradikat ja mõõta sealt väljuv temperatuur. Loll küsimus - kus asub soojendusradikas?
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2058
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Sellise kirjelduse kohaselt on reeglina viga klapimootoris V159, mis reguleerib kundepoole temperatuuri. Enne vahetamist võiks kaabliga vaadata mida selle mootori potekas teeb - kui näit siblib ringi, siis potekas läbi ja sellest tulenevalt ei tea kliimapaneel mis asendis klapp on ning liigutab klapimootorit mõttetult edasi-tagasi.
Üsna hästi illustreeritud juhend vahetamiseks -> https://www.drive2.ru/l/8739016/
Kui vene keelt ei tea, siis Google Translate aitab alati.
Üsna hästi illustreeritud juhend vahetamiseks -> https://www.drive2.ru/l/8739016/
Kui vene keelt ei tea, siis Google Translate aitab alati.
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Küsiksin veel mõned rumalad küsimused. Mis asi on potekas?
Kas vastav tarkvara on enamikes töökodades olemas või peaks enne uurima, kus see võimalik on?
Teistest foorumitest jäi mulje, et klapimootorid on küllaltki kallid, ehk oskab keegi seda kommenteerida?
Kas vastav tarkvara on enamikes töökodades olemas või peaks enne uurima, kus see võimalik on?
Teistest foorumitest jäi mulje, et klapimootorid on küllaltki kallid, ehk oskab keegi seda kommenteerida?
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2058
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Potekas ehk rahvakeeli potensiomeeter on muutuva elektrilise takistusega seadeldis.
Ei tea kosta kas nüüd enamik omab aga igastahes VCDS-ga tuleks vaadata kliimapaneelist punasega sisse joonitud väärtusi. Tõenäoliselt V159 Current Value (reaalne väärtus) muutub pidevalt ja ei klapi Specified Value-ga (ettenähtud väärtus).
Klapimootor 1K0907511B on esindusest uuena ca 120-130€. Autolammutused pakuvad olenevalt kohast 10-60€ eest neid.
Foorumis on tegelasi, kes selle asjaolu kindlaks saavad teha, kui märgid oma asukoha. Tallinnas saan ma aidata.
Ei tea kosta kas nüüd enamik omab aga igastahes VCDS-ga tuleks vaadata kliimapaneelist punasega sisse joonitud väärtusi. Tõenäoliselt V159 Current Value (reaalne väärtus) muutub pidevalt ja ei klapi Specified Value-ga (ettenähtud väärtus).
Klapimootor 1K0907511B on esindusest uuena ca 120-130€. Autolammutused pakuvad olenevalt kohast 10-60€ eest neid.
Foorumis on tegelasi, kes selle asjaolu kindlaks saavad teha, kui märgid oma asukoha. Tallinnas saan ma aidata.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Pigem võiks kontrollida ka temp andurite näite.
Miskipärast usun ma ummistunud salongiradikat. Nimelt neil masinatel ummistub just kaassõitja poolne kamber ära ja tee, mis tahad sooja ei tule.
Miskipärast usun ma ummistunud salongiradikat. Nimelt neil masinatel ummistub just kaassõitja poolne kamber ära ja tee, mis tahad sooja ei tule.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Ehk siis praegusel hetkel oleks tarvilik leida keegi, kellel on võimalik VCDS-iga nii eelpool toodud väärtusi kontrollida ning samas ka temperatuuri anduri näite. Diagnostikaga on nii, et auto asub Hiiumaal, seega peab natuke uurima, kus inimese ja tehnika leida võiks. Muidugi on autol rattad all ja liigub.
Nüüd rahalise mõttemängu juurde - kuidas on juurdepääsetavus klapile V159 ning kuidas soojendusradikale? Kas klapi vahetusel tuleks suur osa esikonsoolist eemaldada või pääseb kuidagi lihtsamalt? Sama küsimus radika kohta
Klappide klõbistamise kohta veel - arvan, et toimub ainult tühikäigul käies. Sõites pole klõbinat kuulda olnud ja ei tasuks uskuda, et see muu müra sisse ära kaoks. Ning ka tühikäigul on klõbin suhteliselt juhuslik.
Nüüd rahalise mõttemängu juurde - kuidas on juurdepääsetavus klapile V159 ning kuidas soojendusradikale? Kas klapi vahetusel tuleks suur osa esikonsoolist eemaldada või pääseb kuidagi lihtsamalt? Sama küsimus radika kohta
Klappide klõbistamise kohta veel - arvan, et toimub ainult tühikäigul käies. Sõites pole klõbinat kuulda olnud ja ei tasuks uskuda, et see muu müra sisse ära kaoks. Ning ka tühikäigul on klõbin suhteliselt juhuslik.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Eelnevalt viidatud asjalikule piltidega lingile.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 52 korda
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Eks siin foorumis leidub neid nii mõnigi, kes kliimaklappe vahetanud
Temp klapid ja recirc klapi saab ilma vägapalju lammutamata ära vahetada, kui veits kannatust on. Asuvad nad üsna kitsastes kohtades ja ligipääsetavus kohati üsna kehv. Teiste klappide jaoks vaja armatuur maha võtta.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Tere üle pika aja. Sai asja uuritud. Õnneks on palju räägitud V158 soojendusklapimootoriga kõik korras. Hoopis teema selles, et kõrvalistuja poole radika temp ei tõuse üle 20 (vasakul on temp üle 40 samal ajal). Kas peaks vahetama ära soojendusradiaatori või teema on milleski muus?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Olen mitmeid selle veaga näinud. Radikas kinni ja kuna sisend vasakul(juhi) pool siis lahendus ongi ainult vahetus. Muidugi küsimus, miks parempool kinni. Kas on kasutatud Leak Stop ja see on pahandust teinud.Kauri92 kirjutas: ↑08 Veebr 2019, 20:10Tere üle pika aja. Sai asja uuritud. Õnneks on palju räägitud V158 soojendusklapimootoriga kõik korras. Hoopis teema selles, et kõrvalistuja poole radika temp ei tõuse üle 20 (vasakul on temp üle 40 samal ajal). Kas peaks vahetama ära soojendusradiaatori või teema on milleski muus?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Kas saan õigesti aru, et radikas on kahe kambriline?
Vaatasin kõikvõimsast youtube'ist radika vahetuse videot ka aga kaua ta reaalsuses umbes aega võiks võtta?
Vaatasin kõikvõimsast youtube'ist radika vahetuse videot ka aga kaua ta reaalsuses umbes aega võiks võtta?
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 09 Dets 2017, 16:45
- Telefon: 56979334
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Probleem VW Passat B6 2.0 TDI 103KW 2006 soojendusega
Küsin ka oma küsimuse lisaks.
Tegemist sama aasta masinaga ja mootoriga.
Ei ole 2 tsoonilist kliimat. Vaid pliidinuppudega. Aga kaasreisija pool jahe õhk. Juhi pool kuum.
Kas radikas? Või ka sellel eraldi poolte klapid?
Tegemist sama aasta masinaga ja mootoriga.
Ei ole 2 tsoonilist kliimat. Vaid pliidinuppudega. Aga kaasreisija pool jahe õhk. Juhi pool kuum.
Kas radikas? Või ka sellel eraldi poolte klapid?