VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas vallikas » 07 Juun 2016, 22:17

Tere, foorumlased, olen seni sõitnud vanemate saabide ja volvodega, kuni otsustasin gaasiautole üle minna ja hetkel parim valik VW passat. Surugaasiga odav kulgeda, muidu nagu auto ikka. Kui kellelgi huvi surugaasiauto vastu, siis jagan meeleldi oma teadmisi.

Lootsin küll uuema liisingautoga igasugu autoremondist käed puhtaks pühkida, kahjuks aga raha pole puuga seljas ja püüan ikka väiksematest probleemidest ise jagu saada.

Nimelt tagaluugi lukul on üks plastikust tigu üles öeldnud, tundub tüüpviga, teab keegi, kas on uusi luku sisu juppe ka võimalik osta või ainult uus lukk? Teiseks klaasipesuvedeliku anum on õrn asi, sai teine katki väikese põksuga, kust saada uus ja kas ise paigaldamine mõistlik, käib see läbi logari või tuleb esipamper maha võtta või tuli hoopiski?


Pilt
Viimati muutis kessu135, 12 Juun 2016, 18:44, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkirja kohendus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012

Lugemata postitus Postitas R36 » 07 Juun 2016, 22:33

Oi mulle meeldivad pildid "Passat ja käru"

Mingeid eraldi juppe küll ei ole lukule. Ainult terve lukk.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 08 Juun 2016, 10:24

see pilt jah päris lahe...oma Passatile ei kujuta ette kas üldse kunagi konksu hakkab välja tirima, minu jaoks Passat ei tundu selline veomasin olevat :mrgreen:

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 08 Juun 2016, 10:48

Ega ta mingi traktor kindlasti ei ole jah, aga vahel kergemaid asju ju täitsa OK tarida. Ja eriti kui selleks mingit teist eraldi töölooma ei ole. Palju need kolm heina/põhurulli kokku kaaluda võivad? Sul DSG?

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012

Lugemata postitus Postitas vallikas » 08 Juun 2016, 19:17

tobimarg kirjutas:Ega ta mingi traktor kindlasti ei ole jah, aga vahel kergemaid asju ju täitsa OK tarida. Ja eriti kui selleks mingit teist eraldi töölooma ei ole. Palju need kolm heina/põhurulli kokku kaaluda võivad? Sul DSG?
Ei ole, manuaal on. Mul majaehitus ja muidu vedamist murutraktorid ja puud jne, Saab 2.2 disla 88 kw jäigi lahjaks, üks vana volvo 850 TDI103 kw oli ideaalne selleks, sai ka 2,5t traktorit järel veetud kärul. Passat siiski üle 1-1.5t ei taha taga vedada, kuigi 110 kw, siiski tundub piinamine. Klaasipesupaak saigi oma haava kui passat pisut juba traktorit pidi tegema, 15 ruumi puid vedas kärukaupa minema. Moodsad sõiduautod ei ole selliste tööde jaoks.

Need põhupallid ei kaalu mitte midagi :D Teinekord on aga sellise mittemidagi kaaluva asjaga raske, olen ka Pärnust Keilasse sõitnud samal kärul 2m kõrgune peno kuhi, üle 70 ei saanud kuidagi purjetada.

cngpower
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 27 Mai 2014, 11:30
Asukoht: TLN/HKI
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012

Lugemata postitus Postitas cngpower » 09 Juun 2016, 12:58

Hea näha, et cng seltskond laieneb :wave:

Luku saad jah ühes tükis, mõned kümned eurid mälu järgi. Kärude ja koormatega majandades tasub hoida tihedamalt sillageomeetrial regulaarselt silm peal, ka tagavedrudel.

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012

Lugemata postitus Postitas vallikas » 12 Juun 2016, 09:35

CNG-sid on lisandumas jah, kuigi auto24 alusel eriti kiirelt masinate müük siiski ei käi.

Kuna mul VW pole enne olnud, äkki soovitate, kust juppe ise osta Tallinnas või veebist. Näiteks seda luugi lukustit veebis nagu ei leia, varuosapäring ka midagi ei andnud ja remondikoha hinda pean veidi kalliks.

Kasutaja avatar
Maq21
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Mär 2016, 08:37
Auto: Audi 90B2, Audi 5000s avant, Audi Coupe b2, Audi S3, Vw Paasat B7 Variant, Audi 90 b2
Asukoht: Muraste
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas Maq21 » 13 Juun 2016, 08:48

Forss.ee sealt peaks saama ju väga kerge vaevaga vw varuosad.

Ise sõidan ka CNG passatiga, 3kuuga olen 14000km maha sõitnud ja olen väga rahul.

ort2
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 21 Aug 2016, 10:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas ort2 » 21 Aug 2016, 11:50

vallikas kirjutas:Tere, foorumlased, olen seni sõitnud vanemate saabide ja volvodega, kuni otsustasin gaasiautole üle minna ja hetkel parim valik VW passat. Surugaasiga odav kulgeda, muidu nagu auto ikka. Kui kellelgi huvi surugaasiauto vastu, siis jagan meeleldi oma teadmisi.

Lootsin küll uuema liisingautoga igasugu autoremondist käed puhtaks pühkida, kahjuks aga raha pole puuga seljas ja püüan ikka väiksematest probleemidest ise jagu saada.

Nimelt tagaluugi lukul on üks plastikust tigu üles öeldnud, tundub tüüpviga, teab keegi, kas on uusi luku sisu juppe ka võimalik osta või ainult uus lukk? Teiseks klaasipesuvedeliku anum on õrn asi, sai teine katki väikese põksuga, kust saada uus ja kas ise paigaldamine mõistlik, käib see läbi logari või tuleb esipamper maha võtta või tuli hoopiski?

► Näita Spoilerit
Kirjutasin Teile foorumi postkasti. :)
Viimati muutis kessu135, 21 Aug 2016, 16:22, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tsiteerides pildiga postitust, tuleb pilt lisada spoilerisse. Vt reeglid: postitamine

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas vallikas » 21 Sept 2016, 10:30

Auto tegi paar korda triki, et ei saanud aru, et paagis gaasi on ja sõitis bensiiniga. Seda juhtus kokku umbes 3 korda, seejuures paak polnud mitte tühjavõitu, vaid pigem just pilgeni täis. Gaasile lülitas alles siis kui uuesti olin tankimas käinud, ehkki sisse suruda suurt midagi ei õnnestunud.

Nüüd käisin õlivahetusel ja pärast teatas remondikoht, et mingil (vist gaasireduktori) reguleerklapil on viga küljes, annab ülerõhu. Vahetati küünlad, mida niikuinii tuli vahetada ja üks süütepool oli olnud ka vigane, sai vahetatud.

Ja vahetult pärast seda hakkas pöördel madalama käiguga gaasi pealt kiirendades vahele jätma. Niisama ei saa ju aru, kas probleem on kütuse pealeandes, mõnes süütepoolis, küünlas vms. Sirgelt kiirendades seda puterdamist polnud. Eile ja täna siis probleem süvenes, pöördel gaasi pealt kiirendades hakkas julmalt kakkuma, mootorituli hakkas vilkuma ja lõpuks lülitas bensiinile ümber. Suretasin välja, käivitasin taas, läks uuesti gaasi pealt. Katsetasin veel pööretel, kõik kordus ja praeguseks siis on jäänudki mootorituli põlema, kuigi samamoodi läheb pärast puterdamist käima gaasilt ja sõidab gaasiga.

Hakkan uurima reduktori hinda ja muidugi panen külge arvuti, et saaks teada, mis viga näitab. Lihtsalt see on nii kummaline, kuidas probleem süvenes pärast remondi kohast tulekut, kus leiti, et selline rõhuviga mingis klapis.

Auto uhab muidugi korralikult ringi, aastaga on läbisõitu 30 tuh ja kokku nelja-aastasel masinal juba üle 180tuh.
Viimati muutis vallikas, 21 Sept 2016, 10:31, muudetud 1 kord kokku.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 21 Sept 2016, 11:37

Pöördu tagasi remondi kohta ja räägi siis veast. Vb juhtus neil seal miskit.

vallikas kirjutas:Auto tegi paar korda triki, et ei saanud aru, et paagis gaasi on ja sõitis bensiiniga. Seda juhtus kokku umbes 3 korda, seejuures paak polnud mitte tühjavõitu, vaid pigem just pilgeni täis. Gaasile lülitas alles siis kui uuesti olin tankimas käinud, ehkki sisse suruda suurt midagi ei õnnestunud.

Nüüd käisin õlivahetusel ja pärast teatas remondikoht, et mingil (vist gaasireduktori) reguleerklapil on viga küljes, annab ülerõhu. Vahetati küünlad, mida niikuinii tuli vahetada ja üks süütepool oli olnud ka vigane, sai vahetatud.

Ja vahetult pärast seda hakkas pöördel madalama käiguga gaasi pealt kiirendades vahele jätma. Niisama ei saa ju aru, kas probleem on kütuse pealeandes, mõnes süütepoolis, küünlas vms. Sirgelt kiirendades seda puterdamist polnud. Eile ja täna siis probleem süvenes, pöördel gaasi pealt kiirendades hakkas julmalt kakkuma, mootorituli hakkas vilkuma ja lõpuks lülitas bensiinile ümber. Suretasin välja, käivitasin taas, läks uuesti gaasi pealt. Katsetasin veel pööretel, kõik kordus ja praeguseks siis on jäänudki mootorituli põlema, kuigi samamoodi läheb pärast puterdamist käima gaasilt ja sõidab gaasiga.

Hakkan uurima reduktori hinda ja muidugi panen külge arvuti, et saaks teada, mis viga näitab. Lihtsalt see on nii kummaline, kuidas probleem süvenes pärast remondi kohast tulekut, kus leiti, et selline rõhuviga mingis klapis.

Auto uhab muidugi korralikult ringi, aastaga on läbisõitu 30 tuh ja kokku nelja-aastasel masinal juba üle 180tuh.

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas vallikas » 03 Okt 2016, 10:14

Tuvastasin ise kehva küünla. Bosch, millel peal Germany, on vist hiinakas. Läksin tagasi remondikohta ja nõudsin NGK-sid. Need töötavad.

atomicclock
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 04 Juun 2015, 20:49
Auto: VW Touran 1,4 ecofuel
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas atomicclock » 18 Okt 2016, 21:29

vallikas kirjutas:...

Ja vahetult pärast seda hakkas pöördel madalama käiguga gaasi pealt kiirendades vahele jätma. Niisama ei saa ju aru, kas probleem on kütuse pealeandes, mõnes süütepoolis, küünlas vms. Sirgelt kiirendades seda puterdamist polnud. Eile ja täna siis probleem süvenes, pöördel gaasi pealt kiirendades hakkas julmalt kakkuma, mootorituli hakkas vilkuma ja lõpuks lülitas bensiinile ümber. Suretasin välja, käivitasin taas, läks uuesti gaasi pealt. Katsetasin veel pööretel, kõik kordus ja praeguseks siis on jäänudki mootorituli põlema, kuigi samamoodi läheb pärast puterdamist käima gaasilt ja sõidab gaasiga.

Tere, mul täpselt sama probleem. Autoks 2011 a Touran TSI Ecofuel. Nüüd uute korralike küünaldega jama pole? Enda omal said küünlad aasta tagasi vahetatud.

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas vallikas » 27 Okt 2016, 09:46

Jah, väga korralikke küündlaid vaja. Aitas.

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas vallikas » 28 Mai 2017, 10:50

Vahepeal on hakanud mingi gaasimure tekkima, täispaagi ehk 21kg asemel pani 14 kg, alguses ajasime tankla süüks, kuna seal oli reaalselt probleeme rõhuga, kuid kuna teistest tanklatest ka ei saanud paaki täis, siis tuli hakata kahtlustama ühe paagi juures probleemi. Paagid ise on vahetatud Rootsis mõned aastad tagasi. Nüüd probleem süvenes veelgi, ehk nüüd tangib ainult 8-9kg. Justkui siis kaks paaki oleks kraanid kinni ja sõit käib praegu vaid ühe CNG paagi pealt. Kuidas see probleem laheneb, eks näis, naabrimees on ka CNG Passatiga ja teadis vähe õpetussõnu jagada.

Muus osas nagu tavaline auto, millel Eestimaa teedel puksid kolisema hakkavad. Ja neid teid me kasutame ka väga palju, midagi 30-35tuh kanti on aastane läbisõit.

cngpower
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 27 Mai 2014, 11:30
Asukoht: TLN/HKI
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas cngpower » 29 Mai 2017, 14:05

vallikas kirjutas:Vahepeal on hakanud mingi gaasimure tekkima, täispaagi ehk 21kg asemel pani 14 kg, alguses ajasime tankla süüks, kuna seal oli reaalselt probleeme rõhuga, kuid kuna teistest tanklatest ka ei saanud paaki täis, siis tuli hakata kahtlustama ühe paagi juures probleemi. Paagid ise on vahetatud Rootsis mõned aastad tagasi. Nüüd probleem süvenes veelgi, ehk nüüd tangib ainult 8-9kg. Justkui siis kaks paaki oleks kraanid kinni ja sõit käib praegu vaid ühe CNG paagi pealt.
Klassika, klappide teema, Gaznetist on mõistliku raha eest abi saadud.

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas vallikas » 07 Juun 2017, 11:10

Jah, naabrimees cng omanik teadis sama rääkida ja et vigaste tuvastus ja vahetus ise tehtav. Peaks talle augu pähe rääkima. Töökojas ühtegi viga kompu ei näidanud, aga veermik laguneb. Stabikavardad ees ja taga kolisevad, üks esirattalaager on häälitsemas, amordi tugilaagrid kääksuvad. Noh, 215000 ka ees juba.

TimoA
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 09 Sept 2012, 19:26
Auto: Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI EcoFuel 110kw 2010 aasta (Kulgen Maagaasiga)
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas TimoA » 08 Juun 2017, 09:51

Klappidel vahetatakse Gaznetis ära ainult sisud.
umbes 100 eur per paak koos tööga maksab.
Mina ei soovitaks kellegil neid klapi sisusid ise vahetama hakata, surved mis seal paagis on, on siiski surmavad. Teadmiseks see, et kui gaasi klapp on kinni, siis on ka see balloon 100% gaasi täis ehk 200 bar rõhu all.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas MartenL » 08 Juun 2017, 11:57

Just läksid endal köik 3. Gaznetis 350e

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas vallikas » 12 Juun 2017, 21:50

Pean tõde tunnistama, et tegime ise ära, kolmaski klapp lakkas töötamast ning paagid täis aga tihendijunnid ei anna peale. Probleemi oleks ülilihtne lahendada kui oleks kuskilt neid kummijunne saada, kuid isetegemist ei saa soovitada.

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas vallikas » 03 Dets 2017, 21:09

235 tuh peal hakkas veepump häält tegema, märkasin küll häält, kuid ei osanu/viitsinud kohe uurida, mis urin see on. Siis paaritunnise seismise järel andis märku, et jahutusvedelikku on alla kriitilise piiri, pool liitrit läks peale. Originaalvaruosa pidi odavam olema kui B osa, asukoht pidi ka jama olema. Ise vist ei viitsi näppida ja tuleb remonti minna.

Oinanahk
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 07 Aug 2015, 13:43
Skype: bruno suvi
Auto: VW Passat Variant B6 R-Line 1.4 TSI EcoFuel 110kW DSG 2010
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas Oinanahk » 05 Dets 2017, 19:50

vallikas kirjutas:235 tuh peal hakkas veepump häält tegema, märkasin küll häält, kuid ei osanu/viitsinud kohe uurida, mis urin see on. Siis paaritunnise seismise järel andis märku, et jahutusvedelikku on alla kriitilise piiri, pool liitrit läks peale. Originaalvaruosa pidi odavam olema kui B osa, asukoht pidi ka jama olema. Ise vist ei viitsi näppida ja tuleb remonti minna.
Mul sama auto, 2010 a B6 kerega. Just eelmine kuu hakkas veepump häält tegema. Viisin tuttava juurde- vahetas ära muude tööde raames (mootori õli vahetus oli nagunii plaanis jms tööd). Miski rihm, rihmarull, rihmapinguti lisaks. Tema sai vist kõige soodsamalt pumba Forss`ist- 232€.
One Life? Live it!

ökovend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
Auto: efofuel, touran, 2,0
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas ökovend » 09 Dets 2017, 14:48

Juppide osas soovitan näiteks aeromotors.ee lehte. Magnetklappe ma küll ei tea kust gaznetist tellivad, aga ei julgekski, sest ei tea mis klapi kood on. Ja kunagist elektrivea pärast klapp ei töötanud, tänu gaznetile mõtetud väljaminekud jäid ära. Ennustamisega ei taha tegeleda. Muide , kuis sellel mootoril turboga on, et kas CNG mootoril see vähem laguneb ? Kunagi ka peab turbole minema, sest enam ei tehtagi uuemaid vabalthingavaid kahjuks :(

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas vallikas » 02 Apr 2018, 12:00

Turbo kohta ei oska midagi öelda. Meil 2,5 aastaga sõidetud kokku 105000km ja halba sõna ei ole. TÜV puhtalt läbitud, ainult et tuvastati remondikohas valesti alla pandud tagumised stabikavardad. Kohta ei avalda, kahjuhüvitiseks sain klaasipesuvedeliku potsiku täis...nojah.

vallikas
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Juun 2016, 22:05
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat TSI Ecofuel 2012 - vallikas

Lugemata postitus Postitas vallikas » 30 Juul 2018, 10:00

DSC_0330.JPG
DSC_0330.JPG (509.55 KiB) Vaadatud 15722 korda
260 tuh ja tundub kõik ok. Taagaluugi lukk läks Rootsis katki ja lootsin sealt kohe romulast uue võtta, aga kuna nii levinud probleem, olid kõik romulad neist tühjaks ostetud. Esiklaaas on 6 kuu jooksul taas puruks teist korda pindamiste, kehvasti pindamiste ja vastutulijate kihutamise tõttu. Muidu aga muudkui sõidame (odavalt). Rootsis sain teada, et seal on CNG või biometaan hinnaga 19 sek ehk siis mootorikütusena sama kallis kui bensiini või diisliga sõitmine. Loodetavasti Eestis mõnda aega säilib metaani odavus, minu arust aitaks inimestel soodsamalt sõita ja riigil paremini CO2 õhkupaiskumisega transpordisektoris võidelda. Pluss biometaani tootmine aitaks lahendada PRIA (loe: eurooplase maksu) raha eest hallitavaid heinapalle energiaks toota jne.

Vasta

Mine “Huviliste autod”